Jos oletetaan, että lähtisit tänään baariin, niin miten pukeutuisit? Eikä mitään saivarteluja, että et lähtisi, tämä on olettamus, vaikka et koskaan kävisi baareissa. Kuvaile vaatteesi ja päällysvaatteesi.
Lähdet baariin,
25
1900
Vastaukset
Samat kamppeet päällä, eli siniset farkut, harmaa huppari ja vaaleanruskeat varsikengät. Takki on vihiree toppatakki, pipo mustavalkoharmaaraidallinen.
- saimi-hellevi
Laitan päälleni tiukat farkut ja jonkun topin/t-paidan. Yleensä paidatkin on suht tiukkoja.
Mulla on useita erilaisia baari-paitoja ja sit baarista riippuen täytyy valita väri.
Jos on mitään mahdollisuutta eksyä johonkin yhtään rokimpaan baariin, niin silloin pitää olla vaikka musta printtipaita ja taas ihan yökerhoon vaaleampia sävyjä.
Jalassa mulla on aina piikkikorkosaappaat ja käsilaukun pyrin nykyisin jättämään kotiin.
Toisinaan saatan laitattaa myös halterneck-mekon, mutta enemmän mä olen farkkuihminen.
Hiukset mulla on baarissa useimmiten auki, vaikka muuten pidän niitä mielummin kiinni. setti mikä mulla on aina muutenkin päällä. Farkut, joku villapaita näin talvisin ja teinilenkkarit koska mulla ei mitään virallisia talvikenkiä oo tällä hetkellä, ei ainakaan sellaisia joita kehtais pitää yleisellä paikalla. Ja toppatakki villahanskat jotka ois vuorenvarmasti hukassa aamulla. Mua ei kiinnosta satsata vitunkaan vertaa vaatteilla koreiluun, mielummin vedän nekin rahat vaikka sit kurkusta alas jos en muutakaan keksi.
- Serpico
Kauhtuneet farkut, harmaa villapaita ja tossut. Päällystakkina Serpico-tyylinen nahkarotsi. Hiukset mulla on yleensä auki.
No mikä on tuomio?
Mitäs sulla on päällä? - SupremeSatan
minihameeseen, polvisukkiin ja platformeihin. Pääväri on luonnollisesti musta.
- laukaisualusta?
jonkin sortin alushousut siis?
- joku vaan
Ehkä mä nyt innostuin liikaa sun tehtävästä, mut lopputulos on täsä näi:
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1464327
saa arvostella.- joku vaan
että löytyykö mulle kavaljeeria näissä vetimissä?
- sä tolla
joku vaan kirjoitti:
että löytyykö mulle kavaljeeria näissä vetimissä?
rentoonsilmään osu
Dieselin farkut, kauluspaita (eikä sitten mikään ruutuflanelipaita) ja baarikenkäni.
- Aurinko79-
Varmaan mä laittaisin jotain samantyyppistä mitä mulla viimeksi oli, korkeakorkoiset saappaat, farkut ja joku tumma paita, mun lempparit on päällä mukavia tunikoita... Vähän voi olla avoimempaa ja tiukempaa vaatetta kuin arkivaatteet. Mitään minihameita ja pikkutoppeja mä en käytä vaikka eritoten kesäaikaan käytän paljonkin hameita.
Tukka vaihtelee ihan fiiliksen mukaan, mä rakastan tukanlaittoa "juhlatilaisuuksiin" joten se saattaa olla auki kiharalla, ylhäällä nutturakampauksella, lettikampauksella tms. Ihan fiiliksen mukaan.
Oon mä baariin tosin lähteny lenkkareissakin joten kaikki riippuu fiiliksestä... - Yksinkertainen blondi
Polvipituinen, musta takki, jossa kaksirivinapitus. Korkeakorkoiset saapikkaat. Mustat nahkahansikkaat.Musta, isohko laukku.Pitkät hiukset on yleensä auki, mutta nyt korkealla, tiukalla ponnarilla. Päällä viininpunainen tunika, jalassa kapeat farkut. Kaulassa iso medaljongi tai mikä lie nimeltään.
Kelpaako? - kukka
toppi tai kaunis ei liian pitkä, mutta ei liian lyhytkään hame. Korkokengät on aina baarissa oli farkut tai hame päällä.
- Neiti.21
Noh..näin talvella vaatetukseen yleensä kuuluis farkut, toppi ja siihen päälle joku ohut paita jota voi pitää siinä lähiräkälässä ennen kuin lähtee johonkin tanssahteleen. Takkina maastonvirhee talvitakki ja kenkinä piikkikorkoiset saappaat. Kesäisin yleensä sitten lyhyempää hametta,ei näin talvella tarkene.
Tosin se riippuu fiiliksestä. Joskus voi lähteä lenkkareissa ja muutenkin rennommin pahemmin tälläytymättä. Sen verran harvoin kuitenkin viihteelle pääsee,että puoli hauskuutta on se pynttäys ja vaatekomeron koluaminen. Varmaan punamustat bokserit, mustat farkut, musta pitkähihanen paita, johon ruskea t-paita päälle, mustat kengät/sukat ja punamusta toppatakki.
Miksei alusvaatteita kyselty erikseen, ku kerran päällysvaatteetki kyseltiin?- sirpamaikkarilta
laittasin polvipituseen musta-valkoruudullisen villakangashameen. Mustan topin ja mustan neuletakin. Sukkahousut, joissa on lycraa mukana.
Koruista en osaa sanoa mitään. Ne tulee valittuu aika viime tingassa ennen lähtöä. Ja energiasta riippuen laitan hiuksiin kiharoita.
Alusvaatteet on valkosta mummomallia.
Polvipituset mustat saappaat. Takki on sellane tummanruskee pissistakki (takamuksen peittävä malli kuitenkin). Todennäkösesti ois vielä pipo päässä. Ja musta laukku, jossa on Nalle Puh.
Mut jos meinasit lähtee bongailee ni kandee tehdä se vasta lauantaina ja odotella Mann's Streetin edustalla. - scale
Mustat farkut, musta t-paita, mustat sukat, mustat kengät, musta takki päälle ja ehkä musta lippis päähän.
- sarvikuonokas
Siistimpi T-paita / kauluspaita ja tukan mömmöt..
elikkäs normivehkeisiin kuuluu kulahtaneet farkut kengät. Päälispaidalla ei niin väliä ku jää kuitenkin narikkaan. - Asiasta.huvittunut
Näillä lähtisin, mitä on päälläkin. Ei baanavaatteet eroa millään tavalla normaaleista kouluvaatteista.
Jalassa ruskeat teinilenkkarit ja muodikkaasti kuluneet farkut, päällä ruskea siannahkainen kasakkarotsi, kaulassa hurrihuivi ja päässä spurgupipo. Hupparin jättäisin narikkaan päällysvaatteiden kanssa, että tytöt saisi ihailla vantteria käsivarsia, jotka T-paita paljastaa. Paidassa lukee "Utile-et-Dulce", mikä näin ohimennen mainiten kuvaa meikäläistä osuvasti, eihän se muuten päälläni olisikaan. Ja hopeinen ketjuhan mulla on kaulassa aina, vaikka urheilijana myös kultaa kaulaani mielelläni pokkaan. - viilisniilis
Alusvaatteita eu vissiin tartte kuvailla?
No kai mä jonkun topin ja farkut laittaisin. Luultavasti mustan babydoll-mallisen, äitiysmekoksikin kutsutun topin, koska en ole pitkään aikaan käyttänyt sitä. Sitten saapikkaat, koska tuo nyt on tollanen keli, mikä on. Päälle kikostaisin vielä neuleen, jonka baarissa kikostaisin narikassa pois. Musta villakangastakki ja hanskat käteen matkalle. Ja piilopullo laukkuun.- sirpamaikkarilta
Piilopullo löytyy multakin aika usein mukana... Köyhän on omia eväitä juotava.
Mutta kikostaisin? Onko se kiskaisisin? - viilisniilis
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Piilopullo löytyy multakin aika usein mukana... Köyhän on omia eväitä juotava.
Mutta kikostaisin? Onko se kiskaisisin?Se on sellaista, noh kikostamista. Joskus voi kikostaa tukkaa ja joku kikostaa vaikka koristeita kuuseen. Vähän sellaista vaikeaa se homma on. Usein mulla menee kikostamiseksi juuri ton tukan kanssa.
- sirpamaikkarilta
viilisniilis kirjoitti:
Se on sellaista, noh kikostamista. Joskus voi kikostaa tukkaa ja joku kikostaa vaikka koristeita kuuseen. Vähän sellaista vaikeaa se homma on. Usein mulla menee kikostamiseksi juuri ton tukan kanssa.
monikäyttönen verbi. Ok. Pitäs lähtee kikostelemaan noiden koirien kanssa ulos. Sopii hienosti tohonkin joka päiväiseen lauseeseen.
- tavalla kuin
lenkille. Lenkille pukeudun taas eri tavalla kuin baariin.
Tiistai-iltana kuppilaan... Pistäsin Varmaan vaaleet farkut, ruskeen vyön, valkosen longsleeven ja sit taitasin laittaa vyön värisen lippiksen AC/DC tyyliin. Ja tod. näk. valkoset lenkkarit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454