Minulla on pitkään ollut vain yksi rukous keskeisellä paikalla.Mutta Jumala ei tunnu vastaavan tähän rukoukseen - niinkuin ei muihinkaan rukouksiini.Mutta en siitä niin välitä.Tämä olisi kuitenkin tärkeä:
4.Moos.11:15. Ja jos näin aiot kohdella minua, niin SURMAA MINUT mieluummin, jos olen saanut ARMON sinun silmiesi edessä, ja päästä minut näkemästä tätä kurjuutta."
Joku onneton sielu on myös joskus yrittänyt auttaa minua ja rukoillut,että kuolisin,mutta ei siihenkään nähtävästi vastausta tullut.Omat rukouksenikin kaikuvat kuuroille korville tässä asiassa.
Voisivatko palstan hurskaimmat helluntailaiset rukoilla yllä olevan "Mooseksen rukouksen" puolestani?
Eikö Jumala vastaa tähän rukoukseen?
6
214
Vastaukset
näin aiot kohdella minua niin surmaa minut mieluummin jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä. Päästä minut näkemästä tätä kurjuutta."
Herra mä tuon sun eteen tän toisen ihmisen tässä, Jeesus. Anna hänellekkin lepo ja rauha...RAUHA Sinun nimessäsi Jeesus. Tartu kädestä ota hänet syliisi Pyhän Hengen kautta.
Sinä näet hänet ja minut. Kiitos voimastasi ja kiitos johdatuksesta.Minullapa on ollut monta semmoista rukousta johon Jumala ei ole ikäänkuin ollut kuulevinaankaan.
Rukous on anomus. Anomus on pyyntö. Menneinä vuosina olen ollut myös joskus tilanteissa että hyppään melkein nyrkit pystyssä Jumalan edessä ja sanon, että tämän täytyy nyt tapahtua. Mutta se ei tapahtunut, eikä ole vieläkään tapahtunut vaikka olen jo muuttanut aikaa sitten pois paikkakunnaltakin. Heh, tiedän kyllä miltä siellä tuntuu. Sitten tuossa tunnetilassa on vielä vaara, että rukoilee itsensä ns. epäuskoon ja alkaa sanoa itselleen, että kun se ei vastaa niin ei sitä ole, ja tätä minä julistan. "Ei oleee Jumalaaaa eeei oleee". No auttoiko? No ei.
Näissä tälläisissä elämänpätkissä kannattaa istahtaa hetkeksi miettimään kuka on kenen palvelija? Se vanha juttu siitä pidätkö yhteyttä "Pyhään Henkeen" ja "Pyhään Renkiin".
Tsemppiä sulle kuitenkin. Usko tai älä sua katsellaan kokoajan, sua kuullaan kokoajan ja kokoajan sua koulutetaan.- vava
kirjoitit täyttä asiaa.aina ei rukouksiin tunnuta
vastaavan millään lailla.epäusko nousee ja mieli
mustuu.kaikki vaan tuntuu kaatuvan päälle.
lopulta asiat järjestyy tavalla tai toisella ja
aikaa kuluu.
sitten joskus myöhemmin saattaa asia tulla mieleen ja huomaa,että hyvinhän tässä taisikin
käydä.
vastaus rukoukseen voi tulla pitkän ajan päästä
ja se voi olla ihan jotain muuta mitä pyytää.
pahat päivät koettelee vaan huomenna on uusi päivä.
- helluntalainen.
Täytä tuo rukous, kalauta kunnolla. Amen.
24 "Sentähden minä sanon teille: kaikki, mitä te rukoilette ja anotte, uskokaa saaneenne, niin se on teille tuleva.",
Mutta aikoja ei saa ihminen Jumalalle asettaa, sillä niitä ei ole Jumala paljastanut edes omalle Poijalleen;
Matt. 24:36
"Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin."
Ap. t. 1:7
"Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut." [Mark. 13:32 ]hedelmien kypsymistä:
Jaakob 5
7 "Niin olkaa kärsivällisiä, veljet, Herran tulemukseen asti. Katso, peltomies odottaa maan kallista hedelmää, kärsivällisesti sitä vartoen, kunnes saa syksyisen sateen ja keväisen.
8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366