Miksi en saa naista vaikka kuinka yritän

Mies 37v.

Elän yhä samaa paskaa...eloton avioliitto loppui vuosi sitten, alkoi vapaus. Kaikki liikenevä aika on vietetty kaupungilla vaikka missä kuppiloissa ja netissä on yritetty vinkua jo sataa naista. Mutta ei osu kohdalle, ei kertaakaan. Paineet on sitä tasoa että tulee korvista kohta. Yksi työkaveri jo vitsaili, että vaihda edes lapasta välillä. Peilistä näkyy tavallisen näköinen kaveri ja puhun kuin ruuneperi. Täysi vitun myytti että naisia on edes olemassa!

32

11598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siksi et

      liika yrittäminen haisee pahalle

    • been there

      Pahimpia juttuja, mihin voi näissä asioissa sortua on liika yrittäminen ja epätoivo. Ne näkyy kilometrien päähän.

      • Casanova'mon

        Meikäläinen tallusti tällä pallolla 23-vuotta etsien naiseuraa (kunnollista sellaista ) pitkin kouluja, baareja, kirjastoja, nettisettiä ja ihan kaikenmaailman konsteja käyttäen=melko tuloksetta.

        Noin 4kk sitten lopetin tälläisen touhun ja ns. kunnollisena miehenä olemisen.
        Aika on kortilla joten lyhyesti jatka toimimista mm näin:
        - Lopeta etsiminen!
        - Pilkettä silmäkulmaan ja pidät vain silmät auki
        - Ota käyttöösi asenne "Mies ei tarvitse naista, nainen tarvitsee miestä"

        Naiset tapaavat kiinnostua pikkuisen sopivalla tavalla pahoista miehistä.


      • mimmu
        Casanova'mon kirjoitti:

        Meikäläinen tallusti tällä pallolla 23-vuotta etsien naiseuraa (kunnollista sellaista ) pitkin kouluja, baareja, kirjastoja, nettisettiä ja ihan kaikenmaailman konsteja käyttäen=melko tuloksetta.

        Noin 4kk sitten lopetin tälläisen touhun ja ns. kunnollisena miehenä olemisen.
        Aika on kortilla joten lyhyesti jatka toimimista mm näin:
        - Lopeta etsiminen!
        - Pilkettä silmäkulmaan ja pidät vain silmät auki
        - Ota käyttöösi asenne "Mies ei tarvitse naista, nainen tarvitsee miestä"

        Naiset tapaavat kiinnostua pikkuisen sopivalla tavalla pahoista miehistä.

        yhdenyön seuraa vai pitempiaikaista suhdetta ? puutteessa olevan kannattaa kääntyä suoraa prostituoidun puoleen,hän tekee sitä työkseen, eikä odota sinulta mitään muuta kuin korvauksen. kukaan ei halua yhden yön "panoksi", eikä laastarikisi ja satutetuksi.Jos olen yhtä karkea kielenkäytössäsi, moni karttaa jo pelkästään sitä.Puhdista mielesi kaikesta saastasta ihan oikeesti.

        Jos etsit uutta kumppania, hakeudu uuden harrastuksen pariin, ole ennakkoluuloton uusien juttujen suhteen. Ole oma itsesi, ystävällinen ja kiltti. Suomi pursuaa naisia jotka etsivät myös sitä fiksua miestä elämänkumppanikseen.

        Epätoivoinen etsimeinen näkyy ulospäin, lopeta se. Jokainen haluaa olla ainutlaatuinen. Vie lounaalle,leffaan, osta ruusuja ... vanhat konstit toimii aina.

        Mihinkä avioliittosi loppui ? Katso että ei samat asiat toistuisi taas uudelleen.


      • toimi.
        Casanova'mon kirjoitti:

        Meikäläinen tallusti tällä pallolla 23-vuotta etsien naiseuraa (kunnollista sellaista ) pitkin kouluja, baareja, kirjastoja, nettisettiä ja ihan kaikenmaailman konsteja käyttäen=melko tuloksetta.

        Noin 4kk sitten lopetin tälläisen touhun ja ns. kunnollisena miehenä olemisen.
        Aika on kortilla joten lyhyesti jatka toimimista mm näin:
        - Lopeta etsiminen!
        - Pilkettä silmäkulmaan ja pidät vain silmät auki
        - Ota käyttöösi asenne "Mies ei tarvitse naista, nainen tarvitsee miestä"

        Naiset tapaavat kiinnostua pikkuisen sopivalla tavalla pahoista miehistä.

        Samaa kikkaa yrittänyt jo kuusi vuotta. Ei toimi. Hukkaan kaikki naiset, ryyppään itteni hengiltä, parempi näin.


    • toimii takuuvarmasti

      Menet vain juttelemaan naisille jotka ovat

      1) tukevassa kännissä, sekä
      2) 10-20 vuotta sinua vanhempia.

