miesten kulmakarvat

vemsomhelst

Onko nuoren miehen ok nyppiä/siistiä kulmakarvojaan? Kuinka yleistä tämä on? Mieltä mieltä naiset/miehet olette?

18

17647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtopäätös

      varovasti siistinyt tarpeen mukaan, mutta muotoon en ole-naisten tavoin-puuttunut.

    • koz

      minulla käy joitakin miehiä asiakkaina vahauttamassa kulmiaan -käy nopeammin kuin pinseteillä yksitellen nyppiminen, sekä kivuttomammin. Sanoisin että yleistymässä on. Miesten kulmia ei siis ns. muotoilla, vaan otetaan vain rehottavat hajakarvat pois kulmien välistä ja vähän alta. Miesystäväni nykyisin ihan itse siistii kulmansa, kun huomasi mikä ero silmien kirkkauteen on, ja etteivät ne näytäkkään yhtään "akkamaisilta"

    • Ilman saumaa

      Kyllä se ihan ok juttu on. Minäkin siistin
      niitä, vaikka 50v jo mittarissa. Minua vain
      alkoi inhottaa paksut pehkot silmälasien kehysten
      alla. Olen jopa suunnitellut käyntiä alan
      paikassa jossa saisi hyviä neuvoja ja joskus
      tehtäisiin siistiminen.

    • siistix

      Ei siihen lupaa tarvitse kysyä; jos ne ovat häiritsevän kokoiset ja/tai muotoiset niin pinsetit käteen ja nyppimään. Itse olen muotoillut omat pehkoni muutaman vuoden aikana puolet alkuperäistä ohuemmiksi ja nyppinyt myös kulmakarvojen välin puhtaaksi.
      En ole kiinnostunut jos joku pitää sitä "akkamaisena", pääasia että omaa silmää miellyttää.

    • kulta

      kävi ripsien ja kulmien värjäyksessä ja siistinnässä, niin voi kun siitä tuli entistä komeampi. Katse sai aivan erilaista syvyyttä. Suosittelen!

    • petenius

      Minä nypin keskeltä pois yhdistyneet karvat, muuten annan olla. Niin ja laitan tummaa hiusväriä kulmakarvoihin aina kun värjään hiuksetkin.

      Ei sitä kukaan huomaa eikä kysele.

    • MikäsTässäHuidellessa

      Minulle sanottu "ei tarvi olla täydellisiä kulmakarvoja" ja jäi mietityttää asia, mutta eihän se asia sille kuulu millään lailla, kun en itsekkään juurikaan mainitse toisen kosmeettisesta asiasta. Partaa ajaessa vetäsen samalla kulmakarvojen välistä.

    • oooollooo

      Höylällä voi mies myös varovasti ajella.

      • Ei_missään_nimessä

        Se on ihan hullu keino! Muutaman päivän kuluttua kun sänki alkaa kasvaa, näyttää aivan kornilta.


    • Zqsqrn

      Minä käyn kuukausittain huollattamassa kulmat ammattilaisella kasvohoidon yhteydessä ja kestovärjäytän vähintään joka toisella käynnillä...

    • geelikampa

      Kulmakarvoja ei tarvitse nyppiä, mutta tuuheat kulmakarvat voi siistiä pienellä pisaralla mietoa hiusgeeliä ja tiheällä kammalla.
      On myös myynnissä miehille tarkoitettuja kulmakarvageelikampoja (esim. Tom Ford for Men - brow gelcomb). Naiset eivät voi käyttää miesten geelikampaa, vaan sen sijaan nyppivät liialliset kulmakarvat pois.

      • Ei_eroa

        Miksi naiset ei voi käyttää? Tietenkin nainenkin voi jos kulmakarvojen muoto on haluttu eikä niiden muotoa joudu korjaamaan nyppimällä.

        Vastaavasti miehet nyppivät kulmakarvoja jos muoto on väärä. Yleisintä lienee se että nypitään keskeltä ne karvat pois jotka yrittää yhdistää kulmakarvat yhteiseksi "lipaksi".


