Alkoholigallup

miun syy

Kuinka paljon juot alkoholia viikossa? (tai kuukaudessa/vuodessa, jos et juo joka viikko)
Kuinka useasti humallut?
Mitä juot?

11

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wastaaja

Kuinka paljon juot alkoholia viikossa?

Paljon en tiedä tarkkaan

Kuinka useasti humallut?

2-3 kertaa viikos

Mitä juot?

Alkoholia

• sirpamaikkarilta

juon aina kun juon. Stolichnaya on ehdottomasti suosikki erilaisten lantrinkien kera. Juotua tulee sillon kun lähtee bilettämään. Tissuttelua en harrasta. Ja juhlimaan lähetään yleensä n. kerran kuussa.

• välein

kittaan olutta kunnolla. Urquellia esimerkiksi.
      Väkeviä vältän sillä ne vievät multa tolkun. Yksin en juo ollenkaan, edes pohjia (enää).

• Papeete1

Minä olen humalahakuinen juomari, enkä ole ikinä keksinyt minkä pirun takia tarvitsisi tissutella, joko otetaan tai sitten ei. Nyt on ollut taas tälläinen pidempi ei oteta-kausi välissä eli 17kk:tta on edellisestä kerrasta. Mä haluaisin ottaa 1-2 krt/kk ja juomana on tietysti vain ja ainoastaan kossua appelsiinimehulla. Määrät ei mulla suuren suuret ole, alle 10 ravintola-annosta riittää jo kummasti vaikka mihin.

• vaimoke

Kaksi kertaa viikossa yhden saunasiiderin. Kerran viikossa (perjantai) 3-4 lasia viiniä. Vaikutanko tissuttelijalta?

• juon itseni humalaan. Tai, nyt on sellanen 'kausi' menossa, syksyllä meni kuukausia, etten juonut piskoakaan. Ja nyt olen juonut sit pääsääntöisesti kirkkaita, ja joskus olutta, nii ja punkkuakin olen juonut.

Eli, sanotaan, että kuukaudessa menee yksi nollaseiska viinapullo kotona ja kymmenkunta annosta sit baarissa, ni se on varmaan selkeintä.

• vili

vappuun asti tipatonta.
      normisti 3-4 kertaa kuussa ja aina hyvät kuosit.
      viihteellä käyminen on mulle ainut tapa ottaa yksi päivä viikosta iisisti. kankkusessa ei mitään jaksa tehdä ja tulee saletisti levättyä.
      jos olen selvinpäin niinku nyt vappuun asti...joka päivä on töitä siihen asti. en voi sietää löysäilyä

• Marie-Cecile

Joskus juon alkoholia viikossa 2-3 eri päivänä oluen/lasin viiniä/brandy naukun.

Joskus olen ollut juomatta parikin kuukautta huomaamattani, kun en nyt ole vain tullut juotua.

Ja joskus saatan juoda itseni humalaan useamman kerran kuukaudessa.

Se vaihtelee mielialasta riippuen. Harvemmin juon, kun on alakuloinen olo.

• Raitis mies

En käytä, kun ei ole tarvetta.
      Kahdesti humaltunut ensimmäisen 20 vuoden aikana, enkä kertaakaan sen jälkeen 20 vuoden aikana.
      Juon vettä, kahvia, mehua, jne..

• Aurinko79-

Aina välillä saatan avata punkkupullon ja lipittelen sitä noin viikon ajan lasin kerrallaan. Muuten otan joskus saunasiideriä esim mökkireissuilla, pippaloissa ehkä vähän enemmän jollen ole autolla...

Viimeks oon ollut humalassa vähääkään uutena vuotena ja silloinkin tosi hillitysti. Pikkujoulut marraskuussa meni vähän överiks, sitä edellinen örvellyskänni löytyy jostain vuodelta kirves ja rautakypärä.

En juurikaan siis juo itseäni humalluksiin asti ja voisin oikeastaan luopua alkoholista täysin jos olis tarve mutta kun tykkään viineistä ja siideristä ja juominen pysyy kohtuullisena niin en oo nähnyt mitään syytä luopua niistä.

• epäsäännöllisesti.

Epäsäännöllisen säännöllisesti.

Mitä juon? Joskus hemmottelen itseäni. Joskus en.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1672
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      5
      1636
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      264
      1515
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe