Kampaaja pilasi hiukset?

tiitu

Kävin tuossa pari päivää sitten kampaajalla värjäyttämässä hiukseni..Lähtötilanne oli tummanrusket hiukset, jossa vaaleita raitoja.
Halusin mustat hiukset hopeisen-sinisillä raidoilla...

Lopputulos, mustat hiukset, jossa sinisiä, vihreitä, vaaleita ja ruskeita raitoja! Kampaaja laittoi tukan niin nätisti, että en edes huomannut noita kaikkia värejä...

Katastrofi! Ajattelin nyt itse heittää mustan värin tähän päälle..Mahtaako se tarttua kunnolla? Aivan varmaa on, että sinne kampaajalle en enää ikinä mene!!

11

2775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilovehair

Ihan ensin, viisainta olisi nyt kuitenkin käydä näyttäytymässä kyseiselle kampaajalle. Tapana on, että korjaus on maksuton. Kannattaa ainakin käydä kysymässä, ei maksa mitään, eikä tukka muutu kysymällä. Jos haluat, kampaaja varmaan värjää tukkasi samaan hintaan myös takaisin mustaksi niin, että lopputulos todella on musta.
      Epäilen, että kotivärjäyksellä saisit raitakohdat kuultamaan tummanvihertävinä.

• tiitu

Aamulla kävin sitten näyttäytymässä kampaajalla...Kertoi, että hiusten värjäys on aina asiakkaan omalla vastuulla ja että kampaaja ei ole vastuussa siitä millainen lopputulos tulee!!! Hänen mielestään hiukset ovat hyvät ja hän värjää ne tietysti uudelleen, 60 euron hintaan...

Kävin siis ostamassa mustan hiusvärin ja laitoin sen nyt päähän..Toivottavasti tulee hyvä :)

Varmaa on, että jatkossa hiuksiani värjää vain yksi ihminen, minä :D

• Törkeää!
        tiitu kirjoitti:

Aamulla kävin sitten näyttäytymässä kampaajalla...Kertoi, että hiusten värjäys on aina asiakkaan omalla vastuulla ja että kampaaja ei ole vastuussa siitä millainen lopputulos tulee!!! Hänen mielestään hiukset ovat hyvät ja hän värjää ne tietysti uudelleen, 60 euron hintaan...

Kävin siis ostamassa mustan hiusvärin ja laitoin sen nyt päähän..Toivottavasti tulee hyvä :)

No ei tasan tarkkaan ole asiakkaan vastuulla millainen on lopputulos! Kyllä kampaajalla on vastuu työstään ihan yhtä lailla kuin muillakin asiakaspalvelussa olevilla. Todella törkeää kampaajalta. Olen kyllä itsekin huomannut että kampaajat ei koskaan myönnä jos ovat mokanneet, ettei vaan joudu korvaamaan mitään.

• Adamil
        Törkeää! kirjoitti:

No ei tasan tarkkaan ole asiakkaan vastuulla millainen on lopputulos! Kyllä kampaajalla on vastuu työstään ihan yhtä lailla kuin muillakin asiakaspalvelussa olevilla. Todella törkeää kampaajalta. Olen kyllä itsekin huomannut että kampaajat ei koskaan myönnä jos ovat mokanneet, ettei vaan joudu korvaamaan mitään.

ikävää miten teillä on negatiivinen kuva kampaajista. Hei se on nyt tytkät sillä tavalla että jos kampaajan ja asiakkaan välillä tulee riitaa, niin sitten siitä voi tehdä valituksen kuluttajasuojavirastoon (taisi olla en oo ihan varma :)) sieltä tulee ammattitaitoinen ihminen katsomaan tilanne kampaajan kanssa ja jos tämä toinenkin ammatti ihminen on sitä mieltä, että virhe on tapahtunut on kampaaja VELVOLLINEN työn veloituksetta korjaamaan. Olet kyllä mahdottoman vaikean kampaajan kanssa ollut tekemisissä...itse olen parturi-kampaaja.

• Cici
        tiitu kirjoitti:

Kävin kampaajalla pari päivää sitten blondaamassa maantienväristä tukkaani ja lopputulos oli törkeän keltainen. Kun menin seuraavana päivänä valittamaan asiasta, kampaaja vain totesi, että kaikki on tehty niin kuin pitää ja mun hiuksista nyt vaan tuli keltaiset! Kampaaja ei ottanut mitään vastuuta työstänsä. Kaiken lisäksi olisin joutunut maksamaan korjauskäsittelystä lisää. Tunnen itseni todella huijatuksi ja mietin parhaillaan jatkotoimenpiteitä tässä asiassa.

• Cici

Kävin pari päivää sitten blondaamassa maantien väristä tukkaani kampaajalla ja lopputulos oli törkeän keltainen. Menin seuraavana päivänä valittamaan asiasta ja kampaaja vaan totesi, että kaikki on tehty ohjeitten mukaan ja lopputulos nyt vaan on keltainen! Kaiken lisäksi korjauskäsittelystä olisin joutunut maksamaan lisää. Kampaaja ei siis ottanut mitään vastuuta työstänsä. Tunnen itseni todella huijatuksi. Mietin tässä parhaillaan jatkotoimenpiteitä.

• hajakala

Heippa kohtalotoverit!

Kannattaa tehdä kirjallinen valitus kuluttajasuojaan.
        Itse soitin sinne, ja pyysin postittamaan valituslaput.
        Sitten täytin ne ja toimitin heilletakaisin. Sain lopulta rahani takaisin.

Lähtötilanne oli,että kampaaja oli tehnyt räikeän virheen värjätessä, hiuksistani
        piti tullaa platinanvaaleat mutta niistä tuli oranssit. Otin kuvan hiuksistani todisteeksi
        kuluttajasuojaan.
        Kampaajani tosiaan ei tullut vastaan ollenkaan, vaan olisi ottanut hintaa uudesta käsittelystä.
        Mainitsin tästä kuluttajasuojalle myös.

Ystäväni oli kerran kampaajalla, ja hänen hiuksistaan piti tulle lämpimän punaiset, ja niistä
        tuli tumman violetit. Kampaaja ei suostunut korvaamaan virhettään, joten ystäväni vei asian kuluttajasuojalle, ja kampaaja joutui korvaamaan virheensä.

Tsemppiaä teille!!

Kannattaa viedä asia eteenpäin! Kampaajat ovat "tottuneet", että suomalaiset vain nielevät kaikki ja eivät vie asioita eteenpäin.

• anna98765421
        hajakala kirjoitti:

Heippa kohtalotoverit!

Kannattaa tehdä kirjallinen valitus kuluttajasuojaan.
        Itse soitin sinne, ja pyysin postittamaan valituslaput.
        Sitten täytin ne ja toimitin heilletakaisin. Sain lopulta rahani takaisin.

Lähtötilanne oli,että kampaaja oli tehnyt räikeän virheen värjätessä, hiuksistani
        piti tullaa platinanvaaleat mutta niistä tuli oranssit. Otin kuvan hiuksistani todisteeksi
        kuluttajasuojaan.
        Kampaajani tosiaan ei tullut vastaan ollenkaan, vaan olisi ottanut hintaa uudesta käsittelystä.
        Mainitsin tästä kuluttajasuojalle myös.

Ystäväni oli kerran kampaajalla, ja hänen hiuksistaan piti tulle lämpimän punaiset, ja niistä
        tuli tumman violetit. Kampaaja ei suostunut korvaamaan virhettään, joten ystäväni vei asian kuluttajasuojalle, ja kampaaja joutui korvaamaan virheensä.

Tsemppiaä teille!!

Kannattaa viedä asia eteenpäin! Kampaajat ovat "tottuneet", että suomalaiset vain nielevät kaikki ja eivät vie asioita eteenpäin.

Älkää menkö kampin hiustaikaan. Tämä oli elämäni hirvein kampaamokokemus. En ikinä joudu valittamaan kampaajalla, mutta nyt oli eka kerta ja on vielä valmistujaiset lauantaina :,(.

Ensinnäkin halusin luonnonvaaleasta tukastani kylmän sävyisen. No siitä tuli KELTAINEN. Kampaaja suostui vihdoin pitkän keskustelun jälkeen laittamaan siihen lisää vaaleita raitoja (hänen ideansa), jotta keltaisuus häviäisi. Se on nyt järkyttävä platina-blondi ja todella huonossa kunnossa.

Pyysin leikkausta sentin. Minultalähti ainakin 8cm.

Pyysin sivuotsiksen tasoitusta. Otsis on nyt järkyttävän lyhyt ja rumasti leikattu.

Lisäksi kampaaja oli myöhässä ja muutenkin tosi töykeä, repi hiuksia ym. Tämä oli CItyDeal -lahjakortti kampaamo. Tein virheen, kun luotin siihen. :(

• shamell

Törkeitä kampaajia !! pitäkää hyvät ihmiset puolenne ja menkää valittamaan lopputuloksista joihin ette ole tyytyväisiä!! ja vaatikaa korjaamaan työn tai korvauksia vaikka sitten tuon kuluttaja-asiamiehen kautta. Kyllä kampaaja on vastuussaa työstään vaikka mikä olisi, Ainoo ongelma on että nuo kuvatut mokat ovat sitä luokkaa että ei ne samat ainakaaan osaa niitä korjata kun ovat värjänneetkin ihan väärin! mokata voi kuka vaan, korjaaminen vaatiikin sitten jo ammattitaitoa..se kellä sitä oikeesti on niin ei tollasia mokia heti teekkään! Niitäkin onneksi on..Kattokaa kadulla hyvännäköisiä hiuksia ja kysykää missä ne käy.. :)

• 1221451

Jos eivät suostu korjaamaan/hyvittämään virhettään, ottakaa rohkeasti yhteys Kuluttajaneuvontaan, älkääkä Suomi24:n keskustelupalstaan.

• Hiustaikanightmare

Kampin Hiustaika on edelleen ihan karmiva paikka, harmi kun en huomannut googlettaa etukäteen. Ostin Offerillasta lahjakortin ja menin paikan päälle. Karmivin kokemus ikinä. Piti kävellä suoraan toiseen kampaamoon korjaamaan mitä korjattavissa oli. Kiertäkää kaukaa, Natalia ei ole ammatiltaan kampaaja. Ihmiskauppaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2323
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1402
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1320
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      271
      1304
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe