Varma keskustelun aihe:

on tämä:

Juopottelu caravan alueilla. Näitä lukiessani paistaa rivien välistä: Aika monella taitaa olla vakava alkoholiongelma, koska omasta alkoholin käytöstä niin monen pitää selitellä ja vähätellä asiaa...

Ettette nyt kuitenkin olisi niitä paljon puhuttuja numeroituja juoppoja...? Vai....?

12

1049

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen juoppo

Mitä sitten?

• Maistuu,

Tosin en ole karavaanari, mutta entäs sitten.

• juoppo on

Aina mukava tavata.Ollaan me niin sympaattisia hemmoja.

• ongelmaa

Kun painaa sen verran hommia,että raha riittää viinaan.Ei myöskään ole tarve selitellä juomista.

• koukussa viinaan

Vaan en ole enää. Rehellisesti myönnän, käyn AA:ssa säännöllisesti, näin olen pysynyt jo vuosikaudet ilman viinaa ja raittiina. Ja vielä rehellisesti myönnän, ei tee edes mieli!

Auttaisikon raitistuminen muitakin omien ongelmavyyhtiensä selvittämiseksi?

Selvin päin on helvetin helppoa elää....

• numerot ok järjestys olla p...

Numeroituja ollaan ja kääkäksi tullaan ku tarpeheeksi harjootellaan Larseenit vaan kehiin Jess!!

• Mun luonto

ja minäkin juon.

• Rallaa,

Juopot hiljaa nyt. Aloittaja halusi selitteleviä raittiuttaan julistavia kannanottoja. Nyt te menitte pilaamaan koko jutun.

• 50:sen elämän jatke

Minulle lääkäri antoi ymmärtää: konjakkinaukku illalla on sydämelle hyväksi.
      Se ei tarkoita "pullotolkulla" juomista, vaan sopivasti veren kierron helpottamiseksi.
      Se tarkoittaa myös sitä, ettei silloin ajeta kun otetaan.

Älä ala turhaan raittiusintoilijaksi - vaikka kyllä arvaan millaisia juomista enimmäkseen tarkoitit: näitä keskari, vodca jne "olan takaa ottajia".

• toisilla on

huonompi verenkierto,kuin toisilla ja silloin pullo kossua on suorastaan terveysjuoma. kokemusta
        on ja hauskaa!

• Hik!

Kuka perkl oikei on juanu mun liköörit, eiku liköörit on homojen aineita. mÄ juan vain kirkkahia. Alkoholi on ongelma vain shillon jos she pääshee lophumaan keshken....HIK!

• Loppu vaikka makuuhuoneen ikkunat on vielä pesemättä. Voi surkeutta! Toisikohan taxi lisää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2378
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76