kasipallon merkitys

z-z-z-seph

oon kuullu et kasipallo meinais et se liitty huumeisiin mut onko asia näi? ja tatskalehdis se löytyy onnenluvut osiolta? ei sitte mitää vittuilu viestiä takas, kiitti

37

16080

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peluri

      Kyllä se on ihan pelimiehen merkki liittyiskö jotenkin biljardiin.

      • oidlsufoip

        kasi pallo on myös subua


      • keekerilapsi

        rännitä katon alla


    • ...

      Kai sillä on useampikin merkitys riippuen, keneltä kysyy. Ns. fiftareiden ja autoharrastajien mielestä se kuvaa V8-moottoria.

      • v8... myass

      • ...
        v8... myass kirjoitti:

        tuolta löytyy jos viitsit clikata. miten ihmeessä 8ball voisi tarkoittaa v8:sia? v8 on v8
        http://www.urbandictionary.com/define.php?term=8 ball

        Useat rockabillypellet ym. ovat itse väittäneet symbolin liittyvän jotenkin V8-moottoriin, en väittänytkään tiedon olevan 100% faktaa. Kenties tyypit eivät itsekään tiedä hihamerkeissään, vyönsoljissaan jne. esiintyvien kasipallojen ym. symbolien merkitystä. Monet kys. genren edustajat varmasti käyttävät pukeutumisessaan/tatskoissa tiettyjä symboleja, koska ne "kuuluvat tyyliin" eikä tyypeillä ole hajuakaan niiden alkuperästä/merkityksestä.


    • röstipottu

      kasipallo kämmenselässä tarkottaa, että on tappanu jonku... ainaki amerikkalaisissa vankiloissa. en tiiä sit jos se on tikattu jonnekki muualle.

      • amerikan ihmemaa

        tarkoittaa että on tappanu viranomaisen.


    • heppiiii
    • Liittyy

      Huumeeseen joka on heroiiniin ja kokaiinin sekoitus. Eightball eli kasipallo.

      • Biaaatch4uuu2uu

        Heroiinin ja kokaiinin combo on kylläkin nimeltään snowball...


    • vääräääääääää

      speedball *

      • juffijänis

        nonii, höpöhöpö, speedball=piri&herska, snowball=koksu&herska, candyball=mdma&herska, candyflip=lsd&mdma. 8ball=kokaiiniä tai crackkokaiinia 8g palanen.


    • vakjuu

      Kaikkeen aina joku keksii "merkityksen"... Joku keksii itse itseään miellyttävän merkityksen asialle, ja joku taas jonkun toista halventavan merkityksen...

      Siis muissakin asioissa kuin tatuoinneissa ja kuvioissa...
      Esimerkiksi joku kokee BMW merkkisen auton kuvaavan menestymistä, ja jonkun mielestä vain olemista wannabe-menestyjä...
      Jonkun mielestä verkkarit kuuluvat urheiluun, ja jonkun muun mielestä vain rentoon oleskeluun....

      Miksi aina pitää miettiä joka asiaan jotain piilomerkityksiä??

      • igogkgiigi

        Koska joka kuvalla on jokin merkitys, varsinkin tietyillä symboleilla, sateenkaarella, lepakolla, eigthball= speedball diileri, naissoturi, risti, ne kerovay imisille jotka tietävät tatuoinnin merkityksen paljon sinusta.


      • Tatboy
        igogkgiigi kirjoitti:

        Koska joka kuvalla on jokin merkitys, varsinkin tietyillä symboleilla, sateenkaarella, lepakolla, eigthball= speedball diileri, naissoturi, risti, ne kerovay imisille jotka tietävät tatuoinnin merkityksen paljon sinusta.

        Mutta usein kuvan ottaja ei ole edes ajatellut noita psykologisia tai yhteisöllisiä merkityksiä kuvaa valitessaan.
        Itse ainakin olen jokaisen kuvani valinnut sen mukaan mikä itseäni miellyttää miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat.


      • Shole
        Tatboy kirjoitti:

        Mutta usein kuvan ottaja ei ole edes ajatellut noita psykologisia tai yhteisöllisiä merkityksiä kuvaa valitessaan.
        Itse ainakin olen jokaisen kuvani valinnut sen mukaan mikä itseäni miellyttää miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat.

        Mut nyt sä oot cool


      • Mustetta pissiksille
        Tatboy kirjoitti:

        Mutta usein kuvan ottaja ei ole edes ajatellut noita psykologisia tai yhteisöllisiä merkityksiä kuvaa valitessaan.
        Itse ainakin olen jokaisen kuvani valinnut sen mukaan mikä itseäni miellyttää miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat.

        "miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat"

        Hienoa. Taidanpa ottaa koko selän kokoisen valtakunnankotkan, koska pidän siitä noin niinkuin visuaalisessa mielessä. Mitä sil on niiq välii mitä muut ajattelee.


      • Tatboy
        Mustetta pissiksille kirjoitti:

        "miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat"

        Hienoa. Taidanpa ottaa koko selän kokoisen valtakunnankotkan, koska pidän siitä noin niinkuin visuaalisessa mielessä. Mitä sil on niiq välii mitä muut ajattelee.

        Niinpä. Kuitenkinhan me muut kuin wannabeet otamme juuri sen kuvan mistä itse tykkäämme.
        Tosin tietysti nämä millä on aivan ilmeisiä merkityksiä on viisasta ottaa juurikin sellaisiin paikkoihin joissa ne on helppo pitää halutessaan piilotettuna.


      • huuuuutoa
        Mustetta pissiksille kirjoitti:

        "miettimättä mitä merkityksiä muut sille ajattelevat"

        Hienoa. Taidanpa ottaa koko selän kokoisen valtakunnankotkan, koska pidän siitä noin niinkuin visuaalisessa mielessä. Mitä sil on niiq välii mitä muut ajattelee.

        Ota kerralla Aatu-vainaan pärstäkuva niin isona kuin mahdollista!


    • Caritagg

      Kasipallo yhdysvaltalaisten naisvvankiloissa tarkoitta yhtristä omaisuutra, ns.public deuce bag - se on yleinen huora

    • Botti
      • tosi on

        kasipallo tarkottaa sitä kun illalla on vetäny kilon mustaamakkaraa ja aamulla vääntää mörköpötkön pönttöön:)


      • Salkin

        Kävin tuolla sivustolla, ja on muuten tosi hyvin tietoa! Ihan mahtava.. Taitaa tää päivä mennä siellä lueskellen ;)


    • !

      subutexistä käytetään nimitystä kasipallo.

    • !

      subutexistä käytetään nimitystä kasipallo.!

      • juffijänis

        jep koska subutex ja suboxone ovat 8mg tabletteja(saa myös 2mg) siksi kasipallo, mut muistakaa että tämä subuteksin käyttö on uniikkia suomalaisille ja ruotsalaisille, missään muualla ei näin laajasti käytetä subuteksiä IV(suonensisäisesti):nä kuin suomessa ja ruotsissa. muualla sitä pidetään roskalääkkeenä jota käytetään vain vieroitusoireiden poissa pitämiseen. jenkeissä sillä 8pallolla tarkoitetaan kokaiinia.


    • mattiJAmervi

      subutuxissa on 8 merkki mistä tulee 8pallo

    • lifemocker

      eilen katottiin kasipallo... ei nyt milläänlailla mainittavan hyvä leffa

      • ...

        homppeli menee nyt neuvomaan nuoria rakkausasioissa :)


      • lifemocker
        ... kirjoitti:

        homppeli menee nyt neuvomaan nuoria rakkausasioissa :)

        jaa antaa mennä. en tunne


      • lifemöcker
        lifemocker kirjoitti:

        jaa antaa mennä. en tunne

        ittees et tunne? Ai jaa! Aika omituista jopa sinulta lifemocker


      • lifemocker
        lifemöcker kirjoitti:

        ittees et tunne? Ai jaa! Aika omituista jopa sinulta lifemocker

        kyse oli kylläkin ilmeisesti jostakusta homosta ;)

        yritäppäs nyt lukea siellä!


    • Voihan merkitys

      Taidan olla vähän tylsä ja vanhanaikainen, kun kasipallosta tulee mieleen kasipallo ja biljardi :D

      • :):)

        Varsinkin jos sulla on tatuointi, niin oot vanhanaikainen ja tylsä ;)


    • hahah

      Useinhan kasipallo tatuointi otetaan lähinnä peitetatuoinniksi, koska siinä on niin paljon mustaa, että peittää melkein mitä vaan....

    • Anonyymi

      8ball on kai jenkeissä viitannut 1/8 unssiin huumeita, n.3,5g, joka on semmonen isompi myyntikoko, kämmenpohjalle mahtuva pussinyssykkä. Myytävästä huumeesta riippuen useammasta annoksesta useampaan kymmeneen annokseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe