M:naisten märkäpuku

harrastelija...

Hei

Myisin jollekin tarvitsevalle Mares naisten kaksiosaisen märkäpuvun, 7mm paksua ja erittäin hyvässä kunnossa, vähän käytetty. Koko on 38, mutta siihen en luottaisi vaan mielestäni sopii paremmin pienemmälle. Kun puvun olen itselleni aikoinani hankkinut, olin suurinpiirtein 166cm/52cm kokoinen ja hyvä oli...riippuu tietenkin ruumiinrakenteesta, mutta suht tiukkahan sen kuuluukin olla. Hintapyyntö olisi 80€ postikulut (matkahuolto).

Lisätietoja annan mielelläni ja valokuviakin löytyy, jos jotakin kiinnostaa...ilmoittakaa vaan yhteystietojanne, niin sovitaan asiasta!

6

1615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puku haussa

      Muistatko tarkemmin mallin nimeä, vuosimallia? Minkätyyppiset kaksi osaa (kokohaalari/hihaton haalari, takki/shorty)?

      • ap...

        Valmistaja on Mares, mutta mallin nimeä en tiedä/muista, valitettavasti. Puku on hankittu muistaakseni 1997 Turusta alan liikkeestä, että vanha on. Iästään huolimatta mielestäni erittäin hyvässä kunnossa. Kasvoin siitä nopeasti ulos ja siitä saakka se on roikkunut varastossa odottaen että saisin sen aikaiseksi myytyä. Koska kerkesin sitä hyvin vähän aikaa vaan käyttämään, niin puvulla on sukellettu vain joitain kymmeniä kertoja, jos sitäkään.

        Puku on siis kaksiosainen. Toinen osa on hihaton täyspitkä haalari, jossa toisessa olkapäässä tarrakiinnitys. Toinen osa on pitkähihainen, hupullinen osa, joka kiinnitettään tarralla haaravälistä ja sulljetaan edestä vetuketjulla huppuun asti. Väritykseltään musta/vihertävä.

        Itse olen aikoinani ollut erittäin tyytyväinen pukuun. Pukua on myös pidennetty alan liikkeessä, koska kasvoin noepasti pituutta. En kylläkään sillon huomannut että puku olisi kooltaan mitenkään muuttunut. Puvun sisäpuolella on liimatahra, joka on todennäköisesti tullut juuri kyseisestä operaatiosta. Liimatahra ei tunnu kuitenkaan iholle mitenkään.

        Voin laittaa illemmalla mittoja puvusta, kunhan pääsen töistä kotiutumaan.

        Ilmoittele jos kiinnostuit! Voin laittaa myös sähköpostiisi kuvia puvusta, jos haluat.


    • ap...

      Elikkäs...

      Sekä haalariosa että takkiosa ovat kokoa 38.

      Takki on mitoiltaan:

      kainalo-hihansuu 42cm
      olkapää-olkapää 42cm
      kainalo-helma 35 cm

      haalari on mitoiltaan:

      haara-nilkka 65cm
      nilkka-olkapää 130cm


      Ja nyt täytyy korjata alkuperäistä tiedonantoa, puku ei ole Mares merkkinen vaan Ursuit, anteeksi ajatusvirhe:/

      • Puku haussa

        Valitettavasti tuo puvun malli ei ollut sellainen, mitä olen etsinyt.


    • puku....

      Onko puku mennyt?

      • ap...

        Kyllä on puku vielä myynnissä!

        Olin jo hetkeksi unohtanut koko suomi palstan:) Onneksi muistui tänään mieleen, kun oli tullut lisää kyselyitä:)

        Kaipaatko lisätietoja tai muuta?

        ilmoittele!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe