Dior forever oli pettymys!!!

pettynyttt

Menin ja tein virheen viime jouluna kun ostin stockan beauty-osastolta Diorin 010 sävyisen FOREVER EXTREME WEAR FLAWLESS MAKEUP meikkivoiteen.
Ensinäki: Extreme? Joo, jos pistää ehkä koko putelin naamaan.
Flawless makeup? Lol.

En siis pitänyt. Syyt alla:

Ennen Dioria olin käyttänyt Lumenen Double Stay vaaleinta sävyä ja Gemeyn correctoria jota on vain yksi sävy. Näitä kahta sitten sekoittelin ja lopputulos oli kasvoilla selvästi näkyvä. (tummahko, eli virhe) Mutta sentään PEITTI! Lumenea jos olisin käyttänyt yksin, ei olisi peittänyt lainkaan. (en pidä lumenen tuotteista)

Meikäläisellä on punaiset posket, todella kalpea iho, verisuonet näkyy ja sitten on vielä hieman kellertävä toi ihon'pohja.' Nyt on sitten ilmennyt molempiin poskenpäihin hirveästi pikkufinnejä ja dior ei todellakaan sitä peitä. (onkohan vielä aiheuttajanakin tässä??)

Nyt olen joutunut sekoittamaan Dioria ja lumenea (hehe), koska 010 on liian 'beige/tumma' iholleni. Täti kaupassa kuitenkin kokeili sitä iholleni ja sanoi, että loistavasti sopii ja päläpälä. Ei sovi. Samoin myös kun yritin kysellä Joe blascosta, niin sanoi, että teatterimeikkiin sopii mutta tekee ihosta pakkelimaisen. Jep, arvelinkin...Mutta kun täytyy olla peittävää. (ja tietty, mielellään naturelli. Dior on siinä hyvä...Mutta naturelli ei yleensä peitä...Eli jos osataan tehdä atomipommeja, niin miksei peittävää ja naturellia meikkivoidetta??:D)

Noh, kuitenkin päädyin Dioriin ja sinne meni 45 euroa kaivoon. Ei peitä, on ihan kiva joo jos olis virheetön iho jne.

Eli siis, etsin peittävää (en kuitenkaan teatteri-meikkiä: joe blascoa tai grimasia, koska en ole niin valkoinen) meikkivoidetta joka on tehty valkoiselle iholle. (etenkin jos hieman kellertävä pohja jo valmiiks itellä...) Onko vinkkejä? Ei kehtaa kadullakaan enää tallata, kun meikki ei näytä hyvältä. EIKÄ dior muuten edes pysy kasvoilla koko päivää, alkaa 3h jälkeen ns. tulla ihon pinnalle!

Iho on myös pintakuiva ja rasvaan sen aina nivean body&face creamilla ennenkuin pistän meikkiä naamaan.

17

10415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

Siis tuota, huomasin vasta nyt niiden nettisivuilta, että niiden nää jotkut meikkituotteet soveltuu tähän: "Se on ihanteellinen tuote peittämään äärimmäisiä värieroja (punaiset verisuonet kasvoilla, syntymämerkit, vitiligo, pigmentoidut alueet, silmänaluset, näppylät), mutta Camouflage Make-upia (Pure) voidaan käyttää myös vahvana meikkipohjana ja se on siksi erityisen hyvä häämeikkiin tai Latex Noses and sets- tai Bald Caps -tuotteiden värjäämiseen."

Muuttu mieli aika äkkiä! Eli siis, mun pitää saada toi dior käytettyä ja jos sitä sekoitan grimaksen, Camouflage peiteväri 001 Valkoiseen, niin paljonko sitä oikein pitää lisäillä, että se peittää? (kauan kestää?)

Onko mitään vinkkejä, että miten se sitten sekoitetaan toisen meikkivoiteen kanssa esim?? Kannattaako ostaa jotain lisä-juttuja/pensseleitä, lol, siihen vierelle?:P

• aloittaja

Että mikäs noista grimaksesta siis soveltuisi iholleni, jos iho on pintakuivahko? (etenki näiden meikkien kanssa mitä nyt käytän, niin meikki alkaa näkyä ihon pinnalla jotenkin outona...)

Kannattaako siis hankkia Nestemäinen G0 (sekoitella dioriin jne? Peittääkö tarpeeksi?), vaiko camouflage 001 (

• ......

Jos kyseessä olisi ollut 10e maksava meikkivoide, olisitko noin tuohtunut?

Miks ootat, että kaikki meikkivoiteet sopisivat juuri sinun ihollesi? Itse olen löytänyt helmiä ja floppeja niin kalliista kuin halvemmista meikkivoiteista. Jos haluaa varmistua meikkivoiteen sopivuudesta, pyydä kosmetiikkaosastolta näyte tuotteesta, sen saa kyllä pyytämällä pieneen purnukkaan.

Ja kuka sulle on sanonut, että Diorin Forever olisi peittävä meikkivoide? Teit olettamuksen vain sen perusteella, että kyseessä oli Dior? Kaikki eivät halua meikkivoiteensa olevan peittävää tököttiä, minä esimerkiksi en. Flawless EI tarkoita samaa kuin peittävä.

Se, että tuote on Dioria, ei tarkoita, että se sopisi juuri sun ihollesi. Eikä se, että hinta on 45e pitäisi saada sua suutuksiin, koska ihan yhtä hyvin se pettymys voi tulla kalliista, kuin halvastakin tuotteesta. En ymmärrä miks monet ajattelee, että koska hinta on korkea, se tuote sisältää kaikki maailman ominaisuudet ja tuoteella saa vaikka tatskan peittoon luonnollisesti. Ei kaikki sovi kaikille. Jollekulle toiselle tuote on täydellinen, toiselle ei sovi, ei se hinnasta oo kiinni.

• aloittaja

Niin siis vinkkejä mä halusin, enkä haukkuja?:P

Ja olisin ollut tuohtunut vaikka 10 euroa olisi maksanut, koska mulle sanoi myyjä, että se _peittää_ ja väri on oikea mulle. Ei ollut. Ja puhuin ihan 'asiantuntijan' kanssa, sillä olin stockmannin beauty-osastolla jossa näitten henkilöitten PITÄISI olla koulutettuja ja tietää mistä puhuvat!

Ja tuo näytejuttu on uutta. Kiitos siitä.

En mä olis halunnut mitään Diorin ostaa, mutta koska mulle siellä sanottiin, että se on loistava...Niin uskoin. Enpä usko toiste.

• edelliseen
        aloittaja kirjoitti:

Ja olisin ollut tuohtunut vaikka 10 euroa olisi maksanut, koska mulle sanoi myyjä, että se _peittää_ ja väri on oikea mulle. Ei ollut. Ja puhuin ihan 'asiantuntijan' kanssa, sillä olin stockmannin beauty-osastolla jossa näitten henkilöitten PITÄISI olla koulutettuja ja tietää mistä puhuvat!

En mä olis halunnut mitään Diorin ostaa, mutta koska mulle siellä sanottiin, että se on loistava...Niin uskoin. Enpä usko toiste.

kirjoittajaan. Kaikki meikkivoiteet ei sovi kaikille, hinnasta riippumatta. Mitäpä jos ihan ilman meikkiä marssisit vaikka sinne stockalle tai jonnekin muualle ja pyytäisit meikkivoiteen koko kasvoille? Voisit sitten kotona ja luonnonvalossa tarkastella miltä se näyttää ja miten se pysyy iholla. Itse olen tehnyt näin. Ja jos todella haluat luonnollisen mutta peittävän lopputuloksen, et saa sitä millään meikkivoiteella pelkästään. Meikkivoide peitevoide tarvittaviin kohtiin antaa luonnollisen mutta peittävän lopputuloksen. Itse en lähtis kahden eri valmistajan meikkejä keskenään sotkemaan. Ja voisikohan olla kosteusvoiteessasi vika jos meikkivoide ei pysy. Tuollaiset kasvo/vartalo tuotteet on yleensä älyttömän rasvaisia. Rasvaiselle iholle et saa minkään hintaista meikkivoidetta näyttämään hyvältä.

Ja onhan noita virheostoja tullut varmasti kaikille, mulle paljon enemmän kuin 45e edestä.

• vaan
        aloittaja kirjoitti:

kysy vaikka kassalta, mikä olisi hyvä meikkivoide. Tavarataloissa merkeillä on omat merkkimyyjänsä, jotka suosittelevat omia tuotteitaan. Diorin myyjä suosittelee luonnollisesti Diorin tuotteita, olivat ne hyviä tai ei.

• aloittaja
        vaan kirjoitti:

kysy vaikka kassalta, mikä olisi hyvä meikkivoide. Tavarataloissa merkeillä on omat merkkimyyjänsä, jotka suosittelevat omia tuotteitaan. Diorin myyjä suosittelee luonnollisesti Diorin tuotteita, olivat ne hyviä tai ei.

Vaan stockan, joka olisi suositellut mitä tahansa.

• Dimpim

Entaisin ensimmäiseksi ohjeeksi löytää oikeanlaiset ihonhoito tuottet.Oikean kun löytää niistä kanmnattaaki jo maksaa. Kun iho on paremmassa kunnossa meikkaaminen on huomattavasti helpompaa.

Oikeastaan pitäisi tietää millainen iho sinulla on, jotta osaisi neuvoa.

Mutta sen voin sanoa että suosittelen Joe Blascoa, koska sillä saa peittävän tuloksen, koska pigmentti on paljon enemmän kuin tavallisissa meikkivoiteissa.Ja siitä ei tule naamaria jos sitä ei levitä liikaa. Sen oppii harjoittelemalla meikkisienellä. Kannattaa testata ennen ostoa, sopiiko se sinulle. Ainakin täällä Oulun Stockalla sain hyvät ohjeet ja minulle tehtiin pohjameikki Blascolla josta näin miten se toimii.Pakkohan sitä ei ole ostaa heti vaan voi katsoa päivän loppuun, että miten kestää itsellä.

Ja jos iho alkaa helposti kiiltämän kannattaa vaihta puuteri vippa isoon siveltimeen tai tavallinen puuteri pois ja irtopuuteri tilalle ja tietysti siveltimellä laitetaan tämä. Ei tule liian paksua pintaa ja saa ihon mataksi.

• aloittaja

Pintakuiva iho. T-alue rasvoittuu ja ihon pohja on hieman kellertävä.

Ihonhoitotuotteina käytän Nivea Softia (Body and FACE cream) Tehokkaasti kosteuttava rasvaa.
        Sitä pistän aina meikin alle. Ennen käytin toista nivean rasvaa joka oli tosi, tosi rasvainen...Lopetin käytön ja siirryin tähän. Olen pitänyt.

Ja Diorin kanssa iho tosiaan alkaa kiiltää ja mul on ongelmana ollut se, että nenän päällä oleva meikki rupeaa aina liikkumaan pois ja sitten jos niistää nenää, on kivat punaiset jäljet nenäs. :D Puuteri ei siis auta.

Ja isoa sivellintä olen käyttänyt välillä puuterin kanssa, mutta en huomannut eroa. Irtopuuteria en taas ole koskaan kokeillut...Pitää katsoa! Lumene kun myy todella valkoista puuteria joka sopii iholleni ja muut taas suosii sitä rusketettua ihoa. :P

• Stockan täti

No voi paska. Missä beautyssä tämä tapahtui?
      Itse olen myös myymässä kosmetiikkaa.

Forever on peittävä, kevyt meikkivoide. Sillä ei välttämättä saa kaikkea punoitusta piiloon, niinkuin ei millään fluidi-meikillä. Nestemeikkivoiteissa on väripigmenttiä enintään noin 10%. Blascossa, ja muissa vahamaisissa meikkivoiteissa vastaava pigmenttimäärä on 60%. (lumenessa muistaakseni 6%).

Jos olet tuohtunut fluideihin, niin suosittelen kokeilemaan Blascoa. Kuka ihmeen myyjä sanoi, että siitä tulee pakkelimainen jälki? Ei, jos sitä osaa käyttää. Siihen sinun kannattaa hankkia opastus paikan päällä myyjältä ja voitte kokeilla sinulle sävyn. Vaalein sävy on nimeltään Alabaster, se voi olla kuitenkin liian tumma, jos ihosi on hyvinhyvin vaalea.
      Toinen vaihtoehto on Grimas. Grimasilta saa täysin samanlaatuset tuotteet (pakkaukset ehkä pliisummat) ja hinta on max 1/3 Blascosta. Voin suositella.
      Grimasia myyvätkin osaavat katsoa sinulle oikean sävyn, älä tilaile siis netistä.

Ja hei, jos se Forever oli mielestäsi TÄYSIN floppi, mene palauttamaan se. Meille palautetaan hyvinkin oudoista syistä tuotteita. Tai ota yhteyttä Diorille suoraan. ASIALLISET palautteet ja reklamaatiot ovat kohdallaan.

Täytyy kuitenkin muistaa, että oikeat ja sopivat tuotteet itselleen löytää vaan kokeilemalla. Jotkut tykkäävät äidistä ja jotkut tyttärestä. Niin inhottavalta ja kalliilta, kun se kuulostaakin.

Toivottavasti löydät hyvän meikkipohjan itsellesi.:)

• aloittaja

Tää tapahtui ison omenan beauty-osastolla.
        Nainen tosiaan vakuutteli, että peittää kyllä kaikki jutut naamasta. Itse kertoi, että oli saanut jotain arpia jostain ja se oli peittänyt. Mahtoi pistää sitä koko putelin siis, koska mulla se ei todellakaan esim punoitusta peitä hyvin. :(

Blasco taas on kieltämättä pirun kallis...Käytin lumenen peittävää (vain yhtä väriä myyvät/myivät) sellaista ihme tahnaa joka tuli pyöreässä pienessä purnukassa nuorempana poskiin, auttoi! Nyt kuitenkin olen 10krt vaaleampi iholtani ja sen alta ihokaan ei oikein hengitä.

Ja sama myyjä sanoi, että tulee pakkelimainen jälki. Kuulemma teatteri-meikki tjn. Samainen myyjä kokeili pikkaisen sitä dioria naamaan ja sanoi, että sopii. Ei sopinut. Tais olla valot aikas huonot siellä kaupas, kun ei nähnyt sopiiko vai ei.

Grimaksen tiedän, mutta en tiedä kuka sitä täällä espoon alueella myisi. Muutenkin on ruvennut mietityttään, että onkohan se nyt ihan hyvä nuorelle iholle.

Ja se palautusjuttu ei varmaan onnistu enää, sillä olen sitä dioria käyttänyt lumenen kanssa (varmaan osasyy miks naama on kamalilla finneillä nyt. :

• aloittaja
        aloittaja kirjoitti:

Tää tapahtui ison omenan beauty-osastolla.
        Nainen tosiaan vakuutteli, että peittää kyllä kaikki jutut naamasta. Itse kertoi, että oli saanut jotain arpia jostain ja se oli peittänyt. Mahtoi pistää sitä koko putelin siis, koska mulla se ei todellakaan esim punoitusta peitä hyvin. :(

Blasco taas on kieltämättä pirun kallis...Käytin lumenen peittävää (vain yhtä väriä myyvät/myivät) sellaista ihme tahnaa joka tuli pyöreässä pienessä purnukassa nuorempana poskiin, auttoi! Nyt kuitenkin olen 10krt vaaleampi iholtani ja sen alta ihokaan ei oikein hengitä.

Ja sama myyjä sanoi, että tulee pakkelimainen jälki. Kuulemma teatteri-meikki tjn. Samainen myyjä kokeili pikkaisen sitä dioria naamaan ja sanoi, että sopii. Ei sopinut. Tais olla valot aikas huonot siellä kaupas, kun ei nähnyt sopiiko vai ei.

Grimaksen tiedän, mutta en tiedä kuka sitä täällä espoon alueella myisi. Muutenkin on ruvennut mietityttään, että onkohan se nyt ihan hyvä nuorelle iholle.

Ja se palautusjuttu ei varmaan onnistu enää, sillä olen sitä dioria käyttänyt lumenen kanssa (varmaan osasyy miks naama on kamalilla finneillä nyt. :

Meikki ei kestä naamassa kook päivää. Laskin juuri, että viime kerralla kun meikkasin, niin meikki alkoi 'liikkua' naamalla parin tunnin jälkeen. Puuterikaan ei auttanut...Eli todella rasittava tilanne.

• Stockan täti
        aloittaja kirjoitti:

Meikki ei kestä naamassa kook päivää. Laskin juuri, että viime kerralla kun meikkasin, niin meikki alkoi 'liikkua' naamalla parin tunnin jälkeen. Puuterikaan ei auttanut...Eli todella rasittava tilanne.

Hmm. No on meille palautettu jo lähes puoliksi käytettyjäkin tuotteita. Etkö katsonut itse lopputulosta, kun sävyä kokeiltiin? Suosittelen palautteen antoa suoraan myymälään.

Ja niin ikävältä kuin se kuullostaakin, ei ole olemassa ihmetuotetta, jolla iho pysyisi sataprosenttisen mattana koko päivän. Tiedän, ihan syvältä! Varsinkin, jos ihotyyppisi on sekaiho.
        Ihon rasvoittuessa kaikki (ja erityisesti nestemäiset) meikkivoiteet rupeat rasvoittumaan pinnalta. Silloin kannattaa painella tali pois puuteripaperilla (sätkäpaperit ajavat saman tarkoituksen) ja laittaa hyvin kevyesti puuteria.
        Vahamaisilla meikkivoiteilla tulos on huomattavasti parempi, mutta ihon kiiltelyä se ei kuitenkaan täysin ehkäise.

Jos laitat palautetta omppuun, niin kirjoita myös kommenttia tuosta myyjän tökeröstä tavasta sanoa blascoa "pakkeliksi". Olen suorastaan järkyttynyt. Mikäli Blascoa osaa käyttää oikein (eli tarpeeksi vähän) on pakkeli kaukana siitä. Huhheijjaa.

Grimasia saa esimeriksi Aprilli-puodista, Kaisaniemen metroasemalta. Pääset varmaan sinne ihan kätevästi Espoostakin?
        Mitään ikärajasuosituksia niihin tuotteisiin ei ole. Grimasin tuotteet ovat Blascon lailla täysin allergiavapaita, hajusteettomia ja turvallisia siis käyttää. Kaiken a & o onkin pestä ne huolellisesti pois. Paras olisi maitomainen putsari ja pesu x2 vähintään. Huolellisesti. Se voi olla myös syy ihosi tukkeutumiseen, jos olet käyttänyt nyt sitä Lumenen neutralisoijaa.

Niveaa en voi arvostella, kun en ole käyttänyt. Mutta sen tiedän, että päivittäispuolen kosmetiikassa käytetään huomattavasti vähemmän väripigmenttejä, kuin selektiivisessä tai ammattikosmetiikassa. Tulos voi olla vielä...mmm..mielenkiintoisempi. En tiedä.

Tylsää, jos Forever ei sopinut sinulle. Itse käytän tuotetta ja tykkään siitä pirusti. :) Voisit kokeilla Lancomen uudistunutta Photogeniciä tai jo jonkun aikaa markkinoilla ollutta Teint idole ultraa. Aivan loistavia kummatkin, jälkimmäinen peittävempää. Ja muista OHUT kerros!
        Muita hyviä ovat esimerkiksi Helena Rubinsteinin Color clone ja Diorin Icone (peittävä, muttei kovin mattapintainen). Ja niinkuin joku taisikin ehdotella, niin pyydä ihmeessä ensin tuotetta pieneen purkkiin, jotta voit kokeilla! En minäkään ostaisi sikaa säkissä. Kerro kuulleesi hyvää, mutta haluat vielä testata ennen ostoa, niin varmasti saat näytteitä mukaan myyjänkään mukisematta.

