Lahden lävistysliikkeet?

porkkanaN

Elikkäs te ketkä olette käyneet Lahdessa lävistämässä itseänne,niin mitä liikettä suosittelisitte?

Olen ottamassa lävistystä ja tarvitsisin apua hyvän ja ammattitaitoisen lävistäjän löytämisessä Lahdesta.

14

11749

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olen käynyt entisessä Lahden Igor's:ssa, joka siis on nykyisin nimeltään The Clinic. Se sijaitsee Rautatienkadulla. Olen käynyt ottamassa siellä napa- ja kielilävistyksen. Molemmat parani nopeasti. Lävistäjä on mukava ja ammattitaitoinen.

      Navassa koru tuntui olevan hieman liian pitkä jo valmiiksi (liekö turvotuksen vuoksi?) ja koru liikkui siksi vinoon ja kasvoi vähän uloskin. Eli kannattaisi käydä vaihdattamassa lyhyempään ajoissa jos käy näin :/

      Kielen kanssa kaikki meni hyvin. Ja vaikka minulla onkin lyhyt kieli, lävistäjä sai laitettua korun sopivaan kohtaan.

    • thiiia

      Moikka, lahdessa on tiina's tattoo hollolankadulla, rautatienkadulla clinic , ne on ainaki hyviä paikkoja, missä itte tykkään käydä :)

      • SannaonkinGi

        tarviiks niihin lävistyksiin varata joku aika?

        kun oon ottamassa napakoruu,omistan oman korun ja tälleeen
        painoin itte reijjän mut se meni huonosti


        tiiätkö paljon se maksaa jos niinkun on oma koru?


    • tsiiih

      Ite kävin nappaamassa lävärin huuleen tuolla Rautatienkatu kahdeksasta löytyvästä LahtInk liikkeestä.. oli eka läväri minkä kävin ihan otattamassa, muut omatekemiä, niin kyllä jännitti. mutta jätkät on kyllä tosi mukavia siellä, että suosittelen..

      • haluaisin lävistyksen..

        mutta äiti ei anna ottaa.täytän 3kk päästä 18 v ja ajattelin mennä kaverin passilla hakemaan sen korun,saanhan itse päättää koruistani.haluan nenä korun.onko totta että sitä ei saisi ampua vaan pitäisi laittaa neulalla ?


      • parempi niin
        haluaisin lävistyksen.. kirjoitti:

        mutta äiti ei anna ottaa.täytän 3kk päästä 18 v ja ajattelin mennä kaverin passilla hakemaan sen korun,saanhan itse päättää koruistani.haluan nenä korun.onko totta että sitä ei saisi ampua vaan pitäisi laittaa neulalla ?

        sinuna odottaisin kuitenkin sen kolme kuukautta. se on loppujen lopuksi tosi lyhyt aika. lävistäjä tietää millä tavalla nenään on paras tehdä lävistys.


      • minullaonlävistyksii
        haluaisin lävistyksen.. kirjoitti:

        mutta äiti ei anna ottaa.täytän 3kk päästä 18 v ja ajattelin mennä kaverin passilla hakemaan sen korun,saanhan itse päättää koruistani.haluan nenä korun.onko totta että sitä ei saisi ampua vaan pitäisi laittaa neulalla ?

        otin itse nenäkorun ampumalla ja parani viikossa toisin se ei sattunut yhtään :D


      • helsinkilahtitampere
        minullaonlävistyksii kirjoitti:

        otin itse nenäkorun ampumalla ja parani viikossa toisin se ei sattunut yhtään :D

        otin nenäkorun 15 vuotiaana ampumalla ja minulta ei kysytty ikää helsingin itäkeskuksen koruliikkeessä :D


    • 13 vvvv

      Mä oon tänään menos ottaa kulmaan koruu The clinicil... ja oon 13.. :D onko siel hyvä lävistäjä ? :D ittellä ei oo muutako korvissa reikii :D vähä pelottaa :D

    • fuuuuuuuu

      Oon halunnu lähemmäs kaks vuotta nyt kielikorua, ja faija tatuointia. No, se ottaa sen jos kaikki lapset suostuu, ja broideille se on iha ok. Mä en suostu et se ottaa sen, ellen ite saa tota kieliläväriä.
      oon lukenu kaikilt keskustelufootumeilt, ettei se satu, ja mulla on muutenkin tosi korkee kipukynnys, oon tehny ite napakorun ja kolme korvista.
      Ja täytän siis ens vuonna 13
      Ajateltiin, et mentäis faijan kans operoimaan lahen igor'sille mut

    • tiina'stattoorock

      suosittelen ehdottomasti tiina's tattoota, asiallista palvelua, hygienista ja mukava lävistäjä, kävin tiinalla ottamas nenälävärin tos jokune vuos sitte, suositelen nii ja ei se kielikoru oikeesti satu yhtää enenpää ku korvis, ja voit yrittää purra kieleen ennen ku lävistät sen tai sit syö mehujäätä ! hyvin se menee =) nim. kokemusta

    • ÖÖ..

      MIst saan hyvin tehdyn 3mm. korvareijän?
      Haluisin sellasenmut en tiiä mist sain..
      Hinta ois myös ihan kiva...

    • Anonyymi

      moikka! mä haluisin korviin perus lävistykset, mihin lahdessa kannattais mennä? ja kuinka paljon maksais?

    • Anonyymi

      Jotkut liikkeet kun tekee lävistyksiä 16 (ilman vanhempien lupaa) vuotiaille niin onko tietoa että onko lahdessa mitään sellaista liikettä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe