Osaako kukaan sanoa, voiko kuntopyörän kalorilaskuriin luottaa? Minulle tulee aina 500 kcal, kun olen tunnin polkenut. Se laskee kait kulutetun kalorien määrän jotenkin keskiarvojen mukaan, kun ei tarvitse syöttää omaa painoa, ikää yms.
Kalorien kulutus
julia
2
1157
Vastaukset
- että--->
Kuntopyörä ei tiedä painoasi.
Esim. 100 kg ihminen kuluttaa tunnin k.pyöräilyssä 577 ckal (keskiraskas 100W) mutta 50 kg vain 288 ckal. ja vielä vertailun vuoksí 75 kg 433 ckal
Luottaisin enemmän noihin laskureihin, mitä minäkin juuri käytin.
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energycosts.pl- julia
Kiitos sinulle. Itsekin ajattelin, että kyllähän paino vaikuttaa kalorien kulutukseen. Kävin katsomassa kalorilaskuria linkistäsi, ja tuli eri lukemat kuin kuntopyörässä ;) Tulee varmaan jatkossakin laskettua kulutus tällä laskurilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122