oon kuullu et kasipallo meinais et se liitty huumeisiin mut onko asia näi? ja tatskalehdis se löytyy onnenluvut osiolta? ei sitte mitää vittuilu viestiä takas, kiitti
kasipallon merkitys
37
17954
Vastaukset
- Peluri
Kyllä se on ihan pelimiehen merkki liittyiskö jotenkin biljardiin.
- oidlsufoip
kasi pallo on myös subua
- keekerilapsi
rännitä katon alla
- ...
Kai sillä on useampikin merkitys riippuen, keneltä kysyy. Ns. fiftareiden ja autoharrastajien mielestä se kuvaa V8-moottoria.
- v8... myass
tuolta löytyy jos viitsit clikata. miten ihmeessä 8ball voisi tarkoittaa v8:sia? v8 on v8
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=8 ball - ...
v8... myass kirjoitti:
tuolta löytyy jos viitsit clikata. miten ihmeessä 8ball voisi tarkoittaa v8:sia? v8 on v8
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=8 ballUseat rockabillypellet ym. ovat itse väittäneet symbolin liittyvän jotenkin V8-moottoriin, en väittänytkään tiedon olevan 100% faktaa. Kenties tyypit eivät itsekään tiedä hihamerkeissään, vyönsoljissaan jne. esiintyvien kasipallojen ym. symbolien merkitystä. Monet kys. genren edustajat varmasti käyttävät pukeutumisessaan/tatskoissa tiettyjä symboleja, koska ne "kuuluvat tyyliin" eikä tyypeillä ole hajuakaan niiden alkuperästä/merkityksestä.
- röstipottu
kasipallo kämmenselässä tarkottaa, että on tappanu jonku... ainaki amerikkalaisissa vankiloissa. en tiiä sit jos se on tikattu jonnekki muualle.
- amerikan ihmemaa
tarkoittaa että on tappanu viranomaisen.
- heppiiii
On montakin merkitystä:
http://www.vanishingtattoo.com/tattoos_designs_symbols_8_ball.htm - Liittyy
Huumeeseen joka on heroiiniin ja kokaiinin sekoitus. Eightball eli kasipallo.
- Biaaatch4uuu2uu
Heroiinin ja kokaiinin combo on kylläkin nimeltään snowball...
- vääräääääääää
speedball *
- juffijänis
nonii, höpöhöpö, speedball=piri&herska, snowball=koksu&herska, candyball=mdma&herska, candyflip=lsd&mdma. 8ball=kokaiiniä tai crackkokaiinia 8g palanen.
- vakjuu
Kaikkeen aina joku keksii "merkityksen"... Joku keksii itse itseään miellyttävän merkityksen asialle, ja joku taas jonkun toista halventavan merkityksen...
Siis muissakin asioissa kuin tatuoinneissa ja kuvioissa...
Esimerkiksi joku kokee BMW merkkisen auton kuvaavan menestymistä, ja jonkun mielestä vain olemista wannabe-menestyjä...
Jonkun mielestä verkkarit kuuluvat urheiluun, ja jonkun muun mielestä vain rentoon oleskeluun....
Miksi aina pitää miettiä joka asiaan jotain piilomerkityksiä??- igogkgiigi
Koska joka kuvalla on jokin merkitys, varsinkin tietyillä symboleilla, sateenkaarella, lepakolla, eigthball= speedball diileri, naissoturi, risti, ne kerovay imisille jotka tietävät tatuoinnin merkityksen paljon sinusta.
- Tatboy
igogkgiigi kirjoitti:
Koska joka kuvalla on jokin merkitys, varsinkin tietyillä symboleilla, sateenkaarella, lepakolla, eigthball= speedball diileri, naissoturi, risti, ne kerovay imisille jotka tietävät tatuoinnin merkityksen paljon sinusta.
Mutta usein kuvan ottaja ei ole edes ajatellut noita psykologisia tai yhteisöllisiä merkityksiä kuvaa valitessaan.
Itse ainakin olen jokaisen kuvani valinnut sen mukaan mikä itseäni miellyttää miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat. - Shole
Tatboy kirjoitti:
Mutta usein kuvan ottaja ei ole edes ajatellut noita psykologisia tai yhteisöllisiä merkityksiä kuvaa valitessaan.
