Kuinka paljon painat

Huh...Tulin justiinsa lenkiltä ja puntari näyttää painokseni 78 kg.


"Urheilu kannattaa usein"


MarttyyriMallari-Ttt

117

840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • painan :

      75 kg

      "Urheilu on läskeille"

      • au-liskot

        äiti sanoo että terve asenne


      • ggfggfgfgf

        painan 93. En urheile, mut olen kovas kunnos. urheilu on ruikuleille


    • BlackKitten

      eli 54 tällä hetkellä (pituutta 170)

      Mulle siis syöminen on suositeltavampaa kuin lenkkeily :D

    • painan

      51 kiloo ja n.163 senttinen oon.

    • naulaa

      se tonttukin painaa

    • jentzsku

      minä painan 54 tai 55kiloo

      niinpä kannattaa harrastaa liikuntaa

    • Iso Mies

      113 kg

    • Crocuta

      Hmm viime kesänä se oli 81kg, oliskohan nyt jotain 83-85kg.

    • ???

      käydessäni se näytti tasan 51,5 kiloa. Ei paha :).

    • tonou

      Mä painoin 145 kg.

      (hyi helvetti)

    • Mä painan ihan tarpeeksi paljon :DD

      • tonou

        Sulla onkin saitin parhaat painot.

        Cuul


      • tonou kirjoitti:

        Sulla onkin saitin parhaat painot.

        Cuul

        Sitä en todellakaan epäile hetkeäkään xD


    • jossain 72-75 välissä se taitaa keikkua.

      "Samaa mieltä urheilusta ja liikunnasta"

    • Viimeksi, noin viikko sitten, puntari pysähtyi lukemaan 52.6. Mun koko viikko kirkastui heti kummasti :D

      • 21

        pituus oli´? 150 ja risat?


      • 21 kirjoitti:

        pituus oli´? 150 ja risat?

        Lähempänä 160 kuin 150


    • kaveri on joku tikku. Ei oo mies eikä mikään ellei 80 kg mee rikki.

      • Ei se paino vaan lihasten ja läskin määrä. ;-)


      • au-liskot

        kiitos


    • Fr.Fionatar

      Lenkkeily kannattaa se on mulle tosi tärkee juttu raitis ilma ja parin tunnin lenkkeily päivittäin.
      Mä painan 52kg ja oon pitkä 165cm, ja mittasin jopa sen rasvaprosentinkin oli 19% eli en ole luukasakaan.

      • monte34

        inhoittavasti sanoin


    • Laardi-Late

      painaa, että tietää onko vatsa kipeä vaiko selkå. Tasan 0,1 tonnia.

    • monte34

      70-72 olis tavoite

      • pitkä olitkaan?


      • monte34
        LaRito kirjoitti:

        pitkä olitkaan?

        oon ollut jo vuosia:)


      • monte34 kirjoitti:

        oon ollut jo vuosia:)

        kuvissa niin laihalta.


      • monte34
        LaRito kirjoitti:

        kuvissa niin laihalta.

        mun koko iän normaali aikuispaino on 70-72 kiloa


      • monte34 kirjoitti:

        mun koko iän normaali aikuispaino on 70-72 kiloa

        minä sitte tiijjä, ehkä se kuva huijjaa. :) onko sulla kaljapötsiä? on varmaan.. kait. ehkä.


      • LaRito kirjoitti:

        minä sitte tiijjä, ehkä se kuva huijjaa. :) onko sulla kaljapötsiä? on varmaan.. kait. ehkä.

        vastaa kysymykseen, kiitos.


      • monte34
        LaRito kirjoitti:

        minä sitte tiijjä, ehkä se kuva huijjaa. :) onko sulla kaljapötsiä? on varmaan.. kait. ehkä.

        joka mun huonossa ryhdissä korostuu, mut kun ojennan itteni suoraksi niin eipä juuri killikkää näy vaik rasvaa onkin hiukkasen liikaa.


    • BIueNightSatin

      97kg.

    • au-liskot

      on parempi, me painetaan yli 200 kiloa.

    • vänksy

      paremmalla puolen. Kilolla heittelee suuntaan tai toiseen. Vaakaa en käyttänyt vuosiin, kunnen muistanut koskaan ostaa siihen paristoja, kunnes nyt vasta lähiaikoina ostin. Pidän kyllä silti vaatteita ja peiliä parempana painon seurannassa, kuin mittanauhaa tai vaakaa.

    • catwalker

      53-54, siinä se pyörii.. Pituutta 168cm.

    • Punnitsin itseni tällä viikolla joku päivä. Se oli n. 58kg.

      • monte34

        mulla on sellainen mielikuva että olet aika pitkä


      • monte34 kirjoitti:

        mulla on sellainen mielikuva että olet aika pitkä

        Tai juu... Tän vuoden miss Suomen mittainen ;) Eli 167.


      • monte34
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tai juu... Tän vuoden miss Suomen mittainen ;) Eli 167.

        mut luulin sun olevan noin 177 senttinen


      • monte34 kirjoitti:

        mut luulin sun olevan noin 177 senttinen

        Onko mulla pitkän naisen jutut? :D Sit olis aika sutjakka jos oli 177/58 :)


      • monte34
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Onko mulla pitkän naisen jutut? :D Sit olis aika sutjakka jos oli 177/58 :)

        se mielikuva. se on hassuu ku palstalaisista on mielikuvia niiden ulkonäköön liittyvissä asioissa.
        kun myin moponi 2004 oltiin ostajan kanssa juteltu puhelimessa, vihdoin ku tyyppi saapui niin yllätyin täysin, olin äänen perusteella kuvitellut et ostaja on lyhyt ja hintelä tyyppi, no se olikin aika iso karju :) meinasin hädissäni antaa moponi ilmaiseksi sille


    • scalle

      Ämmäksi olet varsin painava.

    • alrighty

      arvaapa, arvaapa :D

      • .


      • Sarvikuonokas.

        Ja olet Ben Zyskowiczin mittainen? Jutuistasi päätellen.


      • alrighty
        Sarvikuonokas. kirjoitti:

        Ja olet Ben Zyskowiczin mittainen? Jutuistasi päätellen.

        ei millään pahalla, mutta sulla on todella huono päättelykyky.


      • alrighty
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        .

        enemmän


      • alrighty kirjoitti:

        enemmän

        .


      • alrighty
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        .

        muuten täydellinen vastaus, jos kokonaisluvuilla pelkästään lasketaan.


      • alrighty kirjoitti:

        muuten täydellinen vastaus, jos kokonaisluvuilla pelkästään lasketaan.

        Pitäiskö ruveta lottoomaan :D No se on hyvä paino, oon itekin painanut joskus sen.


      • alrighty
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Pitäiskö ruveta lottoomaan :D No se on hyvä paino, oon itekin painanut joskus sen.

        pitäis varmaan jossain vaiheessa ruveta treenaamaan, koska mä painan paljon vähemmän ku useimmat miehet, mutta kun ei jaksa.


      • alrighty kirjoitti:

        pitäis varmaan jossain vaiheessa ruveta treenaamaan, koska mä painan paljon vähemmän ku useimmat miehet, mutta kun ei jaksa.

        vähän pituudesta. Muistan menneisyydestä yhen ton painoisen jalkapalloilijan. Se tais olla 170. Ei se kyl treenii tarvinnu, pikemminkin oli vähän liian "ylikunnossa" usein.


      • alrighty
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        vähän pituudesta. Muistan menneisyydestä yhen ton painoisen jalkapalloilijan. Se tais olla 170. Ei se kyl treenii tarvinnu, pikemminkin oli vähän liian "ylikunnossa" usein.

        on 173, eli painoindeksi on jotain 20 muistaakseni. ja niinhän sitä sanotaan, että lihas painaa enemmän kuin läski, joten painavat ovat voimakkaita.


      • alrighty kirjoitti:

        ei millään pahalla, mutta sulla on todella huono päättelykyky.

        muru, anna sille omat ilonsa kuten sullaki on.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        muru, anna sille omat ilonsa kuten sullaki on.

        niiden kanssa pitää väitellä, siitä ne vasta sen ilonsa saa. tiedän tämän kokemuksella, koska olen itsekin trolli.


      • alrighty kirjoitti:

        niiden kanssa pitää väitellä, siitä ne vasta sen ilonsa saa. tiedän tämän kokemuksella, koska olen itsekin trolli.

        etkä oo. :(

        ps. jos väitellä haluat niin mene buddyn juttusille.


      • alrighty kirjoitti:

        on 173, eli painoindeksi on jotain 20 muistaakseni. ja niinhän sitä sanotaan, että lihas painaa enemmän kuin läski, joten painavat ovat voimakkaita.

        ymmärrä oikein miesten painoista kauheasti. Mutta keskimäärin miehet kai painaa niiden lihaksien takia enemmän. Paitsi jos on lihaksikas nainen.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        etkä oo. :(

        ps. jos väitellä haluat niin mene buddyn juttusille.

        buddy on liian itsepäinen, jotta voittaisin väittelyn häntä vastaan. jos buddya haukkuu, niin se menee kuoreensa, ja kutsuu itseään botiksi. ei kiitos, mieluummin trollaan täällä, koska täällä sentään ihmiset reagoivat luonnollisesti.

        eilen mä muuten taisin ärsyttää timanttiaa aika pahasti. pitäis varmaan pyytää siltä anteeksi jossain vaiheessa.


      • alrighty kirjoitti:

        buddy on liian itsepäinen, jotta voittaisin väittelyn häntä vastaan. jos buddya haukkuu, niin se menee kuoreensa, ja kutsuu itseään botiksi. ei kiitos, mieluummin trollaan täällä, koska täällä sentään ihmiset reagoivat luonnollisesti.

        eilen mä muuten taisin ärsyttää timanttiaa aika pahasti. pitäis varmaan pyytää siltä anteeksi jossain vaiheessa.

        jos sinä kerta itseäs trolliksi sanot niin miksi myös olisit keltään anteeksikkaan pyytämässä?

        anna olla, täälä on kaikki jo tottunu kaikkeen paskaan sillä sitä tulee kaikkien niskaan jossain vaiheessa.

        buddy kyllä vääntäis tuonki sun sanomisen joksiki. :D


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        jos sinä kerta itseäs trolliksi sanot niin miksi myös olisit keltään anteeksikkaan pyytämässä?

        anna olla, täälä on kaikki jo tottunu kaikkeen paskaan sillä sitä tulee kaikkien niskaan jossain vaiheessa.

        buddy kyllä vääntäis tuonki sun sanomisen joksiki. :D

        eihän siinä olekaan järkeä, joten en taidakaan tehdä sitä. ehkä on parempi mun kannalta, jos mä delegoin kaiken ajattelua vaativan työn sulle, niin ei tule pahoja kämmähdyksiä.

        toisekseen jos mä olisin buddy, niin kyllä mäkin kääntäisin tuon tekstin vaikka mihin muotoon.


      • alrighty kirjoitti:

        eihän siinä olekaan järkeä, joten en taidakaan tehdä sitä. ehkä on parempi mun kannalta, jos mä delegoin kaiken ajattelua vaativan työn sulle, niin ei tule pahoja kämmähdyksiä.

        toisekseen jos mä olisin buddy, niin kyllä mäkin kääntäisin tuon tekstin vaikka mihin muotoon.

        vaan.. ja sitäpaitsi kyllä sinäki oot ihan hyvä tuollaisenaan, meinaan väittelyä. :) joskus vaan innostut liikaa.


      • LaRito kirjoitti:

        vaan.. ja sitäpaitsi kyllä sinäki oot ihan hyvä tuollaisenaan, meinaan väittelyä. :) joskus vaan innostut liikaa.

        etkö muistanu että oon tyhmä, ethän sinä silloin voi luottaa sun mulle luottamiin asioihin.

        daa.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        etkö muistanu että oon tyhmä, ethän sinä silloin voi luottaa sun mulle luottamiin asioihin.

        daa.

        tuossa on kyllä pointtia, mutta enhän minä voi luottaa omaankaan ajatuksenjuoksuuni, joten mitä mä sitten teen?

        toisekseen minä en koskaan innostu liikaa, koska en ole asettanut omalle innostumiselleni ylärajaa.


      • alrighty kirjoitti:

        tuossa on kyllä pointtia, mutta enhän minä voi luottaa omaankaan ajatuksenjuoksuuni, joten mitä mä sitten teen?

        toisekseen minä en koskaan innostu liikaa, koska en ole asettanut omalle innostumiselleni ylärajaa.

        hyppää vaikka järveen.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        hyppää vaikka järveen.

        mutta tänään lenkillä ollessani huomasin, että järvestä jäät eivät ole vielä täysin sulaneet, joten eihän se vielä kannata. kesällä voisin sen kyllä tehdäkin.


      • alrighty kirjoitti:

        mutta tänään lenkillä ollessani huomasin, että järvestä jäät eivät ole vielä täysin sulaneet, joten eihän se vielä kannata. kesällä voisin sen kyllä tehdäkin.

        sun painollas jäät lähtee. :D


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        sun painollas jäät lähtee. :D

        koska en pysty kohdistamaan tarpeeksi suurta voimaa tarpeeksi pienelle pinta-alalle, vaikka pomppisin kengänkärjelläni. onneksi siihen ei ole kyllä tarvettakaan, koska se ei ollut tässä ensisijaisena pointtina, vaan pointti oli se, että vesi on liian kylmää.


      • alrighty kirjoitti:

        koska en pysty kohdistamaan tarpeeksi suurta voimaa tarpeeksi pienelle pinta-alalle, vaikka pomppisin kengänkärjelläni. onneksi siihen ei ole kyllä tarvettakaan, koska se ei ollut tässä ensisijaisena pointtina, vaan pointti oli se, että vesi on liian kylmää.

        näitpä silti suurta tarvetta selittelyyn. ;) mutta asiaan palaten, ootpa sitte melko laiha.

        eikä tässä ollu pointti veden kylmyyskään vaan se että hyppäät sinne joka tapauksessa. lyödäänkö vetoa.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        näitpä silti suurta tarvetta selittelyyn. ;) mutta asiaan palaten, ootpa sitte melko laiha.

        eikä tässä ollu pointti veden kylmyyskään vaan se että hyppäät sinne joka tapauksessa. lyödäänkö vetoa.

        mulla on aina suuri tarve selitellä asioita, vaikka selityksistä ei oikeasti olisikaan kellekään mitään hyötyä. olen ottanut mallia microsoft-yhtiöstä.
        ja kyllä olen aika laiha, mutta ei se minua ennenkään ole häirinnyt.

        toisekseen kyllä me voidaan lyödä vetoa siitä, hyppäänkö mä järveen vai en. mä veikkaan, että mä hyppään järveen joskus, mutta en nyt. mitä sä veikkaat?


      • alrighty kirjoitti:

        mulla on aina suuri tarve selitellä asioita, vaikka selityksistä ei oikeasti olisikaan kellekään mitään hyötyä. olen ottanut mallia microsoft-yhtiöstä.
        ja kyllä olen aika laiha, mutta ei se minua ennenkään ole häirinnyt.

        toisekseen kyllä me voidaan lyödä vetoa siitä, hyppäänkö mä järveen vai en. mä veikkaan, että mä hyppään järveen joskus, mutta en nyt. mitä sä veikkaat?

        pääasia että hyppäät ja jos välttämättä haluat niin minä hyppään perässä.


      • LaRito kirjoitti:

        pääasia että hyppäät ja jos välttämättä haluat niin minä hyppään perässä.

        saat tosin sitte pelastaa minut samalla.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        saat tosin sitte pelastaa minut samalla.

        pelastan, enhän minä nyt hirviö ole :s


      • alrighty
        alrighty kirjoitti:

        pelastan, enhän minä nyt hirviö ole :s

        että en huku hypätessäni järveen.


      • alrighty kirjoitti:

        että en huku hypätessäni järveen.

        voin kuvitella sieluni silmin sen meidän tilanteen vaan ootpas sinä ihana. :D varmaan kohta nukkumaan mennessäniki nukahdan hymy huulilla. ilmoita kumminki ennen ku hyppäät, ok?


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        voin kuvitella sieluni silmin sen meidän tilanteen vaan ootpas sinä ihana. :D varmaan kohta nukkumaan mennessäniki nukahdan hymy huulilla. ilmoita kumminki ennen ku hyppäät, ok?

        suatanpa ilimottaa vuan suatanpa olla ilimottamattakkii.

        nyt taidan kuitenkin mennä katsomaan televisiota.


      • alrighty kirjoitti:

        suatanpa ilimottaa vuan suatanpa olla ilimottamattakkii.

        nyt taidan kuitenkin mennä katsomaan televisiota.

        rauhassa vaan. sulle on kumminki tullu käsky sinne hypätä niin sinähän hyppäät, ehkä se vähä viilentäis ku laihalla olemuksellasi hypit siinä kymmenen kertaa.

        ps. sano nyt mistäpäin oot!! kuiskaa ees.


      • alrighty
        LaRito kirjoitti:

        rauhassa vaan. sulle on kumminki tullu käsky sinne hypätä niin sinähän hyppäät, ehkä se vähä viilentäis ku laihalla olemuksellasi hypit siinä kymmenen kertaa.

        ps. sano nyt mistäpäin oot!! kuiskaa ees.

        pari ihmistä on sanonu, että mä en oo mistään kotoisin, joten eiköhän tuo liene tottakin.


      • alrighty kirjoitti:

        pari ihmistä on sanonu, että mä en oo mistään kotoisin, joten eiköhän tuo liene tottakin.

        no ei sitte.


    • painan ajatellen sitä voimaa, jolla saan itseni kiskottua sängystä ylös.

    • ...75 ja 80 kilon välillä liikkuu. Tällä hetkellä lähempänä 80 kiloa.

    • BlueNightSatin

      painan 75 kg. :)

      • monte34

        niin painavalta


      • BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

        niin painavalta

        enkö? Kyllä mä vaan painan sen verran. Tuskin ikinä alle 65 gk ees enää kutistun, sittenkin olen jo ihan riisipuikko. Mikähän mussaki painaa? x'D


      • BlueNightSatin
        BlueNightSatin kirjoitti:

        enkö? Kyllä mä vaan painan sen verran. Tuskin ikinä alle 65 gk ees enää kutistun, sittenkin olen jo ihan riisipuikko. Mikähän mussaki painaa? x'D

        kg piti olla x'D hups..


      • monte34
        BlueNightSatin kirjoitti:

        enkö? Kyllä mä vaan painan sen verran. Tuskin ikinä alle 65 gk ees enää kutistun, sittenkin olen jo ihan riisipuikko. Mikähän mussaki painaa? x'D

        pop corneja painaa vähän mut vievät tilaa, toiset taas on tiukemmin pakattuja :)


      • BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

        pop corneja painaa vähän mut vievät tilaa, toiset taas on tiukemmin pakattuja :)

        joo voi se ollakki noin. Mä oon kyllä tainnu aina olla painavempi, kun miltä näytän. Siis melkeinpä aina on veikattu reippaasti pieleen mun painoa ulkonäön mukaan. Mun isällä on sama juttu. Se on 100 kg ja näyttää jollekki 85 kg miehelle. Meissä on kait sitä lihasmassaa sitten sen verran? Tai se on painavaa lihasta. Selityksiä. Mulla kun ei itellä oo ees mitenkään massiivinen luustokaan. Siro luustokaan nii hirmusti voi painaa. Tai sitten mulla on vaan niin painava ja pöhöttynyt ego? Mut siis on mulla ylimäärästä viellä sen 10 kg eestä. Kyllä se täytyy kesän aikana viellä hukata. Kuiteki ihan ilonen et 86 kg päässy tähänki. x')


