Olen elämäni aikana uinut Mustalla merellä, syönyt pilaantunutta
kaviaaria Harkovassa, ajanut Volvolla, tavannut nykyisen elämänkumppanini, liittynyt Kommunistiseen puolueeseen, tiskannut, käynyt armeijan, ollut koulukiusaajana, pelannut bingoa, jalista, korista, sulista ja muuta pientä, mutta elänmäni
suurin hetki koitti tänään kun eräs henkilö mainitsi kirjoittavansa Suomi24-sivuston Miesten-logiikka palstalle ja hänen nimensä oli Niemine, siis NIEMINE!!!
"Lähinnä hän muistutti spurgua"
MarttyyriMallari-TTt
TAPASIN PALSTALAISEN!!!
16
880
Vastaukset
- missä,
kuka se on?
siis mikä nimimerkki??
Oliko ees hyvännäkönen?kertonut ja toki itsesuojeluvaistoni varoittivat
minua menemästä kovin lähellä katuojassa lojuvaa ja lahoamistilassa olevaa 5-kymppistä puliukkoa ja kysymään asiaa.
"And it makes me so sad"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kertonut ja toki itsesuojeluvaistoni varoittivat
minua menemästä kovin lähellä katuojassa lojuvaa ja lahoamistilassa olevaa 5-kymppistä puliukkoa ja kysymään asiaa.
"And it makes me so sad"
MarttyyriMallari-TTtsä sille kuka oot? Paitsi että nythän se tietää kun paljastit ite että tapasit sen Niemisen.
Joten nyt haskelemme Niemisiä kertomaan kokemuksiansa Mallarista. sirpamaikkarilta kirjoitti:
sä sille kuka oot? Paitsi että nythän se tietää kun paljastit ite että tapasit sen Niemisen.
Joten nyt haskelemme Niemisiä kertomaan kokemuksiansa Mallarista.kerroin ja se tempasi puukon esille kuultuaan nimeni.
Ps: Hänen nimensä ei ollut Nieminen vaan NIEMINE, siis N-I-E-M-I-N-E!!!
"Kiitos"
MarttyyriMallari-TTt- sirpamaikkarilta
kerroin ja se tempasi puukon esille kuultuaan nimeni.
Ps: Hänen nimensä ei ollut Nieminen vaan NIEMINE, siis N-I-E-M-I-N-E!!!
"Kiitos"
MarttyyriMallari-TTtnyt oppia sen nimen. Eli Niemine ei Nieminen.
Uus yritys: Etsitään Niemine:stä kertomaan kokemuksiaan Mallarista!
Ilman puukkoa! Kiitos! - samalainen?
kertonut ja toki itsesuojeluvaistoni varoittivat
"And it makes me so sad"
MarttyyriMallari-TTt"seura tekee kaltaisekseen"
- sirpamaikkarilta
Mä en oo Nieminen.
- sirpamaikkarilta
hän siis ei ollut Nieminen vaan NIEMINE!!!
"Sellasta se oli"
MarttyyriMallari-TTtse on?
- tuo kaveri
sirpamaikkarilta kirjoitti:
se on?
selvästi oli
sirpamaikkarilta kirjoitti:
se on?
vaan hän oli ihan tavallinen keski-ikäinen suomalaismies.
"Viina tuhoaa hitaasti"
MarttyyriMallari-TTt- sitä...
vaan hän oli ihan tavallinen keski-ikäinen suomalaismies.
"Viina tuhoaa hitaasti"
MarttyyriMallari-TTt"vaan hän oli ihan tavallinen keski-ikäinen suomalaismies"
tapasit metsiksen???
- kiinnostavaa.
Vain 25 prosenttia sivun aloituksista on sulta. Yritäs nyt vähän nostaa osuuttasi.
- hemmo :=)
metsiksen jälkeen :)
- Enrique_Lister
Siis olet joku punikki, vapaustaistelija ja saarnasmies.
Mille ite näytät? Voin kuvitella kaverin Mao-paidassa ja mahorkka harvan hammasrivin väliin tökättynä.
Mitäs jos lähtisit takas sinne Terekille kitkemään kaalipeltoja, tai Kubanille niittämään maissia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436