elikäs minkälaista tuntipalkkaa saa hyllyttäjät?? ja tarkoitan nyt jossain kaupassa jotain hyllyjen täyttöä ym. ja kauankohan koulutus mahd. kestää?
hyllyttäjän palkka
8
14266
Vastaukset
- ....
Kaupan TES:n mukaista palkkaa. On se sen verran helppoa hommaa, että jos ei sulla kauheasti ole kokemusta kaupan alalta niin harjoittelija palkalla saat raataa. Se on se huimat 7 euroo! Eikä siihen kouluteta, hiukan neuvotaan, mihin saa koskea ja mihin ei.
- lololooo
Hyllyttäjän koulutus? Millainen se mahtaisi olla? Voikohan siinä jatkaa ihan maisteritasolle?
- koulutus_
lololoota kiinnosti hyllyttäjän ura
>Hyllyttäjän koulutus? Millainen se mahtaisi olla? Voikohan siinä jatkaa ihan maisteritasolle?
Hyllyttäjiä on toki useampaa ammattitasoa. Hyllyttäjä aloittaa uransa yleensä vanhemman hyllyttäjän apulaisena. Apulaishyllyttäjänä 3 vuotta toimittuaan voi hakeutua 2-vuotiselle hyllyttäjän peruskurssille, jonka suoritettuaan voi päästä pienemmissä kaupoissa tekemään itsenäisesti tavallisten tavaroiden hyllytystä. Vanhemman hyllyttäjän arvon hyllyttäjä saa suoritettuaan 12 vuotta tavallisten tavaroiden hyllytystä.
Itsenäiseen työhän kykenevältä erikoistavaroiden hyllyttäjältä vaaditaan yleensä 4-vuotisen erikoistavarahyllyttäjän tutkinnon suorittamista ja 2-vuotista työharjoittelua erikoistavaroiden erikoisliikkeessä. Erikoistavarahyllyttäjäkään ei saa suorittaa erikoistavaroiden hyllytystä ylimmille hyllyille, sillä ylimmäisten hyllyjen erikoistavaroiden hyllyttäjiltä vaaditaan erikoistavaroiden ylihyllyttäjän 3,5-vuotinen koulutus.
Korkeimpana luokkana hyllyttäjien ammattikunnassa ovat arvotavaroiden hyllyttäjät, joihin valmistavia 6-vuotisia koulutusohjelmia järjestetään useissa yliopistoissa. Kymmenen vuotta arvotavarahyllyttäjänä toimittuaan voi anoa hyllyttäjämestarin titteliä. Kaikkein suurimmissa marketeissa hyllyttäjämestari saattaa päästä hyllyttäjien esimieheksi. Hyllyttäjämestari voi saada hyllyttäjätohtorin kunniatittelin kauppiaalta väiteltyään tämän kanssa huonosta palkastaan vähintään tarpeeksi kauan.
Toivon menestystä hyllyttäjän urallasi! - Kiitollinen vastauksesta
koulutus_ kirjoitti:
lololoota kiinnosti hyllyttäjän ura
>Hyllyttäjän koulutus? Millainen se mahtaisi olla? Voikohan siinä jatkaa ihan maisteritasolle?
Hyllyttäjiä on toki useampaa ammattitasoa. Hyllyttäjä aloittaa uransa yleensä vanhemman hyllyttäjän apulaisena. Apulaishyllyttäjänä 3 vuotta toimittuaan voi hakeutua 2-vuotiselle hyllyttäjän peruskurssille, jonka suoritettuaan voi päästä pienemmissä kaupoissa tekemään itsenäisesti tavallisten tavaroiden hyllytystä. Vanhemman hyllyttäjän arvon hyllyttäjä saa suoritettuaan 12 vuotta tavallisten tavaroiden hyllytystä.
Itsenäiseen työhän kykenevältä erikoistavaroiden hyllyttäjältä vaaditaan yleensä 4-vuotisen erikoistavarahyllyttäjän tutkinnon suorittamista ja 2-vuotista työharjoittelua erikoistavaroiden erikoisliikkeessä. Erikoistavarahyllyttäjäkään ei saa suorittaa erikoistavaroiden hyllytystä ylimmille hyllyille, sillä ylimmäisten hyllyjen erikoistavaroiden hyllyttäjiltä vaaditaan erikoistavaroiden ylihyllyttäjän 3,5-vuotinen koulutus.
Korkeimpana luokkana hyllyttäjien ammattikunnassa ovat arvotavaroiden hyllyttäjät, joihin valmistavia 6-vuotisia koulutusohjelmia järjestetään useissa yliopistoissa. Kymmenen vuotta arvotavarahyllyttäjänä toimittuaan voi anoa hyllyttäjämestarin titteliä. Kaikkein suurimmissa marketeissa hyllyttäjämestari saattaa päästä hyllyttäjien esimieheksi. Hyllyttäjämestari voi saada hyllyttäjätohtorin kunniatittelin kauppiaalta väiteltyään tämän kanssa huonosta palkastaan vähintään tarpeeksi kauan.
Toivon menestystä hyllyttäjän urallasi!Voiko tradenomin papereilla päästä suoraan hyllyttäjän perusopintoihin, vaan tarviiko olla tota työkokemusta? Ps. olen kuullut, että jotkut hyllyttäjät vetää yli 7 ekee tunnissa. Onko mahdollista?
- Anonyymi
koulutus_ kirjoitti:
lololoota kiinnosti hyllyttäjän ura
>Hyllyttäjän koulutus? Millainen se mahtaisi olla? Voikohan siinä jatkaa ihan maisteritasolle?
Hyllyttäjiä on toki useampaa ammattitasoa. Hyllyttäjä aloittaa uransa yleensä vanhemman hyllyttäjän apulaisena. Apulaishyllyttäjänä 3 vuotta toimittuaan voi hakeutua 2-vuotiselle hyllyttäjän peruskurssille, jonka suoritettuaan voi päästä pienemmissä kaupoissa tekemään itsenäisesti tavallisten tavaroiden hyllytystä. Vanhemman hyllyttäjän arvon hyllyttäjä saa suoritettuaan 12 vuotta tavallisten tavaroiden hyllytystä.
Itsenäiseen työhän kykenevältä erikoistavaroiden hyllyttäjältä vaaditaan yleensä 4-vuotisen erikoistavarahyllyttäjän tutkinnon suorittamista ja 2-vuotista työharjoittelua erikoistavaroiden erikoisliikkeessä. Erikoistavarahyllyttäjäkään ei saa suorittaa erikoistavaroiden hyllytystä ylimmille hyllyille, sillä ylimmäisten hyllyjen erikoistavaroiden hyllyttäjiltä vaaditaan erikoistavaroiden ylihyllyttäjän 3,5-vuotinen koulutus.
Korkeimpana luokkana hyllyttäjien ammattikunnassa ovat arvotavaroiden hyllyttäjät, joihin valmistavia 6-vuotisia koulutusohjelmia järjestetään useissa yliopistoissa. Kymmenen vuotta arvotavarahyllyttäjänä toimittuaan voi anoa hyllyttäjämestarin titteliä. Kaikkein suurimmissa marketeissa hyllyttäjämestari saattaa päästä hyllyttäjien esimieheksi. Hyllyttäjämestari voi saada hyllyttäjätohtorin kunniatittelin kauppiaalta väiteltyään tämän kanssa huonosta palkastaan vähintään tarpeeksi kauan.
Toivon menestystä hyllyttäjän urallasi!Haista paska
- Anonyymi
koulutus_ kirjoitti:
lololoota kiinnosti hyllyttäjän ura
>Hyllyttäjän koulutus? Millainen se mahtaisi olla? Voikohan siinä jatkaa ihan maisteritasolle?
Hyllyttäjiä on toki useampaa ammattitasoa. Hyllyttäjä aloittaa uransa yleensä vanhemman hyllyttäjän apulaisena. Apulaishyllyttäjänä 3 vuotta toimittuaan voi hakeutua 2-vuotiselle hyllyttäjän peruskurssille, jonka suoritettuaan voi päästä pienemmissä kaupoissa tekemään itsenäisesti tavallisten tavaroiden hyllytystä. Vanhemman hyllyttäjän arvon hyllyttäjä saa suoritettuaan 12 vuotta tavallisten tavaroiden hyllytystä.
Itsenäiseen työhän kykenevältä erikoistavaroiden hyllyttäjältä vaaditaan yleensä 4-vuotisen erikoistavarahyllyttäjän tutkinnon suorittamista ja 2-vuotista työharjoittelua erikoistavaroiden erikoisliikkeessä. Erikoistavarahyllyttäjäkään ei saa suorittaa erikoistavaroiden hyllytystä ylimmille hyllyille, sillä ylimmäisten hyllyjen erikoistavaroiden hyllyttäjiltä vaaditaan erikoistavaroiden ylihyllyttäjän 3,5-vuotinen koulutus.
Korkeimpana luokkana hyllyttäjien ammattikunnassa ovat arvotavaroiden hyllyttäjät, joihin valmistavia 6-vuotisia koulutusohjelmia järjestetään useissa yliopistoissa. Kymmenen vuotta arvotavarahyllyttäjänä toimittuaan voi anoa hyllyttäjämestarin titteliä. Kaikkein suurimmissa marketeissa hyllyttäjämestari saattaa päästä hyllyttäjien esimieheksi. Hyllyttäjämestari voi saada hyllyttäjätohtorin kunniatittelin kauppiaalta väiteltyään tämän kanssa huonosta palkastaan vähintään tarpeeksi kauan.
Toivon menestystä hyllyttäjän urallasi!😅😅😅
- Jukka
Itse olen työskennellyt hyllyttäjänä, ja myyntihommissa, rautakauppaa vastaavassa firmassa.
palkka on ollut noin 8,5e/h ja lisiä ei juuri tule.
kuukausituloiksi tuli noin 1400e bruttona.
Kyllä sillä elää, mut jo puolen vuoden jälkeen aloin jo katselemaan muita hommia.
Työnä oli erittäin kivaa ja leppoisaa, johtuen tosin suuresti rennosta työilmapiiristä. - Anonyymi
10.50€ / tunti, tässä hommassa ei stressi paina. Leppoisaa hommaa on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481