      • Iaskin..väärin
        BlueNightSatin kirjoitti:

        joo voi se ollakki noin. Mä oon kyllä tainnu aina olla painavempi, kun miltä näytän. Siis melkeinpä aina on veikattu reippaasti pieleen mun painoa ulkonäön mukaan. Mun isällä on sama juttu. Se on 100 kg ja näyttää jollekki 85 kg miehelle. Meissä on kait sitä lihasmassaa sitten sen verran? Tai se on painavaa lihasta. Selityksiä. Mulla kun ei itellä oo ees mitenkään massiivinen luustokaan. Siro luustokaan nii hirmusti voi painaa. Tai sitten mulla on vaan niin painava ja pöhöttynyt ego? Mut siis on mulla ylimäärästä viellä sen 10 kg eestä. Kyllä se täytyy kesän aikana viellä hukata. Kuiteki ihan ilonen et 86 kg päässy tähänki. x')

        Mikä plösö oot. Ei tavatakaan livessä, sori. En ole vielä henkisesti valmis :)


      • BlueNightSatin
        Iaskin..väärin kirjoitti:

        Mikä plösö oot. Ei tavatakaan livessä, sori. En ole vielä henkisesti valmis :)

        voivoi . Keksi uusi läppä. Tää alkaa jo olee kulunu. :)


      • monte34
        BlueNightSatin kirjoitti:

        joo voi se ollakki noin. Mä oon kyllä tainnu aina olla painavempi, kun miltä näytän. Siis melkeinpä aina on veikattu reippaasti pieleen mun painoa ulkonäön mukaan. Mun isällä on sama juttu. Se on 100 kg ja näyttää jollekki 85 kg miehelle. Meissä on kait sitä lihasmassaa sitten sen verran? Tai se on painavaa lihasta. Selityksiä. Mulla kun ei itellä oo ees mitenkään massiivinen luustokaan. Siro luustokaan nii hirmusti voi painaa. Tai sitten mulla on vaan niin painava ja pöhöttynyt ego? Mut siis on mulla ylimäärästä viellä sen 10 kg eestä. Kyllä se täytyy kesän aikana viellä hukata. Kuiteki ihan ilonen et 86 kg päässy tähänki. x')

        niin miksi sun tartteis vähentää? mul 7 kilon puotaminen paranti olotilaa helvetikseen oli aiemmin jatkuva ähky olo vaik mitään ei olisi syönytkään ei mul tästä on ollut hyötyä ja fiilis hemmetin paljon ketterämpi ja vielä ketterämmäksi tulee kun saan vielä muutaman kilon pois.
        mulle liikkuvuus on tärkeetä eikä maha saa puristaa keuhkoja


      • BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

        niin miksi sun tartteis vähentää? mul 7 kilon puotaminen paranti olotilaa helvetikseen oli aiemmin jatkuva ähky olo vaik mitään ei olisi syönytkään ei mul tästä on ollut hyötyä ja fiilis hemmetin paljon ketterämpi ja vielä ketterämmäksi tulee kun saan vielä muutaman kilon pois.
        mulle liikkuvuus on tärkeetä eikä maha saa puristaa keuhkoja

        mutta kun ei ole viel se hyvä olo. Emmä ota stressiä, kun tiedän et muutoksia on muuteki edessä. Ylipaino tulee olee niiden myötä hyvin epätodennäköistä jatkossa. Se 65 kg on mulle ihanne kaiken puolesta. Mutta erityisesti olon ja terveyden vuoksi oon keventäny. Ulkonäkö sitten sivussa plussana.

        Se mahahan se just on mikä ahistaa ja missä se ylimääränen on pahastakin.


      • monte34
        BlueNightSatin kirjoitti:

        mutta kun ei ole viel se hyvä olo. Emmä ota stressiä, kun tiedän et muutoksia on muuteki edessä. Ylipaino tulee olee niiden myötä hyvin epätodennäköistä jatkossa. Se 65 kg on mulle ihanne kaiken puolesta. Mutta erityisesti olon ja terveyden vuoksi oon keventäny. Ulkonäkö sitten sivussa plussana.

        Se mahahan se just on mikä ahistaa ja missä se ylimääränen on pahastakin.

        paino 63 kiloon syömällä pizzoja 5-6 kpl päivässä ja painamalla töitä viikonloppuisinkin ja töiden jälkeen remppaamalla mopoani ja kaverin mopoa,se sama mikä mul on nyt kotona :)
        en tiedä vieläkään mikä mun painon puotti, se oli kyl helvetin aktiivinen vuos töiden suhteen


      • ToIjake
        BlueNightSatin kirjoitti:

        mutta kun ei ole viel se hyvä olo. Emmä ota stressiä, kun tiedän et muutoksia on muuteki edessä. Ylipaino tulee olee niiden myötä hyvin epätodennäköistä jatkossa. Se 65 kg on mulle ihanne kaiken puolesta. Mutta erityisesti olon ja terveyden vuoksi oon keventäny. Ulkonäkö sitten sivussa plussana.

        Se mahahan se just on mikä ahistaa ja missä se ylimääränen on pahastakin.

        Sun mahamakkarat on ok :-) Niistähän voi useampikin ihminen hätätilanteessa roikkua ja susta tulee sankari!


      • BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

        paino 63 kiloon syömällä pizzoja 5-6 kpl päivässä ja painamalla töitä viikonloppuisinkin ja töiden jälkeen remppaamalla mopoani ja kaverin mopoa,se sama mikä mul on nyt kotona :)
        en tiedä vieläkään mikä mun painon puotti, se oli kyl helvetin aktiivinen vuos töiden suhteen

        sä söit kuiteki vähemmän, kun kulutit. Sehän se mullakin aikoinaan pudotti painon nopsaan. Ja urheilin sinkkuna melkein kaiken vapaa aikani, niin mä aina teen jos yksin elän. Fillaroin ja kuntoilen. emmä missään kotona ehi löhöön, enkä viihykkään. Sitte ei tuu syötyy mitään turhaa. Kaippa siksi on jääny lihastakin kehoon, kun on sentään jotain eläissään tehny mikä sitä on kehittäny. Rasvaa vaan siinä päällä sitten. ;)


      • BlueNightSatin
        ToIjake kirjoitti:

        Sun mahamakkarat on ok :-) Niistähän voi useampikin ihminen hätätilanteessa roikkua ja susta tulee sankari!

        tuus kattoon mun hauista. Venytellään sun poskia vähän. Ja kaulaa. ;)


      • monte34
        BlueNightSatin kirjoitti:

        sä söit kuiteki vähemmän, kun kulutit. Sehän se mullakin aikoinaan pudotti painon nopsaan. Ja urheilin sinkkuna melkein kaiken vapaa aikani, niin mä aina teen jos yksin elän. Fillaroin ja kuntoilen. emmä missään kotona ehi löhöön, enkä viihykkään. Sitte ei tuu syötyy mitään turhaa. Kaippa siksi on jääny lihastakin kehoon, kun on sentään jotain eläissään tehny mikä sitä on kehittäny. Rasvaa vaan siinä päällä sitten. ;)

        eikä se ollut fyysisesti rankkaa kuten raksa työt yleensä ovat, siksi ihmetytti silloin ja vielä nytkin


      • BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

        eikä se ollut fyysisesti rankkaa kuten raksa työt yleensä ovat, siksi ihmetytti silloin ja vielä nytkin

        ja hyvä aineenvaihdunta? No mut pizzalla eläminen ei oikeesti taida olla kauheen hyvä idea. x'D


      • ToIjake
        BlueNightSatin kirjoitti:

        tuus kattoon mun hauista. Venytellään sun poskia vähän. Ja kaulaa. ;)

        Tuun puolelta :-) Älä ole liian raju mulle kulta


      • monte34
        BlueNightSatin kirjoitti:

        ja hyvä aineenvaihdunta? No mut pizzalla eläminen ei oikeesti taida olla kauheen hyvä idea. x'D

        olin 30 vuotias silloin


      • BlueNightSatin
        ToIjake kirjoitti:

        Tuun puolelta :-) Älä ole liian raju mulle kulta

        pysty lupaa. Mulla on aina vähän ronskit otteet poikien kanssa. Tyttöjen kanssa pitää varoo. :)


      • BlueNightSatin
        monte34 kirjoitti:

        olin 30 vuotias silloin

        miehet on nuoria viellä kolmekymppisinä. :)


      • Lasse Vireä
        BlueNightSatin kirjoitti:

        sä söit kuiteki vähemmän, kun kulutit. Sehän se mullakin aikoinaan pudotti painon nopsaan. Ja urheilin sinkkuna melkein kaiken vapaa aikani, niin mä aina teen jos yksin elän. Fillaroin ja kuntoilen. emmä missään kotona ehi löhöön, enkä viihykkään. Sitte ei tuu syötyy mitään turhaa. Kaippa siksi on jääny lihastakin kehoon, kun on sentään jotain eläissään tehny mikä sitä on kehittäny. Rasvaa vaan siinä päällä sitten. ;)

        Menossa nyt ;)


      • BlueNightSatin
        Lasse Vireä kirjoitti:

        Menossa nyt ;)

        juu hyvässä alussa. Heh, sinkkuudesta taas ei ole mitään toivoa. x)


    • näyttäisi varmaan 73 kg.

      "Jos viitsisi"

      • monte34

        missä sä oot ku ei ole näkynyt :)


      • monte34 kirjoitti:

        missä sä oot ku ei ole näkynyt :)

        Välillä täytyy olla liikkeessäkin. Vierivä kivi ei makkaroidu vai miten se nyt oli ;]


    • Marjelie

      mukaan normaalipainoinen.

    • hgjhlhjj

      No sinä taidat olla aika timmissä kunnossa sitten.:)

      Mun painoni saat vaikka arvata, hmm. En korjaa, jos vastaat väärin.

      • alrighty

        83 kg? jotenkin mä oon aina kuvitellu, että sulla on kaljamaha.


      • hgjhlhjj
        alrighty kirjoitti:

        83 kg? jotenkin mä oon aina kuvitellu, että sulla on kaljamaha.

        En tiedä, että mikä olet, mutta etköhän sinä nyt ole se sama sönköttäjä, joka mulle tällä samaisella palstalla pulisii joitakin ihan sekavia juttujaan mukamas jostakin yksityisemmästä kanssakäymisestä...

        Ei varmaan tuu onnee, jos on noin nyanssien erottamiskyvytön, kuin sinä. Elämä on kuule luuloja kiinnostavampaa. Mikähän sinäkin siinä. Hei hei.


      • hgjhlhjj

        Ja lisäys edeltävään omaan viestiini:

        En sitten taas huomannut, että tuo ilmeisestikin oli jokin iänkaiken vanha, tuo aloitus ja ehkä jonkun muun, kuin aloittajan itsensä esiin nostama... En olisi vastannut ketjuun - etenkään aiheeltaan noin merkityksettömään, jos olisin huomannut.


    • 190 / 88

      pituudella ei merkitystä?

    • ...vetää puoleensa n. 90 kg voimalla..... =)

      • Yks nainen

        Vaivaiset 50 kg on elopainoa.Voisin kyllä ottaa pari kiloa lisääkin,jos vain saisin.


      • herran

        plajos oli pituus?


      • Yks nainen
        herran kirjoitti:

        plajos oli pituus?

        Pätkyyttä tollaset 160 cm :D
        Ihan normipainoinen olen.


      • <3 <3

        korkeel iivari pää kiikkuu ;DD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe