Norjaan kesätöihin

Marika_123

Hei!

Kesätöitä tässä katselen ja kovasti kiinnostais Norjaan läht`ö, vaikka kalatehtaalle tienaamaan. Aikaisemmista ketjuista jo selvisikin, että työvoimatoimistossa vois hakemuksen käydä täyttämässä, mutta olis mukavaa jos olis muitakin lähtiöitä? Olen kyllä reissannut, mutta kun ruotsi ja norja on vähän heikohkoa niin suomalaisesta olis tukea..

7

2831

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Töihin...

Itseäkin kiinnostaisi lähteä Norjan puolelle töihin. Kaikki työt menisi mihin ei tarvi mitään erityistä koulutusta, mutta onko työvoimatoimistoissa tosiaan jotain hakemuksia kun tänään soitin niin sanoivat etteivät ole kuullutkaan mistään hakemuksista?

• siellä

Kalatehtaalle juttelemaan ole menneet toisetkaan.Olette töissä urakalla.!!Suomee puhuva enin osa.!Siellä "jyvät"karsiutuu akanoista.!TSEMPPIÄ likat.!

• tietoa ja jos ei osaa

hyvin englantia tai ruotsia niin eipä löydy sillä puolalaiset on halpatyövoimana nyt norjassa ja liikaakin jo niitä täällä http://www.nav.no/page?id=253

• Janitavain

Hei kaikki norjan kalastustehtaalle lähtevät !
        lähtisin ensimmäistä kertaa 2 hyvän ystäväni kanssa, olen kuullut muilta kavereiltani kun ovat olleen siellä :) siellä on kuulemma paljon suomalaisia ja varmasti viihtyisää, tuskin kovin kylmäkääm. :) mutta ongelmana onkin se että mistä sinne haettaisiin. Onko siellä jotain tiettyä ikää että pääsee töihin ? tietäskö kukaan.? pitää käydä tuolla työvoimatoimistossa juttelemassa niistä.

• Morjens!

Olemme kaksi 17-vuotiasta ahkeraa poikaa. Toinen käy lukiota ja toinen opiskelee ammattikoulussa LVI-puolta. Molemmat puhuvat englantia ja toinen osaa myös ruotsia. Olemme valmiita kovaan työntekoon. Peruskuntomme on hyvä, sillä harrastamme paljon urheilua.

Asunto on jo valmiina, joten norjanreissu on kiinni työpaikasta.
      Etsimme kesätyöpaikkoja Oslon läheisyydestä esim. raksa-apulaisena, muutkin käyvät.
      Jos tiedät mahdollisia työpaikkoja, ota yhteyttä:

[email protected] (Ota X pois, roskapoistonesto :)

• sasdas

paljonkos tuolta saa palkkaa

• Piirka-av-borettslag

Ingen lønn. Du skal jobbe frivillig!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe