Lettipäitä

27

954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

Kuka noista? Oikee alareuna?

Nättejä hiuksiahan ne ;-)

• SupremeSatan

sä tollasia joka aamu päähäs? Miten pitkät hiukset sulla on?

• Toi on ehkä enemmänkin sellanen pikkufetissi. Lyhyet mulla on ... pitkä fleda lähti 13 vuotta sitten pysyvästi kun baarissa ukot haastoi kiivaaksi tytöksi kun tuupin kaveriani... :)

• enemmän

viehätyn pikaisesti väsätystä ponnarista.

• Minä en olekaan ainoa tukka-fetissistä kärsivä. Tosin mallilla ei ole niin väliä, kunhan on pitkä. Kohta tosin alkaa jonkun tukkansa (naisten mielestä) nuorekkaaksi nyrhineen höperehtimiset saparoiden tai lettejen ja pedofilian yhteydestä ja muista usein kuulluista kateuden ilmauksista. Jään jo odottamaan innolla. ;-)

• la.ra

lyhytkin tukka voi olla tarpeeksi pitkä saparoihin.

Mutta joo, en mäkään ymmärrä sitä, että pitää löytää kaikki mahdollinen huono toisen tukasta. Mä näen päivittäin naisellisia hiuksia pituudesta riippumatta. Tärkeintä on se, että sopii kantajalleen. Ja yksi naiseuden etuja on se, että tukkamuodissa on mistä valita. Yksi pitkä miinus on taas kampaajakäynnin hinta, mutta useimmiten se on silti sen arvoista (ainakin mulla).

• la.ra kirjoitti:

Mutta joo, en mäkään ymmärrä sitä, että pitää löytää kaikki mahdollinen huono toisen tukasta. Mä näen päivittäin naisellisia hiuksia pituudesta riippumatta. Tärkeintä on se, että sopii kantajalleen. Ja yksi naiseuden etuja on se, että tukkamuodissa on mistä valita. Yksi pitkä miinus on taas kampaajakäynnin hinta, mutta useimmiten se on silti sen arvoista (ainakin mulla).

Sanoisin jotain lyhyestä tukasta mutta joku pelaa väistämättä Sinead O'Connor kortin joten jätän sanomatta :)

• sirpamaikkarilta

löytyy oman laiskuuden takia. Ei tarvii olla koko ajan kampaajalla käymässä ja hiukset saa helpolla ponnarille.

Paitsi että toisilla naisilla mä inhoan pitkiä hiuksia. Ne heiluttelee niitä aina ja yleensä ne on mun naamalla ja suussa. Joten sen puolesta soisin paljon lyhythiuksisia naisia tähän maailmaan.

Eli olen siis itsekäs ja laiska. Tämä palsta on tuonut mulle paljon oppia omasta itsestäni.

• sirpamaikkarilta kirjoitti:

löytyy oman laiskuuden takia. Ei tarvii olla koko ajan kampaajalla käymässä ja hiukset saa helpolla ponnarille.

Paitsi että toisilla naisilla mä inhoan pitkiä hiuksia. Ne heiluttelee niitä aina ja yleensä ne on mun naamalla ja suussa. Joten sen puolesta soisin paljon lyhythiuksisia naisia tähän maailmaan.

Eli olen siis itsekäs ja laiska. Tämä palsta on tuonut mulle paljon oppia omasta itsestäni.

Taas yksi pitkän tukan hyvä puoli: Sopii laiskalle ja säästyy kampaamolaskuilta.

• la.ra kirjoitti:

En minä vaadi ketään muuttamaan tyyliään minun makuni mukaiseksi, mutta kai minullakin on siihen oikeus? Enkä minä taatusti kenenkään tyyliä tai ulkonäköä ääneen missään arvostele. Erilaisuus on rikkautta, vaikkei kaikki minua miellyttäisikään.

• la.ra
        Ratikkakuski kirjoitti:

En minä vaadi ketään muuttamaan tyyliään minun makuni mukaiseksi, mutta kai minullakin on siihen oikeus? Enkä minä taatusti kenenkään tyyliä tai ulkonäköä ääneen missään arvostele. Erilaisuus on rikkautta, vaikkei kaikki minua miellyttäisikään.

Erilaisuus on tosiaan rikkautta, mutta totuuden nimissä en minäkään ole koskaan langennut pitkätukkaiseen mieheen. Ainakaan vielä. The Poikiskin on kaukana siitä brittiläisine karkaavine hiusrajoineen.

Musta on silti hienoa, että näkee erilaisia tyylejä. Ja vielä kivempaa näin naisena on se, että on vapaus kokeilla eri juttuja. Se kun on vaan tukkaa, joka kuitenkin kasvaa 2,5 senttiä kuukaudessa.

"Vielä joskus ajan pääni puliksi"

• Neiti.21
        Ratikkakuski kirjoitti:

Taas yksi pitkän tukan hyvä puoli: Sopii laiskalle ja säästyy kampaamolaskuilta.

on helpompi, enkä koskaan ole ymmärtäny naisia jotka leikkaa lyhyen tukan sen takia, että "sitä ei tarvi laittaa". Tosin mulla on aina ollu pitkä tukka niin väkisinkin sitä oppii helpommin laittaan kuin lyhyttä.

Mulle ei kyllä käy saparot ja letit..Tai oikeestaan musta taitaa tulla sellanen Peppi Pitkätossu tän punasen tukan kanssa :P

• Neiti.21 kirjoitti:

on helpompi, enkä koskaan ole ymmärtäny naisia jotka leikkaa lyhyen tukan sen takia, että "sitä ei tarvi laittaa". Tosin mulla on aina ollu pitkä tukka niin väkisinkin sitä oppii helpommin laittaan kuin lyhyttä.

Mulle ei kyllä käy saparot ja letit..Tai oikeestaan musta taitaa tulla sellanen Peppi Pitkätossu tän punasen tukan kanssa :P

http://www.braidedimage.com/img43.gif

Vink Vink.

• Neiti.21
        la.ra kirjoitti:

"Tärkeintä on se, että sopii kantajalleen."

Moni asia vaikuttaa siihen millanen malli kenellekkin sopii. Toisella seksikäs malli voi olla toisella aivan kummallinen ilmestys.
        Mä itse olen kovasti tykästyny nyt sellaseen eteenpäin pitenevään polkkaan, mun mielestä kivempaa leikkausmallia saa hakea. Mutta pah, ei se mulle sovi. Pitää siis vaan tyytyä haikeena ihailemaan muiden polkkiksia :)

• Neiti.21
        Kukkomies kirjoitti:

http://www.braidedimage.com/img43.gif

Vink Vink.

mutta kyllä mä oon todennu,että minkäänlaiset letit ei sovi. Tai ehkä sopis mutta kun ei ole tottunu pitämään niin sitten tuntuu,että näyttää oudolta.

Kyllä mä nyt oon kapinallinen ja pysyn letittömänä :p pahoittelen.

Kerro mulle kuitenkin,että mikä noissa leteissä on se juttu? Mä en vieläkään oikein tajua..

• Neiti.21 kirjoitti:

mutta kyllä mä oon todennu,että minkäänlaiset letit ei sovi. Tai ehkä sopis mutta kun ei ole tottunu pitämään niin sitten tuntuu,että näyttää oudolta.

Kyllä mä nyt oon kapinallinen ja pysyn letittömänä :p pahoittelen.

Kerro mulle kuitenkin,että mikä noissa leteissä on se juttu? Mä en vieläkään oikein tajua..

"Kerro mulle kuitenkin,että mikä noissa leteissä on se juttu? Mä en vieläkään oikein tajua.."

Ja minäkö sitten muka tajuaisin... :D

Ehkä päiväkodin mukavalla tädillä oli letit kun olin kersa. Ehkä se oli sen yhden Saaran letit jotka jäi vaan elään jonnekin alitajuntaan. Mistä minä tiedän.

Ehkä se on siinä että ne on kuitenkin laitetun näköiset, kivaahan se on jos nainen jaksaa laittaa itseään. Ehkä ne paremmat letit kielii että naisella on sosiaalista kontaktia joka auttaa häntä tuossakin asiassa, joka on aina hyvä asia.

Tuo on Pikkufetissi - eli siis en vaadi otattaan tai edes kaipaa sinänsä mutta jos on niin sytyttää kyllä kummasti...

Ja olet kyllä oikeassa että ei ne kaikille sovi. Ohuthiuksisille ei mun mielestä kannata edes yrittää.

• Neiti.21
        Kukkomies kirjoitti:

"Kerro mulle kuitenkin,että mikä noissa leteissä on se juttu? Mä en vieläkään oikein tajua.."

Ja minäkö sitten muka tajuaisin... :D

Ehkä päiväkodin mukavalla tädillä oli letit kun olin kersa. Ehkä se oli sen yhden Saaran letit jotka jäi vaan elään jonnekin alitajuntaan. Mistä minä tiedän.

Ehkä se on siinä että ne on kuitenkin laitetun näköiset, kivaahan se on jos nainen jaksaa laittaa itseään. Ehkä ne paremmat letit kielii että naisella on sosiaalista kontaktia joka auttaa häntä tuossakin asiassa, joka on aina hyvä asia.

Tuo on Pikkufetissi - eli siis en vaadi otattaan tai edes kaipaa sinänsä mutta jos on niin sytyttää kyllä kummasti...

Ja olet kyllä oikeassa että ei ne kaikille sovi. Ohuthiuksisille ei mun mielestä kannata edes yrittää.

Tuossahan on jo monta pätevää syytä,enpä vaan osannu ajatella asiaa tuolta kantilta.

Mulla on kyllä pitkät ja paksut hiukset. Ne on vaan niin hyvin leikattu,että ei tarvi kuin pestä ja föönata jos laiskalla tuulella on ja ne onkin sitten jo vallan hyvin.

Nyt on pakko mennä koettaan sitä lettiä..jos sillä kerran tuollanen vaikutus on niin sehän on pistetään sopimaan ;D

• Neiti.21 kirjoitti:

Tuossahan on jo monta pätevää syytä,enpä vaan osannu ajatella asiaa tuolta kantilta.

Mulla on kyllä pitkät ja paksut hiukset. Ne on vaan niin hyvin leikattu,että ei tarvi kuin pestä ja föönata jos laiskalla tuulella on ja ne onkin sitten jo vallan hyvin.

Nyt on pakko mennä koettaan sitä lettiä..jos sillä kerran tuollanen vaikutus on niin sehän on pistetään sopimaan ;D

Oman mielen syövereihin...

Siis lettihän on solmu. Solmut viehättää mua, haluan aina aukoa ne. Tuollaisen letin voi mieltää myös asusteeksi ja sen avaamisen naisen riisumiseksi - selvä eroottinen lataus, mutta vain taustalla. Siinä on myös solmu-symboliikkaa; kiinni, suljettu. Haluan väistämättä avata sen solmun, vapauttaa, päästää kahleesta. Voin kuvitella sellaisen tilanteen, itseni avaamassa sitä lettiä. Se on hyvin intiimi asia, luottamuspitoinen (liian nopeasti ja raisusti johtaa kipuun).

Toisaalta se letti on kaunis, tarkoituksenmukainen, ei mikään takku. Se on toivottu uudestaankin, siis jatkuvuuskin mukana...

Taisimme päästä ytimeen.

• Neiti.21
        Kukkomies kirjoitti:

Oman mielen syövereihin...

Siis lettihän on solmu. Solmut viehättää mua, haluan aina aukoa ne. Tuollaisen letin voi mieltää myös asusteeksi ja sen avaamisen naisen riisumiseksi - selvä eroottinen lataus, mutta vain taustalla. Siinä on myös solmu-symboliikkaa; kiinni, suljettu. Haluan väistämättä avata sen solmun, vapauttaa, päästää kahleesta. Voin kuvitella sellaisen tilanteen, itseni avaamassa sitä lettiä. Se on hyvin intiimi asia, luottamuspitoinen (liian nopeasti ja raisusti johtaa kipuun).

Toisaalta se letti on kaunis, tarkoituksenmukainen, ei mikään takku. Se on toivottu uudestaankin, siis jatkuvuuskin mukana...

Taisimme päästä ytimeen.

Mun kammo letteihin ehkä on tullu jostain lapsuusajoilta jolloin aina hoettiin, että pitää olla letillä ja siististi. Siististi pidän edelleen mutta en kyllä letillä kun ei siihen kukaan voi enää pakottaa :P
        Musta jotenkin tuntuu,että mulle ei edes luonteen puolesta sovi letti. Löysempiä nutturoita ja kaikenlaisia muita väkästyksiä kyllä jaksan laittaa mutta letti..eih.

Mutta pääasiahan on se, että jokainen voi ja uskaltaa pitää itsellään sen tyylin mikä itselle tuntuu oikealta. Oli se sitten lyhyt,pitkä,siisti tai takku. Kampauksen kantajan pitää joka tapauksessa tuntea olonsa hyväksi ja varmaksi, oli tyyli mikä tahansa. :)

• Neiti.21 kirjoitti:

Mun kammo letteihin ehkä on tullu jostain lapsuusajoilta jolloin aina hoettiin, että pitää olla letillä ja siististi. Siististi pidän edelleen mutta en kyllä letillä kun ei siihen kukaan voi enää pakottaa :P
        Musta jotenkin tuntuu,että mulle ei edes luonteen puolesta sovi letti. Löysempiä nutturoita ja kaikenlaisia muita väkästyksiä kyllä jaksan laittaa mutta letti..eih.

Mutta pääasiahan on se, että jokainen voi ja uskaltaa pitää itsellään sen tyylin mikä itselle tuntuu oikealta. Oli se sitten lyhyt,pitkä,siisti tai takku. Kampauksen kantajan pitää joka tapauksessa tuntea olonsa hyväksi ja varmaksi, oli tyyli mikä tahansa. :)

Se on kyllä sääli kun aikuiset pilataan jo lapsena ;-)

Mutta toi loppu on ihan taivaan tosi, mielummin sitä katselee itsenään viipottavaa naista kuin muottiin valettua. Sehän se tärkeintä on olla sinut itsensä ja olemuksensa kanssa.

• la.ra

miehiä, jotka tykkäävät saparoista. Oli ne sitten letit tai ponnarisaparot, mutta en ole koskaan ollut sellaisen kanssa, joka olisi tykästynyt niskalettiin.

Nyt mä saan taas tukkani just ja just letitettyä molemmin puolin päätä ja Poikaystävä on innoissaan. Se haluaa silloin pukea mut valkoiseen kauluspaitaan, kravattiin ja hameeseen sekä tunkea mulle tikkarin suuhun... :)

• te kutsutte

sitä tikkariksi.

• "sekä tunkea mulle tikkarin suuhun... :)"

Unohtuiko lainausmerkit? ... :)

• la.ra
        te kutsutte kirjoitti:

sitä tikkariksi.

on tikkari ja "tikkari".

Etäsuhteessa kun lähetellään valokuvia, niin Poikaystävä tykkää katsoa enemmän edellistä kuin jälkimmäistä.

• la.ra
        Kukkomies kirjoitti:

"sekä tunkea mulle tikkarin suuhun... :)"

Unohtuiko lainausmerkit? ... :)

voi video teitä miehiä.

Jos sä tuntisit mua yhtään, niin tietäisit, että mä en koskaan unohda lainausmerkkejä, vaikka joskus "unohtaisinkin".

• la.ra kirjoitti:

voi video teitä miehiä.

Jos sä tuntisit mua yhtään, niin tietäisit, että mä en koskaan unohda lainausmerkkejä, vaikka joskus "unohtaisinkin".

Putkiaivon putken pää tunnetaan :D

• Ihan tavallinen ponnari naisella on ainoa joka toimii tai sit tukka tuulessa aaltoilevana hulmuten. Ja lyhyetkin hiukset toimii, ku niihin on vähä aaltoa laitettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe