Ois kiva tietää kuvien merkityksiä. Mistä niitä sais tietää? Esim. mitä tarkoittaa, jos ottaa ruusun, perhosen, delfiinin, sydämen ym.?
Tatuointikuvien merkitys
5
3420
Vastaukset
- Industry
Se tarkottaa sitä mitä se tarkottaa sulle itelles. Ei tatuoinneilla ole enää sellasia merkityksiä niinkuin ennen(paitsi jotkut kulttuurit, esim venäjän vankilat). Että ota huoletta vaan, ei tarvitse pelätä että tekee itsestään idiootin toisten silmissä tai että kantaa jotain homon merkkiä olkapäässä. Ei muuta kuin mustetta ihoon vain =)!
- -CCC-
..ne jotain. Esim. perhosen kuvaa kantava nainen leimataan joissain piireissä prostituoiduksi, mutta lienee pikkuhiljaa vanhentuva käsite..
- -R-
mulla itellä perhonen alaselässä ja joku mimmi tuli selittää että onko nyt kiva ku tarkottaa että huora. *hah* olin silleen että kiinostus kymmenen. että mulle se symboloi jotain ihan muuta.
eli pointti oli se, että mitä väliä että mitä se muille merkkaa!! mutta se, mitä se merkkaa sulle, sillä on väliä :) - Mies 18 kesäinen
-R- kirjoitti:
mulla itellä perhonen alaselässä ja joku mimmi tuli selittää että onko nyt kiva ku tarkottaa että huora. *hah* olin silleen että kiinostus kymmenen. että mulle se symboloi jotain ihan muuta.
eli pointti oli se, että mitä väliä että mitä se muille merkkaa!! mutta se, mitä se merkkaa sulle, sillä on väliä :)Ei saa elää muiden elämää vaan omaa. Jos elää omaa elämää, ei muiden sanoilla ole merkitystä. Kuka ottaa esim tatuoinnin sen takia mitä muut sanoo? Saa aika tyhmä olla.
Tuolla jo tuo sydän mainittiin... Jos itse huomaa että se tarkoittaa rakkautta tai jotakin niin sitä se tarkoittaa.
- ......
Tatuointi-palstalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793