Berliinin maraton?

Heiskanen_73

Onko kukaan käynyt juoksemassa? Ajattelin lähteä käymään ensi syksystä. Kokemusta on niin Tukholmasta, Amsterdamista ja kotimaan maratoneiltakin. Nyt pitäisi Berliinin nopealla reitilla juosta oma ennätys. Millainen tunnelma? Lennot ainakin halpoja. Tukholman maraton on laivatoteutuksena erittäin huon mielestäni, ei saa nukutuksi laivalla.

35

2102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 x 2

Tervehdys

Kyllähän reitti tasinen on. Haittapuolena saattaa olla ne muut 40000 juoksijaa kun on mukana. Eli ruuhkaa onpi reitillä. Ennätykset kannattanee juosta pienemmissä kisoissa.

• potaskaaa

Ei siellä kyllä noin paljon ihmisiä ollut korkeintaan 20 000. Joten äläppäs liioittele siellä amatööri. Ja toiseksi ne tiet on siellä kiitettävän leveät joten kyllä siellä mahtuu juoksemaan mukavasti. Ja lisäksi kaikki eivät lähde samaan aikaan juoksemaan. Ps. Olen juossut kyseisen maratonin alta kolmen tunnin joten tiedän mistä puhun.

• juupa joopa
        potaskaaa kirjoitti:

Ei siellä kyllä noin paljon ihmisiä ollut korkeintaan 20 000. Joten äläppäs liioittele siellä amatööri. Ja toiseksi ne tiet on siellä kiitettävän leveät joten kyllä siellä mahtuu juoksemaan mukavasti. Ja lisäksi kaikki eivät lähde samaan aikaan juoksemaan. Ps. Olen juossut kyseisen maratonin alta kolmen tunnin joten tiedän mistä puhun.

että sellaista...Maaliintulleita v. 2007 oli   32.486. Kuinkahan se onnistuu jos startissa on ollut "korkeintaan 20 000".

Pula-ajan amatööri. Tuskin olet koskaan mitään juossut, korkeintaan sohvalta kaljakauppaan.

• Prefontaine
        potaskaaa kirjoitti:

Jos olet juossut maratonin alle kolmen tunnin, ei kannata haukkua toista amatööriksi. Ammattilaisista 2.30 voi puhua vasta sitten.

• sdfdsafasd

Berliini taitaa olla maailman mittapuulla neljänneksi suurin maratontapahtuma New yorkin, Lontoon ja Chicagon jälkeen.

On todellakin hyvin toimiva tapahtuma. Reitti on mukavan tasainen ja ilma juuri tuossa syyskuussa miellyttävä. Ei liian kuuma enää.

On paljon paljon parempi mitä esim. Tukholma. Minuakin risoo Tukholmassa tuo laivamatkatoteutus. Lentämällä sekin olisi ihan hyvä tosin, ei muuten.

• Tukholmaan

Mikäs pakko se on mennä laivalla Tukholmaan? Ei se ole lakisääteinen pakko. Sinne voi mennä ihan oman aikataulun mukaan vaikka lentäen.

Tukholma on kiva tapahtuma, viime kesänä oli vaan kuuma kuin leivinuunissa. Puuh!

• Anonyymi

Oletko menossa Berliiniin viikonloppuna? Paljonko tavo?

• Anonyymi

Tavo 5h. Berliini nykyään hitaiden lyllertäjien suosikki. Matkatoimistosta saa matkan rahalla.

• Anonyymi

Kunnon tavojuoksija vetää Berliinissä sub3 heittämällä.

• Anonyymi

Jos oikeasti haluaa haastaa itseään, kannattaa alkaa harjoitella Pattayan maratonille.

Harvassa on suomilaiset, jotka ovat sen läpi kyenneet. Moni 2:30 taapertanut on sammunut viimeistään Buddha Hillille.

• Anonyymi

Pitää olla juostuna maraton viimeisen kolmen vuoden aikana aikaraja. Miehillä 18-44 vuotiaalla maraton 2:45, 45-69 vuotiaalla 2:55.

• Anonyymi

Tuo koskee schnelle läufer ryhmää, kyllä bmw maran voi kähötäkkin, jos sille päälle sattuu.

• Anonyymi

Eikös hitaammille ole arvonnat? Ja sitten vielä matkatoimistomatkat viienntunnin mänijöille.

• Anonyymi

Kovat rajat suomalaisille. Löytyykö foorumilaisia alittajia? Taitaa suomalaisia olla niukasti mukana.

• Anonyymi

Vainio ainakin suunnitteli osallistumista kilparyhmässä.

Uusi SE saattaa nähdä päivänvalon 29.09.2024.

• Anonyymi

Suomalaisille tavisläskeille aikaraja ongelma. Mitä tulee Suomen eliitti juoksioihin ei mene sen paremmin, sadannen paras aika berliinissä viime vuonna 2:23:27, vertailun vuoksi Valencian kylähölkässä sadannen aika 2:17:44.

• Anonyymi

Ovat tervetulleita Vantaalle. Vantaalla ei ahnehdita. Marski näyttää mallia.

• Anonyymi

Ketäs kovia ukkoja Berliinissä on viivalla? Kiptum ainakin on jo kuollut.

• Anonyymi

Bekele ja Eliudi hyytyneet. Ovatko lähössä hölkälle?

• Anonyymi

Ihanteellista säätä lupaa Berliiniin, 8-14 astetta, aurinkoa ja kevyt tuuli.

• Anonyymi

Bannit päättyneet. Tänä viikonloppuna myös Varsovan maraton.

• Anonyymi

Valvontakomitea, joka kielsi AKSn, saapuu kohta Mikkeliin.

• Anonyymi

Tänään sitten mennään.

• Anonyymi

1Mengesha, Milkesa (ETH)
      Number
      9
      AC
      H
      Erw. Zielzeit
      -
      Erw. Ankunft um
      -
      Diff
      +00:00
      Time
      02:03:172Kotut, Cybrian (KEN)
      Number
      3
      AC
      30
      Erw. Zielzeit
      -
      Erw. Ankunft um
      -
      Diff
      +00:05
      Time
      02:03:223Alew, Haymanot (ETH)
      Number
      10
      AC
      H
      Erw. Zielzeit
      -
      Erw. Ankunft um
      -
      Diff
      +00:14
      Time
      02:03:31

• Anonyymi

Hyvin menee juoksut ilman vanhoja partojakin.

• Anonyymi

1Ketema, Tigist (ETH)
      Number
      F2
      AC
      H
      Erw. Zielzeit
      -
      Erw. Ankunft um
      -
      Diff
      +00:00
      Time
      02:16:422Fikir, Mestawot (ETH)
      Number
      F6
      AC
      H
      Erw. Zielzeit
      -
      Erw. Ankunft um
      -
      Diff
      +02:06
      Time
      02:18:483Mulatie, Bosena (ETH)
      Number
      F21
      AC
      H
      Erw. Zielzeit
      -
      Erw. Ankunft um
      -
      Diff
      +02:18
      Time
      02:19:00

• Anonyymi

Vainiolta mainio näyttö ensi vuoden MMiin, jäi 58 sek SEstä, vain.

• Anonyymi

Suomi ukot jäi taakse tuolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi ukot jäi taakse tuolla?

Aki juoksi minuuttia nopeammin Varsovassa. Pian menee Alisa ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aki juoksi minuuttia nopeammin Varsovassa. Pian menee Alisa ohi.

Juu. Alisa juoksi toipilaana. On jo Akia kovempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Alisa juoksi toipilaana. On jo Akia kovempi.

Afrikan tytöt painelee kuitenkin kaukana edellä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei männyt sub 4 tällä kertaa.

• Anonyymi

Sie haben uns verraten wie Judas Iskariot

Kurt Wallenius Horst Rössigille Molotov Ribbentrop sopimuksesta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5299
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3460
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2870
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      58
      2686
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      173
      2365
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2157
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1899
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1865
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1401
    Aihe