Vaadin vuokratyön teon laittomaksi..
Siinä eduskunnalle välikysymys.
Ihmisten orjuuttamisesta.
Vuokratyö laittomaksi
16
1862
Vastaukset
- 'orja'
Minä vuokratyöläisenä olen saanut tehdä työtä ihan kivasti...
Tosin onhan tämä melkoista orjuuttamista.
nytkin on mennyt seitsemään päivää töitä näin.
Aamuisin 10 vaille 7 soi puhelin hälytys töihin 7
neljään uuteen eri paikkaan.
Kyllä on meikä saanut haipakkaa niin ruumiillisesti kuin henkisesti.
Säälistä lupasivat viikonlopun huilia, kun on ollut niin paljon äkkilähtöjä.
Köyhän on pakko yrittää, jos meinaa pitää katon pään päällä - näitä hölmöjä
Niin että pahennettaisiin työttömyyttä? Vuokratyö työllistää ja luo työpaikkoja. Ai et tiennyt tätä? Hups... puhuitkohan nyt ohi suusi.
Terv. Pitäaikaistyötön joka on juuri työllistynyt- provo....
Et sinä mikään pitkäaikaistyötön ole ollut, älä narraa.
- näitä hölmöjä
provo.... kirjoitti:
Et sinä mikään pitkäaikaistyötön ole ollut, älä narraa.
En vissiin... tule itse Orimattilaan ja etsi itsellesi työ metallialalta. Sopii tulla isottelemaan tänne jumalan selän taakse. Täällä ei olla missään Helsingissä, jossa töitä on ylimääräistä.
Olin 7v työttömänä, ennen kuin vuokratyöllä työllistyin. Nyt olen vajaan vuoden vuokratyöllä tehnyt ja ihan helvetin kiitollinen siitä olen. Ilman sitä olisin EDELLEEN siinä samassa tilanteessa kuin seitsemän vuotta olin.
Joten älä poika tule lässyttämään kirjaviisauksillasi tällaiselle 40 miehelle. Vuokratyö tuo NÄKYVÄSTI työpaikkoja ja samaa sanoi työkkärin neuvojakin. Joten ennenkuin auot sitä vitun viisasta päätäsi, tule käymään Orimattilassa ja näytä mistä sitä työtä saadaan. - joopajooopajoo
näitä hölmöjä kirjoitti:
En vissiin... tule itse Orimattilaan ja etsi itsellesi työ metallialalta. Sopii tulla isottelemaan tänne jumalan selän taakse. Täällä ei olla missään Helsingissä, jossa töitä on ylimääräistä.
Olin 7v työttömänä, ennen kuin vuokratyöllä työllistyin. Nyt olen vajaan vuoden vuokratyöllä tehnyt ja ihan helvetin kiitollinen siitä olen. Ilman sitä olisin EDELLEEN siinä samassa tilanteessa kuin seitsemän vuotta olin.
Joten älä poika tule lässyttämään kirjaviisauksillasi tällaiselle 40 miehelle. Vuokratyö tuo NÄKYVÄSTI työpaikkoja ja samaa sanoi työkkärin neuvojakin. Joten ennenkuin auot sitä vitun viisasta päätäsi, tule käymään Orimattilassa ja näytä mistä sitä työtä saadaan.vuokratyö syö vakituisia työpaikkoja
- juujaaaaaaaaa
joopajooopajoo kirjoitti:
vuokratyö syö vakituisia työpaikkoja
Eihän se meidän pompotettavien vika ole jos työnantaja haluaa työvoimaa silloin kuin siltä tuntuu.
Ilomielin minäkin vakkari paikan haluaisin, mutta jostainhan se on meidänkin rahat revittävä, ettei sossun luukulla tarvi notkua - joopajooopajoop
juujaaaaaaaaa kirjoitti:
Eihän se meidän pompotettavien vika ole jos työnantaja haluaa työvoimaa silloin kuin siltä tuntuu.
Ilomielin minäkin vakkari paikan haluaisin, mutta jostainhan se on meidänkin rahat revittävä, ettei sossun luukulla tarvi notkua5vuotta sait paljon helpommin vakituisen työn. Nyt ensikertalaisen olen vuokratyöntekijänä, mutta onneksi työtä pitäisi olla huhtikuuhun (sesonki). Sitten kesäduuni ja sen jälkeen taas vittuun suomesta "talveksi".
Että on vuokratyöllä myös etunsa.. - Puhut
joopajooopajoo kirjoitti:
vuokratyö syö vakituisia työpaikkoja
Jos näitä vuokrafirmoja ei,olis-työpaikkoja olis avoimilla markkinoilla. Nyt työpaikkoja ei ole tarjolla kuin näillä Bisnes Firmoilla, jossa sahataan silmään niin paljon kuin ehditään. Maksetaan 7-8€ /h
työntekijälle-kuitenkin laskutetaan 38-40€/h ja ehkä enemmänkin,riippuu alasta.Tämä on siivoojan taksa.
Työtä pitää saada avoimilta markkinoilta. Miksi muuten melkein joka päivä syntyy uusi fuokrafirma jos se ei olis HYVÄÄ BISNESTÄ? - Liikeneroope
Puhut kirjoitti:
Jos näitä vuokrafirmoja ei,olis-työpaikkoja olis avoimilla markkinoilla. Nyt työpaikkoja ei ole tarjolla kuin näillä Bisnes Firmoilla, jossa sahataan silmään niin paljon kuin ehditään. Maksetaan 7-8€ /h
työntekijälle-kuitenkin laskutetaan 38-40€/h ja ehkä enemmänkin,riippuu alasta.Tämä on siivoojan taksa.
Työtä pitää saada avoimilta markkinoilta. Miksi muuten melkein joka päivä syntyy uusi fuokrafirma jos se ei olis HYVÄÄ BISNESTÄ?Kuka on väittänyt ettei vuokratyön välittäminen olisi kannattavaa? Mutta luuletko että tölkki Batteryä maksaa 2,20 Sinebrykoffille, eli saman mitä maksat siitä kaupassa? Tottakai kaikki liiketoiminta on kannattavaa, tai pian se on entistä liiketoimintaa.
Voi justus näitä liiketalouden neroja näillä foorumeilla... - eri juttu
Liikeneroope kirjoitti:
Kuka on väittänyt ettei vuokratyön välittäminen olisi kannattavaa? Mutta luuletko että tölkki Batteryä maksaa 2,20 Sinebrykoffille, eli saman mitä maksat siitä kaupassa? Tottakai kaikki liiketoiminta on kannattavaa, tai pian se on entistä liiketoimintaa.
Voi justus näitä liiketalouden neroja näillä foorumeilla...mitä sun kaljas maksaa missäkin firmassa,ei ole varaa siivoojan liksoilla edes ostella.Taidat itse olla fuokrafirman omistaja kun sulla on vara juoda noin kallista energiajuomaa.Fuokrafirmat EI PARANNA TYÖLLISTYMISTÄ.
- luodaan työpaikkoja
Kysympä vain,kerro ihmeessä, kuinka moni on saanut vakituisen työpaikan vuokrafirman kautta????? Taidat itse kuulua näihin hölmöihin!
- Liikeneroope
eri juttu kirjoitti:
mitä sun kaljas maksaa missäkin firmassa,ei ole varaa siivoojan liksoilla edes ostella.Taidat itse olla fuokrafirman omistaja kun sulla on vara juoda noin kallista energiajuomaa.Fuokrafirmat EI PARANNA TYÖLLISTYMISTÄ.
Huvittaa aina nämä keskustelut siitä mitä vuokrafirma laskuttaa asiakkaaltaan. Ketä kiinnostaa? Eihän se liity mitenkään työntekijään. Jos keskustellaan palkasta, niin keskustellaan sitten palkasta. Se sentään liittyy työntekijään. Mutta vaikka vuokrafirma veloittaisi asiakasta tonnin tunnilta, niin who cares...
Puhutaan siis esim. siitä mitä se tölkki Batteryä maksaa kaupassa, eikä siitä mitä sen tuottaja veloittaa tukkuliikettä tai kauppaa.
Focus people focus... it can't be that hard... - mukamas huvittavaa.
Liikeneroope kirjoitti:
Huvittaa aina nämä keskustelut siitä mitä vuokrafirma laskuttaa asiakkaaltaan. Ketä kiinnostaa? Eihän se liity mitenkään työntekijään. Jos keskustellaan palkasta, niin keskustellaan sitten palkasta. Se sentään liittyy työntekijään. Mutta vaikka vuokrafirma veloittaisi asiakasta tonnin tunnilta, niin who cares...
Puhutaan siis esim. siitä mitä se tölkki Batteryä maksaa kaupassa, eikä siitä mitä sen tuottaja veloittaa tukkuliikettä tai kauppaa.
Focus people focus... it can't be that hard...Mene töihin vuokrafirmaan- vaikkapa siivoojaksi ensi alkuun.Mahdatko vielä jaksaa toivoa että saisit VAKITUISEN TYÖPAIKAN.On se niin paljon orjan hommaa, että luulisi palkka-asiakin vähän puhuttelevan arvoisaa asiantuntijaa!!!
- Liikeneroope
mukamas huvittavaa. kirjoitti:
Mene töihin vuokrafirmaan- vaikkapa siivoojaksi ensi alkuun.Mahdatko vielä jaksaa toivoa että saisit VAKITUISEN TYÖPAIKAN.On se niin paljon orjan hommaa, että luulisi palkka-asiakin vähän puhuttelevan arvoisaa asiantuntijaa!!!
Noniin, tulihan se sieltä kun vähän potkii. Nyt puhut taas asiasta! Puhut vakituisesta työpaikasta ja se koskettaa työntekijää. Hienoa!
Se mitä vuokrafirma laskuttaa, se ei kosketa... Mutta hienoa, jatketaan tästä. - lailla turvattua orjaskeidaa
Liikeneroope kirjoitti:
Noniin, tulihan se sieltä kun vähän potkii. Nyt puhut taas asiasta! Puhut vakituisesta työpaikasta ja se koskettaa työntekijää. Hienoa!
Se mitä vuokrafirma laskuttaa, se ei kosketa... Mutta hienoa, jatketaan tästä.Millaisia omistus-ja liitos taustoja löytyneekään näiden kusetus vuokralafkojen takaa?
Kysynpä vain..Nimet voisivat sotkea bisnestä, jonka tämä maa sallii ihmisten kustannuksella jotta mitään tuottamattomat virkamiehet saavat nysvättävää.
EU saa orkut Brysselissä tällaisesta toiminnasta, kun se lienee heidän mieleensä..niin tilastoissa kuin muutenkin.200000 ihmisrauniota halutaan ilmaistyöpelinappulaksi jotta kaikenmaailman rekryfirmat voivat laskuttaa kohtuuttomuksia heidän kustannuksella.
Olin näet itse tässä joukossa joskus se paskaa niskaan saanut ja tiedän mitä se on.Useimmat ovat siinä kunnossa, että eivät oikeuksiaan edes hae.
Kuten totean..vuokratyön tulisi olla yli 3kk ajan jälkeen laitonta ja työntekijä joko ottaa määräaikaiseksi ja sitä kautta vakinaiseksi.Vähintään tällä kaavalla.
Onkohan jossakin asiat hiukan päin persettä, jos monet ovat vuosikausia"vuokrattuna"..
Ei taida olla ihan työn tarkoitus silloin.
Asiaa voi verrata siihen, että omaat jonkin pysyväissairauden ja haet vaikkapa vakuutusta josta maksat korotettua hintaa muihin verrattuna, vaikka se sairaus ei mitenkään vaikuttaisi elämääsi.
Suomi tasa-arvoinen maa?Ja paskat sanon minä!
Ja kumman hiljaa ovat liitotkin asiasta, vaikka siihen puuttumatta sahaavat omaa oksaansa.
- mukamas "autetaan"
herrat vaan haluaa virkoja ja korkeampaa palkkaa.
ei tässä ketään "auteta", se on kusetusta, virastotätit haluaa lisää virkoja ja lisää palkkaa ja työtön ei saa muutakuin vain perkuu jätteistä kasan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856314
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283150Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691706- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859