Jos olisin vapaa niin haluaisin olla silleen oonan kanssa ja jos taas olisin homomies, niin kai se yrmiö-vastenmielisyydestään huolimatta- kelpaisi.
"You dont have to say that you love me"
MarttyyriMallari-TTt
Kenen palstalaisen kanssa haluaisit rakastella
14
851
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
Tietysti sen kanssa jolla on Volvo S80.
"Auto kertoo kaiken tarpeellisen" ensin pitäis rakastella sanoilla täällä, ennenkuin vois sanoo, että kenen kanssa haluis 'olla silleen'.
Ei helvetti. Nyt tuli vanhoja mieleen ja sitä sanoilla rakastelua ei kyl moni osaa...- ketä kiinnostaa
sä hallitset sanoilla raiskaamisen. oletko ylpeä itsestäsi?
ketä kiinnostaa kirjoitti:
sä hallitset sanoilla raiskaamisen. oletko ylpeä itsestäsi?
Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.
- .......................
relaxed_eyes kirjoitti:
Olen ylpeä itestäni. Sanoilla raiskauksen osaavat kaikki, mutta sanoilla rakastelua kaikki eivät osaa, minä kuulun niihin jotka sen osaa. Joku on joskus minusta sellasen piirteen esiin saanut.
Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D
....................... kirjoitti:
Sä olit kyllä listoilla, kun me silloin kerran pari viikkoo sitten mietittiin, että naisille pitäisi olla puhelinseksipalveluja. Sun piti jotain ranskaksi meille lukea. :D
Ei mitään lukemista mistään. Se ei anna 'mitään'. Mut, kahden ihmisen keskustelu, niinkuin tanssi. Siinä kun ei huomaa, eikä välitä siitä, että ihmisiä on vaikka kuinka paljon ympärillä, sitä vain keskittyy siihen toiseen.
....................... kirjoitti:
Muistan joo sen 'listoille pääsyn'. Olin siitäkin otettu. :)
- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Ei oikeastaan yllätä tuo piirre sussa... Yksi toinenkin mies osas sen taidon ihan käsittämättömän hyvin...
Aurinko79- kirjoitti:
Ei oikeastaan yllätä tuo piirre sussa... Yksi toinenkin mies osas sen taidon ihan käsittämättömän hyvin...
Eilen asiaa ajattelin ja mulle tuli tunne, että taidan vähän pihdata sitä 'taitoa' ja säästää sitä 'sille oikealle'. Samaan tyyliin kuin jotkut pihtaa seksiä, eli haluan 'olla varma' siitä, ettei enää luo vääriä kuvitelmia toiselle ja ennenkaikkee itselle.
Väärinkäsitysten välttämiseksi. En nyt tarkota pelkästään tätä palstaa, vaan iha joka paikassa pihtaan sitä sanoilla rakastelua. Ja sitä sanoilla rakastelun oppimista vois melkein verrata poikuuden menettämiseen ensirakkauden kanssa. Kun sen oppii, ni sitä haluaa 'jakaa kaikille' ja sit tajuaakin vasta jälkeenpäin, että kuinka hienoa se sen ensimmäisen kanssa oli, ja sit sitä haluaa vain löytää sellasen naisen, jonka kanssa olis niin hyvä olla muuten, että ko. asian vois jakaa koko loppuelämän.
Noh, ehkä vähän dramaattinen vertaus, en kuitenkaan parempaakaan keksinyt.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Eilen asiaa ajattelin ja mulle tuli tunne, että taidan vähän pihdata sitä 'taitoa' ja säästää sitä 'sille oikealle'. Samaan tyyliin kuin jotkut pihtaa seksiä, eli haluan 'olla varma' siitä, ettei enää luo vääriä kuvitelmia toiselle ja ennenkaikkee itselle.
Väärinkäsitysten välttämiseksi. En nyt tarkota pelkästään tätä palstaa, vaan iha joka paikassa pihtaan sitä sanoilla rakastelua. Ja sitä sanoilla rakastelun oppimista vois melkein verrata poikuuden menettämiseen ensirakkauden kanssa. Kun sen oppii, ni sitä haluaa 'jakaa kaikille' ja sit tajuaakin vasta jälkeenpäin, että kuinka hienoa se sen ensimmäisen kanssa oli, ja sit sitä haluaa vain löytää sellasen naisen, jonka kanssa olis niin hyvä olla muuten, että ko. asian vois jakaa koko loppuelämän.
Noh, ehkä vähän dramaattinen vertaus, en kuitenkaan parempaakaan keksinyt.Mun mielestä se taito on vähän sellainen, ettei se oikein toimi muuta kuin oikeanlaisen ihmisen seurassa. Esim sen yhden miehen seurassa mä hallitsin myös tuon taidon vaikken muuten ehkä sanoilla osaakaan taituroida... Se tunne itsessään tuo sen taidon esiin, koska siinä ei oikeastaan tarvi kuin kertoa miltä tuntuu.
Aurinko79- kirjoitti:
Mun mielestä se taito on vähän sellainen, ettei se oikein toimi muuta kuin oikeanlaisen ihmisen seurassa. Esim sen yhden miehen seurassa mä hallitsin myös tuon taidon vaikken muuten ehkä sanoilla osaakaan taituroida... Se tunne itsessään tuo sen taidon esiin, koska siinä ei oikeastaan tarvi kuin kertoa miltä tuntuu.
Siis se, että vaatii sen oikeanlaisen ihmisen siihen kaveriksi. Muttaku, siinäkin voi erehtyä luulemaan sitä siksi oikeaksi ja ku se oikeanlainen ja oikea ihminen ovat kaksi täysin eri asiaa.
Ja ku tätä asiaa nyt täs oikein kerran ruoditaan, ni ensin pitää kyl kohdata hyvin monella muulla eri tasolla, ennenkuin sitä sanoilla rakastelua vois edes yrittää. Eikä se mun mielestä ole loppupeleissä edes tärkeä ominaisuus jos se ei onnistu, vaikka se onnistuessaan todella mahtavalta tuntuukin.
Mut, onnellinen ja tyytyväinen saa olla, että sen on joskus kokenut, vaikkei enää ikinä sitä tunnetta saiskaan päälle.- Aurinko79-
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis se, että vaatii sen oikeanlaisen ihmisen siihen kaveriksi. Muttaku, siinäkin voi erehtyä luulemaan sitä siksi oikeaksi ja ku se oikeanlainen ja oikea ihminen ovat kaksi täysin eri asiaa.
Ja ku tätä asiaa nyt täs oikein kerran ruoditaan, ni ensin pitää kyl kohdata hyvin monella muulla eri tasolla, ennenkuin sitä sanoilla rakastelua vois edes yrittää. Eikä se mun mielestä ole loppupeleissä edes tärkeä ominaisuus jos se ei onnistu, vaikka se onnistuessaan todella mahtavalta tuntuukin.
Mut, onnellinen ja tyytyväinen saa olla, että sen on joskus kokenut, vaikkei enää ikinä sitä tunnetta saiskaan päälle.Turiset ihan fiksuja... Pitää olla onnellinen niistä hienoista hetkistä joita on saanut kokea.
sanoo kun harva täällä eis pyörii omalla pärställään :D
- Petter X
Ja tussun kohta tärkeintä on määrä. Jokainen kvoa jätkä tähtää aina seuraavaan sataseen kaatojen osalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367549Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361833Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251830- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791515Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104958- 49890
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja21709