M:naisten märkäpuku

harrastelija...

Hei

Myisin jollekin tarvitsevalle Mares naisten kaksiosaisen märkäpuvun, 7mm paksua ja erittäin hyvässä kunnossa, vähän käytetty. Koko on 38, mutta siihen en luottaisi vaan mielestäni sopii paremmin pienemmälle. Kun puvun olen itselleni aikoinani hankkinut, olin suurinpiirtein 166cm/52cm kokoinen ja hyvä oli...riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta, mutta suht tiukkahan sen kuuluukin olla. Hintapyyntö olisi 80€ postikulut (matkahuolto).

Lisätietoja annan mielelläni ja valokuviakin löytyy, jos jotakin kiinnostaa...ilmoittakaa vaan yhteystietojanne, niin sovitaan asiasta!

6

1652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puku haussa

Muistatko tarkemmin mallin nimeä, vuosimallia? Minkätyyppiset kaksi osaa (kokohaalari/hihaton haalari, takki/shorty)?

• ap...

Valmistaja on Mares, mutta mallin nimeä en tiedä/muista, valitettavasti. Puku on hankittu muistaakseni 1997 Turusta alan liikkeestä, että vanha on. Iästään huolimatta mielestäni erittäin hyvässä kunnossa. Kasvoin siitä nopeasti ulos ja siitä saakka se on roikkunut varastossa odottaen että saisin sen aikaiseksi myytyä. Koska kerkesin sitä hyvin vähän aikaa vaan käyttämään, niin puvulla on sukellettu vain joitain kymmeniä kertoja, jos sitäkään.

Puku on siis kaksiosainen. Toinen osa on hihaton täyspitkä haalari, jossa toisessa olkapäässä tarrakiinnitys. Toinen osa on pitkähihainen, hupullinen osa, joka kiinnitettään tarralla haaravälistä ja sulljetaan edestä vetuketjulla huppuun asti. Väritykseltään musta/vihertävä.

Itse olen aikoinani ollut erittäin tyytyväinen pukuun. Pukua on myös pidennetty alan liikkeessä, koska kasvoin noepasti pituutta. En kylläkään sillon huomannut että puku olisi kooltaan mitenkään muuttunut. Puvun sisäpuolella on liimatahra, joka on todennäköisesti tullut juuri kyseisestä operaatiosta. Liimatahra ei tunnu kuitenkaan iholle mitenkään.

Voin laittaa illemmalla mittoja puvusta, kunhan pääsen töistä kotiutumaan.

Ilmoittele jos kiinnostuit! Voin laittaa myös sähköpostiisi kuvia puvusta, jos haluat.

• ap...

Elikkäs...

Sekä haalariosa että takkiosa ovat kokoa 38.

Takki on mitoiltaan:

kainalo-hihansuu 42cm
      olkapää-olkapää 42cm
      kainalo-helma 35 cm

haalari on mitoiltaan:

haara-nilkka 65cm
      nilkka-olkapää 130cm

Ja nyt täytyy korjata alkuperäistä tiedonantoa, puku ei ole Mares merkkinen vaan Ursuit, anteeksi ajatusvirhe:/

• Puku haussa

Valitettavasti tuo puvun malli ei ollut sellainen, mitä olen etsinyt.

• puku....

Onko puku mennyt?

• ap...

Kyllä on puku vielä myynnissä!

Olin jo hetkeksi unohtanut koko suomi palstan:) Onneksi muistui tänään mieleen, kun oli tullut lisää kyselyitä:)

Kaipaatko lisätietoja tai muuta?

ilmoittele!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe