olen siis itse melkein 13 vuotias poika joka haluaisi joltakulta vinkkejä miten voi tehdä hyvän/kelpaavan nuolen ilman että tarvitsee jotain ''ihme'' laitteita (eli siis ihan vaan puukolla... ja on mulla itelläni ihan kunnollinen vastakaarijousi).olen itse yrittänyt esim. sitä että vuolee ''kiehisiä'' nokkiin päin ja taas sitten kärkeen päin. olen myös koittanut sitoo pajun kuorta sulan korvikkeena yms..Olisiko joillakin vinkkejä miten saisi kelpo sulan korvikkeen (jos jotkut neuvoisi muutakin kuin menemään rautakauppaan ja ostamaan ilmastointiteippiä tai ostamaan (huom-->) lisää kunnollisia nuolia)?
olisiko vinkkejä nuolen teosta...
ilman sulkia?
2
2463
Vastaukset
- ..sen olla pitää
Noilla metodeilla et saa millään kunnon jousta. Ilmastointiteippi on yksi hyvä sulan "korvike", halusitpa tai et. Ja ilmastointiteippiä saa ihan vapaa-valinnastakin.
Mutta oikeasti, jos haluat saada sen nuolesi edes lentämään, niin kannattaa tilata kunnon nuolia vaikka sherwoodista. Tuollaiset suutarinuolet voivat olla myös aika hengenvaarallisia. - Nuoli
http://www.perinnejousi.fi/
kato vaikka sieltä keskustelu foorumia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562871
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541729Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461704Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1521486- 721440
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3281335The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut181221Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m701075- 1581052
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek25995