Pystyykö mitenkään saavuttamaan hyviä lihaksia kotona? Punttisalille en viitsi mennä, sillä täällä pienessä kylässä niissä on aina porukkaa esim. jalkapallo, vesipallo, lentopallo yms. harrastavia, jolloin väkisinkin joutuu antamaan heille tilaa.
Minulla ei ole kotona kuin avuttomat 2x 2,5kg ja 2x 5kg käsipainot. Niillä en ole paljoakaan päässyt treenaamaan. Ainoastaan niin, että olen ne pistänyt samaan repppuun, jolloin painoa on 15 kg ja siten treenannut hauista. Mutta sekään ei tunnu kehittävän hauista?
Eli siis kysymykseen: miten saada lisää lihaksia kotikonstein?
Kotikonstein?
1
374
Vastaukset
- Kunto-Kalle
ns. vapaita painoja (ainakin aluksi 50 kg) ja niille 2 käsipainotankoa ja yksi pitkä tanko. Hanki kunnon tukeva punneruspenkki. Etsi kunnon treeniohjelma. Noilla nyt pääset hyvään alkuun.
Treenaa ja lepää oikeassa suhteessa. Syö terveellisesti.
Kyllä sitä kotonakin voi saada treenaamalla kohtuulliset lihakset, mutta yleensä rahan- ja tilanpuute estää kunnon laitteiden hankkimisen. Jalkatreenit vaatisivat kyykkytelineen ja/tai jalkaprässin. Voit tietenkin kyykätä ottamalla molempiin käsiin käsipainot ja sitten vain liike alas ja ylös. Mä olen joskus kyykännyt huvikseni yhdellä jalalla 15 kilon käsipaino käsissä. Vaatii kyllä hyvää tasapainoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068