      • ei_myydä_naisille

        Miehillä kulmakarvojen muoto ei ole ikinä väärä, poikkeavuudet ovat ainoastaan persoonallisia ja aina hyvä asia kun kyse on tuuheista ja komeista miesten kulmakarvoista. Kulmakarvoja voi korkeintaan hiukan sliipata geelillä ja miesten kulmakarvakammalla, joita ei naisille ole edes myynnissä.


      • iyutghligyftyh
        ei_myydä_naisille kirjoitti:

        Miehillä kulmakarvojen muoto ei ole ikinä väärä, poikkeavuudet ovat ainoastaan persoonallisia ja aina hyvä asia kun kyse on tuuheista ja komeista miesten kulmakarvoista. Kulmakarvoja voi korkeintaan hiukan sliipata geelillä ja miesten kulmakarvakammalla, joita ei naisille ole edes myynnissä.

        Minulla on muutama tuttava mies, joilla on niin karmeat kulmakarvapensaat että tuntuu sivullisestakin häiritsevältä. No tuo "persoonallisuus" on tietenkin katsojan silmässä - joku tykkää joku ei (minä en). Jos tuollaiset pensaat vetäisi geelillä sileäksi, johan olisi melkoinen näky!

        Olenkohan naisena käyttänyt vääriä aineita. Omat kulmakarvani on hieman "pörröttäytyvät" ja olen ostanut tuollaista kulmakarvageeliä ihan vaan tavaratalon kosmetiikkaosastolla enkä ole mieltänyt sitä vain miehille tarkoitetuksi (ei ollut mitään mainintaa sukupuolesta). Kulmakarvakampaa en ole osannut edes etsiä (olisikohan pitänyt mennä miesten kosmetiikkahyllylle) koska pieni tavallinen kampa on riittänyt ja sormella fiksaus. Täytyy varmaan katsoa tulevaisuudessa tarkemmin mitä ostaa jos kyseistä geeliä ei myydä naisille, ettei tule käytettyä vallan vääriä aineita. Onneksi naiset eivät ole niin kauhean tarkkoja mitä kosmetiikkaa tai vaatteista ostaa, kunhan on oikea tuoksu ja mukava vaate - vaikka miestenkin.


      • polarisoivat_karvat

        "No tuo "persoonallisuus" on tietenkin katsojan silmässä - joku tykkää joku ei (minä en). "

        Mahtavan näköiset kulmakarvat aina ovat myös mielipiteitä polarisoivia, eikä sille voi mitään tehdä. Ei piittaa sellaisista henkilöistä joita kulmakarvat häiritsevät - paljon yleisempää on että kulmakarvoja arvostetaan ja kehutaan, tai ainakin katsellaan ihaillen tai kateellisena vaikka ei kehuisi.

        Perustylsät ja latteat karvat puolestaan eivät herätä mitään mielipiteitä puolesta eikä vastaan. En suosittele ketään miestä nyppimään upeita kulmakarvojaan mitäänsanomattomiksi.


      • Enkysylupaanne

        Siistin trimmerillä, jossa rajaaja.
        Sama laite käy korvakarvojen ajoon ja nenäkarvojen loppusilaukseen, kun on ensin ajanut ne sellaisella päästä leikkaavalla koneella.


      • parturi_siistii

        Minulla parturi siistii kulmakarvatkin kammalla ja koneella, aina samalla kun siistii niskavillat ja korvanlehtikarvat hiustenleikkuun päätteeksi. Kerran kuussa käy samalla parturilla niin ei ole ylipitkiksi kasvaneita yksittäisiä kulmakarvoja.


    • Anonyymi

      itse olen aina nyppinyt karvat välistä mutta muija kerran sano että on kyllä liian tuuheat kulmakarvat ja mietin että noh mites niitä sais ei niin tuuheaksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. 80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe