Orkku omalla

vastuulla?

Mitähän te rakkaat miehet sillä tarkoitatte kun sanotte että orkku on naisen omalla vastuulla?
Ja kuinka oletatte että se käytännössä tapahtuu?
Ettekö (tai etkö) ole valmis auttamaan orgasmin tuloa nuolemalla tai hyväilemällä klitorista? Täytyykö naisen aina siis masturboida edessäsi, koska "orkku on omalla vastuulla"...

Tällaisen miehen kanssa taitaa orkun tulo jäädä haaveeksi... :)

135

3680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metsiksen

naisen mieltä ja vartaloa hyväilevä kommentti :)

Aika naurettavaa tosiaan.
      Kirjoittanut: relaxed_eyes 7.2.2008 klo 18.56

Nimittäin sellaset naiset jotka eivät tajua, että heidän orkkunsa, on heidän omalla vastuullaan, ei sen miehen vastuulla, joka siinä välineenä on sitä tuottamassa.

Toivon mukaan en ikinä joudu kaltaisesi naisen kanssa sänkyyn. Seksuaalinen itsemurha.    

• yks nainen
      • eräs toinen nainen,

oma käsi ja seksilelut hakkaa huonon miehen 6-0

• käsi
        eräs toinen nainen, kirjoitti:

hakkaa huonon panon myös näin miesnäkökulmasta.

jotkut väittää jopa, että kunnon kyykkypaska hakkaa huonon panon.

• varmasti
        eräs toinen nainen, kirjoitti:

ainakin 10-0 lelun hyväksi.

• Tai lasten siittäjäksi? Tuskin varmaan muuhun. ;-)

• ..................
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tai lasten siittäjäksi? Tuskin varmaan muuhun. ;-)

Naiset käy töissä nykyisin, ja spermaa saa spermapankista, jos sitä nyt ihan pakosta tarttee.

• .................. kirjoitti:

Naiset käy töissä nykyisin, ja spermaa saa spermapankista, jos sitä nyt ihan pakosta tarttee.

Summa summarum, naiset eivät tarvitse miehiä mihinkään.

Ei vaan. Totta puhuen tämä keskustelu on aivan absurdi. Meillä ainakin molemmat tekevät parhaansa tehdäkseen toisensa onnelliseksi niin seksin saralla kuin muillakin elämän aloilla. Ei kai tämä ihan vahingossa ole ensimmäisestä yöstä jo reiluun seitsemään vuoteen ole venynyt.

Enkä minä silti usko, että väsymätön kieleni ja ikuinen intoni sen käyttöön onnellisen parisuhteen suurin apu olisi. (Vaikkei ehkä vähäisinkään.)

• Kuulostaa hyvältä
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei vaan. Totta puhuen tämä keskustelu on aivan absurdi. Meillä ainakin molemmat tekevät parhaansa tehdäkseen toisensa onnelliseksi niin seksin saralla kuin muillakin elämän aloilla. Ei kai tämä ihan vahingossa ole ensimmäisestä yöstä jo reiluun seitsemään vuoteen ole venynyt.

Enkä minä silti usko, että väsymätön kieleni ja ikuinen intoni sen käyttöön onnellisen parisuhteen suurin apu olisi. (Vaikkei ehkä vähäisinkään.)

reseptiltä josta nämä suuret palstasankarit *hähää*
        voisivat ottaa mallia.

• Asiasta.huvittunut
        Ratikkakuski kirjoitti:

"Mies, pidä vanhempainvapaa ja vältä avioero!"

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1485547

Kuten artikkelista käy ilmi, parisuhteesi voi pelastaa ainoastaan se, että jäät vanhempainvapaalle. Ennen sitä teidän tosin täytyy saada alulle lapsi, koska lapsettomat parisuhteet ovat ilmeisesti tuomittuja tuhoon, minkä senkin voi lukea rivien välistä.

• mies kommentoimassa
        Ratikkakuski kirjoitti:

:)
        Juuri näin se menee parhaassa tapauksessa. En jaksa itse naisena uskoa, että yleinen miesten kanta naisen orkkuihin on tämä, niin kuin täällä ovat pojat esittäneet.

Suomi on miehiä pullollaan. Tämän palstan kirjoittelijat ovat vain osa siitä.

Jokaisella naisella ja miehellä on omanlaiset tarpeet/vaatimukset. Jokainen löytäköön omanlaisensa. Jos eivät löydä, niin olkoot sitten yksin. Huonompaa ei tarvitse huolia, eikä huonoon, epätyydyttävään suhteeseen tarvitse jäädä.

Aina voi kuitenkin katsoa myös peiliin, jos ei löydy kuin yhden yön kavereita.

ps. hyviä miehiä tarvitaan AINA :)

• Kuulostaa hyvältä kirjoitti:

reseptiltä josta nämä suuret palstasankarit *hähää*
        voisivat ottaa mallia.

Koko keskustelu lähti naisen provosoivasta kirjoituksesta toisessa ketjussa. Pojat lähtivät leikkiin mukaan ja joku teki uuden aloituksen aiheesta.

Pojat heittävät edelleenkin bensaa liekkeihin ja hyvinhän tämä keskustelu onkin roihahtanut. En tosin usko, että kovin moni vastaaja ei olisi kiinnostunut naisen nautinnosta. Se kun on enemmistölle miehistä kunnia-asia ja tae jatkossakin saamisesta. Vaikkei saisikaan samalta, niin naiseet tuppaavat jakaa kokemuksiaan ja maine kiirii, olipa se sitten positiivinen tai negatiivinen.

• oikeassa ;)
        Ratikkakuski kirjoitti:

Koko keskustelu lähti naisen provosoivasta kirjoituksesta toisessa ketjussa. Pojat lähtivät leikkiin mukaan ja joku teki uuden aloituksen aiheesta.

Pojat heittävät edelleenkin bensaa liekkeihin ja hyvinhän tämä keskustelu onkin roihahtanut. En tosin usko, että kovin moni vastaaja ei olisi kiinnostunut naisen nautinnosta. Se kun on enemmistölle miehistä kunnia-asia ja tae jatkossakin saamisesta. Vaikkei saisikaan samalta, niin naiseet tuppaavat jakaa kokemuksiaan ja maine kiirii, olipa se sitten positiivinen tai negatiivinen.

En oikein usko että tuollaisia moukkia oikeasti edes on olemassa, kuin nuo 3...

• karu totuus
        oikeassa ;) kirjoitti:

En oikein usko että tuollaisia moukkia oikeasti edes on olemassa, kuin nuo 3...

On niitä valitettavasti. Olen kohdannut montakin.

Onneksi silti muutaman todella upeankin miehen.

• karsiutuu
        karu totuus kirjoitti:

On niitä valitettavasti. Olen kohdannut montakin.

Onneksi silti muutaman todella upeankin miehen.

akanoista. Parhaille miehille on aina ottajansa. Niitä ei edes halua päästää pois.
        Jämillekin on ottajansa, ainakin yhden yön testauksen ajaksi. Ja eikun vaihtoon sitten kun ei miellytä.

• ettei esim,
        karsiutuu kirjoitti:

akanoista. Parhaille miehille on aina ottajansa. Niitä ei edes halua päästää pois.
        Jämillekin on ottajansa, ainakin yhden yön testauksen ajaksi. Ja eikun vaihtoon sitten kun ei miellytä.

metsistä kukaan huoli :)

• kunnon mies
        .................. kirjoitti:

mies on pelkästään provideri eli kaiken hyvän kustantaja ja saa vapaasti kuolla ennen aikojaan

• se menee,

myös ehkäisy on täysin naisen vastuulla.

• yks nainen

niin, sekin vielä :((

• aisasta huvittuneen

tunnustus siitä ettei hän ole tuottanut orgasmia yhdellekään naiselle, huolestuttavaa:

Kirjoittanut: Asiasta.huvittunut 7.2.2008 klo 17.19

Eipä oo vielä yksikään saanut, mutta ei haittaa mua, kun silti ovat lisää kerjänneet.    

• panomies-gallupiin

Mistähän syystä?

• olen kohdannut

niiltä parilta mieheltä, joilla oli vakavia erektio-ongelmia. Ei naurata yhtään, eikä kiihota, kun toisella ei seiso, vaikka mitä tekisi. Ne mä olen tosiaan jättänyt ihan tuon takia.

