Ensitreffit

Nimetön

Mikä on pahin kokemuksesi ekoilla treffeillä?

16

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

Mulla ei ole yhtään huonoa kokemusta. En kylläkään ole ikinä ollut treffeillä joten sillä olen säästynyt kauhukokemuksilta :)

• oli, ku naisel oli 2 kk:n ikäinen vauva ensitreffeillä mukana.

• Marie-Cecile

tuli 15 min myöhässä ja pummasi vielä rahaa. (Ei mikään kauhean hyvä aloitus ja olisi pitänyt ottaa tosissaan merkki, että tämän tyypin kanssa ei kannata enempää treffailla.)

• se oli

se, kun sain upean illallisen jälkeen hirveen "kurataudin", maha mörisi ja sain juosta vessassa. Ihan hirvee, ruoka ei sopinut ja sai aikaiseksi sellaisen pyörremyrskyn mahassani. Se oli painajaista alkumetreistä lähtien, onneksi mies oli todella ymmärtäväinen ja soittelee edelleen.. ;D

• Marie-Cecile
        se oli kirjoitti:

se, kun sain upean illallisen jälkeen hirveen "kurataudin", maha mörisi ja sain juosta vessassa. Ihan hirvee, ruoka ei sopinut ja sai aikaiseksi sellaisen pyörremyrskyn mahassani. Se oli painajaista alkumetreistä lähtien, onneksi mies oli todella ymmärtäväinen ja soittelee edelleen.. ;D

Jos tuo olisi hyvä esimerkki siitä, että katastrofi voi ollakin jonkin todella hyvän alku.

• vänkyrä-nainen

Sitä ei toivottavasti tulekaan. En oo koskaan ollut treffeillä edelleenkään, mut jos joskus aion mennä niin kyseessä on joku tuttu, huumorintajuinen mies jonka kanssa jutut käy yksiin ja jonka kanssa tulen hyvin toimeen. Ei kai silloin mitään niin pahaa vois tapahtua etteikö sille voitais yhdessä nauraa...?:)

• toinen vaikka

tukehtuisi pullaan, olisi aika vaikea nauraa sille yhdessä. Toinen joutuisi hekottelemaan yksin.

• vänkyrä-nainen
        toinen vaikka kirjoitti:

tukehtuisi pullaan, olisi aika vaikea nauraa sille yhdessä. Toinen joutuisi hekottelemaan yksin.

uskon et meille tulis pullattomat treffit - ihan varmuuden varalta;-D

• meillä
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

uskon et meille tulis pullattomat treffit - ihan varmuuden varalta;-D

treffit tulossa? ;)

• vänkyrä-nainen
        meillä kirjoitti:

treffit tulossa? ;)

tulossa:) Mut edetään varovasti. Mä voin leipoo sen pullapitkon sit toisille treffeille, niin sit saa jo rauhassa tukehtua kun ei oo ekat treffit kyseessä:D

• meillä on

tulossa:) Mut edetään varovasti. Mä voin leipoo sen pullapitkon sit toisille treffeille, niin sit saa jo rauhassa tukehtua kun ei oo ekat treffit kyseessä:D

siis toisetkin treffit? Jihuu.

• vänkyrä-nainen
        meillä on kirjoitti:

siis toisetkin treffit? Jihuu.

kai tiedät kolmansien treffien säännön?;)

• jos kolmansiin

kai tiedät kolmansien treffien säännön?;)

treffeihin mennessä ei ole tukehduttu pullaan, harvemmin tukehdutaan jatkossakaan.

• vänkyrä-nainen
        jos kolmansiin kirjoitti:

treffeihin mennessä ei ole tukehduttu pullaan, harvemmin tukehdutaan jatkossakaan.

Nimenomaan :D

• Aurinko79-

Mun treffit on valtaosin sujunut tosi kivasti, mitään suurempia kömmähdyksiä tai mokia ei ole sattunut jollei sellaista yleistä jännityksestä johtuvaa sähläystä oteta lukuun. Niitä en kuitenkaan lue pahoiksi kokemuksiksi, koska eihän niissä mitään pahaa tapahdu ja niihin voi suhtautua huumorilla.

Yksi paha kokemus oli joskus 17-vuotiaana kun menin treffeille pojan kanssa, johon olin todella ihastunut ja tapasimme kadulla jatkaaksemme matkaa kahville mutta poika sanoikin että parempi ettei aloitetakaan mitään ja lähti fillaroimaan heti takaisin kotiinsa. Mitään sen kummempaa selitystä en saanut, mutta oletin tietty että minussa oli niin paljon vikaa, olin sittenkin liian ruma ettei tyyppiä kiinnostanutkaan tms. Tuli aika iso itku kun pääsin kotiin poljettuani 5 kilsaa mennen tullen fillarilla 25 asteen pakkasessa... Tuon jälkeen samainen tyyppi tosin vokotteli mua useampaan kertaan, joten kyllä kai mä sitten kelvannut olisin mutta en sitten tiedä miksen ensimmäisellä kerralla kelvannut. No, aivan sama.

• kalliosta jonkun kerrostalon rappukäytävästä tennispallon kokoinen kuhmu päässä. Vielä tänäpäivänäkään tarina ei kerro onko mua kumautettu vai oonko ite vetäny kuoleman lipat, jonkun sortin muistikuvaa kaatumisesta kyl tuli parin päivän päästä tapahtuneesta mut sekin saatto olla vaan alitajunnan kehittämä 'hyväksyttävä' versio tapahtuneesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      45
      599
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe