Kaikki surffatkaa tänne

Yansq

www.rautio.fi
Loistava verkkokauppa täynnä windsurf/kitevälineitä ja oheistuotteitta. Avautunut aivan vasta.

7

2748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuuuu

Tuo taitaakin olla ainoa paikka Suomessa kuka myy nykyään purjelautoja. Löysin tällaisenkin paikan:http://www.laresistance.fi/indexo.php

Mutta kun katsoo noita kauppaehtoja niin jää lauta ostamatta. Antaisin siis 50% laudan hinnasta KÄTEISENÄ tuntemattomalle ihmiselle, joka sen jälkeen lähtee Saksasta etsimään minulle purjelautaa... ei kiitos.

• Kauppa

Olen monesti ostanut Pertulta tavaraa ja homma toimii. Saanut jopa välineitä kokeiltavaksi ja ostokset toimitettu kotiin sovittaessa, täällä Helsingissä. Suosittelen.

• Kauppoja

Unohtui tuohon edelliseen vielä lisätä, että onhan noiden kahden lisäksi vielä:
        Surf.fi
        Captain's Shop
        Eskone.com
        Kaikkien kanssa on tullut tehtyä kauppaa vuosien mittaan ja aina olen ollut tyytyväinen.

• Arviointia
        Kauppoja kirjoitti:

Unohtui tuohon edelliseen vielä lisätä, että onhan noiden kahden lisäksi vielä:
        Surf.fi
        Captain's Shop
        Eskone.com
        Kaikkien kanssa on tullut tehtyä kauppaa vuosien mittaan ja aina olen ollut tyytyväinen.

Kävin läpi purjelautakauppiaita ja huomasin että aika puuhastelua on tämä touhu paitsi parilla kauppiaalle, jolla homma on varsin ammattitaitoisen tuntuista toimintaa. Harrastajat yrittävät tienata kympin silloin tällöin ja esittävät niiiiin surffaria että päähän sattuu

Surf.fi on keskusteluforumi, joka yrittää myydä samalla Mistral merkkisiä lautoja sivutoimena.

Captain's Shop on isompi yritys mutta purjelautakamaa ei löydy.

Eskone.com: hintoja ei näy missään, pelkkää tuote-esittelyä.

Rautio sports: Esimerkillistä toimintaa, hinnat ja tuotteet esillä, erilaisia maksutapoja.

Jos hinnat eivät ole esillä, on vaikea tehdä ostopäätöksiä. Jos aikoo olla mukana missä bisneksessä tahansa täytyy yrittäjän olla sen verran omavarainen että pystyy hankkimaan tavaran ilman etumaksuja. Jos ostan auton en maksa siitäkään ennenkuin saan tavaran.

• surf ja longboard
        Arviointia kirjoitti:

Kävin läpi purjelautakauppiaita ja huomasin että aika puuhastelua on tämä touhu paitsi parilla kauppiaalle, jolla homma on varsin ammattitaitoisen tuntuista toimintaa. Harrastajat yrittävät tienata kympin silloin tällöin ja esittävät niiiiin surffaria että päähän sattuu

Surf.fi on keskusteluforumi, joka yrittää myydä samalla Mistral merkkisiä lautoja sivutoimena.

Captain's Shop on isompi yritys mutta purjelautakamaa ei löydy.

Eskone.com: hintoja ei näy missään, pelkkää tuote-esittelyä.

Rautio sports: Esimerkillistä toimintaa, hinnat ja tuotteet esillä, erilaisia maksutapoja.

Jos hinnat eivät ole esillä, on vaikea tehdä ostopäätöksiä. Jos aikoo olla mukana missä bisneksessä tahansa täytyy yrittäjän olla sen verran omavarainen että pystyy hankkimaan tavaran ilman etumaksuja. Jos ostan auton en maksa siitäkään ennenkuin saan tavaran.

tääl on kyä paras valikoima ja oikea asenne, pitäjätkin itte vetää:

www.offshore.fi

http://www.facebook.com/group.php?gid=30443565639

• jaakko.

• aloittelija80
        jaakko. kirjoitti:

Offshore rules!

www.laineet.fi

Toiminta on pientä, mutta palvelu oli sitäkin parempaa.
        Siis kyse oli purjelautailusta. Välineet säädöt käytiin tarkasti läpi.
        Yksin jos olisin käynyt niitä jumppaamaan niin hermot olisi kyllä mennyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2963
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2138
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1195
    Aihe