Kenen palstalaisen kanssa haluaisit rakastella

Jos olisin vapaa niin haluaisin olla silleen oonan kanssa ja jos taas olisin homomies, niin kai se yrmiö-vastenmielisyydestään huolimatta- kelpaisi.


"You dont have to say that you love me"


MarttyyriMallari-TTt

14

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      Tietysti sen kanssa jolla on Volvo S80.

      "Auto kertoo kaiken tarpeellisen"

    • ensin pitäis rakastella sanoilla täällä, ennenkuin vois sanoo, että kenen kanssa haluis 'olla silleen'.

      Ei helvetti. Nyt tuli vanhoja mieleen ja sitä sanoilla rakastelua ei kyl moni osaa...

      • ketä kiinnostaa

        sä hallitset sanoilla raiskaamisen. oletko ylpeä itsestäsi?


      • ketä kiinnostaa kirjoitti:

        sä hallitset sanoilla raiskaamisen. oletko ylpeä itsestäsi?

        Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.


      • .......................
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.

        Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D


      • ....................... kirjoitti:

        Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D

        Ei mitään lukemista mistään. Se ei anna 'mitään'. Mut, kahden ihmisen keskustelu, niinkuin tanssi. Siinä kun ei huomaa, eikä välitä siitä, että ihmisiä on vaikka kuinka paljon ympärillä, sitä vain keskittyy siihen toiseen.


      • ....................... kirjoitti:

        Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D

        Muistan joo sen 'listoille pääsyn'. Olin siitäkin otettu. :)


      • Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.

        Ei oikeastaan yllätä tuo piirre sussa... Yksi toinenkin mies osas sen taidon ihan käsittämättömän hyvin...


      • Aurinko79- kirjoitti:

        Ei oikeastaan yllätä tuo piirre sussa... Yksi toinenkin mies osas sen taidon ihan käsittämättömän hyvin...

        Eilen asiaa ajattelin ja mulle tuli tunne, että taidan vähän pihdata sitä 'taitoa' ja säästää sitä 'sille oikealle'. Samaan tyyliin kuin jotkut pihtaa seksiä, eli haluan 'olla varma' siitä, ettei enää luo vääriä kuvitelmia toiselle ja ennenkaikkee itselle.

        Väärinkäsitysten välttämiseksi. En nyt tarkota pelkästään tätä palstaa, vaan iha joka paikassa pihtaan sitä sanoilla rakastelua. Ja sitä sanoilla rakastelun oppimista vois melkein verrata poikuuden menettämiseen ensirakkauden kanssa. Kun sen oppii, ni sitä haluaa 'jakaa kaikille' ja sit tajuaakin vasta jälkeenpäin, että kuinka hienoa se sen ensimmäisen kanssa oli, ja sit sitä haluaa vain löytää sellasen naisen, jonka kanssa olis niin hyvä olla muuten, että ko. asian vois jakaa koko loppuelämän.

        Noh, ehkä vähän dramaattinen vertaus, en kuitenkaan parempaakaan keksinyt.


      • Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Eilen asiaa ajattelin ja mulle tuli tunne, että taidan vähän pihdata sitä 'taitoa' ja säästää sitä 'sille oikealle'. Samaan tyyliin kuin jotkut pihtaa seksiä, eli haluan 'olla varma' siitä, ettei enää luo vääriä kuvitelmia toiselle ja ennenkaikkee itselle.

        Väärinkäsitysten välttämiseksi. En nyt tarkota pelkästään tätä palstaa, vaan iha joka paikassa pihtaan sitä sanoilla rakastelua. Ja sitä sanoilla rakastelun oppimista vois melkein verrata poikuuden menettämiseen ensirakkauden kanssa. Kun sen oppii, ni sitä haluaa 'jakaa kaikille' ja sit tajuaakin vasta jälkeenpäin, että kuinka hienoa se sen ensimmäisen kanssa oli, ja sit sitä haluaa vain löytää sellasen naisen, jonka kanssa olis niin hyvä olla muuten, että ko. asian vois jakaa koko loppuelämän.

        Noh, ehkä vähän dramaattinen vertaus, en kuitenkaan parempaakaan keksinyt.

        Mun mielestä se taito on vähän sellainen, ettei se oikein toimi muuta kuin oikeanlaisen ihmisen seurassa. Esim sen yhden miehen seurassa mä hallitsin myös tuon taidon vaikken muuten ehkä sanoilla osaakaan taituroida... Se tunne itsessään tuo sen taidon esiin, koska siinä ei oikeastaan tarvi kuin kertoa miltä tuntuu.


      • Aurinko79- kirjoitti:

        Mun mielestä se taito on vähän sellainen, ettei se oikein toimi muuta kuin oikeanlaisen ihmisen seurassa. Esim sen yhden miehen seurassa mä hallitsin myös tuon taidon vaikken muuten ehkä sanoilla osaakaan taituroida... Se tunne itsessään tuo sen taidon esiin, koska siinä ei oikeastaan tarvi kuin kertoa miltä tuntuu.

        Siis se, että vaatii sen oikeanlaisen ihmisen siihen kaveriksi. Muttaku, siinäkin voi erehtyä luulemaan sitä siksi oikeaksi ja ku se oikeanlainen ja oikea ihminen ovat kaksi täysin eri asiaa.

        Ja ku tätä asiaa nyt täs oikein kerran ruoditaan, ni ensin pitää kyl kohdata hyvin monella muulla eri tasolla, ennenkuin sitä sanoilla rakastelua vois edes yrittää. Eikä se mun mielestä ole loppupeleissä edes tärkeä ominaisuus jos se ei onnistu, vaikka se onnistuessaan todella mahtavalta tuntuukin.

        Mut, onnellinen ja tyytyväinen saa olla, että sen on joskus kokenut, vaikkei enää ikinä sitä tunnetta saiskaan päälle.


      • Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Siis se, että vaatii sen oikeanlaisen ihmisen siihen kaveriksi. Muttaku, siinäkin voi erehtyä luulemaan sitä siksi oikeaksi ja ku se oikeanlainen ja oikea ihminen ovat kaksi täysin eri asiaa.

        Ja ku tätä asiaa nyt täs oikein kerran ruoditaan, ni ensin pitää kyl kohdata hyvin monella muulla eri tasolla, ennenkuin sitä sanoilla rakastelua vois edes yrittää. Eikä se mun mielestä ole loppupeleissä edes tärkeä ominaisuus jos se ei onnistu, vaikka se onnistuessaan todella mahtavalta tuntuukin.

        Mut, onnellinen ja tyytyväinen saa olla, että sen on joskus kokenut, vaikkei enää ikinä sitä tunnetta saiskaan päälle.

        Turiset ihan fiksuja... Pitää olla onnellinen niistä hienoista hetkistä joita on saanut kokea.


    • sanoo kun harva täällä eis pyörii omalla pärställään :D

    • Petter X

      Ja tussun kohta tärkeintä on määrä. Jokainen kvoa jätkä tähtää aina seuraavaan sataseen kaatojen osalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe