Heips :)
Kulmakoru on nyt olla möllöttänyt tuossa 1 ½ vuotta ja luulen (voi olla että kuvittelen, mutta anyway), että se on tuona aikana mystisesti "kieroutunut" tai jotenkin kasvanut hieman vinkkeliin. Eli ei kuitenkaan ole enää samassa kohdassa kuin ennen, nyt se on ikään kuin kulmakarvojen tiellä.
Joten jos otan sen pois niin kuinka kauan suunnilleen menee että se umpeutuu? Entäs tuleeko siihen mahdollisesti jonkinlainen patti, vai onko sekin täysin yksilöllistä? Täytyykö puhdistaa jotenkin erityisemmin?
Kiitän ja kuittaan. :)
Kulmakorun pois ottamisesta
3
471
Vastaukset
voi sen pois ottaa,kunha ei ole tulehtunut muuten reikää jää mätää ja sen jälkee se on sitten kipeä jne..Kyllä sitä kannattaa vähän putsailla ettei sinne likaa mee/jää,avohaavahan se on.reikä menee umpee toisilla samassa päivässä korun pois oton jälkeen,toisilla ei ehkä koskaan.
- asfjosadjf
itsellni on ollut neljä lävistystä naamassa,ei niistä enää korut läpi mene mutta sili reijät näkyy oikein hyvin.eli ei välttämättä koskaan lähe kunnolla pois.
No itsellä on tällä hetkellä varmaa 10lävistyksen "reiät" naamassa,kaikki ovat ollees poissa yli vuoden ja osasta menee koru vieläkin läpi,osasta menis jos oikein jaksais tunkea ja osasta ei mene vaikka kuinka yrittäis,umpeutuminen on ihan yksillöllistä,ja reiän jälki himmenee ajan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302806- 1422636
- 1372197
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162143Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131880Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591394Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311236Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891172Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381128