Miksi täälä

on niin

tylsiä ja turhia alotuksia, kuten tämäki voi ehkä olla :) Valtaosa on jotain marttyyri mallarin ja oonan keksimiä alotuksia, joita ei jaksa es lukia (anteeksi vaan mutta ku niitä on niin paljo eikä niiden tasokaan päätä huimaa). Sitte ne hyvät keskustelut hukkuu johonki sivulle x, ku joku aina puolen minuutin välein keksii tänne jonku uuden turhanpäiväsen alotuksen.

8

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että eilinen 'naiset sairastaa enemmän'-alotus oli hyvä ja josta ainakin omalle kohdalle poiki hyvä ajatustenvaihto naisten kanssa.

'Naiset saisivat jäädä kotiin'-alotuksen pelkästään luin ja siinä oli sekä naisilta, että miehiltä hyviä pointteja.

Ja nyt ymmärrän taas 'paljon' enemmän naisten ajattelusta, mut sitä en tiiä kannattaako siitä ny niin sitte välittää.

Tätä lukuunottamatta en oo sit muita alotuksia vielä kerennyt avata, mut pintapuolisella silmäyksellä katottuna näyttää aika tylsältä. Mut ei tää nyt ihan 'huuhaa' ja 'maailmanmenoa'-palstoja kuitenkaan muistuta, ku näissä alotuksissa näyttää (ainakin vielä) olevan keskusteluakin. Tottahan se kuitenkin on, että suuri alotusten määrä 'tappaa' keskusteluhalukkuuden itse asiasta, mut sit taas suuri uusien viestien määrä houkuttelee meitä huomionhakuisia kirjoittajia tänne. Kuinka päin vaan ja jokaselle jotakin.

Jotta, kaiken selittelyn jälkeen voisin sanoa, että olen samaa mieltä sun kans, eli komppaan. Meidän tylsistelijöiden täytyis nyt vaan sit keksiä sellanen alotus, jossa voidaan sit sillä aikaa tylsistellä ku muut pitää hauskaa. Oisko tää sit se alotus?

• nuo sun

mainitsemat aloitukset oli kyllä hyviä, mut ärsyttää vaan ku neki hautautuu tänne kaiken paskan sekaan eikä kukaan muista/tajua enää vastata niihin ku on tullu jo niin paljon lisää uusia alotuksia. Mutta tuommosia alotuksia tänne kyllä tarvittas lisää.

Juu, tää ois ehkä ihan hyvä paikka tylsistellä siihen asti ku jotain mielenkiintosta alotusta ilmaantuu näköpiiriin.

• nuo sun kirjoitti:

mainitsemat aloitukset oli kyllä hyviä, mut ärsyttää vaan ku neki hautautuu tänne kaiken paskan sekaan eikä kukaan muista/tajua enää vastata niihin ku on tullu jo niin paljon lisää uusia alotuksia. Mutta tuommosia alotuksia tänne kyllä tarvittas lisää.

Juu, tää ois ehkä ihan hyvä paikka tylsistellä siihen asti ku jotain mielenkiintosta alotusta ilmaantuu näköpiiriin.

mä jo vähä karkasin täältä tylsistelynurkasta. Mut, mä kans tykkäisin jos tääl enemmän tuotais esiin sitä suhteen vastakkainasettelua ja sitä sukupuolten välistä jännitettä mikä siinä suhteessa vallitsee, ku tää on tääl jo aika pitkään ollut pelkkää lässynläätä ja hymistelyä sille, et miehet pystyis muka samaan kuin naiset, tai naiset muka pystyis samaan kuin miehet.

• sitä nyt
        relaxed_eyes kirjoitti:

mä jo vähä karkasin täältä tylsistelynurkasta. Mut, mä kans tykkäisin jos tääl enemmän tuotais esiin sitä suhteen vastakkainasettelua ja sitä sukupuolten välistä jännitettä mikä siinä suhteessa vallitsee, ku tää on tääl jo aika pitkään ollut pelkkää lässynläätä ja hymistelyä sille, et miehet pystyis muka samaan kuin naiset, tai naiset muka pystyis samaan kuin miehet.

sitte tylsistellään täälä hamaan loppuun :)No joo, ehkä tää tylsistely toisiaan jo kohta riittää. Pitää mennä tsekkaamaan tämän illan keskustelu tarjonta tai kehitellä ite joku hyvä alotus.

• ex-Wastaaja

"Miksi täälä
      on niin 6.2.2008 klo 17.54
         tylsiä ja turhia alotuksia,"

No siksi, kun niin suuri osa tänne kirjoittavista näkyy olevan täyshörhöjä...

On kaiken maailman pellejä, jotka poistattelee ketjuja ihan vaan siltä perustalta, mikä ei satu itseä miellyttämään ja samaten sääliöitä, joille tämä kyseinen palsta näkyy olevan joku surettava itsensä nostattamisen foorumi.

Ihmiset haluavat täällä näemmä puhua enimmäkseen itsestään. No mikäs siinä, mutta mun mielestäni ainakin tylsimpiä on noi jotkut pimeät, joilla tampsoilla on useitakin rekisteröityneitä nikkejä keskusteluissa käytössä ilman (varmaan mitään) järkevää syytä.

• ....

niille täyshörhöille, pelleille ja sääliölle pitäs perustaa ihan oma keskustelufoorumi jonka ne voi keskenään täyttää kaikenmaailman träshillä.

• ex-Wastaaja
        .... kirjoitti:

niille täyshörhöille, pelleille ja sääliölle pitäs perustaa ihan oma keskustelufoorumi jonka ne voi keskenään täyttää kaikenmaailman träshillä.

"niille täyshörhöille, pelleille ja sääliölle pitäs perustaa ihan oma keskustelufoorumi jonka ne voi keskenään täyttää kaikenmaailman träshillä."

Näin (vaikka tuskin kyseiset sillä omalla foorumillaan kauaa viihtyis).

Muuten mun puolestani kukin tehköön mitä vaan... Ei mua kiinnosta esim. näiden joidenkin alterego-(tms?) leikit hevon veetä, mut useamman kertaa mm. sellastakin havainneena, että sisällöltään asiallisiakin keskusteluketjuja poistatellaan täysin omavaltaisesti, alkaa kieltämättä tympiä.

Keskustelupalsta on keskustelupalsta. Jos jollakulla arviointi ei riitä sen ymmärtämiseen, että keskustelupalstalle useimmat kirjoittaa ensisijaisesti mielipiteenvaihdon ja keskustelemisen itsensä vuoksi, sellanen vois mun mielestäni ihan hyvin mennä jonnekin muuallekin.

• on läpi maailman vetäny puoleensa kärpäsiä.

Ku puhutaan paljon paskaa niin se vetää puoleensa myös noi kärpäset.

Ja tuo on kyllä totta, käsittelemätön määrä uusia alotuksia tappaa halun ees ettiä sieltä ne luettavat jutut. Nyt ei alotukset kyllä ylitä ees sitä 20/80 sääntöö.. Harmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      200
      1546
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      961
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe