No entinen ystävätär pyysi, että palattaisi yhteen ja minä tietty kieltäydyin.
No nyt sitten tuntuu, että tein suuren virheen, vaikka tämä tytsy minua on joskus pahasti huijannut ja hyväksikäyttänyt. Niin ja vaikka tämä tytsy nykyään ryyppää usein ja on alkanut tupakoimaan.
Oli meillä kuitenkin kiva suhde silloin joskus kun se oli. Menetin tässä mahdollisuuteni rakkauteen, ystäviin ja elämään.
Huomenna on vapaapäivä ja kun päivä kääntyy iltaan, niin voipi olla, että monenlaiset ratkaisumallit pälkähtää päähän. No niiden toteuttajaksi minusta ei onneksi(?) ole.
Miten jaksan yksinäinen ihminen tästä yli, kun torjuin itselleni niin mukavan ja tärkeän ihmisen?
Miksi minua kaduttaa vaikka hän on ollut joskus minua kohtaan jätös ja vaikka hän on moraalisesti arveluttava tapaus?
Tosi vaikeaa, kun ei ole ketään jolle puhuisi ja on pakko olla yksin kotona, kun ei ole kavereita jotka sais aikaan muuta ajateltavaa.
Sanokaas miehenlogiikalla (miksei naisenkin) tähän jotain.
Nonni, se on loppu nyt
32
1257
Vastaukset
- Komea Mies.
Tämä tarina on niin tuttua, niin tuttua. Kannattaisiko suunnata katse Thaimaahan? En usko että suomalainen nainen pystyy yksiavioisuuteen :)
- Enrique_Lister
No siinnä se illan viisaus sitten tulikin. Minä luulin olevani tyhmä.
- laiska?
Maailma on pullollaan laadukkaita tytsyjä. Olet joko köyhä ja laiska taikka sitten homo. Täältä kannattaa aloittaa.
http://www.sexwork.net/- Enrique_Lister
En edes viitsi avata kyseistä linkkiä, koska epäilen että sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa jota he kutsuvat rakkaudeksi.
Lauantai-iltaisin näyttää olevan kaikki maailman kahopäät liikkeellä.
Jännityksellä odotan seuraavaa vastausta. - ML:n PU
Enrique_Lister kirjoitti:
En edes viitsi avata kyseistä linkkiä, koska epäilen että sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa jota he kutsuvat rakkaudeksi.
Lauantai-iltaisin näyttää olevan kaikki maailman kahopäät liikkeellä.
Jännityksellä odotan seuraavaa vastausta.Päivystävä Urputtaja; tuubaa kellon ympäri :))
ML:n PU kirjoitti:
Päivystävä Urputtaja; tuubaa kellon ympäri :))
Kukahan tääl vaan mahtaa kenenkäki kommentointa 'päivystää'. Maltaksä ny ollenkaan mennä nukkumaan?
Ottaahan se päähän, mut jos ite kerran sen tiedät, ettei se nainen sovi sulle, ni turha sitä on sillo määräänsä enempää murehtia.
- Enrique_Lister
Nyt sitä sitten tuntuu sille, että siinnä meni se elämäni nainen. Silloin kun sanoin, niin asia tuntui pikkujutulle.
Nyt sitä sitten tuntuu sille, että siinnä meni se elämäni nainen. Silloin kun sanoin, niin asia tuntui pikkujutulle.
Siis, et sinne meni taas yks elämäni nainen. Mut, eine vieläkään oo loppunu. Mut, sit ku menetät Oikeasti mukavan naisen, ni sitte se Tuntuu. Oli siis se jättäjä kumpi tahansa. Muttei siihen kuole. Ja ensirakkaus se pahin, mut siitäkin toipuu.
Mee sinne naapurikaupunkiin naisia kattelemaha, mistä puhettaki jo oli. Älä yksin kotia asioita jää märehtimään. Täälki näkyy esimerkkejä noista kaikenmailman lutkittelijoista, jotka on miettineet ihan liikaa.- Enrique_Lister
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis, et sinne meni taas yks elämäni nainen. Mut, eine vieläkään oo loppunu. Mut, sit ku menetät Oikeasti mukavan naisen, ni sitte se Tuntuu. Oli siis se jättäjä kumpi tahansa. Muttei siihen kuole. Ja ensirakkaus se pahin, mut siitäkin toipuu.
Mee sinne naapurikaupunkiin naisia kattelemaha, mistä puhettaki jo oli. Älä yksin kotia asioita jää märehtimään. Täälki näkyy esimerkkejä noista kaikenmailman lutkittelijoista, jotka on miettineet ihan liikaa.Nyt on taas se olo, että paskat löydän mitään aitoa koskaan vaikka luuhaisin joka ainoan naapuripitäjän. Kaikki on samanlaisia ryyppy retkuja, mutta kukaan ei osaa olla mulle yhtä ihana. Joo ja tää samanen naikkonen viellä tietyllä tasolla petti mua ja silti sanon noin.
Tää oli nyt sit se ensi rakkaus. Enrique_Lister kirjoitti:
Nyt on taas se olo, että paskat löydän mitään aitoa koskaan vaikka luuhaisin joka ainoan naapuripitäjän. Kaikki on samanlaisia ryyppy retkuja, mutta kukaan ei osaa olla mulle yhtä ihana. Joo ja tää samanen naikkonen viellä tietyllä tasolla petti mua ja silti sanon noin.
Tää oli nyt sit se ensi rakkaus.Siis, että ensirakkaus kyseessä. Mä voin lohduttaa sua sillä, että se on se rakkaus jota sä aina tulet 'kaipaamaan' ja sitä samaa tunnetta et muiden kanssa saa, mutta ei se muiden naisten rakkaus ole huonompaa, vaan paljon parempaa. Ku sitä rakkauttaki on vaan niin montaa eri laatua.
Kaikki naiset ovat aitoja sulle, jos sä oot niille aito ja sillo se juttukin on aito. Kattelet vaan rauhas, koska kyl sul nyt hetken kestää toipua tosta ekasta.- Enrique_Lister
relaxed_eyes kirjoitti:
Siis, että ensirakkaus kyseessä. Mä voin lohduttaa sua sillä, että se on se rakkaus jota sä aina tulet 'kaipaamaan' ja sitä samaa tunnetta et muiden kanssa saa, mutta ei se muiden naisten rakkaus ole huonompaa, vaan paljon parempaa. Ku sitä rakkauttaki on vaan niin montaa eri laatua.
Kaikki naiset ovat aitoja sulle, jos sä oot niille aito ja sillo se juttukin on aito. Kattelet vaan rauhas, koska kyl sul nyt hetken kestää toipua tosta ekasta.En tiedä miks tuntuu sille, että tää oli ainutkertaista, vaikka tähänkin liittyi lopulta niiiiiin paljon katkeruutta. Olisi pitänyt vaan antaa uusi mahdollisuus ja taas saada turpiinsa. Tuntuu vaan, että tuhlasin aikaani liian epävarmaan tapaukseen. Eikä hän lopultakaan ollut semmoinen jonkalaisen tytöstäni haluaisin. Veikkaan, että taas olisi samat vaikeudet alkaneet jos oltaisiin takaisin yhteen muutettu.
En tiedä miks tuntuu sille, että tää oli ainutkertaista, vaikka tähänkin liittyi lopulta niiiiiin paljon katkeruutta. Olisi pitänyt vaan antaa uusi mahdollisuus ja taas saada turpiinsa. Tuntuu vaan, että tuhlasin aikaani liian epävarmaan tapaukseen. Eikä hän lopultakaan ollut semmoinen jonkalaisen tytöstäni haluaisin. Veikkaan, että taas olisi samat vaikeudet alkaneet jos oltaisiin takaisin yhteen muutettu.
ei se siitä muuks muutu. Jos juttu ei toimi, ni se ei toimi ja pelkkä rakkaus ei riitä mihinkään. Sitä tarvitaan, mutta niin tarvitaan paljoa muutakin ja jos sitä ei löydy, ni sitte ei tuu mitään.
Enkä yhtään väheksy sitä, tai en epäile, etteikö sul rankkaa nyt olisi, mut päivä päivältä se helpottaa. Aika on tehty tuhlattavaksi, eli jaettavaksi ja sul on kiikkustuolissa muisteltavana sit se ensirakkaus. Mihin sul kiire on? Ei mihinkään, ei muutaku lisää kokemuksia vaan hakemaan. Kyllä se siitä.- Enrique_Lister
relaxed_eyes kirjoitti:
ei se siitä muuks muutu. Jos juttu ei toimi, ni se ei toimi ja pelkkä rakkaus ei riitä mihinkään. Sitä tarvitaan, mutta niin tarvitaan paljoa muutakin ja jos sitä ei löydy, ni sitte ei tuu mitään.
Enkä yhtään väheksy sitä, tai en epäile, etteikö sul rankkaa nyt olisi, mut päivä päivältä se helpottaa. Aika on tehty tuhlattavaksi, eli jaettavaksi ja sul on kiikkustuolissa muisteltavana sit se ensirakkaus. Mihin sul kiire on? Ei mihinkään, ei muutaku lisää kokemuksia vaan hakemaan. Kyllä se siitä.Haluan koko elämän kestävän vanhanaikaisen kunnon rakkauden. En halua mitään epä varmuutta, että toinen kännireissullaan "vahingossa" pettää.
Haluan koko elämän kestävän vanhanaikaisen kunnon rakkauden. En halua mitään epä varmuutta, että toinen kännireissullaan "vahingossa" pettää.
Mut sitä elämänmittasta rakkautta voi koittaa hakee vähä sieltä ja täältä. Mun kymmenen vuoden suhde alko ihan sattumalta ja se olis ehkä kestanyt koko elämän, jos siitä olis tajunnu aikoinaan pitää huolta. Siis, molemminpuolin pitää huolta. Ja se suhde ei päättynyt pettämiseen. Jotta sillee.
Kokemuksia vaan hakemaan, koskaan ei voi tietää. Se seuraava kokemus voi olla jo se 'lopullinen' suhde.
- varma siitä,
ettet halua antaa hänelle toista mahdollisuutta?
Onko sinulla vielä voimakkaita tunteita häntä kohtaan? Ja jos antaisit toisen mahdollisuuden, onko aihetta olettaa, että hän pettäisi luottamuksesi taas?
Vaikea homma. Varsinkin näin ulkopuolisena on hankala kommentoida. Olet kuitenkin vielä nuori kundi ja kivoja neitoja on maa täynnä. Ehkä sittenkin mielestäni sinun kannattaisi katsella uutta kumppania. Kevätkin on tulossa ja sen mukana uudet tuulet :)
Ei kannata vajota epätoivoon, kyllä se siitä. Jonain päivänä voi yllättäen tavata kivan naisen ja kaikki loksahtaa paikoilleen.
Kannattaa vain parantaa vanhan suhteen haavat ensin, niin sitten voi keskittyä kunnolla uuteen.
Tsemppiä :)- Enrique_Lister
Mun ongelma on vaan siinnä, että mulla ei ole elämää.
Nyt on myöhäistä enää antaa mahdollisuuksia kenellekkään. Peruuttamaton on tapahtunut.
- DS.
No säästytpähän uusilta huijauksilta ja hyväksikäytöltä.
- Enrique_Lister
Tai sitten säästyin ikuiselta onnelta, elämältä ja ystäviltä ja hienoilta ihmisiltä.
Elämä on valintoja ja valinnat kannattaa tehdä hemmetin tarkkaan, eikä vain hetken mielijohteesta. - vänkyrä-nainen
Tai sitten säästyin ikuiselta onnelta, elämältä ja ystäviltä ja hienoilta ihmisiltä.
Elämä on valintoja ja valinnat kannattaa tehdä hemmetin tarkkaan, eikä vain hetken mielijohteesta."valinnat kannattaa tehdä hemmetin tarkkaan, eikä vain hetken mielijohteesta."
Tossa oot 100 prosentin oikeessa.
Mutta ystäviä pystyt hankkimaan omiakin. Ei se ole hyvä, jos parisuhteessa on vain yhteisiä ystäviä.
Molemmilla kuuluisi olla omia, ei ne yhteiset niin välttämättömiä ole.
Ei mullakaan oo paljoa ystäviä mutta ne muutamat joita on, on kuitenkin mun omia, ei mun eksän eikä varmastikaan tulevankaan miehen ystäviä.
Esim. harrastukset, koulu, työ on varmaan paikkoja joista voi kavereita saada tai jostain...mä oon huono neuvomaan, kun mulla oikeastaan on kaikki ystävät ns. lapsuuden ystäviä. Vanhempana oon kavereiden kautta kylillä kulkiessa tutustunut muutamaan joiden kanssa ollaan ystävystytty, mutta missään muualla en kyllä oo halunnut keneenkään lähemmin tutustua. - Enrique_Lister
vänkyrä-nainen kirjoitti:
"valinnat kannattaa tehdä hemmetin tarkkaan, eikä vain hetken mielijohteesta."
Tossa oot 100 prosentin oikeessa.
Mutta ystäviä pystyt hankkimaan omiakin. Ei se ole hyvä, jos parisuhteessa on vain yhteisiä ystäviä.
Molemmilla kuuluisi olla omia, ei ne yhteiset niin välttämättömiä ole.
Ei mullakaan oo paljoa ystäviä mutta ne muutamat joita on, on kuitenkin mun omia, ei mun eksän eikä varmastikaan tulevankaan miehen ystäviä.
Esim. harrastukset, koulu, työ on varmaan paikkoja joista voi kavereita saada tai jostain...mä oon huono neuvomaan, kun mulla oikeastaan on kaikki ystävät ns. lapsuuden ystäviä. Vanhempana oon kavereiden kautta kylillä kulkiessa tutustunut muutamaan joiden kanssa ollaan ystävystytty, mutta missään muualla en kyllä oo halunnut keneenkään lähemmin tutustua.Toiset on sellaisia, että tykkäävät olla paljon kumppanistaan erillään omissa askareissaan ja meillä oli silleen, että tykättiin tehdä paljon yhdessä, ehkä jopa liikaakin johtuen ystävättäreni silloisesta elämäntilanteesta, mutta nyt olisi ollut tilanne toisenlainen.
- vänkyrä-nainen
Toiset on sellaisia, että tykkäävät olla paljon kumppanistaan erillään omissa askareissaan ja meillä oli silleen, että tykättiin tehdä paljon yhdessä, ehkä jopa liikaakin johtuen ystävättäreni silloisesta elämäntilanteesta, mutta nyt olisi ollut tilanne toisenlainen.
sen kumppanin kuulu ollakin se tärkein ystävä ja sen kanssa luonnollisesti kuuluukin viettää aikaa vaikka sit missä merkeissä vaan. En ymmärrä silti miksette sit voisi olla edes ystäviä? Kyllä teen mun mielestä tarvisi puhua vielä, oikeen kunnolla ja selvinpäin.
Surullistahan se on jos kaikki loppuu riitoihin(?) vaikka tunteita kummallakin olisikin, ainakin jonkinasteisia. - firerose
Toiset on sellaisia, että tykkäävät olla paljon kumppanistaan erillään omissa askareissaan ja meillä oli silleen, että tykättiin tehdä paljon yhdessä, ehkä jopa liikaakin johtuen ystävättäreni silloisesta elämäntilanteesta, mutta nyt olisi ollut tilanne toisenlainen.
meillä isännän kanssa juuri sellanen suhde,että viihdytään yhdessä ja liikutaan lähes jokapuolella yhessä..ei ole paikkaa mihin toinen ei voisi mukaan lähteä.
Ja meillä ainakin toimii hyvin,ei ahdista kumpaakaan ja kummankin ystävät ovat nykyään meidän yhteisiä ystäviä..
Keljua tuolleen nähä toisen kärsivän..jospa aamu toisi parempia juttuja mukanaan :)Näin ainakin toivon. - b,mn
Elämä on valintoja ja valinnat kannattaa tehdä hemmetin tarkkaan, eikä vain hetken mielijohteesta."Elämä on valintoja ja valinnat kannattaa tehdä hemmetin tarkkaan, eikä vain hetken mielijohteesta."
Mä taas olen hieman eri mieltä. Itse en yrittämälläkään muista yhtään tilannetta elämässäni etteikö sitä ensireaktiota, vaistoa tms. olisi kannattanut seurata. Niinpäin vaisto saattaa kyllä pettää että ei aina ehdi varoittaa ihan ajoissa, mutta ei kerrassaan koskaan niinpäin että jättämällä varoitukset huomiotta olisi saanut yhtään mitään hyvää elämäänsä. Ihan aina saa katua jos ei itseään usko ja kuuntele! Jos jokin tuntuu huonolta ajatukselta niin ei se lopulta ole järkeilemällä ja kokeilemalla paremmaksi muuttunut.
Sinähän näytät kaipaavan oikeastaan kaikkea muuta kuin varsinaisesti sitä tyttöä? - MMies
firerose kirjoitti:
meillä isännän kanssa juuri sellanen suhde,että viihdytään yhdessä ja liikutaan lähes jokapuolella yhessä..ei ole paikkaa mihin toinen ei voisi mukaan lähteä.
Ja meillä ainakin toimii hyvin,ei ahdista kumpaakaan ja kummankin ystävät ovat nykyään meidän yhteisiä ystäviä..
Keljua tuolleen nähä toisen kärsivän..jospa aamu toisi parempia juttuja mukanaan :)Näin ainakin toivon.NIIN!
HAHA!:D
- Aurinko79-
Kirjoituksesi perusteella tämä nainen on satuttanut sua melkoisen paljon ja päätöksesi on täysin ymmärrettävä. Jos kuitenkin on mahdollisuus, että virheistään huolimatta tämä nainen voisi sittenkin tehdä sinut onnelliseksi, niin anna itsellesi ainakin mahdollisuus selvittää se. Älä sulje ovea takanasi ennenkuin olet täysin varma, että sen osan elämästäsi haluat jättää taakse.
Jos olet kuitenkin täysin varma päätöksestäsi, niin eipä siinä sitten enää mitään jossitteluja tarvita. Aika parantaa kyllä haavat ja päivä päivältä tuntuu paremmalta, vaikka nyt siltä ei tunnukaan. Aina rakkaus ei ole tarpeeksi, sen lisäksi tarvitaan niin montaa muutakin asiaa, jotka mahdollistaa suhteen toimimisen.
Tsemppiä sulle. - syndrooma :
sitä kutsutaan "lähimmäisriippuvuudeksi"
mitä pikemmin riuhtaiset itsesi irti moisesta sen parempi, tulet kiittämään meitä jälkeenpäin :) - Neiti.21
Yleensä erosta ja sen jälkeisestä ajasta tekee vaikeaa se,että siinä toisessa, kenestä mahdollisesti itse tieten tahtoen halusi eron, on muitakin puolia kuin se jota et voinut sietää. Oli niitä hyviä aikoja ja mielessä paljon hyviä muistoja mitkä yrittää syrjäyttää kaiken sen vääryyden mitä suhteessa on joutunut kokemaan.
Virheistään voi oppia jos todella haluaa ja olen aina ollut sitä mieltä,että jokainen ansaitsee toisen mahdollisuuden. Mietin vaan sun kirjoituksen perusteella motiiveja uudelle yrittämiselle; onko se pelkästään yksinäisyys ja seuran kaipuu? Kelpaisiko tilalle kuka tahansa vai onko tämä se nimenomainen kumppani jonka kanssa haluat vielä yrittää? Ilman suhdetta on joka tapauksessa aina parempi kuin eläminen huonossa suhteessa.
Kannattaa oman mietinnän jälkeen omista ajatuksista puhua myös tämän ystävättären kanssa. Usein silloin saa näkökulmaansa uusia puolia ja ehkä kykenet ymmärtämään toisen aikasempaa käytöstä ja nykyistä elämäntapaa (ryyppääminen jne) vähän paremmin.
Mutta jos olet antanut jo aiemmin uusia mahdollisuuksia ja kerta toisensa jälkeen saanut pettyä niin sanoisin samaa kuin rentosilmä tais tuolla aiemmin sanoa; älä suotta hakkaa päätä seinään. - Gaselli
vaikea erottaa ihmisenkaipuuta tietyn henkilön kaipuusta.
Eli kaipaatko juuri tätä henkilöä vai oletko vain yksinäinen ja kaipaat lähellesi ihmistä?
Itselläni menee joskus sekaisin nää jutut, ja sitten huomaa lyöneensä kirveensä kiveen. Periaatteessa jossain suhteessa hyvälle ihmiselle on aina vaikea sanoa "ei" ja sulkee ne mahdollisuudet joita hänestä koituu. Se kuitenkin on parempi tehdä nyt kuin 5 vuoden päästä vanhojen kuvioiden toistuttua kenties hiukan vakavemmissa merkeissä (kuvittele vaikka pari lasta asunto mukaan).
Toisekseen; nyt sä olet laittanut "puntit tasan" sen naisen kanssa. Ottanut omat himaan niinsanotusti. Osoittanyt että sulla on oma tahto ja kyky tehdä valintoja etkä vaan mee siitä mistä toinen houkuttaa, jopa toimit ehkä vastoin omaa hinkuasi; siis - sinulla on selkärankaa ja tulevaisuudennäkymiä sekä kykyä jättää pienet omat edutkin sikseen suuren kuvion takia.
Toisin sanoen, olet mies.
Samoin olet osoittanut sille naiselle mitä ajattelet hänen teoistaan ja valinnoistaan; se tarjoaa hänelle kasvun paikkaa ja mahdollisuuden arvioida itseään. Oma arvonsa silläkin tiedolla.
Jos se nainen kuitenkin jatkaa sun haluamista niin mä ainakin kävisin sen kanssa ulkona ihan kaveripohjalta. Juttelisin ja kuuntelisin millaisia sen ajatukset on nyt ja tuleeko ne oikeasti sieltä sielun perukoilta saakka. Suhteeseen en alkaisi, vaan koittaisin ehkä tarjota sitten jonkinlaista peiliä "tässä olet tehnyt virheen" juttuja varten. Sitten - ehkä - monien kuukausien tai vuosien päästä; toteasin että nyt kelpaat. Jos oikeasti siltä vaikuttaa, sen varaan en laittaisi mitään vaan eläisin omaa elämääni täysin vapaana.- persona-non-kirpela
esiinnyt vaan naisena ja kehut itseäsi.
Milloin pääset katkaisuhoidosta pois? menetitkö mitään.
Ensin hän huijasi sinua, sitten erosi (?) ja nyt halusi palata yhteen.
Mikäli hän erosi toisen miehen vuoksi, sinä olit siihen asti paras mahdollinen kumppani hänelle.
Kun tuo parempi mies torppasi hänet, tulit ensimmäisenä mieleen parhaampana ja mikäli olisit ottanut hänet takaisin, olisit hätävara niin pitkään, kunnes hän löytäisi sinua paremman.
Ja mikäli heille tulisi ero, tulisi jälleen ehdotus yhteen paluusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502