Ainoastaan yhden Metsäpalowaaran ajatuksia ja mietteitä hänen elämättömästä elämästään...
MOT
Ei täältä löydy mitään Miehen
25
830
Vastaukset
- keskustellaan :
kaikesta muusta paitsi Miehen logiikasta
- täällä käyvien
pohjaton mielenkiinnon kohde on Rentosilmän, PBn, MaikkarinSirpan ja muiden edesottamukset, keitä ne yrittää iskeä ja silleen hei.
- ohjeistus :
suminagashi kirjoitti:
miehen logiikkaa, mistä keskustellaan, vaan se, miten keskustellaan.
Keskustele miehen logiikasta.
EI: Keskustele miehen logiikalla. - tätä:
ohjeistus : kirjoitti:
Keskustele miehen logiikasta.
EI: Keskustele miehen logiikalla."Keskustele miehen logiikasta."
"Miten miehet toimivat eri tilanteissa?"
tiedä sen elämättömästä elämästä yhtään mitään, joten olen varmaan jäänyt paljosta paitsi.
Johtusko se kuitenkin siitä, että olet niin kiintynyt tiettyihin kirjoituksiin, että et kerrassaan näe edes muita kirjoituksia =)Relaxed eyes, alias mpw, alias metsäpalowaara alias lumitaistelija on tainnut tehdä joihinkin puskiin todella syvällisen vaikutuksen, kun nimimerkistä ja hänen edesottamuksistaan on oikein oman aloituksen aiheeksi ja vieläpä toistuvasti.
Jos tämä metsis-fetissi on sitä kaivattua miehen logiikkaa, niin minulla ei ainakaan ole sitä ikävä.- oikeassa :
kaikkea metsikseen liittyvää on vältettävä kuin ruttoa
- radio nova
.. kohta Kyrönjoki tulvii.. mitäs me sitte tehää ?
- nikitön.
Puska voi olla myös rekattu, vaikkapa asianomainen itse suuressa huomionkipeydessään.
Ja toisaalta: jatkuva huomion kerjäämisensä ei liene keneltäkään jäänyt huomaamatta.
Miksi et valita huomion kerjääjälle itselleen siitä, että hän ei osaa keskustella asiallisesti.
Ehkä jopa yllytät häntä asiattomuuksiin omilla kehukommenteillasi? nikitön. kirjoitti:
Puska voi olla myös rekattu, vaikkapa asianomainen itse suuressa huomionkipeydessään.
Ja toisaalta: jatkuva huomion kerjäämisensä ei liene keneltäkään jäänyt huomaamatta.
Miksi et valita huomion kerjääjälle itselleen siitä, että hän ei osaa keskustella asiallisesti.
Ehkä jopa yllytät häntä asiattomuuksiin omilla kehukommenteillasi?Lainatakseni tuota yläpuolellesi kirjoittanutta.
En tiedä mistä nää tälläset alotukset sikiää, enkä myöskään tiedä, että mistä nää kommentit ja ajatukset minun persoonani analysoisemisesta sikiävät, mut jos nyt tuota sinun väitettäsi tai epäilyäsi aletaan tässä tarkastelemaan palstaparanoian näkökulmasta, ni mistä tääl kukaan varma voi olla, ettet myös sinä olisi minä kaikessa suuressa huomionkipeydessäni?- ...............
relaxed_eyes kirjoitti:
Lainatakseni tuota yläpuolellesi kirjoittanutta.
En tiedä mistä nää tälläset alotukset sikiää, enkä myöskään tiedä, että mistä nää kommentit ja ajatukset minun persoonani analysoisemisesta sikiävät, mut jos nyt tuota sinun väitettäsi tai epäilyäsi aletaan tässä tarkastelemaan palstaparanoian näkökulmasta, ni mistä tääl kukaan varma voi olla, ettet myös sinä olisi minä kaikessa suuressa huomionkipeydessäni?se täällä puhuu itsestään! Puhu välillä jostain muusta, sä oot tylsä aihe.
............... kirjoitti:
se täällä puhuu itsestään! Puhu välillä jostain muusta, sä oot tylsä aihe.
Säkin voisit olla mä. ;)
- T n
Eikö ole hyvä varoittaa viattomia ohikulkijoita palstalla vaanivasta Auervaarasta.. vai oletko täysin sydämetön otus..
- T n
relaxed_eyes kirjoitti:
Säkin voisit olla mä. ;)
tietyn luonteen vinoutuman omaava sanoo noin.
T n kirjoitti:
tietyn luonteen vinoutuman omaava sanoo noin.
Olen pahoillani, että pilasin kaiken kivan ompeluseurasta osallistumalla keskustelunavaukseen joka käsitteli.... niiin ketäs tää alotus käsittelikään?
tylsät on jutut kieltämättä viimeaikoina olleet. Pitäis saada joku ultimate sota pystyyn niin saatais vähän mielenkiintoa tähänkin hommaan.
- Shhhh
ne sodat tekee tuloaan yleensä pyytämättäkin
Mitäs jos me muut haluaisimme keskustella jostakin muusta kuin MPW:stä? Saisitko aikaiseksi edes yhden aloituksen, jossa ei olisi tuota MPW:n ihannointia?
- ---
lakkaa juoksemasta sen perässä itse, niin homma kuivuu kokoon.
- la.ra
Joop, samaa mieltä useiden edellisten kanssa. Rentosilmä on ihan kiva tyyppi, mutta en mä tiedä onko se niin tärkeä kirjoittaja kuitenkaan, että sitä pitää koko ajan nostaa tapetille. Taidat tosiaan olla lievästi pakkomielteinen.
Oonko mä seuraavaksi? Olisi kiva tietää etukäteen kun olen nykyään enemmänkin tuuripalstailija, enkä muista miten ne syklit nyt menivätkään (oliko se Mpw, sitten minä, sitten Papeete...?).- huomautus :
se lausutaan "rento silimä"
- minäkin...
ehdin nykyisin palstailla vain 22 tuntia vuorokaudessa
- la.ra
minäkin... kirjoitti:
ehdin nykyisin palstailla vain 22 tuntia vuorokaudessa
Mulla se menee vähän eri lailla, mutta näkemyksensä kullakin...
puute.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52801- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9636Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57619- 53594