Eli siis jos työpaikka ilmoituksessa on, että hakemus pitää jättää esim. 1.1.2008 mennessä, niin pitääkö hakemus jättää viimeistään edellisenä päivänä, vai kerkeääkö vielä ko.päivänä eli 1.1.2008 jättää? Ja jos voi jättää vielä 1.1 ja hakemus pitää laittaa sähköpostitse, niin päättyykö hakuaika 1.1 klo 24:00?
Hakemus 1.1 mennessä...mitä tarkoittaa?
4
9788
Vastaukset
- ...että....
...se on sen annetun päivän aikana (esim 1.1.2008 klo 23.59) mailiin pukattu.
Moni on itseltänikin viimeisen illan aikana lähtenyt, eikä koskaan ole kommentoitu, että myöshässä olisi ollut.
Jos postitse aiot, suosittelisin laittamaan siten, että hakuajan puitteissa olisi myös perillä, mutta uskoisin aika monen tahon hyväksyvän mukaan, jos postileima on sama kuin viimeinen hakupäivä. Itse ainakin hyväksyin, kun olen porukkaa palkannut :-) - tulkinnut
sen näin: jos ilmoituksessa lukee, että hakuaika päättyy esim. 1.2.2008, niin hakemuksen on oltava perillä viimeistään 1.2.2008 klo 16:een mennessä. Noin se ei ainakaan myöhästy. Joissakin ilmoituksissa (etenkin viranhakuilmoituksissa) kellonaika on ilmoitettu erikseen. Mutta noin mä toimisin. Joka tapauksessa vielä 1.2.2008 ehtii lähettää hakemuksen sähköpostitse, ei tarvitse lähettää edellisenä päivänä.
- tulkintakysymys siis...
Kiitos vastaajille. Tulkitsin itse niin, että sähköpostitse riittää, kun hakemus on perillä viimeisenä päivänä klo 23.59 ja jos postitse pitää laittaa, niin silloin pitää olla ko. päivänä hakemuksen perillä. Voi olla tietenkin niin, että asiaa tulkitaan niinkin, että riittää kun postileima on viimeiselle hakupäivälle, mutta aina tietenkin varmin olla ajoissa.
- hakija!
hyvä hakija voi ilmoittautua myöhässäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854