Eli pieni kysely :)
Mikä tekemättä jäänyt (tai sanomatta jäänyt) asia vaivaa mieltäsi? Aiotko tehdä asialle jotain, vai onko jo liian myöhäistä korjata tilanne?
Ajanvietettä..
18
704
Vastaukset
- tekosista
vaivaa se, ettei se käyttänyt kumia. Tilanteen korjaaminen on liian myöhäistä. Kyllä ois pitänyt sitäkin olla opettamassa näissä hommissa.
- jokapäiväjajokaikinenyö
Kaduttaa, etten koskaan edes kertonut hänelle rakastavani. Jospa nyt vuosikymmenien päästä uskaltaisin, koska tunne on säilynyt tähän päivään. Kerranhan me vaan eletään...
ei paljon muuta
- BlackKitten
Kyllä saat sen valmiiks kun alat tekemään...
- piti laittaa
pystyyn jo pari vuotta sitten, eikä mitään isompia esteitä olisi ollut. Tänä vuonna sitten. :)
Verhot ei ole vieläkään ikkunassa vaikka niin hirmusti lupasin että viime viikon torstaina olisi.
Koitetaan nyt josko tän tunnustettua omaatuntoa soimaisi tarpeeksi että tapahtuis jotain...
...
...
...
... Ei auttanut :D- mitä ne
on? Mä oon poikamies, oon hitto soikoon, vaikka moni saa puuronsa helpommalla...
- omatunto...
kolkuttaa verhojen takia, niin alkaa moni asia olla päin helvettiä.
omatunto... kirjoitti:
kolkuttaa verhojen takia, niin alkaa moni asia olla päin helvettiä.
Koska ei kolkuttanut, yksikään asia ei taida olla päin helvettiä :D ... ehkä muutama juttu on vähän kiirastulessa lämpiämässä mutta muuten kaikki ok :)
- Danskuu
ripustaa verhoi takasin, kun kissat pudotti niitä alas. Maalasin ikkunat ikkunamaaleilla, auringon, sydämiä, pilviä jne... Mukavasti valo tuli niistä läpi ja ulos näki, sisälle päin ei ulkoa nähnyt.
On mulla nykyään verhot, mutta suunnitteilla nuorimmaisen kanssa maalata ainakin pojan huoneen ikkuna.
- ..........
Olen aina halunnut sanoa painavan sanan kun näen jonkun heittävän roskia kadulle. Olen ollut hiljaa vaan. Tänään kaupan edessä joku tyyppi heitti pulloja kaupan edessä ja kysyin että miksi noin teet. Sanoi että pidä huoli omista asioistasi ja turpa kiinni. Keräsin pullot ja vein roskiin ja tää tyyppi alkaa huutamaan että eihän ne rikki ollut, joku ne kerää. Luulin että ne on semmoisia pulloja joista ei panttia saa. No eipä väliä, karkasin sisälle kauppaan. Hitsi kun osais sanoa jotain vastaan siinä tilanteessa, mutta hyvät kommentit tulee mieleen vasta jälkikäteen :(
- Mesi Velooni
Oot seksikkään näköinen nainen. Ei mulla muuta. En edes muista että mikä se kysymys oli. =)
- BlackKitten
nytkö löytyi syy miksi minua ei koskaan kuunnella tai oteta kovin vakavasti.Valaiseva kommentti.
- Danskuu
mieltä, erään miehen tapaaminen menneisyydessä. Olis voinut jättää paljonkin tekemättä ja sanomatta.
- asia*mies
Kieltämäti vähän kaihertaa kun lupasin yhdelle vanhalle tutulle sattumalta tavatessa että otan varmasti vielä yhteyttä, ja se sitten tietty jäi. Nyt tuosta on jo kulunut kaikki kohtuuskäsitykset ylittävä aika, joten ei oikein kehtaa enää palata astialle,
- cat.mint
sanomatta tai tekemättä jäänyt vaivaa mieltäni. Todennäköisesti aion korjata asiat, sillä olen kostonhimoinen enkä sille mitään voi.
Mitä tulee sellaisiin asioihin joihin ei liity mitään kostomahdollisuutta tai -tarvetta, niin onhan sellaisiakin tekemättä jääneitä juttuja. Kai nekin joskus pitää tehdä.se ole aika raskasta? Siis, kantaa kostoa mukanaan?
Mä oon kans joskus nuorena ajatellut, että 'tämän mä vielä kostan', mut sit olen vain päättänyt luopua siitä ajatuksesta ja ottaa muuta ajateltavaa tilalle, ni se kosto on vain unohtunut ja sit se kostonhimokin on vain kuollut pois ja elämästä on tullut 'kevyempää'.- cat.mint
relaxed_eyes kirjoitti:
se ole aika raskasta? Siis, kantaa kostoa mukanaan?
Mä oon kans joskus nuorena ajatellut, että 'tämän mä vielä kostan', mut sit olen vain päättänyt luopua siitä ajatuksesta ja ottaa muuta ajateltavaa tilalle, ni se kosto on vain unohtunut ja sit se kostonhimokin on vain kuollut pois ja elämästä on tullut 'kevyempää'.mutta en voi sille mitään, sille kostoajatukselle. En mä kuitenkaan mitenkään hirveän aktiivisesti aio kostaa, ennemminkin sitten jos sattuu tulemaan sopiva tilaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671