Korvareikiä olen venyttänyt hitaalla tahdilla,nyt 4mm,erittää pahanhajuista töhnää ja vähän arka...mitä mä nyt tekisin?Korut on kirurginterästä.
venytys ja paha haju
11
6330
Vastaukset
- 15mm
Laajennus ei haise enää niin pahalle kun olet laajentanut reiän haluamasi kokoiseksi ja annat sen olla muutaman kuukauden. Tosin haisee vielä epämiellyttävälle muttei läheskään niin pahasti :) Ainakaan mulla.
- kokemusta on
vaihda ihmeessä kirurgiteräksiset pois muuhun materiaaliin,lasi, akryyli tai jopa luu. Olet saattanut saada nikkeliallergian. Oireisiin liittyy korvien punotus, kutina, turvotus ja paha haju. Teräksisiä koruja ei suositella käytettäväksi muuhun kuin parantuneeseen lävistykseen, johtuen niiden nikkelipitoisuudesta. Itse en kyllä käytä niitä koskaan, sillä kokemusta on nikkelistä riittävästi.
- FMALOL
kokemusta on kirjoitti:
vaihda ihmeessä kirurgiteräksiset pois muuhun materiaaliin,lasi, akryyli tai jopa luu. Olet saattanut saada nikkeliallergian. Oireisiin liittyy korvien punotus, kutina, turvotus ja paha haju. Teräksisiä koruja ei suositella käytettäväksi muuhun kuin parantuneeseen lävistykseen, johtuen niiden nikkelipitoisuudesta. Itse en kyllä käytä niitä koskaan, sillä kokemusta on nikkelistä riittävästi.
kirurginteräkses ei oo nikkelii : D
- 6ga
FMALOL kirjoitti:
kirurginteräkses ei oo nikkelii : D
Onhan siinä...
Kirurginterästä saa taas käyttää ensikoruna, mutta se sisältää pieniä määriä nikkeliä (n. 8-13% massasta)
http://www.wormz.org/materiaalit.html
- pieni lintu
Ekaks vaihda koru, kirurginteräs saattaa allergisoida. Toisekseen, venytykset haisee lähes aina. Kannattaa kokeilla eri materiaaleja kuten luu, akryyli, puu, lasi... Itselläni on monia plugeja, spiraaleja sun muita eri materiaaleista, ja tasan yhet akryyliplugit on täysin hajuttomat. Muut akryylikoruni alkaa haiseen, en tiedä miksi. Ehkä laatueroja?
- kauniimpi.kuolema
Venytetty lävistys haisee lähes aina, kuten on jo sanottu. Korun materiaalilla on kyllä suuri merkitys hajuun, puuplugit on meikäläisen suosikki. Ei haise :)
- lol
kannataa pestä ja puhistaa sitä sitte useemmi, eipähä haise enää
- apinako3
Joo, haju tulee esim siitä jos käy suihkussa plugit korvissa, eikä kuivaile saippuavesiä pois. Eli suosittelen kerran päivässä ottamaan korut pois ja kuivaamaan. Kaiken maailman töhnää sinne jää päivien mittaan.
- MeGa_RaNtAt
tottakai sun venys on arat koska sää isonnat sitä reikää ja se repii ekaa 10 mm asti (: eli ihan normaalia tuo arkuus ja tuo pahanhajune mönjä on kudosnesteitä joten niitäkään ei tarvihte pelätä koska ei ne enää haise jahka korvas paranee (:
- KeitettyKaali
Arkuus/kipu johtuu liian suuresta venyttamisestä kerralla ja jos kudosnestettä tulee niin silloin olet jo saanut revittyä sen venytyksen auki mikä ei todellakaan ole hyvä vaan rupeaa arpeutumaan.
- nawsr
Puu ja luu on ainoot mitkä mulla ei haise ihan vitulle.Suosittelen-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753