Vaikka parin vuoden takaiset saati 5 vuotta vanhat? Ellei, mistä kinnaa :P ?
Mahtuuko vanhat vaatteet vielä päälle?
16
708
Vastaukset
- la.ra
juuri vein noiun 80 kiloa vanhoja vaatteita kirppikselle.
Kinnaa joka puolelta, ja ihmettelenkin, että olenko tosiaan ollut niin pieni... No, nyt ei tarvitse ostaa vaatteita enää senttikoossa sentään :D Pari vuotta vanhat mahtuu hyvin päälle, mut 5 vuotta vanhoja vaatteita mul ei taida oikein olla, jos oliskin ni ne olis kaikki löysiä tänäpäivänä.
- SupremeSatan
ku ei sovi enää edes 5 kuukautta vanhat vaatteet päälle.
- la.ra
ainakin naisen mittarilla pitkä aika. Siis mikä painoon tulee.
Siinä ajassa saa pois 8 kiloa tai lisää... hmm... nyt en enää osaa laskea. Mun ennätys on 22 kiloa kolmessa-neljässä kuukaudessa. - kovat lukemat
la.ra kirjoitti:
Siinä ajassa saa pois 8 kiloa tai lisää... hmm... nyt en enää osaa laskea. Mun ennätys on 22 kiloa kolmessa-neljässä kuukaudessa.*lollerii*
- SupremeSatan
la.ra kirjoitti:
Siinä ajassa saa pois 8 kiloa tai lisää... hmm... nyt en enää osaa laskea. Mun ennätys on 22 kiloa kolmessa-neljässä kuukaudessa.nyt ole kyse kun n. 10 kilon lihomisesta vuodessa. Toisaalta kun se on johtunu lääkkeistä, niin tuntuu, ettei siihen auta edes liikunta. Mutta onhan mulla ensimmäistä kertaa elämässäni kunnon rinnat, vallan b-kuppi *ylpeänä*
- la.ra
kovat lukemat kirjoitti:
*lollerii*
No, mä siedinkin saada vähän lihaa luiden päälle, mutta se vähän niinkuin riistäytyi käsistä...
- 23v
onneksi =))
toisin kun myytama kuukausi sitten. viisi vuotta vanhoi ei ole.
löysin kymmenen vuotta vanhat pilkkihaalarit naftaliinista, hyvin sopii. (ei kertaakaan käytetty)
Muistin kun raisioon muuttokamat (suoraan varastoon laitetut muistin)
Ja on muuten vielä kunnossakin, nyt tullut käytettyykin.- maria_magdalena
mahtuu.5vuotta vanhat saanut panna kiertoon,aivan liian isoja.
Just ostin uudet farkut ja taas meni numeroa pienemmät. Kymmenen vuotta vanhat ei sovi enää, onneksi.
- Manfred...
Mulla on vihkipuku vielä kaapissa.
25 vuoden jälkeen mahtuu kyllä päälle, mutta rintakehän kohdalta ( juuri kainaloiden alta ) vähän ahdistaa. - vili
helposti mahtuu. tällä kulutuksella en itseäni läskiksi saa..päinvastoin, joutuu väkisten syömään ettei kuihdu
Vielä viime syksynä sovitin päälleni sellasia farkkuja jotka on hankittu joskus vuoden 2000 kieppeillä. Reisistä oli tosi napakat mut sain päälle ja napit kii.
Rintakehässä kylläki oli tapahtunu huomattavaa kehitystä. 4 vuotta vanhat paidat ei mahdu lähellelekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849