Hiustenpidennys - Miten paras tulos? Kokemuksia?

Vada

Hei! Olen lueskellut aiempia viestejä täältä ja muutenkin yrittäny ottaa selvää eri hiustenpidennysmenetelmistä, mutta haluisin vielä vähän lisäselvyyttä eri pidennysmenetelmien hyvistä ja huonoista puolista ja siis erityisesti kuulla omakohtaisia kokemuksia. Ja jonkinlaista hintahaarukkaakin olisi kiva saada... :)

Olen jo pitkään halunnut pidennyksen ja nyt päättänyt semmoisen ottaa, mutta en vaan tiedä yhtään mikä olisi paras menetelmä... Mulla on itselläni melko paksut, olkapäille ulottuvat suorat ja liukkaat hiukset. Vaikuttaako tämä miten pidennystekniikan valintaan?

Ja jos kellään on hiustenpidennyskokemuksia Kuopiosta niin kertokaa ihmeessä :)

Kiitos jo etukäteen!

14

14020

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QuestOfDarkness

..On varmaan siettipidennys :) Se kestää pisimpään.. 4-6kk.
      Itelläni kesti 6..7kk
      Eikä haittaa jos sulla on semmoset hiukset.
      Niin mullakin on liukkaat ja todella paksut.

Mutta niiden hiusten poistamisessa täytynee olla varovainen, ettei omia hiuksia lähde sen poistettavan sinetin mukana. Sillä jo 1-2 omaa hiustasi, jotka poistuvat sen sinetin kanssa, jossa ne oli kiinni.. yhteensummana sulta lähtee sun omien hiusten paksuus pois. Ja minulla kävi näin.. Sillä ei kerrottu oikein.. siitä poistamisessa.. Joten kannattaa ettiä tietoja.. ja voin kertoa sulle enemmänkin..
      Kannattaa olla siis todella tarkkana.. Kysyä kaikki tarvittavat hommat :)

Jos sulla on paksut hiukset, siihen menee enemmän aikaa, ja täytyy olla myös enemmän hiuksia.. jotta tulis tasainen kerros.

Eli paksuihin hiuksiin menee hieman enemmän aikaa ja rahaa.

Esim, mulle pistettiin 60cm hiukset koko päähän ja kesti 9 tuntia. En tiedä sitten, että oliko mulla sitten sitä tukkaa niin paljon, että meni aikaakin :D Mutta tosiaan..

Mulla meni siis 500e siihen koko hommaan.

Ja jos poistat kampaajalla, sekin maksaa melkein yhtä paljon.. :D Mutta siitä en pahemmin tiedä..
      Äidilleni ainakin poistettiin ja menihän sielläkin rahaa..

Eli.. On moniaki juttuja.. mitä tarttis tietää sun :O)

Sillä monet pettyvät tuloksiin..

• fgfdgfg

Jos sulla kesti 9 tuntia oli kyllä joku v*tunmoinen amatööri asialla!
        Mulla on aika paksut hiukset, laitettu aina 100 sinettiä, ja mennyt n. 3h.
        Oon pitänyt niitä sit noin 6-9kk.
        Mulla ei oo hiukset kärsiny/ohentunu sinettipidennyksistä, nyt mulla on jo kolmatta kertaa pidennykset. Seuraavaksi testaan teippipidennystä ihan vaan huvin vuoksi ku oon kyllästyny sinetteihin :)

• nonteex
        fgfdgfg kirjoitti:

Jos sulla kesti 9 tuntia oli kyllä joku v*tunmoinen amatööri asialla!
        Mulla on aika paksut hiukset, laitettu aina 100 sinettiä, ja mennyt n. 3h.
        Oon pitänyt niitä sit noin 6-9kk.
        Mulla ei oo hiukset kärsiny/ohentunu sinettipidennyksistä, nyt mulla on jo kolmatta kertaa pidennykset. Seuraavaksi testaan teippipidennystä ihan vaan huvin vuoksi ku oon kyllästyny sinetteihin :)

Onneksi keskustelu ei ole kuin vuonna 2008 aloitettu(:

• minniz

Mulla on tällä hetkellä sinettipidennys ja oon todella tyytyväinen. Mielestäni sineteillä on paras tehdä, saat luonnollisimman näkösen ja voit tehdä kampauksia normaalisti.

Mulla kesti laittaminen noin 3 tuntia. Toi riippuu myösvähän omasta tukasta. Hintaa tuli 300e.

Siksi vähän sävähti korvaan tuon aiemmin vastaavan 9h ???! hohhoijjakkaa. oliko se henkilö ennen tehny pidennyksiä kun niin kauan laitto.

eli kannattaa vähän kattoa mihin menee laittamaan. Mulle laitto kaverin kautta puolituttu henkilö. Eli aina paras ei ole se kampaaja.

• Teippipidennys.Edullinen, voi käyttää uudelleen, helppo laittaa itse. Sinettipidennys toki pysyy paremmin mutta kuulemma alkaa rastoittua oma hius juuresta kun hius kasvaa. teippipidennyksessä ei tätä ongelmaa koska pidennystä täytyy huoltaa. Itse laitan teippipidennyksen torstaina, käyn ensin kampaajalla ja seuraavalla kerralla tiedän miten homma toimii ja saan laitettua itse eikä tarvitse kuin teipit ostaa =). saahan sinettipidennyksenkin laitettua uudelleen mutta siinä on huomattavasti kovempi homma ja se on tehtävä aina ammattilaisella joka taas maksaa paljon(ensin poisto ja sitten uudelleen kiinnittäminen..)

Lisäksi teippipidennys rasittaa omaa hiusta huomattavasti vähemmän. täytyy myös muistaa ettei pidennyksiä saa koskaan väkisin irroittaa tai repiä pois vaan kokeilla vaikka ruokaöljyllä (kotikonsti) tai siihen tarkoitetulla poistonesteellä. sinetit kuulemma saa lähtemään asetonilla(?)..

Teippipidennys on lisäksi luonnollisempi koska sen saa tehtyä korkeammalle pään päälle ilman että tulee näkyviin. oma kokemus sineteistä tosin on huono (kerran ollut "sinetit" jotka olivat tod. huonot ja väärin tehdyt) mutta silloin muistan että oli tosi hankala saada sinetit piiloon kun laittoi esim hiukset kiinni.micro ring pidenny ollut kerran myös ja silloinkin ongelmia kun kiinnityskohdat tulivat näkyviin..en sitten tiedä miten muilla mutta tämä minun mielipiteeni. eihän kaikille sovi samanlaiset..

• N18

Moi. Mulla on teippipidennys ja tuntuu etten voi pitää hiuksia kiinni mitenkään muuten paitsi niskasta löysällä ponkkarilla tai letillä, kun muuten ne teipit vääntyy. Olenko väärässä vai pelkäänkö turhaan?
        Tykkään pitää hiuksia kiinni ja tehdä erilasia kampauksia mut uskallanko?
        Nätit kyllä on hiukset ja olen erittäin tyytyväinen hiuksiini kun ne on auki. En vaan voi aina pitää hiuksia auki.
        olis kiva jos vastailisit jotakin niksejä jos olet törmännyt samaan ongelmaan.

• katja i

itselläni on ollut pidennys sellaisella kumiliimalla ja tällä hetkellä on teippipidennys. Liimalla tehdyn pidennyksen huonot puolet on ne että oma hius rastoittuu juuresta kun omat hiukset kasvavat koska osiot pääsevät kiertymään akselinsa ympäri, tämä taas rasittaa omia hiuksia ja kun pidennykset otetaan pois on älytön selvittäminen omissa hiuksissa.

teippipidennys taas ei rasita juurikaan omia hiuksia, ja osiot voi laittaa helposti uudestaan.
      Ompelupidennyksestä ei ole itsellä kokemusta mutta paljon sitä on kehuttu, tein perjantaina siskolle ompelupidennyksen ja hyvä tuli, ei rasita myöskään omia hiuksia yhtä paljon kuin sinettipidennys, mutta tietenkin oman hiuksen kasvaessa letitkin löystyy.

Eli liima/sinettipidennyksessä on se etu että sitä voi ehkä hyvällä tuurilla pitää sen 6 kk ilman sen kummenpia kiristelemisiä.
      Hintaa tulee enemmän kuin teippihiuksen laitossa koska laittoon menee enemmän aikaa, tosin teippihiusnauha on tyyriimpää kuin tavan hiusnauha. Minun kauttani teippinauhaa saa tilattua lähes samaan hintaa kuin tavan hiusnauhaa. Ja Hius on aitoa 100%remy hiusta.
      Teen myös näitä teippihiuspidennyksiä kuopion alueella. hinta alk. 180€, joka riippuu tosin lisäättävän hiuksen määrästä.

minusta paras on teippihiuspidennys, mulla kestänyt jo kuukauden eikä yksikään osio ole irronnut. Mutta ÄLkää hyvät ihmiset tilatko ainakaan hairiumin teippinauhaa koska se ei tule kestämään.

• Jos ja kun

Ajattelin juuri tilata teippihiusta hairiumilta,mutta jos se ei ole kestävää,niin saisinko muita yhteystietoja!

• lisbeth

kuopiosta saapi pidennyksiä teipillä ainakin ilmeeltä www.ilmeesi.com itsellä oli sieltä, kesti hyvin ja työlle saa takuun. teipeissä ainoa ongelma on se että niitä on huollettava ja kiinnitettävä aina uudelleen juureen aikaajoin. itsellä oli 3kk ja 1 liuska irtosi ja senkin korjasivat takuutyönä.

• Klipsipidennys

Paras mahdollinen valinta on klipsipidennys. Klipsi laitetaan oman hiuksen tyveen ja klipsi pysyy tanakasti kiinni. Klipsi sopii hiusten pidennykseen mainiosti. Hinta haarukka on noin 50-150 euroa, riippuen hiusten määrästä ja pituudesta. Itselläni oli pari vuotta sitten sinettipidennykset ja pysyi 2 kuukautta hyvänä,mutta alkoi tosiaan rastoittua loppua kohti ja hiuksia lähti lopussa,kun sinetit otettiin pois. Sen jälkeen halusin kokeilla klipsipidennyksiä ja on ollut hyvä tuote. Klipsipidennykset voivat kestää jopa vuosia hyvällä hoidolla. Parhaat sivustot ovat www.dreamhair.fi ja www.klipsipidennys.fi

• pesulle

pidennykset rastoituu jos niitä ei hoideta. Harjaus pesu.

• Klipsit !!

Mä olen käyttänyt sinetti-, ja klipsipidennyksiä.
      Niistä paremmat on kyllä klipsit, jos multa kysytään.
      Klipsit pitää ottaa joka ilta pois, mikä on kyllä vähän tylsää, mutta ei vie todellakaan multakaan kun vain 5-10minuuttia jos edes sitäkään. Klipsipidennyksiä on TODELLA helppo hoitaa. Mulla on kahdet klipsipidennykset jotka on molemmat aitoa hiusta, molemmat on tilattu www.luxstyle.fi . Mä olen kyllä tyytyväinen kun tilasin tuolta. Itselläni oli aikaisemmin tuo suklaanruskea väri omassa päässä ja tilasin tuolta chocolate brown niin oli kyllä täydelliset. Mut nykyään mulla on mustat, ja on todella hyvät. Voi vaihtaa joka päivä paikkaa jos ei tykkää pitää esim. niin ylhäällä / vastaavaa. :)

• rasasas

Teippejä en suosittele, pysyvät todella huonosti, huoltoväli aika lyhyt eli loppujen lopuksi tulee kalliiksi. Sinettipidennys on mielestäni paras, maksaa toki enemmän mutta ei tarvitse parin viikon välein käydä huoltamassa. Kestää myös värjäystä hyvin. Parhaan lopputuloksen saat puolittamalla sinetit, kun ne on pieniä, lopputuloksesta tulee luonnollinen ja sulautuu hyvin omaan tukkaan. Ammattitaitoisella kampaajalla menee 2-3 tuntia kiinnittämiseen. Itse suosin "kotikampaajia", säästää muutaman satasen verrattuna kampaamoihin. Jos tilaat hiukset itse, älä missään nimessä Rapunzelilta, niillä ei ole mitään laadunvalvontaa, lähettivät mulle hiuksia jotka olivat todennäköisesti hiussuomut väärinpäin, meni rastoille hetki kampaamisen jälkeen.

• Vail

Clip On-pidennykset on kyllä parhaat mutta älä vaan tilaa tuolta LUXSTYLESTÄ!!! Eivät toimita luvatussa ajassa ja kun VIIMEIN sain sen pidennyksen, se olikin muovia vaikka piti olla aitoahiusta. No, kauheen tappelun jälkeen sain palauttaa mutta rahoja en ole saanut takaisin :((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe