vitonen ei pysy päällä

d4d vm.00

mikä mahtaa olla vikana,kun vitonen ei pysy päällä?mitään ääntä ei pidä ja muut vaihteet pelaa hyvin.onko iso remppa tiedossa?t.maarit ps.kiitos asiallisista vastauksista!!

12

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merkki?

Jos kys. on Fiatti, katso aikaisemmat pitkät ketjut.

• Jos kyseessä on Fiat 5-vaihteisella lootalla niin kyse on lähinnä tyyppiviasta. Siitä on tällä osastolla ja etuteltan matkailuautoissa runsaasti materiaalia.

Lyhykäisesti, ei kovin iso remontti, ei kauhean kallis remontti (kannattaa kuitenkin kysellä tarjouksia), samalla kannattaa vaihtaa hieman tiheämpi välitys jolloin vaihtamisen tarve vähenee ja uudet rattaat kestänevät paremmin.

Noin perustiedonhaluisena (uteliaana) olen kiinnostunut vuosimallista, moottorin koosta ja ajokilometreistä. Veikkaan muitakin kiinnostuneita löytyvän.

• höh
    • hihhuli

Mikä vaihteistotyyppi on siinä d4d vm.00 oikein on?

• viittaisi

Toyotan diesen henkilöautoon. Ainakin Toyotalla on tuollaisia merkkejä autojensa perässä...

• Ominaisuus

Ei mitään kummallista. Löytyy pikku korjaamoita, jotka tekevät homman päivässä ja kustannus alle tonnin. Kyseleppä sieltä kotiseutusi korjaamoista.

• niin vitosremppa

kestää pari tuntia ja maksaa osineen n. 300 euroa. Jopa Deltassa homma menee 500 eurolla läpi. Voihan se olla ominaisuuskin, mutta väärä vaihtamistapa vasta rikkoo.

• Taitavampia
        niin vitosremppa kirjoitti:

kestää pari tuntia ja maksaa osineen n. 300 euroa. Jopa Deltassa homma menee 500 eurolla läpi. Voihan se olla ominaisuuskin, mutta väärä vaihtamistapa vasta rikkoo.

muissa merkeissä, koska vitonen kestää.

• Ongelmaa
        Taitavampia kirjoitti:

muissa merkeissä, koska vitonen kestää.

vitosesta ei siellä ole.

• Niin ??
        Ongelmaa kirjoitti:

vitosesta ei siellä ole.

En usko.

• Ongelmaa kirjoitti:

vitosesta ei siellä ole.

Saattaa pitää paikkansa tuo väitteesi koska Saksan moottoriteillä ei tarvitse yrittää vääntää väkisin 80 - 90 km/h nopeuksia vitosella vaan saa lasketella reilua toista sataa. Olen itse pannut merkille juuri niitä moottoriteitä ajellessani, että 110 - 120 kun on mittarissa niin useat nousutkin menevät vaihtamatta vaikka täällä Suomessa en juuri viitosta mäissä käytä.

Sen vitosen kestävyydestä Saksassa en tiedä mutta jos siellä ei ole moista ongelmaa Ducaton vitosen kanssa niin se saattaa johtua tästä.

• Ongelmaa
        karva.naamari kirjoitti:

Saattaa pitää paikkansa tuo väitteesi koska Saksan moottoriteillä ei tarvitse yrittää vääntää väkisin 80 - 90 km/h nopeuksia vitosella vaan saa lasketella reilua toista sataa. Olen itse pannut merkille juuri niitä moottoriteitä ajellessani, että 110 - 120 kun on mittarissa niin useat nousutkin menevät vaihtamatta vaikka täällä Suomessa en juuri viitosta mäissä käytä.

Sen vitosen kestävyydestä Saksassa en tiedä mutta jos siellä ei ole moista ongelmaa Ducaton vitosen kanssa niin se saattaa johtua tästä.

ja meni veikkauksesi aivan oikeaan. Olen kysellyt useamman kerran vuosien saatossa asiaa sieltä, eikä niillä ole mitään ongelmia vistosvaihteista. Eihän Suomessakaan olisi ongelmaa, ellei käytettäisi vaihdetta liian alhaisissa nopeuksissa. Pitää ajella reippaasti jotain liki 100 km/h tai ylikin ja sitten vielä vaihtaa leppoisasti alemmas ajoissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4230
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      34
      2378
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1895
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76