Kenen palstalaisen kanssa haluaisit rakastella

Jos olisin vapaa niin haluaisin olla silleen oonan kanssa ja jos taas olisin homomies, niin kai se yrmiö-vastenmielisyydestään huolimatta- kelpaisi.

"You dont have to say that you love me"

MarttyyriMallari-TTt

14

859

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

Tietysti sen kanssa jolla on Volvo S80.

"Auto kertoo kaiken tarpeellisen"

• ensin pitäis rakastella sanoilla täällä, ennenkuin vois sanoo, että kenen kanssa haluis 'olla silleen'.

Ei helvetti. Nyt tuli vanhoja mieleen ja sitä sanoilla rakastelua ei kyl moni osaa...

• ketä kiinnostaa

sä hallitset sanoilla raiskaamisen. oletko ylpeä itsestäsi?

• ketä kiinnostaa kirjoitti:

sä hallitset sanoilla raiskaamisen. oletko ylpeä itsestäsi?

Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.

• .......................
        relaxed_eyes kirjoitti:

Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.

Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D

• ....................... kirjoitti:

Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D

Ei mitään lukemista mistään. Se ei anna 'mitään'. Mut, kahden ihmisen keskustelu, niinkuin tanssi. Siinä kun ei huomaa, eikä välitä siitä, että ihmisiä on vaikka kuinka paljon ympärillä, sitä vain keskittyy siihen toiseen.

• ....................... kirjoitti:

Muistan joo sen 'listoille pääsyn'. Olin siitäkin otettu. :)

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Ei oikeastaan yllätä tuo piirre sussa... Yksi toinenkin mies osas sen taidon ihan käsittämättömän hyvin...

• Aurinko79- kirjoitti:

Ei oikeastaan yllätä tuo piirre sussa... Yksi toinenkin mies osas sen taidon ihan käsittämättömän hyvin...

Eilen asiaa ajattelin ja mulle tuli tunne, että taidan vähän pihdata sitä 'taitoa' ja säästää sitä 'sille oikealle'. Samaan tyyliin kuin jotkut pihtaa seksiä, eli haluan 'olla varma' siitä, ettei enää luo vääriä kuvitelmia toiselle ja ennenkaikkee itselle.

Väärinkäsitysten välttämiseksi. En nyt tarkota pelkästään tätä palstaa, vaan iha joka paikassa pihtaan sitä sanoilla rakastelua. Ja sitä sanoilla rakastelun oppimista vois melkein verrata poikuuden menettämiseen ensirakkauden kanssa. Kun sen oppii, ni sitä haluaa 'jakaa kaikille' ja sit tajuaakin vasta jälkeenpäin, että kuinka hienoa se sen ensimmäisen kanssa oli, ja sit sitä haluaa vain löytää sellasen naisen, jonka kanssa olis niin hyvä olla muuten, että ko. asian vois jakaa koko loppuelämän.

Noh, ehkä vähän dramaattinen vertaus, en kuitenkaan parempaakaan keksinyt.

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Eilen asiaa ajattelin ja mulle tuli tunne, että taidan vähän pihdata sitä 'taitoa' ja säästää sitä 'sille oikealle'. Samaan tyyliin kuin jotkut pihtaa seksiä, eli haluan 'olla varma' siitä, ettei enää luo vääriä kuvitelmia toiselle ja ennenkaikkee itselle.

Väärinkäsitysten välttämiseksi. En nyt tarkota pelkästään tätä palstaa, vaan iha joka paikassa pihtaan sitä sanoilla rakastelua. Ja sitä sanoilla rakastelun oppimista vois melkein verrata poikuuden menettämiseen ensirakkauden kanssa. Kun sen oppii, ni sitä haluaa 'jakaa kaikille' ja sit tajuaakin vasta jälkeenpäin, että kuinka hienoa se sen ensimmäisen kanssa oli, ja sit sitä haluaa vain löytää sellasen naisen, jonka kanssa olis niin hyvä olla muuten, että ko. asian vois jakaa koko loppuelämän.

Noh, ehkä vähän dramaattinen vertaus, en kuitenkaan parempaakaan keksinyt.

Mun mielestä se taito on vähän sellainen, ettei se oikein toimi muuta kuin oikeanlaisen ihmisen seurassa. Esim sen yhden miehen seurassa mä hallitsin myös tuon taidon vaikken muuten ehkä sanoilla osaakaan taituroida... Se tunne itsessään tuo sen taidon esiin, koska siinä ei oikeastaan tarvi kuin kertoa miltä tuntuu.

• Aurinko79- kirjoitti:

Mun mielestä se taito on vähän sellainen, ettei se oikein toimi muuta kuin oikeanlaisen ihmisen seurassa. Esim sen yhden miehen seurassa mä hallitsin myös tuon taidon vaikken muuten ehkä sanoilla osaakaan taituroida... Se tunne itsessään tuo sen taidon esiin, koska siinä ei oikeastaan tarvi kuin kertoa miltä tuntuu.

Siis se, että vaatii sen oikeanlaisen ihmisen siihen kaveriksi. Muttaku, siinäkin voi erehtyä luulemaan sitä siksi oikeaksi ja ku se oikeanlainen ja oikea ihminen ovat kaksi täysin eri asiaa.

Ja ku tätä asiaa nyt täs oikein kerran ruoditaan, ni ensin pitää kyl kohdata hyvin monella muulla eri tasolla, ennenkuin sitä sanoilla rakastelua vois edes yrittää. Eikä se mun mielestä ole loppupeleissä edes tärkeä ominaisuus jos se ei onnistu, vaikka se onnistuessaan todella mahtavalta tuntuukin.

Mut, onnellinen ja tyytyväinen saa olla, että sen on joskus kokenut, vaikkei enää ikinä sitä tunnetta saiskaan päälle.

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Siis se, että vaatii sen oikeanlaisen ihmisen siihen kaveriksi. Muttaku, siinäkin voi erehtyä luulemaan sitä siksi oikeaksi ja ku se oikeanlainen ja oikea ihminen ovat kaksi täysin eri asiaa.

Ja ku tätä asiaa nyt täs oikein kerran ruoditaan, ni ensin pitää kyl kohdata hyvin monella muulla eri tasolla, ennenkuin sitä sanoilla rakastelua vois edes yrittää. Eikä se mun mielestä ole loppupeleissä edes tärkeä ominaisuus jos se ei onnistu, vaikka se onnistuessaan todella mahtavalta tuntuukin.

Mut, onnellinen ja tyytyväinen saa olla, että sen on joskus kokenut, vaikkei enää ikinä sitä tunnetta saiskaan päälle.

Turiset ihan fiksuja... Pitää olla onnellinen niistä hienoista hetkistä joita on saanut kokea.

• sanoo kun harva täällä eis pyörii omalla pärställään :D

• Petter X

Ja tussun kohta tärkeintä on määrä. Jokainen kvoa jätkä tähtää aina seuraavaan sataseen kaatojen osalta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe