Sanotaan, että erilaisuus viehättää. Miksi se viehättää? Onko se ihmiseen sisään rakennettu mekanismi jonka tarkoitus on estää sisäsiittoisuutta?
Tehdas täynnä paikallisia naisia, joista kukaan ei ole kiinnostunut, mutta auta armias kun tehtaaseen saapuu uusi työntekijä, Italiasta, Espanjasta, Virosta, Muoniosta, Tampereelta..niin johan alkaa tapahtua. Apaattiset ja passiiviset peräkammarien poikamiehet muuttuvat kiimaisiksi saalistajiksi.
Sisäsiittoisuus
5
448
Vastaukset
- Papeete1
Kyseessä taitaa olla tuttu-vieras systeemi. Sama juttu tapahtuu heti, jos menee pikkukylän raflaan. Siellä on kauniimpiakin naisia mutta ne on paikallisille miehille tuttuja (joko oltu/saatu pakit/ei muuten vaan kiinnosta) joten uuden kimpussa ollaan herhiläisenä. Niin ja eksoottinen yleensä viehättää monia. Kyllä mäkin silmät pyöreänä jotain espanjalaista hunksia katselisin mutta erona periksiin, mä en nolaa itseeni käymällä innolla sen kimppuun sadan muun naisen kanssa :)
Siinä muuten vinkki kaikille naisille jotka haluavat kokea olla haluttuja. Ei minnekkään sedulaan tms vaan vieraamman pienemmän kaupungin raflaan. Johan paranee kekkerit kummasti :D - vili
niin on että erilaisuus on plussaa...ainakin
ollaan oltu kavereiden kanssa rundaamassa ympäri maailmaa. sinne kun pamahdat kotibileisiin/baariin niin vientiä on suht vidusti. se erilaisuus on aika in.
omalta kannalta katsottuna...koska selibaattini alkaa olla siinä pisteessä, että naisista vierottuminen on tapahtunut....jos alalle vielä palaan, niin en katso sitä naista erilaisuuden kannalta vaan mitä yhteistä on. olen sitä mieltä ettei persoonia saa muuttaa ja omaa pitää olla...se ei onnistu jos on liikaa erilaisuutta"..sinne kun pamahdat kotibileisiin/baariin niin vientiä on suht vidusti."
- Totta. Täysin samanlaisia havaintoja olen joskus tehnyt. Poikamiehenä kiertäisin varmaan yksin tai enintään yhden kaverin kanssa baareja vierailla paikkakunnilla (niin kuin joskus ennen vanhaan). Valomerkin jälkeiset kotibileet vieraassa porukassa voisi olla hyvä sauma saada (myös turpaan).- vili
Richartti kirjoitti:
"..sinne kun pamahdat kotibileisiin/baariin niin vientiä on suht vidusti."
- Totta. Täysin samanlaisia havaintoja olen joskus tehnyt. Poikamiehenä kiertäisin varmaan yksin tai enintään yhden kaverin kanssa baareja vierailla paikkakunnilla (niin kuin joskus ennen vanhaan). Valomerkin jälkeiset kotibileet vieraassa porukassa voisi olla hyvä sauma saada (myös turpaan).painit junttiloissa saletit
- naisten heiniä
on enemmänkin naisten piirre. Väitätkö muka vakavalla naamalla, että suomalaiset peräkammarin pojat muuttuvat joksikin pelimies-gigoloiksi ulkomaalaisten naisten seurassa?
Jos Suomeen tulee joku ulkomaalainen miesartisti tai urheilija, niin suomalaiset naiset sekoaa täysin ja roikkuu kaiken maailman Snoop Doggien ja vanhojen NBA:n kehäraakkikoripalloilijoiden kaulassa. Jos Suomeen tulee joku ulkomaalainen naisartisti, niin mitä tapahtuu? Ei mitään, suomalaiset miehet ovat yhtä passiivisia kuin aina ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175990
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 513036
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332406Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452340Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222013Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381550
- 1731404