jos oma hani kattelee muiden miesten perään tai on perso mieskomeudelle esim. kuvien muodossa?
Tuleeko mustasukkainen olo vai miltä tuntuu moinen? =)
Häiritseekö miehiä
11
534
Vastaukset 11
enää tässä iässä. Aikaa sitten oivaltanut olevansa kaukana Brandon Leestä.
- vili
kyllähän sitä katella saa
tiiä ko ei sellaisen muijan kans oo koskaan ollu mitään sutinaa. Tai no siis totta vitussa kaikki naiset kattelee miehiä mutta kukaan ei oo tehny sitä silleen huomiota herättävästi että mä oisin sitä huomannu. Tuskinpa se mua haittais, kattelenhan mä itekkin perseitä päivät pitkät.
Mun vaimo hoitaa noi tirkistelyt ja kuolaamiset sen verran sivistyneesti ja huomaamattomasti, että ei oo häirinnyt mun mielenrauhaa.
- motiivista,
jos nainen tekee sen siksi, että tykkää katsella miehiä niin mikäs siinä. Jos katselee kostomielessä sen vuoksi, ettei tykkää miehensä katselevan naisia, saan mustasukkaisuuskohtauksen ihan vain piruuttani.
- meikäläistä
Jos on hyvä suhde, niin tietty KATSELLA saa. En edes pysty olemaan mustasukkainen Brad Pittin kuvalle.
- m37xxxx
hyvännäköisiä ihmisiä on kiva katella
kunhan vaan ei rupea flirttailemaan seurassani ollessa - omituisena....
jos ei katselisi...
Mustasukkaisuus on sairasta. - firerose
että hienosti miehet näyttäs suhtautuvan asiaan :)Tosi hienoa huomata tällänen asia.
Taitaa meillä naisilla olla enemmän toi mustasukkasuus esiin työntyvä piirre näissä jutuissa? :/ Itekin nuorempana oli mustis jopa seinällä olevista gti-tyttöjen kuvista. Nykyään se vaan huvittaa..että joskus on paperille ollu mustis x)
En mä kyllä voi sanoa olevani mustis,kattelkoon mun puolestani toisia naisia jos silmä lepää :)
Kattominenhan ei ole kiellettyä ja näänhän itsekin ympärilläni komeita miehiä yhtenään...ja olen itse just tollai ihmis estetiikan perään katsoja.
Tietty suht sivistyneesti sitä koittaa tiirailla,ettei möllötä kun lehmä uutta porttia...ettei tahallaan toiselle aiheuta pahaa mieltä.
Oma ukko usein toteaa vaan,et saahan sitä katella..mutta joskus olen näkevinäni pienen mustasukkaisuuden häivähdyksen sen kasvoilla...
Ehkä se kumminkin aika ajoin käy mielessä silläkin,että jospa pitäisi olla mustasukkainen tai huolissaan... - Komea Mies.
Naiseni eivät löydä minua komeampaa silmänruokaa joten eipä koske minua :)
- isukki ite
kun vaimo ei ole koskaan vieraita miehiä katsellut. Ihme tyyppi kun vaivaantuu vieraitten miesten katseista. Kaunis nainen kun on ja viattoman oloinen saa kyllä mitä mielettömimpiä ehdotuksia osakseen. Kaiken mulle kertoo avoimesti, en ole mustasukkainen vaan pelkästään kauhistelen vieraiden miesten suhtautumistapoja vaimooni, säälittäviä pervoja. Hyi:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞281097Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S65978- 35867
- 109839
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125816- 38723
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77622- 51606
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66601- 42599
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.31586Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee27533Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2522- 49508
Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev117498- 94486
- 60474
- 45446
- 39433
- 35417