mitä sanoit catmintille ?
hei metsis!
18
765
Vastaukset
Ei oo tärkeetä. Ois kai pitäny pukata se kommentti meiliin sille tai pitää kokonaan turpa kiinni ni ketää ei vaivais.
(oike alotus piti taas vääntää.huhhei)- on mestari
pukkaamaan meilejä naisille...oikea kanerva...
- muotoa :
on mestari kirjoitti:
pukkaamaan meilejä naisille...oikea kanerva...
"oon paskalla täällä ulkohuussissa, haluutsä mua???!
- .......................
muotoa : kirjoitti:
"oon paskalla täällä ulkohuussissa, haluutsä mua???!
Räplää ittes märiäksi sillä välin kummä käyn paskalla!
että illalla vois olla aineksia kunnon joukkomyllyyn, i lick it, i lick it a lot. Jos ei muuta niin mä ainakin lupaan tehdä kaikkeni sen eteen. Rähisyttää jo nyt ja en usko että pikku dokaaminen ainakaan lieventää sitä.
- Marie-Cecile
Damn. Aina kun täällä on jotain tulossa ja ilmassa väreilevässä, mulla on aina ollut jotain menoa ja sitten jälkipuinnin yhteydessä olen tänne tullut pällistelemään ihmeissään, että mitä pirua täällä taas on tapahtunut ja tottakai aina kaikki ketjut ovat kadonneet.
- voisiko
Marie-Cecile kirjoitti:
Damn. Aina kun täällä on jotain tulossa ja ilmassa väreilevässä, mulla on aina ollut jotain menoa ja sitten jälkipuinnin yhteydessä olen tänne tullut pällistelemään ihmeissään, että mitä pirua täällä taas on tapahtunut ja tottakai aina kaikki ketjut ovat kadonneet.
joku vaikka seivailla niitä välillä ja laittaa sitten myöhemmin jonnekin jakoon? (hehe, mä _olen_ koukussa)
- Marie-Cecile
voisiko kirjoitti:
joku vaikka seivailla niitä välillä ja laittaa sitten myöhemmin jonnekin jakoon? (hehe, mä _olen_ koukussa)
Olis joku kunniagalleria ML:n parhaimmat mäiskinnät, ML:n parhaimmat söpöilyt jne. Niin pysyis jotenkin edes mukana tässä touhussa. :D
Marie-Cecile kirjoitti:
voin luvata yrittää. Eihän näistä perkeleistä koskaan kyllä tiiä alkaako ne millekkään.
- .......................
yrmio kirjoitti:
voin luvata yrittää. Eihän näistä perkeleistä koskaan kyllä tiiä alkaako ne millekkään.
Kuka se osasi sen goonglehistorina selvittää? Tai se pitää kai asentaa omalle koneelle, että tallentaa, ja sitten voi katsoa myös nämä poistetut kommentit/ketjut.
En voi sanoa kuin että halveksin syvästi ihmistä, joka pitää itseään täydellisenä mutta haukkuu toisia koko ajan rumilla nimillä ja kiroilee. - cat.mint
....................... kirjoitti:
Kuka se osasi sen goonglehistorina selvittää? Tai se pitää kai asentaa omalle koneelle, että tallentaa, ja sitten voi katsoa myös nämä poistetut kommentit/ketjut.
En voi sanoa kuin että halveksin syvästi ihmistä, joka pitää itseään täydellisenä mutta haukkuu toisia koko ajan rumilla nimillä ja kiroilee.viittaat mutta koska avauksessa oli puhetta minusta, niin saatat viitata minuun. En todellakaan pidä itseäni täydellisenä, lopeta tuollainen valehtelu. En ole koskaan niin sanonut, joten tuo on omassa mielessäsi syntynyt väärä ajatus.
- sirpamaikkarilta
yrmio kirjoitti:
Oon menossa kavrille alottelee. Parempi se omaki vitutus ois täällä purkaa kun lähtee kännissä livenä vittuilemaan. Saa vielä turpaansa. Noh, en ookkaa kertaakaan ollu kunnon tappelussa. Kerran vaan turpaan saanu kun kaveria puolustanu. Seki tappelu loppu samantien siihen.
- Marie-Cecile
....................... kirjoitti:
En voi sanoa kuin että halveksin syvästi ihmistä, joka pitää itseään täydellisenä mutta haukkuu toisia koko ajan rumilla nimillä ja kiroilee.välimuisti on itseasiassa aika yksinkertainen juttu, mutta yleensä kai pitäisi osata hakea oikeita asioita. Googlaa normisti
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=marie-cecile miehen&btnG=Google-haku&meta=
ja valitsee sitten sen välimuistissa/cached-linkin sieltä haun vasemmasta alareunasta.
http://64.233.183.104/search?q=cache:ZXREihOztUQJ:keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000009&posting=22000000032313241 marie-cecile Miehen&hl=fi&ct=clnk&cd=3&gl=fi
Esimerkkilinkit on tosin hieman syvältä, kun ne eivät ole poistettuja ketjuja, mutta en oikein muita halunnut käyttää esimerkkinä kuin itseäni. sirpamaikkarilta kirjoitti:
Oon menossa kavrille alottelee. Parempi se omaki vitutus ois täällä purkaa kun lähtee kännissä livenä vittuilemaan. Saa vielä turpaansa. Noh, en ookkaa kertaakaan ollu kunnon tappelussa. Kerran vaan turpaan saanu kun kaveria puolustanu. Seki tappelu loppu samantien siihen.
oikeesti ees vituta, ainakaan enää kun sain käytyy kaupassa ja haettuu bisseä. Kieltämättä rähinäkänni ja yleiset paikat on vähän huono yhdistelmä, varsinkin miehelle 5 maissa taksijonossa.
- toistaa...???
voisiko kirjoitti:
"sheivailla???"
- hoot pois
toistaa...??? kirjoitti:
"sheivailla???"
ei vaan save [seiv] tallentaa
- kaikki ookei
hoot pois kirjoitti:
ei vaan save [seiv] tallentaa
"GHOAT SHEIV THÖ KVIINNN!!!!111111"
- cat.mint
liikuttaa? Se sanoi jotain henkilökohtaiseen elämään liittyvää, tai siis kysyi, ja tosiaan ei olisi palstalla sitä pitänyt kysyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?881960Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991212Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181196Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol811014- 94904
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154889Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt53824Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56799Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv60769- 53704