Millainen mies ahdistelee varattua naista tämän miehen läsnäollessa?
Onko kysymyksessä vain ylivertainen rehellisyys?
Miten mies suhtautuisit henkilöön, joka ryhtyisi ahdistelemaan naistasi seksuaalisesti?
Entä muut? Pitääkö aina vain ymmärtää?
Ahdisteleva mies
20
1063
Vastaukset 20
- jaa-a!
sanoisin että ongelmia kerjäävä mies. Ottaisin tyypin kädestä kiinni, katsoisin suoraan silmiin ja kysyisin et oliko jotain asiaakin...seuraavaksi taluttaisin tyypin vähän syrjemmälle ja opettaisin hiukka lisää siitä, kuinka naisia kohdellaan.
Että näin meillä.- Nimetön
Ai sä veisit sen käden kiellettyihin paikkoihin ja liikutelisit sitä rytmin tahtiin?
- jaa-a!
Nimetön kirjoitti:
Ai sä veisit sen käden kiellettyihin paikkoihin ja liikutelisit sitä rytmin tahtiin?
- ap.
kovin ritarilliselta toiminnalta. =)
"Millainen mies ahdistelee varattua naista tämän miehen läsnäollessa?"
- Näitä olen nähnyt kahdenlaisia: Toiset ovat pelkästään yksinkertaisia ja toiset luulevat itsestään liikoja.
"Miten mies suhtautuisit henkilöön, joka ryhtyisi ahdistelemaan naistasi seksuaalisesti?"
- En tiedä. Riippuisi tilanteesta ja henkilöstä. Lähtökohtaisesti naisen tulisi kuitenkin itse hoitaa omat ongelmansa, mikäli ei siihen pysty niin sitten sen ois hyvä osata pyytää apuja.- ap.
entä jos näkisit miehen käyvän puristelemaan naisesi tissejä. Odottaisitko edelleen naisesi avunhuutoja sivusta tyynenä katsellen vai puuttuisitko jo siinä vaiheessa tilanteeseen ihan oma-alotteisesti?
ap. kirjoitti:
entä jos näkisit miehen käyvän puristelemaan naisesi tissejä. Odottaisitko edelleen naisesi avunhuutoja sivusta tyynenä katsellen vai puuttuisitko jo siinä vaiheessa tilanteeseen ihan oma-alotteisesti?
Naiseni osaa varmasti hoitaa tuollaisetkin tapaukset omatoimisesti. Vähän vaikea kuvitella, että näkisin jotain tuollaista tapahtuvan, kun me emme liiku yhdessä baareissa.
No olenhan minä joskus puuttunut joihinkin tilanteisiin, eikä niistä ole paljon kehuja irronnut. "Sitä saa mitä tilaa"
Sitä näin yksinkertaisena miehenä on vaikea tietää kenen ahdisteluun on suotavaa puuttua ja kenen ei. Ja jos puuttuminen on suotavaa, niin minkälaisella sanan tai/ja voiman käytöllä tilanne pitäisi naisen mielestä hoitaa.
Yritän olla puuttumatta asioihin ellei tilanne nyt aivan pahoinpitelyltä ala näyttämään.- ap.
Richartti kirjoitti:
Naiseni osaa varmasti hoitaa tuollaisetkin tapaukset omatoimisesti. Vähän vaikea kuvitella, että näkisin jotain tuollaista tapahtuvan, kun me emme liiku yhdessä baareissa.
No olenhan minä joskus puuttunut joihinkin tilanteisiin, eikä niistä ole paljon kehuja irronnut. "Sitä saa mitä tilaa"
Sitä näin yksinkertaisena miehenä on vaikea tietää kenen ahdisteluun on suotavaa puuttua ja kenen ei. Ja jos puuttuminen on suotavaa, niin minkälaisella sanan tai/ja voiman käytöllä tilanne pitäisi naisen mielestä hoitaa.
Yritän olla puuttumatta asioihin ellei tilanne nyt aivan pahoinpitelyltä ala näyttämään.Näkisin, että miehen tehtävä on suojella omaa naistaan. Ei irronnut kehuja...?
Minusta et kuulosta kovin suojelunhaluiselta. - temeq
ap. kirjoitti:
Näkisin, että miehen tehtävä on suojella omaa naistaan. Ei irronnut kehuja...?
Minusta et kuulosta kovin suojelunhaluiselta.Riku osui asian ytimeen. Kokemus ja henkisesti vahva naisensa puhui selkeesti.
Sama homma meilläkin. Mimmi tulee kyllä sanomaan, jos joku mies ei miellytä ja tarvitsee apua. Baareissa emme juuri yhdessä käy - tai no juuri ollenkaan muutenkaan - ja jos jotain on ollut, niin beibe on pistänyt luun kurkkuun miekkosille heti, kun oma rajansa on ylitetty.
Kerran olen tällaista lähestymisyritystä seurannut naapuritiskiltä, ja kyllä sitä miespoloa kävi sääliksi ensi silmäniskustaan asti. :) Itsestäni tuntui lähinnä hyvältä, että naiseni on vetoava muittenkin miesten silmissä. Miehen kökkö käytös toki harmitti.
Vaikea tilanne kuitenkin, jos nainen ei ole suht vahva ja itsenäinen luonne. Jos autat liian äkkiä, olet mustasukkainen ja väkivaltainen - jos liian myöhään, olet sika, välinpitämätön etkä rakasta. ap. kirjoitti:
Näkisin, että miehen tehtävä on suojella omaa naistaan. Ei irronnut kehuja...?
Minusta et kuulosta kovin suojelunhaluiselta."Näkisin, että miehen tehtävä on suojella omaa naistaan."
Miltä? Ahdistelijoilta? Mahdoton tehtävä, kun niitä ahdistelijoita on jo eduskunnassakin. Kyllä naisen pitää pärjätä yksinkin. En ole koskaan ollut kiinnostunut avuttomista prinsessoista jotka kaipaavat suojelijaa. Minun makuuni ovat sanavalmiit ja räväkämmän puoleiset naiset, jotka pistää puristelijat ojennukseen tarvittaessa.
"Ei irronnut kehuja...?"
No heitetään tuolta nuoruudesta yksi esimerkki: Kännistä käpälöivää miespuolista lapsuuden ystävää (minulle hän oli silloin täysin tuntematon) ei saa ilmeisesti mennä vetään turpaan.- ap.
temeq kirjoitti:
Riku osui asian ytimeen. Kokemus ja henkisesti vahva naisensa puhui selkeesti.
Sama homma meilläkin. Mimmi tulee kyllä sanomaan, jos joku mies ei miellytä ja tarvitsee apua. Baareissa emme juuri yhdessä käy - tai no juuri ollenkaan muutenkaan - ja jos jotain on ollut, niin beibe on pistänyt luun kurkkuun miekkosille heti, kun oma rajansa on ylitetty.
Kerran olen tällaista lähestymisyritystä seurannut naapuritiskiltä, ja kyllä sitä miespoloa kävi sääliksi ensi silmäniskustaan asti. :) Itsestäni tuntui lähinnä hyvältä, että naiseni on vetoava muittenkin miesten silmissä. Miehen kökkö käytös toki harmitti.
Vaikea tilanne kuitenkin, jos nainen ei ole suht vahva ja itsenäinen luonne. Jos autat liian äkkiä, olet mustasukkainen ja väkivaltainen - jos liian myöhään, olet sika, välinpitämätön etkä rakasta.on joku outo oletus, että puhutaan humalaisten iskuyrityksistä. Minä puhuin selvin päin olevista ahdistelijoista.
- ap.
Richartti kirjoitti:
"Näkisin, että miehen tehtävä on suojella omaa naistaan."
Miltä? Ahdistelijoilta? Mahdoton tehtävä, kun niitä ahdistelijoita on jo eduskunnassakin. Kyllä naisen pitää pärjätä yksinkin. En ole koskaan ollut kiinnostunut avuttomista prinsessoista jotka kaipaavat suojelijaa. Minun makuuni ovat sanavalmiit ja räväkämmän puoleiset naiset, jotka pistää puristelijat ojennukseen tarvittaessa.
"Ei irronnut kehuja...?"
No heitetään tuolta nuoruudesta yksi esimerkki: Kännistä käpälöivää miespuolista lapsuuden ystävää (minulle hän oli silloin täysin tuntematon) ei saa ilmeisesti mennä vetään turpaan.tänä päivänä on miehen virka?
ap. kirjoitti:
tänä päivänä on miehen virka?
Minun "virkani" parisuhteessa ovat enemmän henkistä ja taloudellista laatua, eivät niinkään fyysistä.
- temeq
ap. kirjoitti:
on joku outo oletus, että puhutaan humalaisten iskuyrityksistä. Minä puhuin selvin päin olevista ahdistelijoista.
Sinua ahdistellaan kuitenkin.
Edelleen: riippuu aivan naisesta, vahva persoona hätistää miehet itse. Heikon naisen tapauksessa oma mies häviää varmaan joka tapauksessa naisen silmissä.
Nainen pitää ensin tuntea, että voi sanoa mitään. - ap.
temeq kirjoitti:
Sinua ahdistellaan kuitenkin.
Edelleen: riippuu aivan naisesta, vahva persoona hätistää miehet itse. Heikon naisen tapauksessa oma mies häviää varmaan joka tapauksessa naisen silmissä.
Nainen pitää ensin tuntea, että voi sanoa mitään.nähtyä: mies kävi toisen miehen kimppuun. Jälkimmäisen naisystävä ryntäsi väliin mitään kyselemättä... Minusta sankarillista sekin. =)
- jotain,
... kehitysvammainen.
Toiseksi tulee mieleen rajaton ihminen.
Jälkimmäisessä tapauksessa olisin todella huolissani.- samalainen
kuin nainen joka yrittää iskeä oman miehensä läsnäollessa horny
sortin totaalisena alfa-uroksena itseään pitävä urpo. Vai voiko kukaan olla oikeesti noin typerä, ehkä sä vaan tulkitset tilanteen väärin, se mikä on naisista seksuaalista häirintää voi olla miehistä pelkkää hyvää ja viatonta läppää.
- ap.
oli ainoita laatuaan, en ole koskaan vastaavaan törmännyt vaikka miesten ympäröimänä olen kasvanut ja työskennellyt.
1980-luvulla kertoi ystäväni vastaavasta tilanteesta (tämä siis ystäväni silmin kerrottuna mitä itse kertomuksesta muistan):
Oltiin naiseni kanssa ravintolassa ja paikalle tli mies joka alkoi iskemään naistani. Meni lopuksi niin pitkälle, että oli pakko nykäistä kiinni kundin kraiveliin ja sanoa pari valittua sanaa. Tilanne rauhottui ja kundi lähti.
Parin viikon kuluttua naiseni lähti kaverinsa kanssa tuulettumaan. Lupauksestaan huolimatta naiseni ei tullut yöllä kotiin.
Niinpä lähdin hänen ystävänsä luokse ja kilautin ovikelloa.
Naiseni ystävä kertoi ovenraosta naiseni jo lähteneen. En uskonut häntä, vaan tungin itseni hänen asuntoon.
Nainen oli valehdellut, lattialla nukkui naiseni ja tuo sama tyyppi joka yritti pari viikkoa aikaisemmin iskeä naistani.
Ensimmäisenä pamautin jätkää turpiin ja sanoin naiselleni "Tämä jätkä saa niin kauan turpiinsa, kunnes olet pukeutunut ja lähtövalmis".
Sitten jatkoin turpiinantamista."
Sitä en muista mitä sen jälkeen tarina jatkui.
Mikäli kyse olisi ollut minun tyttöystävästäni, olisin esittänyt "Milloin käyt hakemassa tavarasi?" -kysymyksen.
Kyse sinänsä ei ole ylivertainen rehellisyys, vaan yritys viedä varattu nainen tämän miehen silmien edessä.
Ei pidä ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561199
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S691189Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei7921Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125906- 109899
- 48776
- 38773
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.41727Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77702- 51676
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66671- 62652
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev138639Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29614- 52571
- 58549
- 95531
- 60504
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?19482- 35457