Tsemppiä voiteen löytöön! ;)

• aloittaja
        Stockan täti kirjoitti:

Hmm. No on meille palautettu jo lähes puoliksi käytettyjäkin tuotteita. Etkö katsonut itse lopputulosta, kun sävyä kokeiltiin? Suosittelen palautteen antoa suoraan myymälään.

Ja niin ikävältä kuin se kuullostaakin, ei ole olemassa ihmetuotetta, jolla iho pysyisi sataprosenttisen mattana koko päivän. Tiedän, ihan syvältä! Varsinkin, jos ihotyyppisi on sekaiho.
        Ihon rasvoittuessa kaikki (ja erityisesti nestemäiset) meikkivoiteet rupeat rasvoittumaan pinnalta. Silloin kannattaa painella tali pois puuteripaperilla (sätkäpaperit ajavat saman tarkoituksen) ja laittaa hyvin kevyesti puuteria.
        Vahamaisilla meikkivoiteilla tulos on huomattavasti parempi, mutta ihon kiiltelyä se ei kuitenkaan täysin ehkäise.

Jos laitat palautetta omppuun, niin kirjoita myös kommenttia tuosta myyjän tökeröstä tavasta sanoa blascoa "pakkeliksi". Olen suorastaan järkyttynyt. Mikäli Blascoa osaa käyttää oikein (eli tarpeeksi vähän) on pakkeli kaukana siitä. Huhheijjaa.

Grimasia saa esimeriksi Aprilli-puodista, Kaisaniemen metroasemalta. Pääset varmaan sinne ihan kätevästi Espoostakin?
        Mitään ikärajasuosituksia niihin tuotteisiin ei ole. Grimasin tuotteet ovat Blascon lailla täysin allergiavapaita, hajusteettomia ja turvallisia siis käyttää. Kaiken a & o onkin pestä ne huolellisesti pois. Paras olisi maitomainen putsari ja pesu x2 vähintään. Huolellisesti. Se voi olla myös syy ihosi tukkeutumiseen, jos olet käyttänyt nyt sitä Lumenen neutralisoijaa.

Niveaa en voi arvostella, kun en ole käyttänyt. Mutta sen tiedän, että päivittäispuolen kosmetiikassa käytetään huomattavasti vähemmän väripigmenttejä, kuin selektiivisessä tai ammattikosmetiikassa. Tulos voi olla vielä...mmm..mielenkiintoisempi. En tiedä.

Tylsää, jos Forever ei sopinut sinulle. Itse käytän tuotetta ja tykkään siitä pirusti. :) Voisit kokeilla Lancomen uudistunutta Photogeniciä tai jo jonkun aikaa markkinoilla ollutta Teint idole ultraa. Aivan loistavia kummatkin, jälkimmäinen peittävempää. Ja muista OHUT kerros!
        Muita hyviä ovat esimerkiksi Helena Rubinsteinin Color clone ja Diorin Icone (peittävä, muttei kovin mattapintainen). Ja niinkuin joku taisikin ehdotella, niin pyydä ihmeessä ensin tuotetta pieneen purkkiin, jotta voit kokeilla! En minäkään ostaisi sikaa säkissä. Kerro kuulleesi hyvää, mutta haluat vielä testata ennen ostoa, niin varmasti saat näytteitä mukaan myyjänkään mukisematta.

Tsemppiä voiteen löytöön! ;)

Katsoin juu, mutta niissä valoissa ja siinä määrässä mitä se pisti (todella vähän) niin ei nähnyt oikeastaan paljoakaan. :(

Sätkäpaperi, siis tupakkapaperiko? :o Hmm, pitää katsella. Ostin tänään Maybellinen Wonder Finish Porcelain-värin ja kaupassa vaikutti todella hyvältä. Kotona sitten meikit pois ja naamaan ja oli pikkaisen hieman tummempi kuin oma naamanväri ja VOIVOI niitä rajoja mitkä se jätti, mutta ne vain pois niin naama näytti siltä kuin olisi hieman päivettynyt. Ei paha lainkaan! Maksoi 11 euroa ja tällä hetkellä sitä on edelleen naamassa, mutta kieltämättä naama hikoillut meikki tullut ihonpinnalle. :( Kokeilin pistää puuteria päälle päiväsaikaan, mutta ihon väri muuttui. Tiedätkö mitään vinkkejä, millä se ei ehkä muuttuisi? Mul ei ole irtopuuteria ja käytän lumenen valkoisinta puuteria.

Ja ei se Forever huono ollut, mutta väri ei vain ollut hyvä eikä se peittänyt naamastani pieniä finnejä. Ei varmaan vain sopinut iholleni, en tiedä. :(

Ens kerralla tiedän pyytää tuotetta purkkiin, että en enää osta kalliita turhaan!

• yks kokeilija
        aloittaja kirjoitti:

Katsoin juu, mutta niissä valoissa ja siinä määrässä mitä se pisti (todella vähän) niin ei nähnyt oikeastaan paljoakaan. :(

Sätkäpaperi, siis tupakkapaperiko? :o Hmm, pitää katsella. Ostin tänään Maybellinen Wonder Finish Porcelain-värin ja kaupassa vaikutti todella hyvältä. Kotona sitten meikit pois ja naamaan ja oli pikkaisen hieman tummempi kuin oma naamanväri ja VOIVOI niitä rajoja mitkä se jätti, mutta ne vain pois niin naama näytti siltä kuin olisi hieman päivettynyt. Ei paha lainkaan! Maksoi 11 euroa ja tällä hetkellä sitä on edelleen naamassa, mutta kieltämättä naama hikoillut meikki tullut ihonpinnalle. :( Kokeilin pistää puuteria päälle päiväsaikaan, mutta ihon väri muuttui. Tiedätkö mitään vinkkejä, millä se ei ehkä muuttuisi? Mul ei ole irtopuuteria ja käytän lumenen valkoisinta puuteria.

Ja ei se Forever huono ollut, mutta väri ei vain ollut hyvä eikä se peittänyt naamastani pieniä finnejä. Ei varmaan vain sopinut iholleni, en tiedä. :(

Ens kerralla tiedän pyytää tuotetta purkkiin, että en enää osta kalliita turhaan!

Moi!Päätin vastata,kun on aika kattava kokemus meikkivoiteista.Oon ostellut ja kokeillut elämäni aikana kymmeniä.Rahaa tietty mennyt runsaasti,ja toiset tuotteet jääneet melkein käyttämättä:(Mulla on itsellä sekaiho,ei näppylöitä mut nenä,otsa ja leuka kiiltelee helposti.Eli rakkain tuotteeni on nro 7/mattifying make-up base,n.15 euroa.Valitettavasti sitä ei kai enää saa suomesta,sokokset myivät mut en tiedä jos saa jostain tilattua.Olen kokeillut myös diorin,chanelin,guerlainin,lancomen ym.merkkisarjojen meikinpohjustustuotteita,mut palannut aina tuohon nro7:aan,mun mielestä tosi hyvä.Meikkivoiteista Biotermin/long wear detox ihan ok,sit max faktorin/lasting performance.True cover(ostostv:stä)on kans ihan ok,peittää mitä vaan,saa ohuesti laitettua(siinä tosi vaalea se vaalein sävy),maksaa 60 euroa.Olen kokeillut myös grimasin nestemäistä kestävää meikkivoidetta,suht ok.Art decon irtopuuteri tosi hyvä,ihanan ohut mut rasia aika pieni /vähän yli 20 euroa.Sitä olen tilannut netin kautta cosme shopista,käy sivuilla tutustumassa tuotteisiin!Tässä jotain mun kokemuksiani,toivottavasti hyötyä:)Ai niin,ja joe blasco ei ainakaan mulle sopinut,kiiltelyä todella vaikeata pitää poissa...

• idalidalilta
        yks kokeilija kirjoitti:

Moi!Päätin vastata,kun on aika kattava kokemus meikkivoiteista.Oon ostellut ja kokeillut elämäni aikana kymmeniä.Rahaa tietty mennyt runsaasti,ja toiset tuotteet jääneet melkein käyttämättä:(Mulla on itsellä sekaiho,ei näppylöitä mut nenä,otsa ja leuka kiiltelee helposti.Eli rakkain tuotteeni on nro 7/mattifying make-up base,n.15 euroa.Valitettavasti sitä ei kai enää saa suomesta,sokokset myivät mut en tiedä jos saa jostain tilattua.Olen kokeillut myös diorin,chanelin,guerlainin,lancomen ym.merkkisarjojen meikinpohjustustuotteita,mut palannut aina tuohon nro7:aan,mun mielestä tosi hyvä.Meikkivoiteista Biotermin/long wear detox ihan ok,sit max faktorin/lasting performance.True cover(ostostv:stä)on kans ihan ok,peittää mitä vaan,saa ohuesti laitettua(siinä tosi vaalea se vaalein sävy),maksaa 60 euroa.Olen kokeillut myös grimasin nestemäistä kestävää meikkivoidetta,suht ok.Art decon irtopuuteri tosi hyvä,ihanan ohut mut rasia aika pieni /vähän yli 20 euroa.Sitä olen tilannut netin kautta cosme shopista,käy sivuilla tutustumassa tuotteisiin!Tässä jotain mun kokemuksiani,toivottavasti hyötyä:)Ai niin,ja joe blasco ei ainakaan mulle sopinut,kiiltelyä todella vaikeata pitää poissa...

ensinnäkin tämän ketjun aloittajalle, jos nyt vaan ihan suosiolla luopuisit niistä vanhoista meikeistä jotka ei sovi sulle, ja ostaisit oikean sävyiset ihan uudet. Pelkkää sontaa tulee ku sekoittelee vanhoja uusiin. Säästät harmaita hiuksia ja näytät järkevämmältä. Et sä voi tumman meikkivoiteen päälle laittaa vaaleeta puuteria ja ihmetellä että miksiköhän se nyt muuttus se naama. Osta tumma puuteri tai vaihda meikkivoide vaaleampaan.

Ei meikin musta ees kuulu yli kuutta tuntia pysyä virheettömänä. Mullakin on sekaiho, ja kyllä mä sitä puuteria lisäilen aina silloin tällöin. Ja voisit koittaa vaikka Lumenen sitä kolmen sävyn peitevoidetta ekaks niihi finneihis ja sit meikkivoidetta ja sit puuteria.

Ja tälle edelliselle, voitko käyttää enteriä tai edes välilyöntiä? Tota sun viestiä oli tosi ikävä lukea ku pilkkujen jälkeen kuule tulee välilyönti normaalisti.

• 02020202

Tiedoksi vaan, että dior forever koostumusta on muutettu, siis parannettu..

Olen ollut ikuinen lancome meikkivoiteiden käyttäjä mutta kun poistivat color id, eikä teint miracle ole ollut ok (teint miracle alkaa kiiltämään, eikä illalla meikkivoiteesta ole tietoakaan, puhdistuksen yhteydessä ei kasvopaperiin paljoa meikkivoidetta jää)

Joten vaihdoin dior forever ja olin hämmästynyt, aivan kuin se olisi mun iholle tehty, väri 020 ja kestää mulla aamusta iltaa siistinä..tasoitttaa mukavasti ihoa.. ja väri pysyy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      95
      2780
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      128
      1975
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      58
      1967
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      33
      1636
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      93
      1570
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      28
      1544
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1294
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      256
      1014
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      19
      1005
    Aihe