• erilainen kokemus.

Miehet joilla ei seiso niin jämäkästi haluavat korvata tämän puutteen väsymättömällä kielellä ja taitavilla sormilla. Erektio-ongelmat tekisi hyvää jokaiselle miehelle, niin turha machoilu ja itsekkyys katoaisi.

• sillä

tarkoitetaan, että myös nainen OTTAA sängyssä omansa hankkiutumalla aktiivisesti sellaisiin asentoihin joista pitää, liikuttelemalla itseään oman mielensä mukaisesti ja ennen kaikkea haluaa kyetä rentoutumaan, olemaan täysin avoin, kommunikoimaan ja haluaa saavuttaa se huipun.

Naisen oma käsi mahtuu mainiosti pelipaikoille monissa asennoissa, vaikka mies on yhtä aikaa touhussa. En nimittäisi tätä masturbaatioksi.

• yks nainen

Siksi onkin niin vitun surullista, että siihenkin joutuu turvautumaan, ja dildoon, osan miesten kanssa.

• pelkkä yhdyntä

ei riitä, oli naisen käsi miten vikkelä tahansa. Tarvitaan miehenkin apua, ei ole kovin kiihottavaa jos nainen aistii että mies hakee vain omaa orkkuaan ja naisen on itse yritettävä ehtiä saada omansa siinä sivussa.

• näin, hyvinkin tyhjentävä vastaus. Jos seksi on naiselle joka ikinen kerta tunnin lirkuttelu tunnin pillun lutkuttaminen niin pitäkööt seksinsä, mä vedän sit mielummin käteen kuin jaksan alkaa moiseen operaatioon ainakaan kovin usein.

Yhtä hyvin mies vois vaatia joka ikisellä seksikerralla ensin tunnin kassien kutittelua ja toisen tunnin munan imemistä ennenkuin suostuis ite hommaan tyytyväisin mielin.

• /sillä/
        pelkkä yhdyntä kirjoitti:

ei riitä, oli naisen käsi miten vikkelä tahansa. Tarvitaan miehenkin apua, ei ole kovin kiihottavaa jos nainen aistii että mies hakee vain omaa orkkuaan ja naisen on itse yritettävä ehtiä saada omansa siinä sivussa.

orgasmirajoitteisten puolesta.

Meinaatko ettet edes yksin saa orgasmia kädelläsi?

Normi esileikit hoituu kyllä ja useimmat naiset ovat kanssani tulleet aina jollakin keinolla. Siinä on vaan se, että nainen täytyy saada olemaan täysin vapautunut ottamaan se oma nautintonsa. En siis harrasta yhdenillan suhteita. Turhaa sähläämistä.

• seksin?
        yrmio kirjoitti:

näin, hyvinkin tyhjentävä vastaus. Jos seksi on naiselle joka ikinen kerta tunnin lirkuttelu tunnin pillun lutkuttaminen niin pitäkööt seksinsä, mä vedän sit mielummin käteen kuin jaksan alkaa moiseen operaatioon ainakaan kovin usein.

Yhtä hyvin mies vois vaatia joka ikisellä seksikerralla ensin tunnin kassien kutittelua ja toisen tunnin munan imemistä ennenkuin suostuis ite hommaan tyytyväisin mielin.

onko seksi yhtäkuin yhdyntä? minusta ei. Oraaliseksi on VÄHINTÄÄNKIN yhtä tärkeä osa seksiä kuin yhdyntä, ja lutkutan mielelläni munaa tunnin, jos mies nuolee minua yhtä kauan.

• /sillä/
        yks nainen kirjoitti:

Siksi onkin niin vitun surullista, että siihenkin joutuu turvautumaan, ja dildoon, osan miesten kanssa.

en ymmärtänyt.

Eihän miehetkään vaan odota, että nainen tuottaisi heille sen orgasmin. Kyllä sen eteen tehdään itse kovastikin hommia.

Onko tämä elämän sellainen osa-alue, että nainen ei voi / saa tehdä sen eteen töitä? Jos näin on, niin sillä täytyy olla huono mies??

• se on

näinkin, kuinka sanoit, mutta turha siinä on mitään enää yritellä, jos huomaa että mies vähät välittää, miltä susta tuntuu.
        Oon kuitenkin sitä mieltä, että parhaat orkut saa miehen kanssa joka OIKEASTI välittää naisen nautinnosta ja haluaa tehdä kaikkensa sen eteen. Sellaisen miehen nautinnon eteen tekee itsekin mielellään kaikkensa.
        Turha syytellä naisia lahnailusta, jos ei anna aihetta muuhun.
        No eipä tytöt itketä, kyllä niitä hyviä miehiä vielä tästä maasta löytyy :)

• seksin? kirjoitti:

onko seksi yhtäkuin yhdyntä? minusta ei. Oraaliseksi on VÄHINTÄÄNKIN yhtä tärkeä osa seksiä kuin yhdyntä, ja lutkutan mielelläni munaa tunnin, jos mies nuolee minua yhtä kauan.

usein meinaat miestä panettavan vaikka nyt sit 2 vuoden seukkailun jälkeen siihen malliin että se jaksaa lähtee siihen suihku-setti-suihku hommaan messiin. Ja ennenkaikkea missä välissä, töistä kotiin ja loppu ilta rakastellaan ennen nukkumaan menoa. Kyllä sulla on kultapieni hyvin hallussa parisuhteiden arki.

• sama .
        /sillä/ kirjoitti:

en ymmärtänyt.

Eihän miehetkään vaan odota, että nainen tuottaisi heille sen orgasmin. Kyllä sen eteen tehdään itse kovastikin hommia.

Onko tämä elämän sellainen osa-alue, että nainen ei voi / saa tehdä sen eteen töitä? Jos näin on, niin sillä täytyy olla huono mies??

• voi pestä
        yrmio kirjoitti:

usein meinaat miestä panettavan vaikka nyt sit 2 vuoden seukkailun jälkeen siihen malliin että se jaksaa lähtee siihen suihku-setti-suihku hommaan messiin. Ja ennenkaikkea missä välissä, töistä kotiin ja loppu ilta rakastellaan ennen nukkumaan menoa. Kyllä sulla on kultapieni hyvin hallussa parisuhteiden arki.

tarpeilla käydessään. Tai mies voi kaiketi huljutella lavuaarin alla. Tuo on pikku juttu. Jos mies on niin laiska tekemään työtä seksin eteen niin eipä ole mun mies.
        Ps. oletan että mies myös sheivaa.

• minä kyllä
        yrmio kirjoitti:

pesen tussuni ihan mielelläni, että toki voidaan harrastaa yksipuolistakin suuseksiä :) ...

• /sillä/
        se on kirjoitti:

näinkin, kuinka sanoit, mutta turha siinä on mitään enää yritellä, jos huomaa että mies vähät välittää, miltä susta tuntuu.
        Oon kuitenkin sitä mieltä, että parhaat orkut saa miehen kanssa joka OIKEASTI välittää naisen nautinnosta ja haluaa tehdä kaikkensa sen eteen. Sellaisen miehen nautinnon eteen tekee itsekin mielellään kaikkensa.
        Turha syytellä naisia lahnailusta, jos ei anna aihetta muuhun.
        No eipä tytöt itketä, kyllä niitä hyviä miehiä vielä tästä maasta löytyy :)

sanoin, etten välitä miltä naisesta tuntuu? Olen hyvin huomaavainen rakastaja ja suurinta nautintoa saan siitä, kun näen naisen nauttivan.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta olen huomannut, että iäkkäämmät naiset uskaltavat ottaa oman nautintonsa huomattavasti paremmin kuin nuoremmat. Heille ei kaikkea tarvitse tehdä valmiiksi ja ennen kaikkea he joka saavat suunsa auki tai sitten vaan tekevät niin kuin heistä hyvältä tuntuu siinä tilanteessa kun ei vielä toisten haluja sillä tavalla tunneta.

Rakastan vanhempia naisia. Ja kaikkia naisia, jotka uskaltavat olla kiimaisia ja toteuttavat kiimansa sängyssä.

• .............

...että tässä on asiaa. Eikä se sulje pois sitä, etteikö siinä voisi toinen toistaan auttaa nautinnossa ja huipun saavuttamisessa.

Itse saan parhaiten orgasmin yhdynnässä siten, että mies malttaa antaa mun liikkua omaan (melko hitaaseen) tahtiini ja laittaa noi lihakset tuolla sisällä kunnon liikkeeseen. Se kuulemma tuntuu miehestäkin ihan kivalta :)

• voi pestä kirjoitti:

tarpeilla käydessään. Tai mies voi kaiketi huljutella lavuaarin alla. Tuo on pikku juttu. Jos mies on niin laiska tekemään työtä seksin eteen niin eipä ole mun mies.
        Ps. oletan että mies myös sheivaa.

menkkojen aikaan, kait sä silloin muistat vetää mieheltäs poskeen vähintäänkin kerran päivässä ihan vaan siitä munan lutkuttamisen ilosta.

Eipä taida olla sit kukaan sun mies ainakaan kovin pitkässä juoksussa, ehkä silleen et vaihdat kerran puolessa vuodessa voit saada kaiken tuon.

• la.ra
        yks nainen kirjoitti:

Mitä hittoa? Se on, hemmetti vie, etuoikeus!

Puhumattakaan siitä, että dildot ja muut lelut mahtuvat samaan petiin.

Ehei kuule, lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla ja mies hoitamassa kaiken ei kauaa jaksa pitää kipinää yllä.

• vaihtaa silloin
        yrmio kirjoitti:

menkkojen aikaan, kait sä silloin muistat vetää mieheltäs poskeen vähintäänkin kerran päivässä ihan vaan siitä munan lutkuttamisen ilosta.

Eipä taida olla sit kukaan sun mies ainakaan kovin pitkässä juoksussa, ehkä silleen et vaihdat kerran puolessa vuodessa voit saada kaiken tuon.

kun mies alkaa pitämään naista itsestäänselvyytenä eikä enää välitä naisen hyvinvoinnista ja nautinnosta. Toki toivoisin ettei tarvitsisi mutta eipä huonossa suhteessa viitsi kitua.

• /sillä/
        la.ra kirjoitti:

Ehei kuule, lähetyssaarnaaja pimeässä peiton alla ja mies hoitamassa kaiken ei kauaa jaksa pitää kipinää yllä.

taitaa olla vaan estyneitä.

• vaihtaa silloin kirjoitti:

kun mies alkaa pitämään naista itsestäänselvyytenä eikä enää välitä naisen hyvinvoinnista ja nautinnosta. Toki toivoisin ettei tarvitsisi mutta eipä huonossa suhteessa viitsi kitua.

se kieltämättä tolleen voi onnistuakkin.

• sama .
        la.ra kirjoitti:

• juuri näin
        vaihtaa silloin kirjoitti:

Huonossa suhteessa ei todellakaan tarvitse olla. Ennemmin yksin.

• /sillä/
        sama . kirjoitti:

teillä on vaan ollu epävarmoja miehiä.

• sitäkö väität
        /sillä/ kirjoitti:

teillä on vaan ollu epävarmoja miehiä.

Pitänee vaihtaa pelimiesosastolle. Jospa ne tohtii.

• /sillä/
        ............. kirjoitti:

...että tässä on asiaa. Eikä se sulje pois sitä, etteikö siinä voisi toinen toistaan auttaa nautinnossa ja huipun saavuttamisessa.

Itse saan parhaiten orgasmin yhdynnässä siten, että mies malttaa antaa mun liikkua omaan (melko hitaaseen) tahtiini ja laittaa noi lihakset tuolla sisällä kunnon liikkeeseen. Se kuulemma tuntuu miehestäkin ihan kivalta :)

että uskaltaa tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Jos parhaimmat jutut ei ihan synkkaa, niin vuoronperään sitte.

Ja hitaus on varsinkin aluksi valttia.

• la.ra
        sama . kirjoitti:

Meillä kun Poikaystävä on innokkaampi tuomaan leluja petiin ja ihmettelee, kun mä olen mustis Jelly-boyfriendistäni, eli haluaisin pitää sen suhteen erillisenä ja intiiminä, minun ja sauvani välisenä juttuna...

Sitäpaitti omat pikku kätöset ovat paljon kätevämpiä kuin joku dildo (mitä sillä tekee jos mies höyläilee _sinne_? Jos tarvitsee DP:tä tullakseen niin sitten onkin hankalampi juttu).

• la.ra
        sitäkö väität kirjoitti:

kuin itsestään epävarma.

• miehen pitää
        sama . kirjoitti:

kestää lelut petissä, jos mies ei pysty antamaan nautintoa tarpeeksi naiselle.
        Ainakin silloin, kun miehellä on hällä väliä asenne petissä, "hoitele ittes, se on sun vastuulla". Ei monille naisille todellakaan pelkät sormet riitä, täytyy saada muutakin.
        Ja mitä sitten, vaikka lelu on suurempi kuin miehen kalu, tuskin sekään miehen itsetuntoa haittaa, jos naisen orkku on kerran naisen vastuulla.

• /sillä/
        sitäkö väität kirjoitti:

arka, ujo, introvertti tms. on täysin eri asia kuin miehuudestaan epävarma mies sängyssä.

Arasta miehestä luulisin olevan ihan hyvä mahdollisuus saada hyvä rakastaja. Riippuu tietysti miehen muista ominaisuuksista ja luonteenpiirteistä.

Useimmat arat ovat tutussa seurassa ihan normitapauksia.

Sanoisin ennemminkin, että itsekäs ja ahne mies on todennäköisimmin se huonoin rakastaja.

• leluistani
        la.ra kirjoitti:

mutta joskus on upeaa saada orkku miehen kautta, ei lelun. Kieli ja muovi on kaksi eri asiaa.
        Tiedät kyllä mitä tarkoitan

• la.ra
        miehen pitää kirjoitti:

kestää lelut petissä, jos mies ei pysty antamaan nautintoa tarpeeksi naiselle.
        Ainakin silloin, kun miehellä on hällä väliä asenne petissä, "hoitele ittes, se on sun vastuulla". Ei monille naisille todellakaan pelkät sormet riitä, täytyy saada muutakin.
        Ja mitä sitten, vaikka lelu on suurempi kuin miehen kalu, tuskin sekään miehen itsetuntoa haittaa, jos naisen orkku on kerran naisen vastuulla.

Miten dildo on parempi kuin sormet?

Tarkoitan vaan, että jos sitä ei ole tarkoitus tunkea vapaana olevaan reikään, niin mitä sillä sitten tekee? Vai onko tässä kyse vibrasta?

• hyökännyt
        /sillä/ kirjoitti:

sanoin, etten välitä miltä naisesta tuntuu? Olen hyvin huomaavainen rakastaja ja suurinta nautintoa saan siitä, kun näen naisen nauttivan.

En tiedä minkä ikäinen olet, mutta olen huomannut, että iäkkäämmät naiset uskaltavat ottaa oman nautintonsa huomattavasti paremmin kuin nuoremmat. Heille ei kaikkea tarvitse tehdä valmiiksi ja ennen kaikkea he joka saavat suunsa auki tai sitten vaan tekevät niin kuin heistä hyvältä tuntuu siinä tilanteessa kun ei vielä toisten haluja sillä tavalla tunneta.

Rakastan vanhempia naisia. Ja kaikkia naisia, jotka uskaltavat olla kiimaisia ja toteuttavat kiimansa sängyssä.

sinun kimppuusi, vaan kommentoin koko viestiketjua. Olit kirjoittanut mielestäni ihan hyvin ja asiaa.

Olen 30 ja saan kyllä suuni auki, eikä minulla ole orgasmivaikeuksia. Eikä ole vaikeuksia olla kiimainen :)

Näitä miesten kommentteja täällä vain ihmettelemässä, kun en tosielämässä ole tällaisiin törmännyt. Sinunlaisten miesten kommentit ovat minulle tutumpia.
        Ei ihme, että nuorilla tytöillä/naisilla on orgasmivaikeuksia jos seksi on niin kylmää, mitä täällä annetaan ymmärtää.

Uskon kyllä, että sinä olet hyvä rakastaja.

• vibraa
        la.ra kirjoitti:

Miten dildo on parempi kuin sormet?

Tarkoitan vaan, että jos sitä ei ole tarkoitus tunkea vapaana olevaan reikään, niin mitä sillä sitten tekee? Vai onko tässä kyse vibrasta?

tarkoitin. Sillä tule klittaorkku tosi nopeasti.
        Tässäkin tietysti naiset ovat yksilöitä, toiset tykkää, toiset ei, mutta jos kerran orkku on naisen vastuulla, niin minusta siinä ei ole miehellä enää nokan koputtamista jos nainen ottaa lelun petiin mukaan.

• on kaikkein
        minä kyllä kirjoitti:

pesen tussuni ihan mielelläni, että toki voidaan harrastaa yksipuolistakin suuseksiä :) ...

parasta :) Saada vain ja pitkään nautiskella kielestä..

• klittaorkun
        vibraa kirjoitti:

tarkoitin. Sillä tule klittaorkku tosi nopeasti.
        Tässäkin tietysti naiset ovat yksilöitä, toiset tykkää, toiset ei, mutta jos kerran orkku on naisen vastuulla, niin minusta siinä ei ole miehellä enää nokan koputtamista jos nainen ottaa lelun petiin mukaan.

tosi nopeasti ja dildo taas täyttää vaginan eri tavalla kuin sormet. Yhdessä ne on parhaat.

• (monta pistettä)
        /sillä/ kirjoitti:

että uskaltaa tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu. Jos parhaimmat jutut ei ihan synkkaa, niin vuoronperään sitte.

Ja hitaus on varsinkin aluksi valttia.

Halu nauttia ja halu tuottaa mielihyvää toiselle. Ensimmäinen ei sulje toista pois.

Mun konstini tässä on se, että toisen tuntee riittävän hyvin. Tietää, mistä toinen milloinkin pitää. Osaa lukea niitä pieniä, sanattomia merkkejä - ei tarvitse pysähtyä kesken aktin pohtimaan, että mitähän seuraavaksi.

• a ikuinen nainen
        /sillä/ kirjoitti:

arka, ujo, introvertti tms. on täysin eri asia kuin miehuudestaan epävarma mies sängyssä.

Arasta miehestä luulisin olevan ihan hyvä mahdollisuus saada hyvä rakastaja. Riippuu tietysti miehen muista ominaisuuksista ja luonteenpiirteistä.

Useimmat arat ovat tutussa seurassa ihan normitapauksia.

Sanoisin ennemminkin, että itsekäs ja ahne mies on todennäköisimmin se huonoin rakastaja.

Paras mieheni koskaan on ollut (ja on edellen sen sama) arka ja ujo. Hänestä on tullut varsinainen peto, joka tuntee tapani, ja jonka tavat minä tunnen. Näin hyvää ei ole koskaan ollut!

Itsekäs, itsevarma, minä-tiedän-miten-hommat-toimii mies oli kertajuttuna kiva, mutta ei sen jälkeen oikein kehittynyt mihinkään.

• /sillä/
        (monta pistettä) kirjoitti:

Halu nauttia ja halu tuottaa mielihyvää toiselle. Ensimmäinen ei sulje toista pois.

Mun konstini tässä on se, että toisen tuntee riittävän hyvin. Tietää, mistä toinen milloinkin pitää. Osaa lukea niitä pieniä, sanattomia merkkejä - ei tarvitse pysähtyä kesken aktin pohtimaan, että mitähän seuraavaksi.

kun jo tunnetaan. Ruumiinkieltähän siinä luetaan.

Se että kuinka nopeasti oppii lukemaan toista on taas henkilökohtainen ominaisuus. Tietynlaista herkkyyttä siihen vaaditaan. Kaikki ei taida oppia koskaan.

"Halu nauttia ja halu tuottaa mielihyvää toiselle. Ensimmäinen ei sulje toista pois."

Nuo menee ainakin mulla tasan käsi kädessä.

• ..............................
        /sillä/ kirjoitti:

Se että kuinka nopeasti oppii lukemaan toista on taas henkilökohtainen ominaisuus. Tietynlaista herkkyyttä siihen vaaditaan. Kaikki ei taida oppia koskaan.

"Halu nauttia ja halu tuottaa mielihyvää toiselle. Ensimmäinen ei sulje toista pois."

Kyllä mä tuon tajuan, ja olen erittäin samaa mieltä. Pointtini oli, että noi pari muuta tässä ketjussa ei vät tajua, eivätkä tule mitä ilmeisimmin koskaan tajaumaankaan.

• .... (jne.)
        /sillä/ kirjoitti:

Niin sit tajuaa, että tässä vasta haeskellaan. Tosi paljon tuntuu olevan sitä ajattelua, että seksi on valmis suoritus, jonka nainen tarjoaa miehelle ja mies naiselle.

(Ja että mallia voi katsoa pornoleffoista tai lukea naistenlehdistä.)

• /sillä/
        .............................. kirjoitti:

Kyllä mä tuon tajuan, ja olen erittäin samaa mieltä. Pointtini oli, että noi pari muuta tässä ketjussa ei vät tajua, eivätkä tule mitä ilmeisimmin koskaan tajaumaankaan.

että turha täällä on mitään kenellekään yrittää jankata.

Ne jotka tajuaa, että omasta nautinnosta vastuun kantaminen ei vähennä kumppanin merkitystä nautinnon saamisessa, eläkööt onnellisina. Ne jotka ei tajua, eläkööt toisin.

Jotain ihme kilpajuoksua ja itsekkyyttä tässä keskustelussa. "Minun nautinto ensin." Kyllä siinä yhteistä pilliä soitetaan ja hyvinkin yksissätuumin ja sovussa sitä on soiteltava, jos kauemmin aiotaan soittaa.

• tälläkertaa
        sama . kirjoitti:

"Ja että on surullista, että tuosta huolimatta miehestä orkku on vain naisen omalla vastuulla (mies ei eväänsä liikauta sen eteen, kuten nämä urhot tässä ketjussa), ja nainen joutuu masturboimaan käsin tai dildolla orkun itselleen."

Miehellä ei tuossa tilanteessa tee enää yhtään mitään! Sama vaikka hoitelisi itsensä yksin käsin tai lelulla. Turhaa siihen enää häiriötekijöitä haalimaan kuolaamaan ja omia orkkujaan vaatimaan.
        Tuskin nämä uhoajat täällä naisen kanssa sekstailusta tietää yhtään mitään.

• sängyssä

Mun kokemuksien perusteella eniten itseään kehuvat miehet ovat kaikkein surkeimpia pedissä. Suuret luulot, mutta siihen se sitten jääkin.

• Asiasta.huvittunut

Suunnilleen sitä, ettei mua kiinnosta. En minä ala mitään temppuja tekemään. Jos nainen haluaa orkun, niin hommatkoon sen sitten parhaaksi katsomallaan tavalla. Omalla kädellä, dildolla, toisen miehen kanssa - ihan sama mulle. Ei kiinnosta, koska olen saanut jo haluamani. Niin, tämä siis tietysti koskee vain yhden yön hoitoja, vakisuhteessa toinen mies on poissuljettu vaihtoehto.

• tai sitten ei

No mites sä nyt noin? Et vaimo ei saa hommata siiten rinnakkaiskalua, joka antaa orkut? Kun sua nyt vain ei vähämpää vois kiinnostaa vaimon nautinto?

• ei kiitos

Ja sitten ihmetellään, miksi iso osa naisista ei suostu yhdenyönsuhteisiin. Sinustakaan pökkelöstä kun ei mitään iloa naiselle ole.

• Asiasta.huvittunut
        tai sitten ei kirjoitti:

No mites sä nyt noin? Et vaimo ei saa hommata siiten rinnakkaiskalua, joka antaa orkut? Kun sua nyt vain ei vähämpää vois kiinnostaa vaimon nautinto?

Sellainen joka muita miehiä kaipailee, on parempi jättää kokonaan naimatta. Ja kuten Yrmiö sanoi, jos seksi tarkoittaa jotain tunnin lipittelyitä, niin saa nainen pitää seksinsä.

Ilmeisen tyydyttävää on tyttöjen mielestä ollut, kun ovat lisää halunneet, joten jatkan näillä eväillä millä on tähänkin asti menty.

• Asiasta.huvittunut
        ei kiitos kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään, miksi iso osa naisista ei suostu yhdenyönsuhteisiin. Sinustakaan pökkelöstä kun ei mitään iloa naiselle ole.

En minä ainakaan. Ihan kiitettävästi on vientiä ollut. En minäkään tosin täysin ymmärrä, mikä on naisen motiivi harrastaa yhden yön suhteita, mutta toisaalta naisen motiivi ei olekaan miehelle millään tavalla merkityksellinen.

• AISASTA HUVITTUNUT
        Asiasta.huvittunut kirjoitti:

En minä ainakaan. Ihan kiitettävästi on vientiä ollut. En minäkään tosin täysin ymmärrä, mikä on naisen motiivi harrastaa yhden yön suhteita, mutta toisaalta naisen motiivi ei olekaan miehelle millään tavalla merkityksellinen.

oletteko te oikeasti vai leikisti noin juntteja?

• että leikisti
        AISASTA HUVITTUNUT kirjoitti:

oletteko te oikeasti vai leikisti noin juntteja?

en kyllä usko muuta.

• ...hyvinkin pitkälle. Minkäs sille voi jos naisen päässä ei vaan kaikki palikat ole siinä asennossa, että orkku irtoisi. Onneksi ei ole juurikaan kokemuksia naisten orgasmivaikeuksista :)

• Lääkärisetä.

Tunnetustihan kukaan nainen ei edes kykene orgasmiin, joten miehen nautinto on luoonollisesti tärkeämpi. Turha olisi haaskata energiaa asiaan joka ei siitä miksikään muutu.

• vertailua

AV ja lääkärisetä eivät ole koskaan tavanneet naista, joka orkun saa.

Richardille taas nainen, joka ei saa orkkua, on tuntematon.

Missähän vika? Mistä ero?

• Lääkärisetä.
        vertailua kirjoitti:

AV ja lääkärisetä eivät ole koskaan tavanneet naista, joka orkun saa.

Richardille taas nainen, joka ei saa orkkua, on tuntematon.

Missähän vika? Mistä ero?

Richard valehtelee. Siinä se ero.

• toinen ero
        Lääkärisetä. kirjoitti:

Richard valehtelee. Siinä se ero.

Sillä olen tosiaan tavannut tämän maailman richardeja ja olen tavannut AV/lääkärisetiä.

• naiselle

aina aktin jälkeen pari satasen seteliä, niin se saa orkun heti.

• la.ra

Kukaan ei ole ajatuksenlukija eikä seppä syntyessään. Vastuunsa voi kantaa vähimmillään niin, että puhuu toiselle omista tuntemuksistaan ja toiveistaan. Joskus sekään ei riitä ja pitää itse ottaa klitta kauniiseen käteen.

Ei se mies välttämättä ymmärrä hyväillä oikeista paikoista jollei sille sano, että pienoinen nypläys olisi tarpeen. Siksi toisekseen, vain sinä itse tiedät mikä tuntuu milloinkin hyvältä.

Mä voin kertoa, että siitä lähtien kun aloin ottamaan vastuuta itsekin, on seksielämäni ollut aivan mahtavaa. Onneksi tajusin ajoissa.

• mastuboitko vai rakasteletko?

Mutta toi on Lara sili eri asia, kuin se, että mies kääntää suunnilleen kylkeä 3 minuutin panon jälkeen, ja ajattelee "ei ole mun ongelma" kuten AV sen kiteyttää.

• /sillä/

että kaikissa asennoissa mies ei edes pysty antamaan muilla ruuminosillaan virikettä kuin sillä yhdellä. Homma muuttuu muutoin vähintäänkin hankalaksi. Naisen kädet on useissa asennoissa joutilaampia ja paremmin hollilla tuohon hommaan. En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa käsittää.

• la.ra
        mastuboitko vai rakasteletko? kirjoitti:

Mutta toi on Lara sili eri asia, kuin se, että mies kääntää suunnilleen kylkeä 3 minuutin panon jälkeen, ja ajattelee "ei ole mun ongelma" kuten AV sen kiteyttää.

Kato kun mulla ei ole tuollaisia ongelmia ollut... Yleensä meillä se olen minä, jolla tuo kolme minuuttia on maksimi :D

Jos on kuitenkin käynyt lähes noin kuin sanot(eli että mies on tullut ensiksi ja sitten jäänyt ihmettelemään, että mitäs nyt), niin olen kiltisti pyytänyt miestä "vähän avittamaan". Aina on mielellään auttanut naista mäessä.

• a ja o
        /sillä/ kirjoitti:

että kaikissa asennoissa mies ei edes pysty antamaan muilla ruuminosillaan virikettä kuin sillä yhdellä. Homma muuttuu muutoin vähintäänkin hankalaksi. Naisen kädet on useissa asennoissa joutilaampia ja paremmin hollilla tuohon hommaan. En ymmärrä mikä tässä on niin vaikeaa käsittää.

Ei mikään, muuta kuin että ehkä vitutta, kun saa hoitaa homman itse. Eli palaamme alkukysymykseen, mitä hittoa sillä miehellä siellä sängyssä tekee?

• /sillä/
        a ja o kirjoitti:

Ei mikään, muuta kuin että ehkä vitutta, kun saa hoitaa homman itse. Eli palaamme alkukysymykseen, mitä hittoa sillä miehellä siellä sängyssä tekee?

ei jaksa tingata.

Ensin halutaan hellyyttä, läheisyyttä ja lämpöä. Sitten kun mies hiukan pyytää jeesiä sängyssä, jotta kaikilla olisi kivempaa, niin mies on turha.

Tämä selvä. Hauskaa loppuelämää.

• puhuttiin
        /sillä/ kirjoitti:

ei jaksa tingata.

Ensin halutaan hellyyttä, läheisyyttä ja lämpöä. Sitten kun mies hiukan pyytää jeesiä sängyssä, jotta kaikilla olisi kivempaa, niin mies on turha.

Tämä selvä. Hauskaa loppuelämää.

• la.ra
        puhuttiin kirjoitti:

että ei voisi vähempää kiinnostaa naisen nautinto, niin se on sitten entinen mies. Ainakin täällä.

Jos mies käyttää naista vain masturbointiin, niin mun puolesta saa tumputtaa sitten ihan keskenänsä.

• kompata
        la.ra kirjoitti:

että ei voisi vähempää kiinnostaa naisen nautinto, niin se on sitten entinen mies. Ainakin täällä.

Jos mies käyttää naista vain masturbointiin, niin mun puolesta saa tumputtaa sitten ihan keskenänsä.

Juuri näin. Eiköhän jokainen itseään kunnioittava nainen toimi näin.

• ..........

Ei se noin yksinkertaista aina ole. Exäni meni ihan lukkoon kun yritin kertoa että mistä tykkään ja miten sitä klittaa vois hyväillä ilman että sattuu tai missä se edes on. No sitten otin omat sormet käyttöön ja se vasta paha virhe olikin. Mies koki itsensä huonoksi ja lopetti seksin kokonaan. Olis vaan pitänyt maata hiljaa selällään...

• yks nainen
        .......... kirjoitti:

Ei se noin yksinkertaista aina ole. Exäni meni ihan lukkoon kun yritin kertoa että mistä tykkään ja miten sitä klittaa vois hyväillä ilman että sattuu tai missä se edes on. No sitten otin omat sormet käyttöön ja se vasta paha virhe olikin. Mies koki itsensä huonoksi ja lopetti seksin kokonaan. Olis vaan pitänyt maata hiljaa selällään...

Minulla on myös kyllä kokemuksia miehistä, jotka tosiaan menee ihan lukkoon, jos nainen haluaa sormettaa, tai puhumattakaan dildon/leikkakalujen käytöstä.

Huorat ja madonnat (sellällään makaavat) kun taitavat olla erikseen?

• exä ihmetteli
        yks nainen kirjoitti:

Minulla on myös kyllä kokemuksia miehistä, jotka tosiaan menee ihan lukkoon, jos nainen haluaa sormettaa, tai puhumattakaan dildon/leikkakalujen käytöstä.

Huorat ja madonnat (sellällään makaavat) kun taitavat olla erikseen?

myös mun vibran käyttöä, tuli syyllinen olo, sellainen olo että enkö ole oikea nainen kun pelkkä kikkeli ei saa minua orgasmiin. Hän ei kuitenkaan ollut valmis käyttelemään kieltään niin kauan kuin olisin tarvinnut. Muiden miesten kanssa ei ole ollut samaa oloa, joten tiesin ettei hän ole sopiva minulla.

• ihme, että
        exä ihmetteli kirjoitti:

myös mun vibran käyttöä, tuli syyllinen olo, sellainen olo että enkö ole oikea nainen kun pelkkä kikkeli ei saa minua orgasmiin. Hän ei kuitenkaan ollut valmis käyttelemään kieltään niin kauan kuin olisin tarvinnut. Muiden miesten kanssa ei ole ollut samaa oloa, joten tiesin ettei hän ole sopiva minulla.

on exä. Hyvä, että olet löytänyt parempaa seuraa :)

• Aurinko79-

että tuossa taustalla on sellainen ajatus, että mies ei voi naisen puolesta sitä orgasmia saada. Naisen on löydettävä itsestään se kyky saada orgasmi. Naisen täytyy uskaltautua heittäytyä tilanteeseen sellaisella asenteella, että se mahdollistaa orgasmin saannin. Aina se ei nimittäin ole taattua vaikka kumppani tekisi toisen puolesta mitä.

Se ei missään nimessä tarkoita, etteikö miehen tarvitsisi huomioida naista tai antaa naiselle nautintoa. Tottakai molemminpuolinen nautinnon tuottaminen on tärkeää, ei kukaan sellaista kumppania halua jolle toisen nautinto on se ja sama.

En nyt tiedä olenko ihan metsässä tämän arvauksen suhteen...

• /sillä/

mutta ei sitä ainakaan kaikki tajunneet.

Suurin piitein tuon saman minäkin sillä ymmärrän, että molemmat ottaa vastuun omasta orgasmistaan.

• tääl ei vaan tunnuta tajuavan sitä, että sitä huomioonottoa ja nautintoa pitää tarjota ENNEN sitä sänkyyhyppäämistä, ennenkuin siitäkään voi Täydellistä nautintoa saada.

Eikä aina muuten edes jaksa. Ja pikapano piristää mieltä.

Mut, kai noi eukot jonkun nkoiran tarvii itteensä nuolemaan. Musta ei ainakaan oo kenenkään Mustiksi.

*vuh*

• Aurinko79-
        /sillä/ kirjoitti:

mutta ei sitä ainakaan kaikki tajunneet.

Suurin piitein tuon saman minäkin sillä ymmärrän, että molemmat ottaa vastuun omasta orgasmistaan.

Tuon ajatuksen mukaan oman vastuun ottaminen seksissä ei tarkoita sitä, etteikö kumppania tarvitsisi huomioida. Kumppanin kanssa täytyy uskaltaa kommunikoida vaikkei se näissä asioissa helppoa olekaan, mutta kukaan ei ole seppä syntyessään eikä kukaan pysty toisen ajatuksia lukemaan.

Tässä on ilmeisesti tulkinnan suhteen melkoisia eroavaisuuksia... :)

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

tääl ei vaan tunnuta tajuavan sitä, että sitä huomioonottoa ja nautintoa pitää tarjota ENNEN sitä sänkyyhyppäämistä, ennenkuin siitäkään voi Täydellistä nautintoa saada.

Eikä aina muuten edes jaksa. Ja pikapano piristää mieltä.

Mut, kai noi eukot jonkun nkoiran tarvii itteensä nuolemaan. Musta ei ainakaan oo kenenkään Mustiksi.

*vuh*

Tuo *vuh* sai aikaan naurukohtauksen täällä päässä... :D

Mut siis joo, pikapano joskus on kyllä oikeinkin paikallaan ja siinähän harvemmin ehtii mitään nuolemissessioita harrastamaan. Tottakai on tärkeää, että sängyssä (tai missä sitten ollaankin) huomioidaan toista ja pyritään tuottamaan toiselle nautintoa tavalla, joka sopii kummallekin osapuolelle. Mikä se tapa on, niin se on vain jokaisen pariskunnan sovittava keskenään.

Toiselle nautinnon tuottamisesta saa itsekin kiksejä eli siinä on mukana tietynlainen itsekkyys mutta tuossa se on ehdottomasti positiivista itsekkyyttä... ;)

• Aurinko79- kirjoitti:

Tuo *vuh* sai aikaan naurukohtauksen täällä päässä... :D

Mut siis joo, pikapano joskus on kyllä oikeinkin paikallaan ja siinähän harvemmin ehtii mitään nuolemissessioita harrastamaan. Tottakai on tärkeää, että sängyssä (tai missä sitten ollaankin) huomioidaan toista ja pyritään tuottamaan toiselle nautintoa tavalla, joka sopii kummallekin osapuolelle. Mikä se tapa on, niin se on vain jokaisen pariskunnan sovittava keskenään.

Toiselle nautinnon tuottamisesta saa itsekin kiksejä eli siinä on mukana tietynlainen itsekkyys mutta tuossa se on ehdottomasti positiivista itsekkyyttä... ;)

se muakin vähä nauratti. :)

Muttaku oikeesti tulee mieleen, että joidenkin naisten mielestä miehellä pitäis olla koiran luonne.

>Toiselle nautinnon tuottamisesta saa itsekin kiksejä eli siinä on mukana tietynlainen itsekkyys mutta tuossa se on ehdottomasti positiivista itsekkyyttä

Juuri noinhan se on.

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

se muakin vähä nauratti. :)

Muttaku oikeesti tulee mieleen, että joidenkin naisten mielestä miehellä pitäis olla koiran luonne.

>Toiselle nautinnon tuottamisesta saa itsekin kiksejä eli siinä on mukana tietynlainen itsekkyys mutta tuossa se on ehdottomasti positiivista itsekkyyttä

Juuri noinhan se on.

niin kivoja kuin koirat ovatkin, niin ehkei se kuitenkaan olis paras ominaisuus miehessä. Tylsäähän siitä tulis jos mies jatkuvasti tottelis samaan tapaan kuin koira...

Koiramaisuus heh. Nyt mä en pääse tuosta eroon, mua vaan naurattaa ku mietin koiramaisia miehiä, kieli pitkällä silmät killuen odottamassa käskyä naiselta koska saa nuolla ja mistä ja millä tavalla...

Mulla on ollut vähän pitkä ja fyysisesti rankka ilta, pistetään tää hysteria sen piikkiin :)

• Aurinko79- kirjoitti:

niin kivoja kuin koirat ovatkin, niin ehkei se kuitenkaan olis paras ominaisuus miehessä. Tylsäähän siitä tulis jos mies jatkuvasti tottelis samaan tapaan kuin koira...

Koiramaisuus heh. Nyt mä en pääse tuosta eroon, mua vaan naurattaa ku mietin koiramaisia miehiä, kieli pitkällä silmät killuen odottamassa käskyä naiselta koska saa nuolla ja mistä ja millä tavalla...

Mulla on ollut vähän pitkä ja fyysisesti rankka ilta, pistetään tää hysteria sen piikkiin :)

Pistetään vaan sen piikkiin. Ja mäkin haluan mielummin mieltää koirat koirina ja ihmiset ihmisinä.

• Aurinko79-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Pistetään vaan sen piikkiin. Ja mäkin haluan mielummin mieltää koirat koirina ja ihmiset ihmisinä.

nauruista :) Mä näen ens yönä varmaan unta koirista... Voi ei...

• Tarkottaa sillä sitä että asiasta pitää puhua.

Esim jos ei saa vaikka päällä ollessa niin se pitää kertoa miehelle. Mieluummin ennen ku se laukee siihen.

Tai sit se, että toinen pitkittää sitä orgasmiaan kaikin keinoin. Onks se sit maksimoidakseen nautintoa. tms. Ja sit jos mies laukee sitä jännitystä kasvattaessa. Juu onks se sit miehen vika vai.

jos tykkää siitä että sitä nuollaan niin sit se pitää sanoa toiselle. Ei mekään olla mitään ajatustenlukijoita. Jos kertoo toiselle mitä tahtoo niin se on jo asian vastuun ottamista.

Tätä se omasta orgasmista huolehtiminen tarkottaa.

• Danskuu

ja siksi kannattaakin kysyä etukäteen mihin mies on valmis ja mihin ei (ellei tahdo ottaa riskiä paskasta panosta). Vittuakos semmosen kanssa alkaa mitää vehtaa, joka ei ihme periaate syistä suostu jotakin tekemään (esim.nuolemaan).

Pitkässä juoksussa on myöskin omalla vastuulla, jos heittäytyy kuvottavaksi yht`äkkiä, niin ketä kiinnostaa mitään tehdä (esim.läskistyy älyttömästi tai lakkaa huolehtimasta hygieniastaan).

Samahan se toisinkinpäin.

• Kannattaa udella

etukäteen miehen mieltymyksiä ja tutkailla minkälaista hoitoa olisi luvassa! :)
        Joskus olen jättänyt sen tekemättä ja on tullut epämiellyttäviä yllätyksiä.

• ainakin

kyselen kautta rantain suuseksistä jo heti alkuun, jos ei mies aio nuolla, se on good bye! Täällä miehet uhoaa suureen ääneen, että naisen pitää sitä ja tätä ja tyydyttää heidät, mutta kyllä tää peli toimii toisinkin päin.
        Onneksi tää on vain pahainen keskustelupalsta ja muutaman henkilön mielipide. Muuten saattaisin jo huolestua.

• muutkin tekee
        ainakin kirjoitti:

kyselen kautta rantain suuseksistä jo heti alkuun, jos ei mies aio nuolla, se on good bye! Täällä miehet uhoaa suureen ääneen, että naisen pitää sitä ja tätä ja tyydyttää heidät, mutta kyllä tää peli toimii toisinkin päin.
        Onneksi tää on vain pahainen keskustelupalsta ja muutaman henkilön mielipide. Muuten saattaisin jo huolestua.

siis samaa kuin minä, utsii miehen suuseksi-innokkuutta! suosittelen kaikille naisille! Toimii!

• huolestua,
        ainakin kirjoitti:

sillä tällä palstalla pyörii kansakunnan kerma.

• ;D .
        muutkin tekee kirjoitti:

siis samaa kuin minä, utsii miehen suuseksi-innokkuutta! suosittelen kaikille naisille! Toimii!

Ai hitto. Mä kirjoitan tuon kalenteriin, että muistan seuraavalla kerralla. Noi taukit jo riittää. ;D

• mitähähtäh
        muutkin tekee kirjoitti:

Kysytte suoraan mieheltä, että onko sitten lipomista tiedossa vai? Ei jumalauta, mä en ole koskaan kysynyt ja silti olen kieltä saanut. Onks sellaisia kieltäytyjämiehiä paljonkin osunut kohdalle? Pitiks tätäkin alkaa jännittään jatkossa.

• voi puhua
        mitähähtäh kirjoitti:

Kysytte suoraan mieheltä, että onko sitten lipomista tiedossa vai? Ei jumalauta, mä en ole koskaan kysynyt ja silti olen kieltä saanut. Onks sellaisia kieltäytyjämiehiä paljonkin osunut kohdalle? Pitiks tätäkin alkaa jännittään jatkossa.

suoraan jo etukäteen.
        Tykkäätkö pillun nuolemisesta?
        Mitä ajattelet seksilelujen käyttämisestä?
        Onko sinulle merkitystä kuka hallitsee sängyssä?
        Jne. Kysymällä se selviää! Kirjottakaa toki ylös arvon naiset!

• mä oon
        voi puhua kirjoitti:

suoraan jo etukäteen.
        Tykkäätkö pillun nuolemisesta?
        Mitä ajattelet seksilelujen käyttämisestä?
        Onko sinulle merkitystä kuka hallitsee sängyssä?
        Jne. Kysymällä se selviää! Kirjottakaa toki ylös arvon naiset!

keskittynyt aina suoraan toimintaan, en seksistä puhumiseen sen miehen kanssa. Olispa kiva saada mies, joka pitäis suunsa kiinni kirjaimellisesti :( Kai tässä pitää alkaa kyseleen.

• samaa mieltä
        mä oon kirjoitti:

keskittynyt aina suoraan toimintaan, en seksistä puhumiseen sen miehen kanssa. Olispa kiva saada mies, joka pitäis suunsa kiinni kirjaimellisesti :( Kai tässä pitää alkaa kyseleen.

Joo, mä harkitsen vakavasti, että pistän "kuulustelun" pystyyn, tai ainakin kiertäen kaartaen kysyn. Välttyy täystuhoilta; eiköhän se kiintiö ole täys.

Mun pitäisi kyllä jotenkin myös kysyä, että seisooko yleensä ollenkaan. On 2 erektio-ongelmaista sattunut kohdalle, ja ei tosiaankaan naurata.

• Danskuu
        mitähähtäh kirjoitti:

opiskellessa päättötyön tapaisen jutun haastattelemalla (monta sataa) kasvotusten, puhelimitse, kirjeitse (myös nimettömänä sai vastata) miesten seksimieltymyksistä, niin omasta mielestäni yllättävän paljon löytyi miehiä, jotka ei anna suuseksiä (ei pidä tai muita syitä).

Lisäksi elämäni aikana kolmeen otteeseen treffaillut miehiä (etsiessäni sitä jotakin), niin törmännyt muutamiin ei kielimiehiin tai ovat suuttuneet ja haukkunet lyttyyn siinä vaiheessa, kun olen kysellyt suuseksi mieltymyksistä. (ei kaikki miehet ymmärrä, edes pointtia uteluilleni)

Niin kuka haluaa olla esim.väkivaltaisen miehen kanssa. Ei monikaan, ihan sama asia.

• kauhuskenaario!
        samaa mieltä kirjoitti:

Joo, mä harkitsen vakavasti, että pistän "kuulustelun" pystyyn, tai ainakin kiertäen kaartaen kysyn. Välttyy täystuhoilta; eiköhän se kiintiö ole täys.

Mun pitäisi kyllä jotenkin myös kysyä, että seisooko yleensä ollenkaan. On 2 erektio-ongelmaista sattunut kohdalle, ja ei tosiaankaan naurata.

Mä olen säästynyt erektio-ongelmaisilta. Parille tutulle on tullut myös vastaan ja onhan siinä hankala olla kummallakin :( Mä varmaan yrittäisin kaikkeni ettei mies koe oloansa nöyryytetyksi, mutta ei käy kieltäminen et ois vitsit vähissä h-hetkellä.

Mulla on ollut onnellista menoa, aina on pelit ja kielet pelanneet. Hyviä miehiä on.:-)

• onpa ollu tuuria sit!
        Danskuu kirjoitti:

opiskellessa päättötyön tapaisen jutun haastattelemalla (monta sataa) kasvotusten, puhelimitse, kirjeitse (myös nimettömänä sai vastata) miesten seksimieltymyksistä, niin omasta mielestäni yllättävän paljon löytyi miehiä, jotka ei anna suuseksiä (ei pidä tai muita syitä).

Lisäksi elämäni aikana kolmeen otteeseen treffaillut miehiä (etsiessäni sitä jotakin), niin törmännyt muutamiin ei kielimiehiin tai ovat suuttuneet ja haukkunet lyttyyn siinä vaiheessa, kun olen kysellyt suuseksi mieltymyksistä. (ei kaikki miehet ymmärrä, edes pointtia uteluilleni)

Niin kuka haluaa olla esim.väkivaltaisen miehen kanssa. Ei monikaan, ihan sama asia.

Hitto, on ollut tuuria elämän varrella kun kaikki seksikumppanit ovat pitäneet suuseksistä sekä antavana että saavana. En kyllä olisi tarvinnut tätä tietoa, nyt alan oikeasti jännittään jos joudun vapaille markkinoille.

Miehen pitää olla sellainen, että se osaa ja uskaltaa kastaa leukansa kunnolla p****mehuissa. Nam!!

• sama .
        kauhuskenaario! kirjoitti:

Mä olen säästynyt erektio-ongelmaisilta. Parille tutulle on tullut myös vastaan ja onhan siinä hankala olla kummallakin :( Mä varmaan yrittäisin kaikkeni ettei mies koe oloansa nöyryytetyksi, mutta ei käy kieltäminen et ois vitsit vähissä h-hetkellä.

Mulla on ollut onnellista menoa, aina on pelit ja kielet pelanneet. Hyviä miehiä on.:-)

Joo, esim. ratsastus on ihan täysin poissa kuvioista, kun se kalu on liian pehmeä siihen. Takaapäin onnistuu, ja lähetyssaarnaajassa. Muuten upea mies, mutta kyllä se haittaa, kun rehellisiä ollaan. Hankala ongelma. Ja ei toista nyt voi pakottaakaan lääkärille ja syömään lääkkeitä - hiton hankalaa.

Ja sillä toisella ei seisonut kuin 20 s ja nyt en valehtele yhtään. Mä en ehtinyt tosiaankaan lämmetä. No yritin kyllä olla ymmärtäväinen muutaman viikon, ja sitten vasta lopetin.

• Danskuu
        onpa ollu tuuria sit! kirjoitti:

Hitto, on ollut tuuria elämän varrella kun kaikki seksikumppanit ovat pitäneet suuseksistä sekä antavana että saavana. En kyllä olisi tarvinnut tätä tietoa, nyt alan oikeasti jännittään jos joudun vapaille markkinoille.

Miehen pitää olla sellainen, että se osaa ja uskaltaa kastaa leukansa kunnolla p****mehuissa. Nam!!

saman tyyppisissä miehissä, niin tuskinpa tarvii jännittää jatkossakaan, niin jos joudut vapaille markkinoille.

Semmoiset miehet jotka nuolee jo omaksi huvikseen paljon, on muuten monissa muissakin asioissa hyviä ;) (semmoisia elämänmyönteisiä ja rentoi myös "normi" arjessa)

• sama kans
        sama . kirjoitti:

Joo, esim. ratsastus on ihan täysin poissa kuvioista, kun se kalu on liian pehmeä siihen. Takaapäin onnistuu, ja lähetyssaarnaajassa. Muuten upea mies, mutta kyllä se haittaa, kun rehellisiä ollaan. Hankala ongelma. Ja ei toista nyt voi pakottaakaan lääkärille ja syömään lääkkeitä - hiton hankalaa.

Ja sillä toisella ei seisonut kuin 20 s ja nyt en valehtele yhtään. Mä en ehtinyt tosiaankaan lämmetä. No yritin kyllä olla ymmärtäväinen muutaman viikon, ja sitten vasta lopetin.

Onpa hankalan kuuloista. Ei kukaan voi olla sellaisen miehen kanssa, joka ei edes halua hakea apua ongelmaansa, ainakaan jos itse sitä munaa haluaa. Ymmärrän täysin. Ihme vaan, luulis asian vaivaavan miehiä itseäänkin ja haluaisivat onnistua.

Tähän ihmettelyyn tuskin saamme keltään mieheltä täällä vastausta. Epäilen, että täällä ei taatusti löydy yhtään erektio-ongelmaista (omasta mielestään) kertomaan omista kokemuksistaan ja miten saivat apua :-P

• pidättäydyn
        Danskuu kirjoitti:

saman tyyppisissä miehissä, niin tuskinpa tarvii jännittää jatkossakaan, niin jos joudut vapaille markkinoille.

Semmoiset miehet jotka nuolee jo omaksi huvikseen paljon, on muuten monissa muissakin asioissa hyviä ;) (semmoisia elämänmyönteisiä ja rentoi myös "normi" arjessa)

samanlaisissa rennoissa :)

Naulan kantaan, sellaiset omaksi huvikseen nuolijat ovat ehdotonta ykköskamaa muutenkin. Olen tottunut sellaisiin ja olisin varmaan ihan että mitvit, jos mies ei mussuttaisi mua antaumuksella pyydettäessä ja pyytämättä. On se sen verran mukavaa touhua...

• omaan
        pidättäydyn kirjoitti:

samanlaisissa rennoissa :)

Naulan kantaan, sellaiset omaksi huvikseen nuolijat ovat ehdotonta ykköskamaa muutenkin. Olen tottunut sellaisiin ja olisin varmaan ihan että mitvit, jos mies ei mussuttaisi mua antaumuksella pyydettäessä ja pyytämättä. On se sen verran mukavaa touhua...

juuri näin. Olisi shokki jos mies ei nuolisi minua. Onko ihan oikeasti sellaisiakin olemassa? Jösses sentään, nyt alkoi tytöt kyselyt heti ekoilla treffeillä! Kuinka sellaiset miehet edes pääsee petiin? Huh sentään!

• tarkoitin
        omaan kirjoitti:

juuri näin. Olisi shokki jos mies ei nuolisi minua. Onko ihan oikeasti sellaisiakin olemassa? Jösses sentään, nyt alkoi tytöt kyselyt heti ekoilla treffeillä! Kuinka sellaiset miehet edes pääsee petiin? Huh sentään!

että kuinka sellaiset miehet pääseee petiin jotka eivät anna suuseksiä, kiihdyksissä menee tämä oikeinkirjoitus puihin ;)

• MIEHEN VASTUULLA

myös sitten! Minähän en jalkojani miehen iloksi avaa. Enkä varsinkaan pikapanoon. Hoitakoon itsensä kädellään!

• ,,,,,,

tappio.

• .......................
        ,,,,,, kirjoitti:

tappio.

Miten niin? Sen 2 minuutin hinkkaamisen saa dildollakin.

• pakko kompata

Minä en saa mitään pikapanoista, enkä siis suostu niihin.

• Tämähän

on päivän selvä asia.

Jos en onnistu saamaan naisen kanssa tai nainen kyllästyy jo touhuun, niin vetäisen itseni kädellä loppuun ja onnistuu takuuvarmasti aina.

• ei kukaan nainen
        ....................... kirjoitti:

Miten niin? Sen 2 minuutin hinkkaamisen saa dildollakin.

saa mitään pikaisesta vaginan hinkkaamisesta ilman esileikkejä, ilman klitoriksen kiihotusta.

• Hyvä!

ekat naurut irtos! Juuri näin naiset! :) Antaa niiden runkata, jos eivät kerran osaa meitä tyydyttää!

• pystyssä :

Syöksy sementtiin!

• me osataan
        Hyvä! kirjoitti:

ekat naurut irtos! Juuri näin naiset! :) Antaa niiden runkata, jos eivät kerran osaa meitä tyydyttää!

mutta kun ei haluta.

• edelliseen!
        Hyvä! kirjoitti:

Jättäkäämme miehet puutteeseen! Ottakoon sen paljon puhutun vastuun "omiin käsiin". Haaaa!
        Miksi meidän tulisi heidän kanssaan mitään puuhastella jos heitä ei kiinnosta meidän nautinto.
        Eikä muutenkaan heidän tyydytyksensä ole meidän ongelma, vedelköön vaikka toisiaan kakkoseen.

• epäilen
        me osataan kirjoitti:

mutta kun ei haluta.

tuota..jos haluu on pakko antaa. Jos ei osaa, niin jää pelkkä luu käteen..

• Duoda..

Tottakai seksuaalinen tyydytys on jokaisen omalla vastuulla. Orkku on tehtävä itsetyydytyksellä tai sitten hankittava palvelu, jonka avulla saa orkun. Ei sitä kukaan hyvää hyvyyttään tule nysväämään. Ai niin onhan seksiorjia olemassa jossain?

• scale

hoitaa homma loppuun myös sille kumppanille.

On siinä sen verran oma etukin kysessä, että kun sen työn tekee kunnolla, niin kyllä se nainenkin haluaa sitä hyvää lisää.

Että jos nainen pihtaa, pitäsikös muuten silloin äijän kattoo peiliin ja jos äijä pihtaa, niin sama naiselle?

• nautinnollista

• scale
        nautinnollista kirjoitti:

jos toinen joutuu "antamaan", niin silloin on jo jotakin pielessä.

Mulle ainakin sen toisen nautinnon näkeminen on niin suuri osa, että jos näkisin, että toinen ei olisi mukana täpöillä, niin halut lopahtaisi itelläkin, sehän olisi runkkaamista naisella.

Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      63
      1251
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      900
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      815
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      87
      692
    5. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      644
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      37
      579
    7. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      46
      574
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      534
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      120
      534
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      523
    Aihe