Hei,
Olisin järjestämässä meidän työporukalle meikkikurssin. Olisiko kenellä hyviä vinkkejä mitä kautta kannattais ottaa sellainen? Onko teillä hyviä tai huonoja kokemuksia jostain paikoista?
Mistä hyvä meikkikurssi ryhmälle
6
1629
Vastaukset
- N33
Kysy paikkakuntasi oriflamelaisilta kuka on kouluttaja alueellasi. Oriflame järjestää 3,5 tunnin mittaisia meikki ja ihonhoito kursseja. Kurssilla oppii tekemään itselle meikin, saa materiaalia meikin teosta jne. kurssit maksavat 15-20€/henkilö.
- ehdotus
Etsi alueesi Mary Kay -konsultti (marykay.fi)
Hän tulee pitämään meikkikurssin, saat tiedot ihostasi ja sille sopivista tuotteista. Ei maksa mitään. Ei ostopakkoa.- N33
Kyllä Oriflamellakin edelleen myyntikonsultti/tiiminvetäjä tms. tulee pitämään meikki illan - tekee demo meikin jne. ilman maksua eli ns. kauneusillan, mutta se on eri asia kuin meikkikurssi mikä maksaa!
- odottaa tietoa
millä paikkakunnalla olet? Vai etsitkö tarkoituksella noita suoramyyntikosmetiikkasarjoja?
Varmasti jokaisella paikkakunnalla tai lähikaupungissa on henkilöitä, jotka ammattitaitoisesti pitävät ko. koulutuksia ns. omilla ammattimeikeillään. Voihan jokainen ostaa sitten tarvittavat meikkinsä mistä haluaa... - Aurinkoinen
Hei!
Katso www.gmc-studio.fi. Tekevät tuollaisia ryhmätilaisuuksiakin. - rt 4å2
Kysele paikkakuntasi kauneushoitoloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322355- 792198
- 952006
- 581974
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361