Varastaminen on julma !

savonarola

Päivän Sana

Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Joh. 10:10 (KR33/38

Mutta myös Markus neljässä puhutaan varkaudesta-->
14 Kylväjä kylvää sanan.
15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
16 Ja mitkä kallioperälle kylvettiin, ovat niinikään ne, jotka, kun kuulevat sanan, heti ottavat sen ilolla vastaan,
17 mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee ahdistus tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.
18 Ja toisia ovat orjantappuroihin kylvetyt; nämä ovat ne, jotka kuulevat sanan,
19 mutta maailman huolet ja rikkauden viettelys ja muut himot pääsevät valtaan ja tukahuttavat sanan, ja se jää hedelmättömäksi.

Kun joku saa sanoman Herralta mitä meidän tulis tehdä tai ollaan kutsuttu,, niin saatanalla on moni tapoja millä hän kitke sen pois sydämestämme jos sallimme sen tapahtua.

Olkaa siunattuja rukouxessa !!! Varokaa saatanan juonia.

10

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja Liliukselle...

Nämä varastavat joka päivä 20 miljoonaa euroa Suomen kansalta! Herra on Kuningas!

• umpihetero.

että kyseinen avaaja tietää mikä on fortum tai kuka on lillus? ei niitä löydä raamatusta...

• ..ajattelin vain jos...
        umpihetero. kirjoitti:

että kyseinen avaaja tietää mikä on fortum tai kuka on lillus? ei niitä löydä raamatusta...

..jeesus sattuu lukemaan tätä palstaa, että se saattais tuntee. Ainakin etunimellä, Mikael Lilius.
        Tiijä vaikka olis jeesuksella sähkölasku maksamatta, saattais vaikka lasettaa jonkun kirouksen tms.

• väärin
        ..ajattelin vain jos... kirjoitti:

..jeesus sattuu lukemaan tätä palstaa, että se saattais tuntee. Ainakin etunimellä, Mikael Lilius.
        Tiijä vaikka olis jeesuksella sähkölasku maksamatta, saattais vaikka lasettaa jonkun kirouksen tms.

Taivaan sähkö saadaan tuulivoimasta. Niillä on omat keneraattorit. Jos tulee tyyni niin enkelit vatkaa siipiä ropelin edessä ja Jeesus voi mennä nettiin eroakirkosta.fi sivulle.

• väärin kirjoitti:

Taivaan sähkö saadaan tuulivoimasta. Niillä on omat keneraattorit. Jos tulee tyyni niin enkelit vatkaa siipiä ropelin edessä ja Jeesus voi mennä nettiin eroakirkosta.fi sivulle.

Tulee kohta takaisin !! Niin ja kun Hän tulee,, olis parasta olla Hänen oma koska Hän Omiensa luo tulee.
        Ei Hän mitään luopioitten luo menee ero.fi. ryhmään luo ettäs tiät.

• raahaa
        savonarola kirjoitti:

Tulee kohta takaisin !! Niin ja kun Hän tulee,, olis parasta olla Hänen oma koska Hän Omiensa luo tulee.
        Ei Hän mitään luopioitten luo menee ero.fi. ryhmään luo ettäs tiät.

Luopiot varastaa rahaa veljiltä ja siskoilta. Huijaavat keksityillä tarinoilla puutteistaan. Se on varkautta.

"ettette olisi kenenkään avun tarpeessa."

• Joku väitti mun varastaneen auroraboreallis nikkini ja että se on rekattu, hällä väliä, mutta varastaminen on julmaa enkä salli että edes köyhät varastavat ruokaa, ajattele.
      Silti "ryöväri"sai armon ristinpuulla, koska tiesi mitä oli väärin tehnyt ja katui. Mä oon, Savonarola monesti miettinyt voiko sitä soveltaa juuri kuolemassa olevaan katuvaan syntiseen vai oliko se armo silloin vain varkaalle.
      En tiiä sitä.

• Armollinen sovintoVeri voi meitä auttaa? Niin tuskin täältä kukaan meistä selviää taivaaseen? Kyllä mun mielestä voi, sellainen varmuus mulla on. Tätä minä pidän kiinni kunnes Pyhä Henki muuta näyttää minulle !! Pidämme kiinni Jeesuxen veri ja julistamme Hänen Veressä armoa niille jotka katuvat ja tekevät parannuxen vaikka se olis sekuntti ennen kuolema. Ole siunattu ja Rohkea !! : )

• savonarola kirjoitti:

Armollinen sovintoVeri voi meitä auttaa? Niin tuskin täältä kukaan meistä selviää taivaaseen? Kyllä mun mielestä voi, sellainen varmuus mulla on. Tätä minä pidän kiinni kunnes Pyhä Henki muuta näyttää minulle !! Pidämme kiinni Jeesuxen veri ja julistamme Hänen Veressä armoa niille jotka katuvat ja tekevät parannuxen vaikka se olis sekuntti ennen kuolema. Ole siunattu ja Rohkea !! : )

Jeesus elää:)

• henkinen lihamöykky
        auroraboreallis kirjoitti:

Jeesus elää:)

Jos jeesus elää, se on zombie.
        Elvis elää kans. Se on zombie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4989
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3369
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2680
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1737
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1332
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1170
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1015
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      52
      897
    Aihe