Upseerimiehen iskeminen

Lääpällään

Apua!!!Auttakaa!!! Olen korviani myöten rakastunut sotilasuralla olevaan mieheen!? Hänkin vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta kuinka erottua siitä massasta joka häntä ympäröi?!

Pitääkö alkaa pitämään sulkeisia vai mitä???!!! HÄH, APUAAAAAA

5

2148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Massa?

Mikä tämä massa on? Alokkaita?

• reserviläinen

En ymmärtänyt tarkalleen mitä tarkoitat massasta erottumisella. Jos tarkoitat sitä, kuinka erottua naispuolisista kilpailijoista, niin ilmeisesti olet jo erottunut kun toinen vaikuttaa kiinnostuneelta.

Sotilaskoulutus jättää leimansa ja upseerit ovat todella kuin samasta puusta veistettyjä. Myös upseereiden vaimot ovat hyvin samankaltaisia, joten uskoisin upseerien arvostavan samantyyppisiä piirteitä naisissa. Omien havaintojeni mukaan upseereiden vaimot ovat ulospäinsuuntautuneita, järjestelmällisiä ja järjestelykykyisiä. Riitta Uosukainen on hyvä esimerkki upseerin vaimosta.

Ota myös huomioon se, että upseerilla on kaksi vaimoa, joista toinen on puolustusvoimat. Näin kerran hääkuvan, jossa morsian ja merivoimissa palveleva sulhanen laskivat yhdessä kaarnalaivaa vesille. Sulhasen työkaverit olivat kuvan vasemmassa laidassa valmiina kivittämään tuota laivaa. Tiedätkö toista tapausta, jossa puolison työkaverit änkeävät hääkuvaan ?

Varusmiehiä kouluttava upseeri on poissa kotoa noin 100 päivää vuodessa. Varuskunta-alueella asuvista voi sanoa, että myös vaimo on naimisissa Puolustusvoimien kanssa. Pentti H Tikkasen kirjasta Kasarmin varjossa saa hyvän kuvan siitä, millaista on asua ja elää varuskunnassa. Kirja on humoristinen kuvaus, mutta kirjoittaja on itse entinen upseeri ja kuvaus on hyvin todenmukainen.

Uraa tekevät esiupseerit (majurista ylöspäin) saavat varautua vaihtamaan paikkakuntaa parin vuoden välein. Tämä rajoittaa paljon vaimon opiskelu- ja urasuunnitelmia.

Jokainen sotilasuralle lähtevä on varmaan joutunut miettimään näitä asioita. Tai ainakin olisi pitänyt miettiä ennen uravalinnan tekemistä.

Jos olisin itse upseeri, niin haluaisin puolison, joka kykenee tekemään päätöksiä itsenäisesti. Ihminen, joka johtaa toisia työkseen ei halua tehdä sitä vapaa-ajallaan. Sulkeisia ei kannata myöskään järjestää eikä miestä muutoinkaan komennella, koska sitä hän saa kokea työssään aivan tarpeeksi.

Toivottavasti tästä oli jotain apua. Onnea upseerin iskemiseen.

• Lääpällään

ei kun muista alokkaista...

• reservistä terveisiä
        Lääpällään kirjoitti:

ei kun muista alokkaista...

Jos olet naisalokas, niin hoida palvelus kunnolla, ilman mitään sekoiluja tämän ihana upseerisi kanssa. Sellaiset nimittäin vaarantaa upseerin uran ja saa TODELLA ilkeät huhut liikkeelle. Huhut lähtee helposti muutenkin, vaikkei tapahtuiskaan. Älä sano tästä jutusta yhdellekään palvelustoverille, edes naiselle, sillä sen jälkeen tietää koko komppania. Älä esitä 'taitamatonta tyttöä' tyliin "oi, kun mä en nyt osaa ollenkaan, mut näytä sä kun oot iso ja vahva" Kun olet päässyt intistä kotiin, niin sitten voit alkaa junailla suhdetta.

• mortti
        reservistä terveisiä kirjoitti:

Jos olet naisalokas, niin hoida palvelus kunnolla, ilman mitään sekoiluja tämän ihana upseerisi kanssa. Sellaiset nimittäin vaarantaa upseerin uran ja saa TODELLA ilkeät huhut liikkeelle. Huhut lähtee helposti muutenkin, vaikkei tapahtuiskaan. Älä sano tästä jutusta yhdellekään palvelustoverille, edes naiselle, sillä sen jälkeen tietää koko komppania. Älä esitä 'taitamatonta tyttöä' tyliin "oi, kun mä en nyt osaa ollenkaan, mut näytä sä kun oot iso ja vahva" Kun olet päässyt intistä kotiin, niin sitten voit alkaa junailla suhdetta.

ja balalaikka soi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe