.....
Moro
24
1110
Vastaukset
- piti..
tänään saaha kunnon vittuilu aikaseksi. Yrittää ainakin lupasit. Missä se on?
- .....................
No ootko jo niin juovuksissa, että enää pisteitä kirjoittelet? :D
- SupremeSatan
se on yrppä vedellyt muutakin kun vaan pulkkaa
- saatanalla
meni torstain baarireissu? Saitko?
- SupremeSatan
saatanalla kirjoitti:
meni torstain baarireissu? Saitko?
saanu.
- nyt sitte
SupremeSatan kirjoitti:
saanu.
vaan keräämään voitot kotiin.
Toivottavasti ne on jossain kerättävissä. Saatpa sitte edes ne. - SupremeSatan
nyt sitte kirjoitti:
vaan keräämään voitot kotiin.
Toivottavasti ne on jossain kerättävissä. Saatpa sitte edes ne.oli kyse siitä, että lähestyykö kukaan mies minua. Näin valitettavasti pääsi käymään, joten joudun itse vetämään korsettia päälle.
- joo,
SupremeSatan kirjoitti:
oli kyse siitä, että lähestyykö kukaan mies minua. Näin valitettavasti pääsi käymään, joten joudun itse vetämään korsettia päälle.
niinhän se taiskin olla.
No, kait sulla jotain säpinää jäi edes päälle, puh.nro, mese-osoite tai jotain? Täytyshän siitä korsetin käytöstä saada hyvitystä. - SupremeSatan
joo, kirjoitti:
niinhän se taiskin olla.
No, kait sulla jotain säpinää jäi edes päälle, puh.nro, mese-osoite tai jotain? Täytyshän siitä korsetin käytöstä saada hyvitystä.jäi.
- ei nyt vaivuta
SupremeSatan kirjoitti:
jäi.
synkkyyden suohon.
Saithan edes tekosyyn pukeutua korsettiin. Siitä varmaan pidät. - SupremeSatan
ei nyt vaivuta kirjoitti:
synkkyyden suohon.
Saithan edes tekosyyn pukeutua korsettiin. Siitä varmaan pidät.tarvitaanko siihen joku tekosyy. No, eipä tuo jamppa nyt kovin kummonen ollu, kun aamulla ensimmäisenä oli mielessä, että tuleekohan tänään postissa paketteja.
- Pääsit
SupremeSatan kirjoitti:
tarvitaanko siihen joku tekosyy. No, eipä tuo jamppa nyt kovin kummonen ollu, kun aamulla ensimmäisenä oli mielessä, että tuleekohan tänään postissa paketteja.
sen luo yöksi, etkä saanut kullia??
Mikä helvetin velttomuna se oli. Vai oliko se näitä kunnon miehiä, että pitäis naimisissa ensin olla?
Jos on muija kämpillä aamulla ja ukolla mielessä vain äipän paketit, niin eihän se kympillä pelaa. - SupremeSatan
Pääsit kirjoitti:
sen luo yöksi, etkä saanut kullia??
Mikä helvetin velttomuna se oli. Vai oliko se näitä kunnon miehiä, että pitäis naimisissa ensin olla?
Jos on muija kämpillä aamulla ja ukolla mielessä vain äipän paketit, niin eihän se kympillä pelaa.tuota saanu, mutta tyyppi oli näitä, jotka alottaa perkeleellisen anna pillua vonkauksen. Olis senkin aikaa nuollu vaikka pillua, niin olisin voinu antaakin. Ei näin pojat.
- onko nyt
SupremeSatan kirjoitti:
tuota saanu, mutta tyyppi oli näitä, jotka alottaa perkeleellisen anna pillua vonkauksen. Olis senkin aikaa nuollu vaikka pillua, niin olisin voinu antaakin. Ei näin pojat.
hyvä mieli?
Oisit saanu pitkästä aikaa, mutta sittenki piti alkaa venkoilemaan ja viimeinen sana päästä sanomaan.
En enää suhtaudu valitusvirsiisi vakavasti.
Se on kyllä tosi, että teot ennen sanoja. Oisit ny vaikka työntäny tissin sille suuhun, ennen kuin meni perkeleellisen vonkauksen puolelle. - SupremeSatan
onko nyt kirjoitti:
hyvä mieli?
Oisit saanu pitkästä aikaa, mutta sittenki piti alkaa venkoilemaan ja viimeinen sana päästä sanomaan.
En enää suhtaudu valitusvirsiisi vakavasti.
Se on kyllä tosi, että teot ennen sanoja. Oisit ny vaikka työntäny tissin sille suuhun, ennen kuin meni perkeleellisen vonkauksen puolelle.kyllä on. Mua rupee tollaset tyypit vituttamaan aina niin paljon, että en anna piruuttanikaan.
- vonkaavat
SupremeSatan kirjoitti:
kyllä on. Mua rupee tollaset tyypit vituttamaan aina niin paljon, että en anna piruuttanikaan.
Joo,nainen on herkkä peli. Mulle käy samoin etenkin sääliä kerjäävien ja vonkaavien kanssa. Parempi tyyli olisi toimia eli aloittaa vaikka suutelu (hidas viettely... kaksi kertaa olen langennut tällä tyylillä ihan ääliöille, joten toimii se).
Rupeaa tosiaan vituttamaan selittäminen ja paskanjauhaminen. Etenkin saamattomuuksista ja siitä, että mun PITÄISI ANTAA. ei oikein tuu perässä täällä pk-seudulla ko ei oo lunta joten piti vetää sit jotain helpommin liukuvaa.
- ostrich
Pelaakko pokeria nyt? Jos et pelaa kerro joku yrmähtävä stoori. Mä olen Pokerroomin royal tournamentissa 88/2233 jäljellä..
- ......
huomenna, lyödäänkö vetoa.
- .....
toimesta. :D
- ...
...
- vänkyrä-nainen
vaan sullekin. Kovin oot vähäpuheiseks muuttunut:)
heh,
Oot sitte vääntäny oike alotuksen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861689Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981007Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 91784
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661