Itse ainakin olen jokaisen kuvani valinnut sen mukaan mikä itseäni miellyttää miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat.Mut nyt sä oot cool
- Mustetta pissiksille
Tatboy kirjoitti:
Itse ainakin olen jokaisen kuvani valinnut sen mukaan mikä itseäni miellyttää miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat."miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat"
Hienoa. Taidanpa ottaa koko selän kokoisen valtakunnankotkan, koska pidän siitä noin niinkuin visuaalisessa mielessä. Mitä sil on niiq välii mitä muut ajattelee. - Tatboy
Mustetta pissiksille kirjoitti:
"miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat"
Hienoa. Taidanpa ottaa koko selän kokoisen valtakunnankotkan, koska pidän siitä noin niinkuin visuaalisessa mielessä. Mitä sil on niiq välii mitä muut ajattelee.Niinpä. Kuitenkinhan me muut kuin wannabeet otamme juuri sen kuvan mistä itse tykkäämme.
Tosin tietysti nämä millä on aivan ilmeisiä merkityksiä on viisasta ottaa juurikin sellaisiin paikkoihin joissa ne on helppo pitää halutessaan piilotettuna. - huuuuutoa
Mustetta pissiksille kirjoitti:
"miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat"
Hienoa. Taidanpa ottaa koko selän kokoisen valtakunnankotkan, koska pidän siitä noin niinkuin visuaalisessa mielessä. Mitä sil on niiq välii mitä muut ajattelee.Ota kerralla Aatu-vainaan pärstäkuva niin isona kuin mahdollista!
- Caritagg
Kasipallo yhdysvaltalaisten naisvvankiloissa tarkoitta yhtristä omaisuutra, ns.public deuce bag - se on yleinen huora
- Botti
Kaikkea ei kannata uskoa...
Tässä olisi mun mielestä kaikista kelvollisimmin esitetty mitä 8pallo saattaapi tarkoittaa: http://www.tattoodesigns.net/articles/tattoo-meanings/eight-ball-tattoo-designs/
Itselläni on 8pallo viitaten huonoon tuuriin.- tosi on
kasipallo tarkottaa sitä kun illalla on vetäny kilon mustaamakkaraa ja aamulla vääntää mörköpötkön pönttöön:)
- Salkin
Kävin tuolla sivustolla, ja on muuten tosi hyvin tietoa! Ihan mahtava.. Taitaa tää päivä mennä siellä lueskellen ;)
- !
subutexistä käytetään nimitystä kasipallo.
- !
subutexistä käytetään nimitystä kasipallo.!
- juffijänis
jep koska subutex ja suboxone ovat 8mg tabletteja(saa myös 2mg) siksi kasipallo, mut muistakaa että tämä subuteksin käyttö on uniikkia suomalaisille ja ruotsalaisille, missään muualla ei näin laajasti käytetä subuteksiä IV(suonensisäisesti):nä kuin suomessa ja ruotsissa. muualla sitä pidetään roskalääkkeenä jota käytetään vain vieroitusoireiden poissa pitämiseen. jenkeissä sillä 8pallolla tarkoitetaan kokaiinia.
- mattiJAmervi
subutuxissa on 8 merkki mistä tulee 8pallo
- lifemocker
eilen katottiin kasipallo... ei nyt milläänlailla mainittavan hyvä leffa
- ...
homppeli menee nyt neuvomaan nuoria rakkausasioissa :)
- lifemocker
... kirjoitti:
homppeli menee nyt neuvomaan nuoria rakkausasioissa :)
jaa antaa mennä. en tunne
- lifemöcker
lifemocker kirjoitti:
jaa antaa mennä. en tunne
ittees et tunne? Ai jaa! Aika omituista jopa sinulta lifemocker
- lifemocker
lifemöcker kirjoitti:
ittees et tunne? Ai jaa! Aika omituista jopa sinulta lifemocker
kyse oli kylläkin ilmeisesti jostakusta homosta ;)
yritäppäs nyt lukea siellä!
- Voihan merkitys
Taidan olla vähän tylsä ja vanhanaikainen, kun kasipallosta tulee mieleen kasipallo ja biljardi :D
- :):)
Varsinkin jos sulla on tatuointi, niin oot vanhanaikainen ja tylsä ;)
- hahah
Useinhan kasipallo tatuointi otetaan lähinnä peitetatuoinniksi, koska siinä on niin paljon mustaa, että peittää melkein mitä vaan....
- Anonyymi
8ball on kai jenkeissä viitannut 1/8 unssiin huumeita, n.3,5g, joka on semmonen isompi myyntikoko, kämmenpohjalle mahtuva pussinyssykkä. Myytävästä huumeesta riippuen useammasta annoksesta useampaan kymmeneen annokseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791