1)Juotko maitopurkista suoraan?
2)Jos juot lasista/mukista vain vettä, niin laitatko juonnin jälkeen takaisin kaappiin vai pesetkö lasin/mukin?
3)Edessäsi kulkevalta ihmiseltä putoaa 20 euron seteli maahan, eikä hän huomaa sitä. Mitä teet?
4)Kylässä käyt vessassa, mihin kuivaat kätesi?
5)Oletko koskaan tukkinut vessanpöntön ulosteellasi?
6)Pahin vessa mokasi?
7)Oletko lainannut luvatta toisen hammasharjaa? Ja mihin tarkoitukseen?
8)Lajitteletko likapyykkisi?
9)Ilkein sanomasi sana/asia äidillesi?
10)Ilkein sanomasi sana/asia isällesi?
11)Oletko kännissä?
12)Mitä sinulla on päälläsi?
13)Katsot oikealle, mitä näet?
14)Katsot vasemmalle, mitä näet?
15)Kaipaatko menneisyydestäsi ketään ihmistä?
16)Mikä biisi tulee mieleesi juuri nyt?
17)Mitä teet tämän jälkeen?
Perjantain kysymyksiä.
46
1429
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
En juo maitoa.
2)Jos juot lasista/mukista vain vettä, niin laitatko juonnin jälkeen takaisin kaappiin vai pesetkö lasin/mukin?
En juo vettäkään oikeastaan. No, jos joskus harvoin juon niin en laita takaisin kaapiin.
3)Edessäsi kulkevalta ihmiseltä putoaa 20 euron seteli maahan, eikä hän huomaa sitä. Mitä teet?
Otan sen.
housuihini, tai pyyheeseen jos se näyttää siistiltä.
En muistaakseni
6)Pahin vessa mokasi?
Ei taida olla
Vahingossa joskus, ja ihan vaan hampaiden pesuun.
Joo, mutten ihan aina.
En oo haukkunu äitiä koskaan, enkä oo sille mitään pahaakaan sanonut.
10)Ilkein sanomasi sana/asia isällesi? isäpuolelle vaikka mitä ilkeyksiä, mutta se haukkui mua aina ekaksi, puolustuksekseni sanon.
11)Oletko kännissä?
En
toppi ja pikkuhousut
toisen puolen huoneesta
ikkunan
15)Kaipaatko menneisyydestäsi ketään ihmistä? En, mut nykyhetkestä kaipaan toki se menneisyyskin siihen kuuluu.
ei nyt just tuu mikään
..pian nukkumaan hyvinkin. Vastaillaan nyt sit kuitenkin ko ei oo muutakaan tekemistä.
Kotona joskus, luonnollisesti kylässä en. Tosin joskus muijallakin saatan epähuomiossa hörpätä suoraan purkista.
En mitään niistä, jätän sen jonnekkin odotteleen uutta juomistakertaa, miks lasi mistä on juotu vettä pitäis pestä vedellä jos meinaa ite juoda siitä uudestaan vettä.
Riippuu, jos se on joku armani-mulkku niin nappaan taskuun(jos ei oo ketään näkemässä), pikkulapsi niin noukin ja annan sen sille.
Lähimpään pyyhkeeseen sen kummallisemmin kattomatta kenelle se on tarkoitettu. Tai sit vaan omiin housuihin.
En mut siihen tapahtumaan liittyvällä paperin yliannostelemisellä kyllä.
6)Pahin vessa mokasi?
Kusta kännissä silleen et kusikaari tuli vyöstä kimmarilla suoraan kaikki lahkeille.
Jep, pesin hampaat kaverin hammasharjalla kun oltiin vkl dokaamassa siellä jo toista päivää eikä ollu omaa mukana, oli ilta ja piti lähtee baariin.
Noup, kaikki samaan läjään ja 40 astetta.
Eiköhän se h-sanakin tullu joskus teininä sanottua.
jotain vitun homo mulkku linjaa varmaankin
11)Oletko kännissä?
voi kun olisinkin
verkkarit ja t-paita
sängyn
toosan
joo mutta enpä nyt jaksa alkaa luettelemaan tässä kaikkia kuolleita sukulaisiani erikseen
system of a down ja BYOB kun se on puhelimen soittoääni ja se soi tossa just.
meen suihkuun1)Juotko maitopurkista suoraan?
-joskus harvoin. Tosi harvoin, mut juon kuitenkin.
-en, vaan jätän lasin tiskipöydälle
-koputan olkapäähän ja sanon, et sult tippui tää
-pyyhkeeseen
-en
6)Pahin vessa mokasi?
-kai se oli se, ku kännissä astuin pullon päälle ja se meni rikki ja kantapää meni paskaks
-en ole lainannut
-en. miksi?
-varmaan eroilmotus aikoinaan
-en kerro
11)Oletko kännissä?
-en ole, mut juon olutta
-siniset farkut ja graffitinharmaa/puna/valko-raidallinen gollege
-takan
-keittiön baaritiskin
-välistä tulee pari ihmistä mieleen, ei varsinaista kaipuuta
-no tämä, http://www.youtube.com/watch?v=HHaVX_kD87s
-tässä mä köllöttelen, roikun netissä töllö taustalla auki ja juon olutta- sarvikuonokas
en
en
huudan perään, annan rahan takas
"vieraat" - pyyhkeeseen mikäli on, muuten mikä nyt on kuivin
en
6)Pahin vessa mokasi?
kova hätä.. en saanut valoja päälle.. lorottelin ohi pöntöstä suoraan lattialle
en oo
juu
"joojoo!"
"siis sä et tiedä tästä asiasta mitään"
11)Oletko kännissä?
2 olutta.. eli en.
t-paita, verkkarit ja villasukat
jalkalampun
seinän
en oikeastaan
ei itseasiassa mikään
poksua pelailen- sarvikuonokas
Vähän vaisusti toimii nyt.. mietin et lajittelenko likaiset ja puhtaat.. siihen sit vastasin :)
- joltain pusikosta.
1) En juo maitoa.
2) Juon harvoin lasista. Jos juon jätän sen pöydälle juodakseen siitä myöhemmin uudestaan. Kun se alkaa tuntua riittävän paskaselta tiskaan sen.
3) Nostan sen ja annan sen sille. Voi olla sen viimeinen.
4) Pyyhkeeseen tietenkin. Tyhmä kysymys.
5) En. En ymmärrä miten on mahdollista paskalla tukkia vessanpönttö. Paskapaperilla ja paskalla se on kyllä mahdollista.
6) Ei tule mieleen ainuttakaan vessamokaa.
7) En ole.
8) En lajittele likapyykkiäni.
9) En muista. Mutta itkettänyt olen kyllä muistuttamalla hänelle joskus, minkälainen äiti hän on ollut.
10) Kenties se, että hän on vain varjo siitä, mitä minä olen. Kännissä tietenkin.
11) Selvin päin.
12) Verkkarit ja t-paita.
13) Oikealla on kämpän ovi
14) Vasemalla ikkuna.
15) En taida kaivata menneisyydestäni ketään. Voin aina ottaa yhteyttä menneisyyteni ihmisiin ja turista niitä näitä, saada ne taas hetkeksi nykyisyyteeni. Ei ole tarvetta kaipuulle.
16) Black Crowesin "Bad luck, blue eyes, good bye"
17) Ihmettelen tämän jälkeen, että miksi, oi miksi vastasin näihin kysymyksiin. - Aurinko79-
Äärimmäisen harvoin ja äärimmäisessä hädässä.
Pesen.
Otan sen ja juoksen perään ilmoittaen tapahtuneesta.
No pyyhkeeseen tietty. Jos vieraille on erikseen omansa, niin sitten siihen.
En Luojan kiitos ole.
6)Pahin vessa mokasi?
Ei mulla mitään pahoja taida olla. Yks tulee mieleen kun tutustuin ensimmäistä kertaa itsehuuhteleviin vessoihin. En tiennyt olevani sellaisessa ja kurotin istuessani laukustani jotain jolloin sensori tulkitsi sen vessakäynnin päättymiseksi ja huuhteli vessan. Säikähdin aika paljon kun takapuoleen pyrähti yllättäen vesiroiske...
En ole.
Kyllä.
Mä vihaan sua.
Mä vihaan sua.
11)Oletko kännissä?
En.
Pyyhe.
Kuivaustelineen täynnä pyykkejä, jotka pitäis viikata ja laittaa kaappiin.
Kasan sisustuslehtiä pöydänkulmalla.
Kyllä.
En muista sen biisin nimeä, joku Timbalandin...
Meen tekemään jotain pientä iltapalaa. 1)Juotko maitopurkista suoraan?
Jep. Jatkuvasti. Ei voi enää korjata tätä minusta pois, pahoittelen. Liian villiintynyt. Voin teeskennellä luopuneeni tavasta mutta teen sitä sitten selän takana :)
Huuhtelen huolella ja takas. Astiakaappi on puhtaille astioille.
Vien takas hälle.
Järjestys...
a1) Exän luona vieraillessa hänen kylpytakkiinsa; aina.
a) Ilmiselvään vieraspyyhkeeseen
b) Ilmiselvään käsipyyhkeeseen
c) Käsipaperiin
d) Vessapaperiin
En.
6)Pahin vessa mokasi?
Fiilistelin jossain vähän paremmilla kutsuilla jostain syystä korvalaput korvilla. Kusasin seisaaltaan, lauleskelin hetken silmät kiinni uskoen että sihtini pysyy vakiona. Niin se pysyikin mutta puvun vyö eksyi kaaren tielle ja efekti oli sama kuin mikä tapahtuu kun tiskialtaassa hanan alla on lusikka... Silmät kiinni en tietenkään huomannut tätä heti.
... saatanan saatana...
Joo. Hampaidenpesuun. Tuskin suussani asui hänen örkkejään pahempaa väkeä.
Juuri ennen koneeseenlaittoa.
"Aivan sama mitä teet tai sanot, se ei muuta mitään." ... asiayhteydessään helvetin kipee.
"Kato, ite saatana." ... kuten myös.
11)Oletko kännissä?
En.
t-paita ja ööö... tämmöset yöasukalsarit. Disney.
Nukkumanurkan, kaiuttimen ja roinaa.
Ikkunan, kaiuttimen ja roinaa.
Marginaalisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=kD_JysthLzk
Katton leffan. Bourne Ultimatum mitä ilmeisimmin. Kenties toisenkin ellei ala nukuttaan liikaa.1)Juotko maitopurkista suoraan?
Jep. Jatkuvasti. Ei voi enää korjata tätä minusta pois, pahoittelen. Liian villiintynyt. Voin teeskennellä luopuneeni tavasta mutta teen sitä sitten selän takana :)
.... jos koskaan törmäätte kaltaiseeni ukkoon ja tapa on sietämätön niin sitten yksi asia mitä kunnioitan: Nimetyt purkit. :)- SengaSengana.
Kukkomies kirjoitti:
.... jos koskaan törmäätte kaltaiseeni ukkoon ja tapa on sietämätön niin sitten yksi asia mitä kunnioitan: Nimetyt purkit. :)Joo, exällä oli sama tapa. Olin jouluksi ostanut 1 l kuohukermaa leipomuksia varten, ja se oli jääkkärissä. Avattuna. Se on oranssi. Ja appelsiinimehupurkkikin on oranssi. Arvaas kumpaa joi? :DDD
En jaksa vastata gallupiin, liikaa kysymyksiä. - NevilleR
Kukkomies kirjoitti:
.... jos koskaan törmäätte kaltaiseeni ukkoon ja tapa on sietämätön niin sitten yksi asia mitä kunnioitan: Nimetyt purkit. :)"Nimetyt purkit. :)"
Ugh!
/Nev - SengaSengana.
Kukkomies kirjoitti:
.... jos koskaan törmäätte kaltaiseeni ukkoon ja tapa on sietämätön niin sitten yksi asia mitä kunnioitan: Nimetyt purkit. :)No onhan kotiväen kanssa pöpöt muutenkin sekaisin. Vieraita saattaa haitata, jos näkevät/tietävät. Ainakin joitakin haittaa, jos kissa makaa ruokapöydällä, siinä leipäkorin ja voipaketin välissä. :D
SengaSengana. kirjoitti:
Joo, exällä oli sama tapa. Olin jouluksi ostanut 1 l kuohukermaa leipomuksia varten, ja se oli jääkkärissä. Avattuna. Se on oranssi. Ja appelsiinimehupurkkikin on oranssi. Arvaas kumpaa joi? :DDD
En jaksa vastata gallupiin, liikaa kysymyksiä."Arvaas kumpaa joi? :DDD"
Kermaa tietty.
Kysymys on: Jatkoiko juomista huomattuaan? :DKukkomies kirjoitti:
.... jos koskaan törmäätte kaltaiseeni ukkoon ja tapa on sietämätön niin sitten yksi asia mitä kunnioitan: Nimetyt purkit. :)suoraan purkista juomisessa on sit niin ihmeellistä, en tajua. Yks päivä muija alko mussuttaan jotain weetabixejaan (ei juo muuten maitoa joten purkit on mun valtakunta) ja kysy et oonko juonu suoraan purkista maitoa. En nyt oikein kyllä pysty tajuamaan sitä yhtälöä että pystyy ottaan 69:t / suutelut toisen kanssa mutta iljettää juoda samasta purkista maitoa. Ja kalja kyllä menee samasta pullosta kuin sienelle. Onko nimenomaan tölkissä jotain sellaista mitä mä en nyt oikein tajua.
- SengaSengana.
Kukkomies kirjoitti:
"Arvaas kumpaa joi? :DDD"
Kermaa tietty.
Kysymys on: Jatkoiko juomista huomattuaan? :DNo ei, mutta suun kyllä hotaisi täyteen. Täytyy myöntää, että nauroin. Vispikerma ei varmaan kaikkein kivoimpia juomisia ole - ainakin kun olettaa juovansa appelsiinimehua.
Mun pahimmat vessamokat tuli mieleen - varmaan ne kerrat, kun olen vahingossa rynnännyt miestenvessaan. Mulle on käynyt ainakin 3x niin. - SengaSengana.
yrmio kirjoitti:
suoraan purkista juomisessa on sit niin ihmeellistä, en tajua. Yks päivä muija alko mussuttaan jotain weetabixejaan (ei juo muuten maitoa joten purkit on mun valtakunta) ja kysy et oonko juonu suoraan purkista maitoa. En nyt oikein kyllä pysty tajuamaan sitä yhtälöä että pystyy ottaan 69:t / suutelut toisen kanssa mutta iljettää juoda samasta purkista maitoa. Ja kalja kyllä menee samasta pullosta kuin sienelle. Onko nimenomaan tölkissä jotain sellaista mitä mä en nyt oikein tajua.
Kai se on se, että potentiaalisille vieraille tarjotaan kahvimaidot samasta purkista. :D
SengaSengana. kirjoitti:
Kai se on se, että potentiaalisille vieraille tarjotaan kahvimaidot samasta purkista. :D
just weetabixeja väsätessä mieleen. Paskan marjat, sitä ällötti et mä olin juonu suoraan tölkistä.
SengaSengana. kirjoitti:
No ei, mutta suun kyllä hotaisi täyteen. Täytyy myöntää, että nauroin. Vispikerma ei varmaan kaikkein kivoimpia juomisia ole - ainakin kun olettaa juovansa appelsiinimehua.
Mun pahimmat vessamokat tuli mieleen - varmaan ne kerrat, kun olen vahingossa rynnännyt miestenvessaan. Mulle on käynyt ainakin 3x niin.Tota... mä kyl juon itseasiassa vispikermaa ihan mielelläni... on vaan niin hemmetin tukevaa tavaraa että ihan perusjanojuomaksi turhan tömäkkää. Mutta etenkin jos edessä on raskas ilta tai muuten vaan menoa eikä ehdi syömään niin se on loistava välipala :D
- SengaSengana.
yrmio kirjoitti:
just weetabixeja väsätessä mieleen. Paskan marjat, sitä ällötti et mä olin juonu suoraan tölkistä.
No jotkut on vähän bakteerikammoisempia.
Mulla oli takavuosina niitä kissoja, ja sisaruksilla on nyt. Mua ei siis haittaa, kun kissa tuo hiiren sisälle - ainahan ne niitä rehaa. Ikkunan kautta, kun ikkuna on auki. Siihen ikkunalaudalle, ja minne milloinkin. Ja periaatteessa ne kissat ei saaneet mennä ruokapöydälle, mutta kun olin poissa, niin olihan ne. Noi kun kertoo peräkkäin bakteerikammoiselle, ja sitten kysyy, otakko kahvia, niin ei ne aina halua. :D - SengaSengana.
Kukkomies kirjoitti:
Tota... mä kyl juon itseasiassa vispikermaa ihan mielelläni... on vaan niin hemmetin tukevaa tavaraa että ihan perusjanojuomaksi turhan tömäkkää. Mutta etenkin jos edessä on raskas ilta tai muuten vaan menoa eikä ehdi syömään niin se on loistava välipala :D
Ihan totta? No on se aika ravitsevaa varmaan. Kermavaahto on ok, mutta en mä nyt ihan kermaa kyllä joisi.
Mun kummipoika söi pienenä aina kermaviiliä. Se oli sen herkkua oikein. SengaSengana. kirjoitti:
No jotkut on vähän bakteerikammoisempia.
Mulla oli takavuosina niitä kissoja, ja sisaruksilla on nyt. Mua ei siis haittaa, kun kissa tuo hiiren sisälle - ainahan ne niitä rehaa. Ikkunan kautta, kun ikkuna on auki. Siihen ikkunalaudalle, ja minne milloinkin. Ja periaatteessa ne kissat ei saaneet mennä ruokapöydälle, mutta kun olin poissa, niin olihan ne. Noi kun kertoo peräkkäin bakteerikammoiselle, ja sitten kysyy, otakko kahvia, niin ei ne aina halua. :Dbakteerikammon ymmärrän, toi on oikeesti ällöttävää. Yks kerta mentiin yleiseen saunaan ja siellä oli kakkavaippa roskissa, sit kun aloin miettiin että siellä on ollu joku kakat housuissa ja mihin kaikkialle sitä kakkaa on voinut joutua niin en voinu koskea enää mihinkään koko saunareissulla. Itseasiassa olin melko lähellä mennä vielä yläkerrassa kämpillä suihkuun ihan varmuuden varalta tolupullon kanssa.
Mut siis silleen jos järkevästi miettii niin sitä mitä ei saa sekstaillessa toiselta tuskin saa maitopurkistakaan. Tään on näitä joittenkin omituisuuksia sit varmaankin. Tosin en mäkään välttis muitten kanssa samasta purkista haluais juoda, enkä varsinkaan miesten kanssa samasta purkista.- SengaSengana.
yrmio kirjoitti:
bakteerikammon ymmärrän, toi on oikeesti ällöttävää. Yks kerta mentiin yleiseen saunaan ja siellä oli kakkavaippa roskissa, sit kun aloin miettiin että siellä on ollu joku kakat housuissa ja mihin kaikkialle sitä kakkaa on voinut joutua niin en voinu koskea enää mihinkään koko saunareissulla. Itseasiassa olin melko lähellä mennä vielä yläkerrassa kämpillä suihkuun ihan varmuuden varalta tolupullon kanssa.
Mut siis silleen jos järkevästi miettii niin sitä mitä ei saa sekstaillessa toiselta tuskin saa maitopurkistakaan. Tään on näitä joittenkin omituisuuksia sit varmaankin. Tosin en mäkään välttis muitten kanssa samasta purkista haluais juoda, enkä varsinkaan miesten kanssa samasta purkista.No mä ite varon noita juomisjuttuja sen takia, että mulla on välillä toi huuliherpes. Olen onnistunut olemaan tartuttamatta sitä asuinkumppaneihini. Mut se on ainakin sellainen, että ei pidä ottaa huonoja tapoja juoda tölkistä, kun sitten ei välttämättä muista, tai aina ei tiedä, koska se rupi tulee.
En siis lainaile esim. huulirasvaani koskaan kenellekään, ja kiellän ottamasta, jos näen. Voihan se periaatteessa siitäkin tarttua. yrmio kirjoitti:
bakteerikammon ymmärrän, toi on oikeesti ällöttävää. Yks kerta mentiin yleiseen saunaan ja siellä oli kakkavaippa roskissa, sit kun aloin miettiin että siellä on ollu joku kakat housuissa ja mihin kaikkialle sitä kakkaa on voinut joutua niin en voinu koskea enää mihinkään koko saunareissulla. Itseasiassa olin melko lähellä mennä vielä yläkerrassa kämpillä suihkuun ihan varmuuden varalta tolupullon kanssa.
Mut siis silleen jos järkevästi miettii niin sitä mitä ei saa sekstaillessa toiselta tuskin saa maitopurkistakaan. Tään on näitä joittenkin omituisuuksia sit varmaankin. Tosin en mäkään välttis muitten kanssa samasta purkista haluais juoda, enkä varsinkaan miesten kanssa samasta purkista.Joskus tuli tyhmyyksissään otettua naapureilta kissanpentu. No, se ei ollut vielä sisäsiisti joten se paskoi milloin minnekin. Poika oli silloin joku 1v... ja sitten yhtenä päivänä muksu löysi sitä kissanpaskaa, hieroi sitä käsiinsä ja ympäri mahaansa ja rintaansa ja sitten tuli halimaan lattialla istuvaa isiä takaapäin.
10min päästä tapahtuneesta soitin vanhemmilleni ja kysyin että haluatteko pelastaa yhden nätin kissanpennun vasarakuolemalta...- Auirnko79-
Kukkomies kirjoitti:
Joskus tuli tyhmyyksissään otettua naapureilta kissanpentu. No, se ei ollut vielä sisäsiisti joten se paskoi milloin minnekin. Poika oli silloin joku 1v... ja sitten yhtenä päivänä muksu löysi sitä kissanpaskaa, hieroi sitä käsiinsä ja ympäri mahaansa ja rintaansa ja sitten tuli halimaan lattialla istuvaa isiä takaapäin.
10min päästä tapahtuneesta soitin vanhemmilleni ja kysyin että haluatteko pelastaa yhden nätin kissanpennun vasarakuolemalta...että kuinka vanhana otitte kissanpennun?
- SengaSengana.
Kukkomies kirjoitti:
Joskus tuli tyhmyyksissään otettua naapureilta kissanpentu. No, se ei ollut vielä sisäsiisti joten se paskoi milloin minnekin. Poika oli silloin joku 1v... ja sitten yhtenä päivänä muksu löysi sitä kissanpaskaa, hieroi sitä käsiinsä ja ympäri mahaansa ja rintaansa ja sitten tuli halimaan lattialla istuvaa isiä takaapäin.
10min päästä tapahtuneesta soitin vanhemmilleni ja kysyin että haluatteko pelastaa yhden nätin kissanpennun vasarakuolemalta...Voi ei!!!!
Mun kissat ei onneksi ulosteita sotkeneet, olivat oikein siistejä. Noita hiiriä ne kyllä toi mulle aika lailla.
Kissankarvoja oli kyllä ihan kiitettävästi. Auirnko79- kirjoitti:
että kuinka vanhana otitte kissanpennun?
Löytyivät roskienkeräilyn yhteydessä laatikosta... hylättyjä.
Ei semmosta pientä karvakerää voi vastustaa. Etenkin kun tietää että sille käy luultavasti väärin ellei kukaan huoli.SengaSengana. kirjoitti:
Voi ei!!!!
Mun kissat ei onneksi ulosteita sotkeneet, olivat oikein siistejä. Noita hiiriä ne kyllä toi mulle aika lailla.
Kissankarvoja oli kyllä ihan kiitettävästi.No, tarinalla on onnellinen loppu. Kisu pääsi uuteen kotiin, oppi sisäsiistiksi ja on aivan hirmuisen suloinen... ja poikakaan ei enää lutraa paskan kanssa... :)
- Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
Löytyivät roskienkeräilyn yhteydessä laatikosta... hylättyjä.
Ei semmosta pientä karvakerää voi vastustaa. Etenkin kun tietää että sille käy luultavasti väärin ellei kukaan huoli.Kissa on aina syyttään hylätty, ihmisen vastuulla ois hoitaa asiat niin ettei tuollasta tapahtuis :( En mä voi ymmärtää minkälaiset ihmiset oikein tekee tuollasta...
Tuli vaan mieleen, koska normaali kissa oppii hyvinkin helpolla sisäsiistiks. Jollei opi, niin taustalla voi olla joko liian nuorena vieroitus, jonkinlainen protestointi tai ihan terveydellinen syy. Jos kissaan esim. sattuu ulostaessa niin se helpolla hakeutuu pehmoseen paikkaan helpottaakseen kipuaan.
Harvat jaksaa lähteä selvittämään sitä syytä, usein vaan ajatellaan että kissa ei vaan opi. Mutta mä oon sen verran katteja nähnyt elämäni aikana, että mä en usko etteikö kissa oppis, jos sillä vaan on kaikki muu kondiksessa :)
Miten kissalle muuten kävi? - Aurinko79-
Kukkomies kirjoitti:
No, tarinalla on onnellinen loppu. Kisu pääsi uuteen kotiin, oppi sisäsiistiksi ja on aivan hirmuisen suloinen... ja poikakaan ei enää lutraa paskan kanssa... :)
Sain vastauksen edelliseen kysymykseeni... Hieno homma, että kisulle löyty koti! :)
- SengaSengana.
Kukkomies kirjoitti:
No, tarinalla on onnellinen loppu. Kisu pääsi uuteen kotiin, oppi sisäsiistiksi ja on aivan hirmuisen suloinen... ja poikakaan ei enää lutraa paskan kanssa... :)
Mulla oli kissaharja, kun niistä kissoista lähti karvaa niin kovasti. Harjasin niitä. Yhden tutun pikkutyttö oli löytänyt sen harjan, ja harjasi sillä hiuksiaan. Sen äiti sai miltei sydärin. Mua, anteeksi vain, nauratti koko juttu.
Sitten mä olin meillä kotona, siis lapsuudenkodissa, ja mulla ei ollut koskaan kampaa mukana. Äidin veskis oli sellainen sininen tupperware harja/kampa, ja aattelin vähän lainata sitä. Onhan ne äitin pöpötkin mun pöpöjä, kuitenkin. Sitten kuulin, että ne harjas sillä aina kissaa vessas istuessaan, kun se kissa aina änkesi sinne kanssa. Ja kristus kun mua ällötti ja tuli tunne, että on vähintään täitä päässä. :DDD - Aurinko79-
SengaSengana. kirjoitti:
Mulla oli kissaharja, kun niistä kissoista lähti karvaa niin kovasti. Harjasin niitä. Yhden tutun pikkutyttö oli löytänyt sen harjan, ja harjasi sillä hiuksiaan. Sen äiti sai miltei sydärin. Mua, anteeksi vain, nauratti koko juttu.
Sitten mä olin meillä kotona, siis lapsuudenkodissa, ja mulla ei ollut koskaan kampaa mukana. Äidin veskis oli sellainen sininen tupperware harja/kampa, ja aattelin vähän lainata sitä. Onhan ne äitin pöpötkin mun pöpöjä, kuitenkin. Sitten kuulin, että ne harjas sillä aina kissaa vessas istuessaan, kun se kissa aina änkesi sinne kanssa. Ja kristus kun mua ällötti ja tuli tunne, että on vähintään täitä päässä. :DDDEn mäkään nyt kissaharjalla itseäni ihan harjaisi, mutta toisaalta mun kissat nukkuu mun vieressä, joten jos niillä jotain pöpöjä on, niin kyllä mä saan ne ennemmin tai myöhemmin. Tosin mulla on puhtaat sisäkissat ja ennen kesäkautta laitan niille ötökkäkarkotteen niskaan, jotta ne säästyy punkeilta yms. kun tuossa pihassa kuitenkin jonkun verran touhuavat. Mä pidän kissaa puhtaampana otuksena kuin monia ihmisiä... ;)
Ainoa ärsyttävä on tuo karvanlähtö... Sitä vaan tulee ja tulee vaikka yrittäis harjata kuinka paljon...
- En
- Jätän pöydälle odottamaan seuraavaa käyttö kertaa.
- Veikkaan, että antaisin sen olla tai sitten noukkisin sen talteen. Riippuu vähän tilanteesta.
- Vieraspyyhkeeseen, käsipyyhkeeseen tai isännän pyyhkeeseen. Riippuu vähän mikä noista on tarjolla.
- Enpä muista tuollaista tapahtuneen.
6)Pahin vessa mokasi?
- Ei tuu mieleen mitään.
- En.
- Kyllä ja ei, vähän fiiliksestä kiinni.
- Tuu mitään mieleen.
- Varmaan jotain uhittelua tai jotain.
11)Oletko kännissä?
- En. Ei parilla kaljalla vielä saa aikaan känniä. Pitäneekin avata seuraava...
- Ihan normivaatetus...
- Seinän
- Kissan ja sohvan.
- Kaikki on niin suhteellista.....en.
- http://uk.youtube.com/watch?v=5ZpZFHhu8k0
- Miten niin tämän jälkeen?? Ei ymmärrä.
-- NevilleR
Tarpeen mukaan. Ja kun juodaan suoraan pullosta niin pidetään kiinni etiketistä.
Kaappiin takas? Halooo
Riippuu ihmisestä. Alle 15v tod näk saa rahansa takaisin.
Käsipyyhkeeseen.
Non.
6)Pahin vessa mokasi?
Mikä vitun vessamoka?
Jep. Hampaiden harjaukseen.
????????????????????????????????????????
"Sun kandes pestä astiat vähän paremmin."
Painokelvotonta avautumista 15 min. 16v.
11)Oletko kännissä?
Mhitäh?
Vaatteet.
Ukulele.
Jälkiä akateemisista jatko-opinnoista.
Mikäs se sellainen menneisyys on? Jotain syötävää?
Kent: Vinternoll2
"Jag skjuter allting framför mig
Som Robin Wright-Penn gör i State of Grace"
/Nev - Danskuu
-en voi juoda maitoa tai piereskelen liikaa eli en juo suoraan tölkistä.
-huuhtasen vain, kotona ollessani
-huutelen että "hei sulla putos rahaa" tai jotain vastaavaa
-pyyhkeeseen, yleensä
-en mut paperilla ja ulosteella
6)Pahin vessa mokasi?
-kylässä pöntön tukkiminen
-olen, väkivaltaisen ex-mieheni silloin kun asuimme yhdessä, niin aina ku sain turpiini, nii hinkkasin likasta pönttöä sen hammasharjalla ja putsasin viemäriä sillä. Joo, tosi lapsellista, tiedetään
-kyllä ja sen tekevät meillä muutkin
-en kehtaa sanoa ääneen mitä lapsena hänelle sanoin, hävettää vieläkin
-varmaan kakarana joku vitun natsi
11)Oletko kännissä?
-en
-mekko
-seinän
-portaat yläkertaan
-kaipaan
-ei mitään
-en tiedä viel, miehen pitäis kohta tulla - cat.mint
- En koskaan
- Tietenkin tiskaan (astianpesuaineen kanssa)
Aika varmasti poimisin ja veisin sen sille. Suoraan sanoen riippuu keneltä se putoaa...
- Varmaan käsipyyhkeeseen tai paperiin
- En. En voisikaan
- Kyllä
11)Oletko kännissä?
- En
- Pitkähihainen pusero ja housut
- Television
- Ikkunan
- Kyllä
- Palstalla olon jälkeen menen nukkumaan - Papeete1
-En
-Laitan sen tiskipöydänkulmaan, ja juon samasta koko päivän.
-Noukin sen maasta ja huudan sille että sen raha tippui
-Pyyhkeeseen. Jos jossain lukee "vieras" niin siihen, muuten mihin vaan ekana käteen osuvaan
-En
6)Pahin vessa mokasi?
-Ei ollut mun vika.. Raskaana ollessani sain tietysti pahoinvointikohtauksia, ja mulla menee vatta aina kuralle kun oksennan. Unohdin sen. Juoksin vessaan oksentaan kontilleen lattialle pää pöntössä, ja kaikki voi kuvitella loput. Kamalaa :(
-En ole
-Kyllä
-1,5v sitten sanoin hieman.. okei todella pahasti saadakseni sen takaisin järkiin. Onnistuin siinä.
-Ei ole. Se luuseri ei luojan kiitos kuulu mun elämään :)
11)Oletko kännissä?
-En
-Vaaleanpunainen naistenmallin T-paita jossa on sellaiset ihanat rimpsureunat, verkkarit ja sukat.
-Pienen hyllyn missä on mun Tieteen Kuvalehti yms kokoelma.
-Sininen divaanisohva jossa nukkuu mun keskimmäinen muksu. Ei se scifileffa oikeasti niin tylsä ollut.. toi vaan esittää, kun ei korkeataiteesta tms mitään tajua :)
-Nojaa.. en kai
-Kaija Koon Tinakenkätyttö
http://www.youtube.com/watch?v=ifsRkSa7OG4
-Luen muutaman jutun ja menen nukkuun - halach-uinic
-Mehupurkista. Joskus.
-Pesen.
-Pysäytän ja sanon et sulta putos tää..
-? pyyhe, paperi, housut, paita. joku näistä.
En ainakaan kotona.
6)Pahin vessa mokasi?
Hmm.. ei pahoja..
En. Ainakaan tahalleen.
-Kyllä, mutten niinku naiset. Nyt olen lajitellut 40C pyykit suoraan koneeseen.. :D
-Ei kait tälläsia halua muistella ja niistä
-nuoruuden päivistä on jo sen verta..
11)Oletko kännissä?
-toivottavasti en.
- Musta T-paita ja seksikkäät pitkät kalsarit :D
- nyt näen tähtiä ja CD-levyjä ja telineen
-Koiran, Kitaravahvarin ja kalastusvälineitä, painot.
-Joskus sitä miettii minne sekin kaveri katos..
Yrittää tulla viisaammaksi ja loppujen lopuksi ei opi mitään..
http://www.youtube.com/watch?v=BEkyaoPdar8
Meen töihin, nukkumaan tai sit syön.. en oo päättäny saa nähä. Tai sit kirjottelen tänne (?)
Tai sit en. - viilisniilis
Vaikka yksin asun, niin hyvin harvoin juon suoraan purkista. Lasi tulee luonnostaan..
No en tietenkään! Jätän sen tiskipöydälle ja juon siitä uudestaan.
Riippuu tyypistä, jos se on joku mummo/vaari tai köyhän näköinen ihminen, niin vien sen 20 euroa hänelle. Muuten ehkä pitäisin itselläni.
Käsipyyhkeeseen. Jos ei sitä ole, niin vessapaperiin.
Kai se on pakko myöntää: Olen.
6)Pahin vessa mokasi?
En ole omasta mielestäni mokaillut vessassa. Kaikki mikä siellä tapahtuu, on luonnollista.
EN!
Vasta pyykkikoneseen pistettäessä.
Huora.
En ole sanonut isälle kovinkaan ilkeästi.
11)Oletko kännissä?
En.
Neule ja farkut.
Seinä.
Seinä.
En tällä hetkellä mitenkään erityisesti. Ehkä kuollutta mummoani.
Sir Mixalot-Baby got Back.
Jaa, nörään hetken ja menen nukkumaan. - väliaika
- Hyvin usein
- Takaisin kaappiin???? Tuosta pöydältähän sen otan ja siihen sen takaisin lasken. Pestään kerran kuussa.
- Huikkaan kaverille, että tienestit tippu.
- Riippuu miltä pyyhkeet näyttää ja mitä koukuissa lukee. Jos näyttää pahalta, niin roiskautan enimmät veet poies ja pyyhkäisen housuin. Asiallisia, puhtaita pyyhkeitä uskallan käyttää.
- Tässä olen haka. Useita kertoja.
6)Pahin vessa mokasi?
- kts. edellinen kohta. Kylässä ikävää.
- En ole ja hampaitani en ainakaan kenenkään toisen käyttämällä harjalla menisi pesemään. Kuolemantauti voi tulla.
- Miten sen ottaa. Ne on tuossa kylppärin nurkassa kaikki. Koneeseen tungen siitä vain joko tummia tai vaaleita yhtä aikaa. Punaisia en omista.
- Huora. Olin lapsi, enkä edes tiennyt mitä sana tarkoittaa oikeasti. Siltikin kadun.
- Itsekkääksi on tainnut tulla haukuttua. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta.
11)Oletko kännissä?
- En.
- Neulepaita, pitkät kalsarit ja mustat sukat.
- Sokerikorppupussin.
- Taulun.
- Kyllä. Ei liity romanttisiin tunteisiin kuitenkaan.
- Jotain Amy Winehousea soi päässä, en tiedä biisin nimeä.
- Syön ja ootan Myytinmurtajien uusintaa. - NevilleR
No selvittäkääs nyt sitten tämä (neidit), jos se kalja/viini/lonkku/kosander/younameit-pullo kerran suvereenisti kiertää ringissä, niin mitäs xitun väliä sillä sitten on että kyseessä onkin maitopullo TJSP?
Tai hammasharja? Bakteereita voi vaihtaa kännissä satunnaisen baarituttavuuden kanssa muttei mutsin/faijan/kaverin/siskon/veljen...? Ne on sitten varmaan parempia bakteereita?
just to be sure B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)B-)
7Nev- rusalkaa
leivänmuruja yms. maitopurkista.
- Neiti.21
mutta vastaan silti..
-En mutta toisinaan juon tuoremehua suoraan purkista kun ei sitä kukaan muu juo.
-Pesen tietenkin koska sitä käyttää muutkin.
-Mä kävelen aina niin ajatuksissani ja hirveellä vauhdilla,että tuskin huomaisin itsekkään. Jos kuitenkin huomaisin niin ajattelisin pitää itse kunnes mieleen tulis ajatus,että joku saattaa nähdä sen..eli huikkasen perään, siitä vasta hyvä mieli tuleekin :)
-Käsipyyhkeeseen.
-Öh, no en ole.
6)Pahin vessa mokasi?
-Eipä noita taida olla? Aika simppeliä se vessassa käyminen on.
-Yäks, no en!
-Punaset erilleen,muut menee suoraan koneeseen ja kone päälle kun on täynnä.
-En muista koskaan sanoneeni äidille ilkeäsi. Siis rehellisesti. Kukaan muu ei varmaan mun ilkeilyltä olekkaan säästyny.
-Isän kanssa on ollu aikamoisia sanasotia.. joskus olen sanonut olevani onnellinen,että se on pysyny poissa mun elämästä ja joskus kun se on sanonu,että sen olis pitäny olla kasvattamassa mua jotta musta olis tullu erilainen niin oon sanonu,että luojan kiitos ei sitten ollu. Nämä loukkaukset ei kyllä suinkaan ole olleet yksipuolisia.
11)Oletko kännissä?
-En.
-Aamutakki.
-Telkan, sohvapöydän, sohvan, sohvatuolit, ikkunan, jne..
-Seinän.
-Toisinaan kaipaan joitakin vanhoja koulukavereita. Mutta tärkeimmät on säilyneet.
-Pää on ihan tyhjä, kuten huomaa.
-Haen muka-kahvia (kofeiinitonta). - Marie-Cecile
--En.
--Laitan useimmiten tiskipöydälle,niin, että siitä voi juoda vettä toistekin saman päivän aikana ja sitten pesen sen, jos ei ole tarkoitus enempää vettä juoda.
--Noukin sen ja juoksen kiinni, ja annan sen hänelle.
--vieraspyyhkeeseen.
--Olen. Ja kun pitää etsiä jotain, jolla pilkkoa kakkaa on jotenkin nöyryyttävää tunteena.
6)Pahin vessa mokasi?
--Krapulassa olen mennyt kaverin luona krapulakakalle ja haju oli niin kamala, että oksensin sitten myös-viereiselle lavuaarille (istualleen, koska krapulakakan koostumus oli nestemäisempää kuin useimmat halauaisivat siihen aikaan päivästä, niin en voinut nousta). Ja tukin aika tehokkaasti sen lavuaarin. Haju oli aivan kamala. Sen oksennuksen siivoaminen kamalaa puuhaa. Niin ja se kauhein osa. Tämä kaverin asunto oli yksiö ja vessan ovea ei saanut kokonaan kiinni, joten koko asunto haisi aivan kauhealla. Ainoa pelastukseni oli se, että herään itse aina ennen 9.00 ja hän taas ei normaalistikaan vapaapäivänä pääse ylös ennen 12.00, niinpä tämän tapahtuman aikana, häntä ei kauheasti hetkauttanut, kun hän oli aivan tajukankaalla. Ja koska en normaalisti kärsi kauheasti krapulasta, kuulin tästä vielä vuosia (koska fiksuna ihmisenä tietysti kerroin tästä kaverilleni, vaikka hän ei herätessään huomannut yhtään mitään outoa muuta kuin, että olin pessyt vessan :)
--En.
--Lajittelen.
--Kaikenlaista kamalaa on tullut sanottua ja ilkeinhän on se, jolla on eniten loukannut äitiä ja vain äitini tietää mikä se on, mutta eniten minua harmittaa, että olen sanonut toivovani olevani adoptoitu.
--Samat kuin edelliseen, mutta isälle en ole kauhean ilkeä ollut koskaan, koska emme ole koskaan oikein hänen kanssa riidelty.
11)Oletko kännissä?
--En.
--T-paita ja kotihousut.
--Pari taulua,tyhjän dumle-pussin ja pinon maksettuja laskuja, jotka odottavat kansioon laittamista.
--Kirjahyllyn.
--Toki.
--Aaliayh- Try again
http://www.youtube.com/watch?v=tuIVnj0mIPI
--En tiedä vielä. Lenkille tai kauppaan. - rusalkaa
Kyllä.
Laitan kaappiin.
Kun tiedän keneltä raha tippui, palautan sen: Hei, et tainnut huomata, sinulta putosi tämä.
Vieraspyyhkeeseen tai siihen missä lukee kädet.
Olen.
6)Pahin vessa mokasi?
Taisi tulla hirveet kankkusripulipaskat ja ne jäi kuivan wc-pöntön sisäseiniin roikkumaan, vaikka huuhtelin pöntön niin kuin pitää. Seuraava wc-kävijä kuulutti isoon ääneen, että kenes paskat tuola pöntössä roikkuu. Tää tapahtui yo-teatterin harkkatiloissa.
Olen, harjasin omat hampaat.
No en, vaikka pyrkimys olisi siihen suuntaan.
Se että se on juoruämmä eikä siihen voi luottaa. Kaiken lisäksi uskon asian olevan näin.
Muistan kyllä sen, että se on antanut mulle selkäsaunoja ja mistä olemattomista syistä, voin vaikka takapuolestani näyttää jäljet...tänä päivänäkin.
Isä sai aikoinaan hirveän raivarin tästä, koska lapsen ei pitänyt muistaa mitään. Minäpä muistan! ikävä kyllä. Sain hirveän läksytyksen veljeltäni jai sen vaimolta, kun ne luulivat minun suututtaneen isän vihjailuilla Nokian osakkeitten myymättä jättämisestä silloin ennen kuin it-kupla puhkesi. Siitä siis EI ollut kysymys, ei sinne päinkään.
Näin meillä puhutaan asioista. Oletetaan ja sijoitetaan paskaa toisen niskaan.
11)Oletko kännissä?
En.
Yöpaita, villatakki ja vilasukat. Olen flunssassa.
Ruusukuvioinen sininen keinutuoli, johonka olen kasannut viimeksi pestyt jo kuivat villasukat, kaulahuivit ja pipot.
Mun petaamaton sänky.
Joo, palstamiestä. Sillä on niin paljon menoa, ettei meidän kohtaamiset enää onnistu.
Rauli Badding Somerjoki: Kuihtuu kesäinen maa
Keitän lisää teevettä, kuuntelen ton biisin ja alan katseleen töllöä. Pitäskö imuroida, niin saan helpommin tytöt peseen lattiat. Äh, ei jaksa. - jenzsku
1) juotko maitopurkkista suoraan?
joskus mut aika harvoin...viimeks eilen...
2) jos juot lasista/mukista vain vettä,niin laitatko juonnin jälkeen takaisin kaappiin vai pesetkö lasin/mukin? ööh joskus.. ja en pese heti lasia ja mulla on paha tapa ottaa aina uusi lasi =/
3)Edessäsi kulkevalta ihmiseltä putoaa 20 euron seteli,eikä hän huomaa sitä.mitä teet? hmm en tiedä. tai no varmaan ottaisin sen.....mut jos se on tosi seksy mies niin sit varmaan antaisin takaisin.
4) Kylässä käyt vessassa,mihin kuivaat kätesi? pyyhkeeseen
5)oletko koskaan tukkinut vassanpyntyn ulosteellasi?
en mutta eräs mies kerran tukki .perkule!!!
6) pahin vessa mokasi? hmm ei tuu nyt mieleen mitään vessa mokii.
7) oletko lainannut luvatta toisen hammasharjaa? ja mihin tarkoitukseen? JOO OLEN.siskon hammasharjaa.pesin omat hampaat:D kyl tisin ainakin 3kertaa lainata tohon tarkoitukseen heh.
8)lajitteletko likapyykkisi? juu tosin en aina kaikkii ja sit ne lojuu ympäri kämppää niinku puhtaatki vaatteet.
9) ilkein sanomasi sana/asia äidillesi? en ole pitkään aikaan mitään ilkeetä sanonut mun äidille. enkä muista kaikkee(olen ollut tosi vaikea lapsi) mutta tää on jäänyt mieleen mikä kaduttaa kun äiti oli ostanut mulle synttäri lahjaksi cd:n haukuin sen cd:n ihan vitun huonoksi ja tollasta :(
10) ilkein sanomasi sana/asia isällesi? en muista. mutta ei siitä kovin kauaa ole kun haukuin isääni tyhmäksi. (mun isä osaa meinaan olla välillä aika rasittava)
11)oletko kännissä?en
12) mitä sinulla on päälläsi? farkut ja tällänen musta pitkähihainen paita.en nyt osaa selittää tarkemmin...
13)katsot oikealle,mitä näet? lipaston minkä päällä on valokuvia ja likainen lautanen niin ja tuolin näen ,minkä päällä on villapaita ja sohvan ,tyynyn....
14)katsot vasemmalle,mitä näet?pahvilaatikko minkä päällä on synttäri lahjapussi:D
15)Kaipaatko menneisyydestäsi ketään ihmistä?joo ehkä vähän.
16)mikä biisi tulee mieleesi juuri nyt? ööh hmm jenni vartiainen ihmisten edessä 8)
17) mitä teet tämän jälkeen? surffailen netissä..... - Lonely_Soul
- Myönnetään että joskus tulee juotua, mutta siis ihan kotona ja ikiomasta purkista tietenkin.
- Kyllä mä sen aina huuhtaisen, joskus ehkä tiskaankin.
- Luultavasti palautan tälle henkilölle.
- Ööö, pyyhkeeseen tai paperiin.
6)Pahin vessa mokasi?
- Ööö, ei nyt tuu mieleen mitään mokia vessoista...
- Vahingossa, ja hampaitten pesuun.
- Aina.
- Noh, en kehtaa tässä sanoa, sen verran tulehtuneet välit meillä yhdessä vaiheessa oli.
- En ole koskaan sanonut pahasti isälleni.
11)Oletko kännissä?
- En ikinä.
- Ööö, no just tulin suihkusta eli ei mitään.
- Sänkyni.
- Ikkunan.
- Kyllähän mie.
- Päässä soi Queenin "Love of my life", sopii tähän hyljätyksi tulleen tunnelmaan... :(
- Pisulle, pesulle ja nukkumaan. ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861789Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171121Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981106Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92846
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot151828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51764Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs54751- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv52681