Kaupassa kiinnitin huomiota siihen, että vaaleanpunaisten nallejen ja sydänten joukossa tökötti kasa mustalla turkiksella päällystettyjä käsirautoja. Ostaisitko sinä tällaisen lahjuksen kaverillesi tai mitä sanoisit, jos saisit itse kyseisen laisen paketin?
Pervoa Ystävänpäivää?
24
937
Vastaukset
- sirpamaikkarilta
kavereille joille vois käsiraudat ostaa ni taitaa olla jo. Ja kaverilta jos saisin ni naurasin hysteerisenä, taas vaihteeks...
Ei oo tullukkaa ite vielä hommattuu. Pitäsköhä vihjasta kaverille. - la.ra
vastustan turkiksia joten iso ei. Toisekseen, sen pitäisi olla oikeaa rautaa eikä tosimies odottaisi mihinkään typerään päivään, vaan hommaisi raudat silloin kun niitä tarvitaan.
- SupremeSatan
oikeeta turkista tainnu olla. Joskus on ollu käsiraudat ja nehän hajos alta aikayksikön.
- sirpamaikkarilta
SupremeSatan kirjoitti:
oikeeta turkista tainnu olla. Joskus on ollu käsiraudat ja nehän hajos alta aikayksikön.
lelukäsiraudoissa oo joku lukkoki et ite saa auki. Itse asiassa, mitäs kinkyy sellasessa edes on?
- SupremeSatan
sirpamaikkarilta kirjoitti:
lelukäsiraudoissa oo joku lukkoki et ite saa auki. Itse asiassa, mitäs kinkyy sellasessa edes on?
Olisihan se varmasti päräyttävää sitoo äijä sängynpäätyyn läjällä nippusiteitä ja jeesusteippiä.
- la.ra
SupremeSatan kirjoitti:
Mä olen deittaillut muutamaa poliisia ja kyllä ne niiden raudat ovat ihan hyvin kestäneet. Europehousen krääsää en ole kokeillut.
- SupremeSatan
la.ra kirjoitti:
Mä olen deittaillut muutamaa poliisia ja kyllä ne niiden raudat ovat ihan hyvin kestäneet. Europehousen krääsää en ole kokeillut.
nuo olikin jotkin halpapaskat ja hajosivat tosiaan jo ennen kun päästiin kokeilemaan itse tarkoituksessa.
- poliisikoulun
la.ra kirjoitti:
maskottina?
la.ra kirjoitti:
Tuliko testattua?
SupremeSatan kirjoitti:
nuo olikin jotkin halpapaskat ja hajosivat tosiaan jo ennen kun päästiin kokeilemaan itse tarkoituksessa.
..muinoin oli myynnissä ihan uskottavan näköiset käsiraudat. En ole kysellyt miten ovat käytössä kestäneet...tuskin ovat olleet käytössä.
- la.ra
Richartti kirjoitti:
Tuliko testattua?
Pidätystilanneleikissä oli mukana kaikki muut paitsi pyssy. :)
la.ra kirjoitti:
Pidätystilanneleikissä oli mukana kaikki muut paitsi pyssy. :)
...heittää tuo kysymys. Ei tule enää työnteosta mitään.
- la.ra
Richartti kirjoitti:
...heittää tuo kysymys. Ei tule enää työnteosta mitään.
aivan pakko?
Poikaystävä lähti eilen *huokaus*
- Aurinko79-
Taitais olla jonkinlainen vinkki kavereilta että mun seksielämä kaipais piristystä ja pahasti. Valitettavasti on todettava että ne ois oikeassa... :)
Itse voisin ostaa ystävälle lahjaks jotain tuollasta huumorilla. Ostettiin esim hääyöksi ystäväpariskunnalle setti josta löytyy käsirautoja, hierontaöljyä yms. Mutta silloin täytyy tietää, että vastaanottajat ymmärtää vitsin eikä ota sitä loukkauksena. Se ystävänpäiväki.
Mä suhtautuisin kyl niihin käsirautoihin ystävänpäivälahjanana tässä elämäntilanteessa aika negatiivisesti. Kuvittelisin, että joku haluaa mut aisoihin. On vähä huono huumorintaju asian suhteen, näköjään.
Enkä kyl kaverille vois ostaa, mut jos oisin suhteessa, ni ehkä sitä naisen huumorintajua vois niillä raudoilla testata.- pervoilua
Mun avioeroni astui voimaan viime vuoden ystävänpäivänä. Ajattelin nyt toivottaa hyvää eropäivää, mutta käsiraudat vois olla vielä parempi. Voi kokeilla niitä uuden naisensa kanssa ennenkuin siirtyy seuraavaan.
- Papeete1
Vitsinä sellaisen voisi ostaa jollekkin. Itse jos saisin sellaiset niin eka ajatus on "taas turhaa krääsää nurkkiin pyöriin". Tosin "hukkaisin" ne, kuten niin monet muutkin turhat kapineet, roskiin aikas äkkiä :)
Näähän on pehmustetut, pidättekö mua jonain neitinä vai?
- vänkyrä-nainen
kaverit on jo tarpeeksi varusteltuja seksikamojen suhteen, et en usko et kellään ois puutetta enää käsiraudoista.
Sit taas jos ite saisin noi, niin ottaisin sen varmaan vittuiluna siks koska kaikki nyt varmaan on tietoisia tästä mun hurjan aktiivisesta seksielämästäni. - rusalkaa
pitää olla vaaleanpunaisella turkiksella tieteski! Mieluummin joku komea mies voisi antaa mulle tämmösen ystävänpäivälahjan pienellä taka-ajatuksella.
Ei oo sellaisia kavereita, jotka osais tuollaista lahjaa arvostaa. No jos mä saisin tuollaiset lahjaksi niin oisin kyllä suunnattoman hämmästynyt ja miettisin, että mitähän mä näillä teen, mitä ihmiset yleensä käsiraudoilla tekee.
...kyllä keksisin niille vaikka minkälaista käyttöä, mutta aika tylsää niillä olisi yksin leikkiä. Löisin kuitenkin itteni nilkasta ja ranteesta pihan koivun ympärille kiinni....
- Roskaväen erottaa aina
Kyseisen kaltaisen. Kyseisen laisen ei ole suomen kieltä.
- Roskaväen tunnistaa aina
Väärin:
"Kaupassa kiinnitin huomiota siihen, että vaaleanpunaisten nallejen ja sydänten joukossa tökötti kasa mustalla turkiksella päällystettyjä käsirautoja."
Oikein:
Kaupassa kiinnitin huomiota siihen, että vaaleanpunaisten nallejen ja sydänten joukossa tökötti kasa mustilla turkiksilla päällystettyjä käsirautoja.
Useista käsiraudoista puhuttaessa käytetään monikkomuotoa, ei niille kaikille riitä yksi ja sama musta päällyste?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584