Nyt loppui sitten pitkä työtaival! .. Vittu mitä touhua. Saattaa olla, että riipaisen kovan kännin pian.
Vastaukset 8
- firma
on ja mitä tekee?
- on ulkoistusfirma
se on yritys jonne ulkoistetaan irtisanottavat ihmiset isommista yrityksistä. työt jatkuu ulkoistuksen jälkeen tasan yhden vuoden jonka jälkeen saa potkut. niin se on suomessa nykyään.
- fdas78fd8790
on ulkoistusfirma kirjoitti:
se on yritys jonne ulkoistetaan irtisanottavat ihmiset isommista yrityksistä. työt jatkuu ulkoistuksen jälkeen tasan yhden vuoden jonka jälkeen saa potkut. niin se on suomessa nykyään.
Eikös tämä Sonera ketku ollut tämän yrityksen takana:):)
- kela.com
Tervetuloa kela.comin palvelukseen. Palkka ei oo niin hyvä kuin relacomissa, mutta työajat ovat inhinmillisemmät eikä tarvitse mennä pakkasella tai sateella pylväisiin roikkumaan.
- Telestubbi
tänään sitten tuli fudut relacommista 4 kk jälkeen, on vitun hieno firma...
kela.com here I come!
- ulosvaan
raha-automaattiyhdistys tekee saman tuotannossaan
hyvän tahdon pelejä lukee logossa, mutta ei henkilökunnalle, ulos vaan kaikki - HHHHHHHHHHHHHHHH
Tiedätkö keitä sanotaan irti esim. Helsinki - Vantaa alueelta? Minun exmies nimittäin on tuossa firmassa nimeltään Yrjö Huotari
- PPPPPPPPPPPP
joo o listalla on nyt loppu elatusmaksut!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498