...
Mulla on kurja olo...
23
1307
Vastaukset
- trisse
Olin viikonlopun mummolassa ja isä ja täti joivat koko viikonlopun ja isä puhui kuolemastaan. Olen sen jälkeen ollut hyvin ahdistunut kun menkatkaan ei ala kun otin vissiin keltarauhashormonia väärään aikaan kierrosta. Aloin sitten itsekin juomaan.
Puhelimetkaan ei toimi enkä tiedä minkä firman liittymä mulla on edes. Dna:n olisi pitänyt vaihtua GSM Suomeen ja eilen kokeilin uutta SIM-korttia mutta ei se toiminut. "SIM-kortti viallinen" ilmoitti puhelin. Oli tarkoitus testata varapuhelimella onko vika SIM-kortissa vai puhelimessa ja jollain ilveellä sain vanhan 3310:n auki ja ilmeisesti vaihdoin siihen tuon uuden SIM-kortin mutta en tiedä varmuudella kun en saa kuoria auki ja käynnistysnappikin on jumissa (enkä muista kun olin juonut vaihdoinko sen mutta uskoisin vaihtaneeni kun varapuhelimen dna SIM-kortti on pöydällä). Olen ollut jo kohta viikon ilman puhelintakin jos liittymä on vaihtunut. Mutta ei se ilmeisesti ole. Pitäisi mennä noiden puhelimien kanssa jonnekin liikkeeseen mutta en ole koskaan hereillä siihen aikaan.
Kukaan ei edes pidä minusta. Vaan kaikki pitää kaikista rajatiloista. Minäkin olisin mielelläni rajatila jos minusta siten pidettäisiin enemmän mutta on vaikea muuttua niin yhtäkkiä tällä iällä.
Lähden varmaan Alkoon kun vielä ehdin ja katson huomisen oloa huomenna. Onko täälläb ketään?- trisse
Se uusi SIM-kortti ei ole tuossa puhelimessa jota en saa auki niin sitä ei tule löytymään tästä asunnosta kun se esine on niin hirvittävän pieni ja täällä on sotkua. Siinä tapauksessa mulla menee puhelinnumero alta ja joudun hankkimaan uuden puhelinnumeron ja se olisi surullista kun olen kaikissa työhakemuksissakin ilmoittanut eri numeron eli tuon vanhan.
Mutta toisaalta miksi olisin avannut varapuhelimen ja ottanut sieltä dna SIM-kortin pois jos en olisi laittanut tilalle tuota uutta. Ihmetyttää vaan kuinka olen kännipäissäni saanut koko puhelimen auki kun siinä on ihan tolkuttomat kuoret. Nyt selvänä se ei millään onnistu. Ehkä jos juon tänäänkin niin saan sen auki. Täytyy sen kortin olla siellä. Luulisin. - HeppuHej
trisse kirjoitti:
Se uusi SIM-kortti ei ole tuossa puhelimessa jota en saa auki niin sitä ei tule löytymään tästä asunnosta kun se esine on niin hirvittävän pieni ja täällä on sotkua. Siinä tapauksessa mulla menee puhelinnumero alta ja joudun hankkimaan uuden puhelinnumeron ja se olisi surullista kun olen kaikissa työhakemuksissakin ilmoittanut eri numeron eli tuon vanhan.
Mutta toisaalta miksi olisin avannut varapuhelimen ja ottanut sieltä dna SIM-kortin pois jos en olisi laittanut tilalle tuota uutta. Ihmetyttää vaan kuinka olen kännipäissäni saanut koko puhelimen auki kun siinä on ihan tolkuttomat kuoret. Nyt selvänä se ei millään onnistu. Ehkä jos juon tänäänkin niin saan sen auki. Täytyy sen kortin olla siellä. Luulisin.voisit kajauttaa vaikka Eino Leinon juomalaulun.
EINO LEINON JUOMALAULU
(PIENI EPISODI)
Monta päivää juotuaan
pessimisti tuskissaan
päätti: Jo on jukoliste
saavutettu päätepiste !
— Narunpätkä kourassaan
nurkkaan hiipi kuolemaan.
Mutta toiset nähtyään
yhden poissa pöydästään
sydämessään suuri hätä
alkoi etsiskellä tätä.
— Löytyi poika nuorastaan
vainajana suorastaan ...
Mutta !
Saatuansa spriitä
virkistyi hän siitä:
Kohottaen lasiaan
virkkoi: “Veljet — asiaan !”
Sävel trad. mukailtu lastenlaulusta Piiri pieni pyörii, sanat anon. Nimellä Pieni episodi tunnettu kokonaisuus
sisältää johdantona soolon lausuman runon ja itse laulun, jonka tietyssä kohdassa maljat kuuluu tyhjentää.
Mikäli joku asiasta tietämätön silloin jatkaa laulua, lausuvat muut: ”Pettymysten pettymys, tulipa tehtyä oikea
tollon työ! — Mutta:” ja laulu aloitetaan alusta. Näin jatketaan kunnes kukaan ei enää erehdy. ESO90, OY68,
TKY87, WIR90, KY84, TM91, LEX94.
http://www.tyy.fi/laulukirja/snapsilaulut.shtml - Ettäs tiedät
HeppuHej kirjoitti:
voisit kajauttaa vaikka Eino Leinon juomalaulun.
EINO LEINON JUOMALAULU
(PIENI EPISODI)
Monta päivää juotuaan
pessimisti tuskissaan
päätti: Jo on jukoliste
saavutettu päätepiste !
— Narunpätkä kourassaan
nurkkaan hiipi kuolemaan.
Mutta toiset nähtyään
yhden poissa pöydästään
sydämessään suuri hätä
alkoi etsiskellä tätä.
— Löytyi poika nuorastaan
vainajana suorastaan ...
Mutta !
Saatuansa spriitä
virkistyi hän siitä:
Kohottaen lasiaan
virkkoi: “Veljet — asiaan !”
Sävel trad. mukailtu lastenlaulusta Piiri pieni pyörii, sanat anon. Nimellä Pieni episodi tunnettu kokonaisuus
sisältää johdantona soolon lausuman runon ja itse laulun, jonka tietyssä kohdassa maljat kuuluu tyhjentää.
Mikäli joku asiasta tietämätön silloin jatkaa laulua, lausuvat muut: ”Pettymysten pettymys, tulipa tehtyä oikea
tollon työ! — Mutta:” ja laulu aloitetaan alusta. Näin jatketaan kunnes kukaan ei enää erehdy. ESO90, OY68,
TKY87, WIR90, KY84, TM91, LEX94.
http://www.tyy.fi/laulukirja/snapsilaulut.shtmlEino Leino mainitaan monestikin tuon runon ”isäksi”. Tuomas Anhavaakin on joskus tarjottu.
Väärin. Kyseessä on Heikki Asunta (1904–1959) ja hänen runonsa Pieni episodi. - -lbiwl
"Kukaan ei edes pidä minusta"
Itse olen viimepäivinä pohtinut, että onko kukaan läheiseni (vanhempani, sisarukseni ect) koskaan sanonut minulle, että olen hyvä tai olisivat peräti ylpeitä minusta. Ei tule semmoista mieleen, vaikka kysymys on vain siitä että niitä asioita ei ole suomalaisluterilaiseen tapaan sanottu ääneen. Silti siitä jää se vaikutelma, että kukaan ei pidä minusta. - Ulrikki
Noista uusista puhelimista en tiedä, kun itsellä on lähes 10 vuotta vanha malli.
- trisse
Ulrikki kirjoitti:
Noista uusista puhelimista en tiedä, kun itsellä on lähes 10 vuotta vanha malli.
Siellä oli se SIM-kortti. Mutta käynnistysnappia en saa auki. 3310:ssa on se tolkuttoman tiukka. Tekisi mieli heittää vesilintua koko puhelimella...
- HeppuHej
Ettäs tiedät kirjoitti:
Eino Leino mainitaan monestikin tuon runon ”isäksi”. Tuomas Anhavaakin on joskus tarjottu.
Väärin. Kyseessä on Heikki Asunta (1904–1959) ja hänen runonsa Pieni episodi.drunken sailor
http://www.youtube.com/watch?v=ulWXvzL6nuA - trisse
Ettäs tiedät kirjoitti:
Eino Leino mainitaan monestikin tuon runon ”isäksi”. Tuomas Anhavaakin on joskus tarjottu.
Väärin. Kyseessä on Heikki Asunta (1904–1959) ja hänen runonsa Pieni episodi.sivistynyttä väkeä...
Menen hetkeksi ruikuttamaan toiselle palstalle. brb. - Ulrikki
trisse kirjoitti:
Siellä oli se SIM-kortti. Mutta käynnistysnappia en saa auki. 3310:ssa on se tolkuttoman tiukka. Tekisi mieli heittää vesilintua koko puhelimella...
5110. Made in Germany. Germanystahan ei enää nokioita tule.
- ritalin
"Kukaan ei edes pidä minusta. Vaan kaikki pitää kaikista rajatiloista."
Rajatiloista varmaan pitää, jos ei pidä itsestään. Minä ainakin pidän sinusta. *kuti kuti* - trisse
ritalin kirjoitti:
"Kukaan ei edes pidä minusta. Vaan kaikki pitää kaikista rajatiloista."
Rajatiloista varmaan pitää, jos ei pidä itsestään. Minä ainakin pidän sinusta. *kuti kuti*Kiva kun pidät minusta vaikka olen vissiin ollut töykeä sinulle.
- ritalin
trisse kirjoitti:
Kiva kun pidät minusta vaikka olen vissiin ollut töykeä sinulle.
Ei minua täällä netissä pysty loukkaamaan. :) Sen sijaan rajatilaisen kanssa on(kuten ehkä olet huomannut) erittäin vaikea keskustella, koska psykoottisen haahuilun estämiseksi pitäisi jokaisen sanan selitykseksi kirjoittaa tuhat sivuinen matemaattinen selvennys ja jokaiselle selvennykselle selvennys.
Ehkä sun pitäisi varoa vanhempiasi. Ahdistut varmaan näidenkin ansiosta. Luulen, että olisit ilman ahdistavia ihmisiä hyvinkin vahva ja pirteä. Herättääkö kuolema ajatuksena jotain pelkoja? Ainakin ahdistusta ja pahentaa pakko-oireita?
Itse olen ollut todella hyvällä tuulella ja tunnen itseni voivan paremmin, kuin koskaan. Koitan vetää sut mukanani. :) - jojo man
ritalin kirjoitti:
Ei minua täällä netissä pysty loukkaamaan. :) Sen sijaan rajatilaisen kanssa on(kuten ehkä olet huomannut) erittäin vaikea keskustella, koska psykoottisen haahuilun estämiseksi pitäisi jokaisen sanan selitykseksi kirjoittaa tuhat sivuinen matemaattinen selvennys ja jokaiselle selvennykselle selvennys.
Ehkä sun pitäisi varoa vanhempiasi. Ahdistut varmaan näidenkin ansiosta. Luulen, että olisit ilman ahdistavia ihmisiä hyvinkin vahva ja pirteä. Herättääkö kuolema ajatuksena jotain pelkoja? Ainakin ahdistusta ja pahentaa pakko-oireita?
Itse olen ollut todella hyvällä tuulella ja tunnen itseni voivan paremmin, kuin koskaan. Koitan vetää sut mukanani. :)Ai jojoon vai??
- trisse
ritalin kirjoitti:
Itse olen ollut todella hyvällä tuulella ja tunnen itseni voivan paremmin, kuin koskaan. Koitan vetää sut mukanani. :)vanhemmat ahdistaa. Varsinkin isä. Imee minulta energiaa ja on täysin ymmärtämätön siitä mitä tekee. Sääli ja varhaiset opitut moraalikoodit estävät siitä huomauttamisesta. Joskus tekstiviesteissäni osaan kirjoittaa jotain. Isä kyllä lukee ne ja muistaakin kun sanoo "joskus tekstiviestissäsi kirjoitit.."
Niin vaikea vaan selittää toiselle kuinka pahan olon yhteydenotot voivat tuoda kun toisen maailma on rakentunut eri minäkuvan varaan ja on eri defenssit. On jo nyt tappamassa itseään - saati sitten jos näkisi itsensä toisten silmin. - Onnellisuus pannassa
ritalin kirjoitti:
Itse olen ollut todella hyvällä tuulella ja tunnen itseni voivan paremmin, kuin koskaan. Koitan vetää sut mukanani. :)MIKSI ???? Vain idiootit ovat onnellisia. Oletko siis idiootti ?
Kurja olo tulee siitä, että et ole kosketuksessa hyvään. Hyvä olo tulee hyvästä toiminnasta. Paha olo katoaa, kun alat tehdä hyvää toisille. Pyyteetön toiminta esim. vanhusten auttaminen tai muu vastaava saa huomion kohdistumaan poi itsestäsi, alat tuntea itsesi tarpeelliseksi. Ympäristöstäsi löytyy varmaan sopiva kohde. Myös auttamisjärjestöt tarvitsevat vapaaehtoistyövoimaa. Tulet huomaamaan, että auttaessaan saa.
- trisse
Tuli ihan pms:stä - nytkun menkat alkoi on mieli jo parempi :)
- tätimonika
trisse kirjoitti:
Tuli ihan pms:stä - nytkun menkat alkoi on mieli jo parempi :)
Kokeile jojoa, se voi helpottaa!
- trisse
tätimonika kirjoitti:
Kokeile jojoa, se voi helpottaa!
muistan yhä kuinka vuonna 2001 silloinen työkaverini kertoi 9v poikansa paniikista rikkoutuneesta jojosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71987Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431542- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189