www.myspace.com/donthitmyhorce
Ite oon diggaillu samaa biisiä useamman päivän.
Tää varmaan nousee joskus!
5
1857
Vastaukset
- tuossa
ole selvä indie-paradoksi eli jos indiebändistä tulee suosittu niin sitten se onkin kaupallista p***aa eikä mitään oikeaa indietä enää ollenkaan?
Eli indiebändin pitää lähtökohtaisesti olla niin huono ettei siitä voi tulla suosittua, muuten se ei ole uskottava (= tarpeeksi "himmee"). Enhän mä millään voisi tuntea itseäni erikoiseksi jos Korson räkänokkateinit diggailisi samaa bändiä mun kanssa.- 24244
Mutta tällä hetkellä se on vaan indietä:D
Hyvääkin vielä! - eikös
24244 kirjoitti:
Mutta tällä hetkellä se on vaan indietä:D
Hyvääkin vielä!musiikin pitäisi olla hyvää sen perusteella että se kuulostaa ja tuntuu hyvältä, ei sen perusteella että kuinka suosittu sitä esittävä bändi on? Eli hyvä musa muuttuukin huonoksi jos bändi menestyy?
- AuthenticAutonomousAlternative
eikös kirjoitti:
musiikin pitäisi olla hyvää sen perusteella että se kuulostaa ja tuntuu hyvältä, ei sen perusteella että kuinka suosittu sitä esittävä bändi on? Eli hyvä musa muuttuukin huonoksi jos bändi menestyy?
Eipä tietenkään muutu mut jotenkin tuntuu olevan ajatuksena että jos indie bändi menestyykin niist on tullu kaupallisia selloutteja, ne on massan musaa eikä enää mikään elitistinen ilo.
- greenaway
www.myspace.com/withpenguins
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512