      Muuten on aivan sama mitä tekee, onko puhtaat vaatteet ja siisti kampaus ja mitä sanoja päästää suustaan ulos tai millainen on elekieli. Selvinpäin olevat sekä liian nuoret naiset ovat poikkeuksetta aina tutustumishaluttomia.

      • ei toimi ei

        Ompas kovaa tekstiä, I D I O O T T I !


      • 15+16

        No niin. Mistähän tällaisia naisia löytyy?


      • MH

        Minulla on ainakin mahtava tuuri, juuri näiden 10 - 20 vuotta vanhempien moniongelmaisten naisten kanssa.
        Ei pidä olla liian nirso... ;oD


      • vitun vajakki
        ei toimi ei kirjoitti:

        Ompas kovaa tekstiä, I D I O O T T I !

        hooohoohooomoomoomoooo


    • oikeasti nainen

      Minulla on sinulle päivän selvä näkemys miksi et löydä. Yrität liikaa ja ei se nainen etsimällä löydy,sillä se tulee vastaan sitten kun on tullakseen.Joten kärsivällisyyttä peliin ja pidä silmät avoinna sillä ei sitä ikinä voi tietää missä ja milloin törmään sellaiseen naiseen jonka kanssa kolahtaa.Tsemppiä ja vielä kerran kärsivällisyyttä.

      • ei toimi sekään

        No mä olen mennyt tuolla sun tulee-kun-on-tullakseen taktiikalla kohta 10 v, ja edelleen yksin ollaan...


    • !!!

      Naisista ei oo ku haittaa!

      • ghrtgrdg

        niinpä!


    • t6gyuhpl

      ole oma itses toimiii varmasti

    • itsevarmuus_rulettaa

      Sä yrität liikaa, susta paistaa jo kilometrin päähän että olet epätoivoinen.

      Opettele ensin olemaan yksin ja pitämään itsestäsi - jo vain alkaa naiset kiinnostumaan!

      Niin ja pidä silmät auki - on näitä ihanuuksia ihan marketissakin nähty mutta kun ne miehet ei nosta katsettaan sieltä pakastealtaasta niin mitenkäs siinä silmäpeliä pidät?!

    • itse-löysin

      Enpä osaa antaa muuta vinkkiä kuin pidä katse avoimena ja sen oikean voi löytää yllättävistäkin paikoista.
      ellei lapset ole este - leikkipuistoissa käy paljon yksinäisiä äitejä.

      Kauppareissuilla tunnistaa "sinkun" joka katselee sillä silmällä.
      Oma rakkaani katseli minua puistosta, lenkkeilin usein ohitse,
      kerran pysähdyin juttusille ja siitä se lähti.

      Onnea matkaan!

      • hahahahahahah

        moni mies aloittaa yh_n panemisella. Kun seksiä on saatu ja akan pennut alkaa ottamaan hermoille, on aika siirtyä ensin tasottomiin naisiin ja siitä sitten hyvällä tsägällä johonkin seksyyn nuoreen naiseen.

        Ehdotan sinulle juuri täysikäisyyden ylittänyttä nuorta naista jos olet nuori mies. Näin nainen ei ole vielä päässyt tietoiseksi omasta mahdollisesta viehätysvoimastaan baareissa. Ei nyt tosi. Entäs jos yrität aloitella vähän rauhallisemmista paikoista sitä iskemistä? Suuremmille laitumille voi siirtyä vasta kun itsetunto on kunnossa.


      • Hah !
        hahahahahahah kirjoitti:

        moni mies aloittaa yh_n panemisella. Kun seksiä on saatu ja akan pennut alkaa ottamaan hermoille, on aika siirtyä ensin tasottomiin naisiin ja siitä sitten hyvällä tsägällä johonkin seksyyn nuoreen naiseen.

        Ehdotan sinulle juuri täysikäisyyden ylittänyttä nuorta naista jos olet nuori mies. Näin nainen ei ole vielä päässyt tietoiseksi omasta mahdollisesta viehätysvoimastaan baareissa. Ei nyt tosi. Entäs jos yrität aloitella vähän rauhallisemmista paikoista sitä iskemistä? Suuremmille laitumille voi siirtyä vasta kun itsetunto on kunnossa.

        Paraskin sanoja. Sulla se ei ainakaan ole, tällä textillä.


      • dfgdfhdkfjg

        Vai että leikkipuistoihin väijymään yh-naisia? Vois olla aika koomisen näköstä toimintaa... :)


    • Tosiaan, riipuu siitä minkälaisen naisen itsellesi haluat.

      Myös suurin tekijä on sinä itse, mikä olet ja minkälainen olet.


      Jos haluat baarista huoran, kalastele katseita ja koita olla juuri sitä mitä tämä huora sattuu haluamaan. Jos et näytä hyvältä ei tämä luultavasti toimi, tai jos et ole isokokoinen jne.
      Parhaiten onnistuisit tässä kuitenkin palkkaamalla itsellesi huoran. Säästyy aikaa, rahaa ja vaivaa, sekä epävarmuustekijä katoaa kokonaan. Palkattu huora on siis pelkkiin seksuaalisiin tarpeisiin ehdottomasti paras vaihtoehto.

      jos haluat tutustua mukaviin tyttöihin, niin tässäkin kohtaa paikalla on paljon väliä. Mistä sinä tykkään, eli musiikista, mistä naisen ulkonäössä, minkä tyylinen ja mitä hänen tulisi ajatella?
      Kun tiedät paikan jossa tällaisia ihmisiä on, mene sinne ja pidä silmät auki. Älä tungettele, ja jos haluat avata suusi katsastele tätä ihmistä ensin kauan, koska torjunta voi pilata hyvän illan heti alkuunsa.

      On myös hyvä mennä ystäväporukalla. Jos ystäväsi on kusipäitä, he eivät luultavasti tule muuta kuin haittaamaan asiaa. Löydä tyttö jonka kanssa "ajaudut juttelemaan", vie hänet käymään ystäviesi luona, ja kun hän näkee että ystäväsikin ovat hyviä tyyppejä, hän luottaa helpommin ja pääsette paremmin alkuun.



      Jos baarit eivät ole sinun juttusi, niin ehdottomasti paras tapa on, Onni.

      Tapaat jonkun tytön, esimerkiksi katseenne vain kohtaa. Pistä tyttö muistiin ja jatka eteenpäin, koska jos jossain välissä tapaatte tuurilla uudestaan ja päädytte juttelemaan jotain, on mahdollisuutesi paremmat, ja pidä jutut kyhyinä jos näin käy. Mutta tämä on vain sattumaa, ja vaatii stiä että vaikutat mukavalta tyypiltä jonkun silmissä jne.

      Jos et jo kuntoile, niin kannattaa, siitä tulee parempi olo, ja naisen saaminen ei enää tunnu työltä, vaan se tuntuu ansaitlta. Sinähän saat naisen jos haluat, koska olet tehnyt töitä sen eteen.


      Mutta tämä seuraava keino on paras, ja turvallisin;

      Naiset pitävät hymystä, paitsi ne naiset joille kusipäät tulevat yleensä jauhamaan paskaa. Mutta pelkkä vaatimaton hymy tekee erittäin paljon, ja kohteliaisuus, eli ei siis kehuminen eikä mikään kyyläys tai vaativa katse naista kohtaan, vaan yksinkertainen ajattelevaisuus ja itsevarmuus. Ja yleensä paras tapa saada nainen on aluksi vain tervehtiä hymyllä ja nyökkäyksellä esim tupakkakopissa, tai tiskillä, ja ei limaisesti, vain yksinkertaista kohteliaisuuttasi, ja jatkat heti mitä olitkin tekemässä. Eli tiskillä tervehdit pienellä hymyllä ja nyökkäyksellä ja katsot heti pois päin ja alat tilaamaan juomaa. Jos naista jäi kiinnostamaan miksi teit niin hän tulee puhumaan, ja ei välttämättä heti vaan joskus illan mittaa. Palaat vaikka vain ystäviesi luokse ja juttelet mukavia ja kiinnostavia asioita. Ja jos nainen tulee luoksesi se on vain sinusta kiinni. Älä sano mitään tyhmää, äläkä yritä olla perus suomalaisen näsäviisas paskiainen, vaan rehellinen avoin kirja. ja mainitse jotain tyhmää jota teit juuri hetki sitten, jotain lievästi noloa niin nainen rentoutuu.

      Jos tämä ei toimi sinulla pitää aina olla jokin hyvä syy jutella naisen kanssa, ellei sinulla käy tuuri tai näytät sen verran hyvältä että nainen haluaa kuunnella avautumistasi. Vaikka rahan vaihto, aj muista vain, että minkä syyn ikinä keksitkään, keskity tekemään sitä äläkä naiseen liiakseen. Kun rahat on vaihdettu, tai nainen on sanonut ettei hänellä ole rahaa vaihtaa joka muuten pilaa koko systeemin, kiität ei yliampuvasti ja käännyt vain pois jatkamaan mitä olit tekemässäkin.

      Ja jos nainen ei kiinnostu, on turha yrittää, se ei vain onnistu.

      Onnistut vain, jos pidät pohjasi kunnossa eli keskityt johonkin asiaan, vaikka rauhalliseen juomiseen, ja asettelet näitä pieniä ansoja naisille.

    • tuli mieleen

      puhut kuin ruuneperi...sehän selittääkin kaiken...ei nykyajan naiset jaksa kuunnella liikaa tarinoita varsinkaan tavallisilta tallaajilta - menee nääs mielenkiinto...

      • 317

        ruuneperimäisyys enempi noiden meidän äitien ikäpolven ihanne?
        mikähän se nykynaisen tekisi onnelliseksi.. itsekin olen ihmetellyt kun kun pöytä aina tyhjenee
        kun avaan suuni. tapaisipa jossain fiksun naisen jo viimein.


    • No ei kai

      kukaan halua olla pelkkä reikä paremman puutteessa! Yököttävä olet! Mene huoriin, sieltä saat mitä haluat!

    • nilledil

      Tyypit antaa ohjeita kaverille joka on lähettänyt viestinsä tänne yli kaks vuotta sitte... no ei kai siinä, ehkä tilanne on edelleen sama. Onko, huhuuuu? Saikko jo?

      • alfa-----

        Voin vain tälläisen ohjeen antaa, että ole oma itsesi ja äläkä etsi naista tarkoituksella. Se ei tuota tulosta. Mitä vähemmän odottaa niin sitä paremmalla prosentilla saanti on taattu.


      • MH

        xoDDDD


    • werty

      Naisten saaminen on melkein mahdotonta jos on kunnon kansalainen koulussakin aina kaikki pahikset ja koulukiusaajat seurustelevat muut eivät, vaikka iltalehessä luki että koulukiusaajista tulee yleensä väkivaltaisia aikuisia, tunnen vain yhden koulukiusaajan jolla ei olisi nais/ tyttö seuraa joka välitunti, enkä tunne ketään normaalia ihmistä, joka täyttää kaikki naisten kriteerit ja seurustelisi, itseasiassa kaikilla minun ´tuntemillani hyvillä tyypeillä (tunnen aika paljon hyviä tyyppejä) ei ole naisia tai tyttöjä edes kavereina. en vieläkään ymmärrä naisia

    • MIKSI?

      NAISET VAATIVAT LIIKAAA olen lukenut paljon netistä juttuja ja kattonut iltalehet yms että kuinka iskeä nainen tai millaisista miehistä naiset pitävät niissä on ihan hullut luettelot että pitäisi olla kaikkia näitä yhtä aikaa ja jos joku yrittää olla jatain näistä vaihtoehdoista niin naiset sanovat että se yrittää liikaa ja jättävät sen ja jos ei yritä silloinkaan ei voi täyttää näitä tuhansia kriteereitä ja vaatimuksia, jolloin ei voi saaha naista myöskään tunnen tälläisä tyyppejä, jotka melekein täyttävät nämä kaikki naisten kriteerit, mutta niilä ei oo naisia ees kavereina, mutta näillä tupakan polttajilla ja koulukiusaajilla on hullusti naisia vaikka ne tekevä juuri päin vastoin mitä naiset vaativat, parasta olla itsekäsääliökusipää, koska en tunne yhtää sellais´ta tyyppiä joka ei seurustelis, olen myös huomannut että miehet vaativat naisista paljon vähämmän esim että se on om itsensä se riittäää monelle miehelle, mutta naisilla on hulluna kriteereitä
      MIKSI PITÄÄ OLLA TÄYDELLINEN naiset eivät yleensä huomaa tykkäävänsä vain pahiksista, koska jostain kumman syystä kaikki niistä pitää niitä hyvinätyyppinä miksi? MIKSI?

    • Alphonse DeS

      Miehillä on vaikeaa noin 30 ikävuoteen saakka, ja miesten pitää juosta naisten perässä. Sen jälkeen tilanne muuttuu päinvastaiseksi, eli miehen ei tarvitse tehdä mitään, ja naiset juoksevat heidän perässä.
      Toki miehen tulee silti olla siisti ja avoimella mielellä. Positiivinen asenne on paras.

    • ah ah

      muna pilluun ah ah

    • Anonyymi

      Mä en saa naista koska oon ruma ja mulla on pienet Munat. Oon kokeillut kaikki konstit mutta naiset inhoon mua. En saa töitä kun mä oon sen näköinen että ihmiset eivät tykkää musta, ne sanoo että sä et osaa mitään. Yritin perustaa yrityksen mutta en saanut asiakkaita, mun ulkonäön takia! Mulla ei oo kavereita, kukaan ei halua olla mun kanssa. Olin vapaaehtoisia toiminnassa mutta mut hiillostettiin pois. Älä ala jauhaa paskaa että olen sulkeutunut tai juro, olen sosiaalinen ja osaan keskustella, vika on muissa. Asun itä Suomessa ja täällä ihmiset ovat outoja. Pitäisi varmaan muuttaa muualle, mutta mulla on kiva talo maalla ei raaski lähteä, jos ei löydy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4277
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      281
      2422
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1504
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1180
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1094
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1040
    Aihe