Nämä reitevät ja persevät suomen-hevoset käyvät panettamassa itseään Turkissa, ainoa ero huoraamiseen on se etteivät ota vastaan rahaa.
ilmainen huora
34
4011
Vastaukset
- ma...
Ehkäpä se kuitenkin menee niin että ne miehet on niille suomalaisnaisille ilmasia huoria? Naiset nimittäin myöskin pitävät seksistä...ei pelkästään miehet. Että mietipäs itse, oletko ilmainen huora kun nait jotain naista eikä hän maksakaan sinulle? =)
- Mies
Mies ei voi olla huora :)
- Ma...
Mies kirjoitti:
Kutsutaan sitä sitten vaikka seuralaiseksi. Mutta mikä maksusta seksiä tarjoava mies sitten on?
- mies-huorat
Mies kirjoitti:
Missä onnelassa sinä, mies, asut laput silmilläsi? Kyllä kuule tähän maailman mahtuu aika paljon maksullisia mies-huoriakin. Ei se sana ole mitenkään sukupuolisidonnainen! Monissa huorapaikoissa, nimenomaan näissä alaikäsiäkin kauppaavissa, suurin myyntiartikkeli on nuoret poikahuorat.
- Naisasialooser11
Nainen, joka pitää seksistä on huora. Nainen, joka päästää parittelemaan yli yhden miehen on yleinen nainen ihan kuten yleinen vessakin, jossa monet miehet käyvät vuoron perään tarpeillaan.
- A_pu_va
Naisasialooser11 kirjoitti:
Nainen, joka pitää seksistä on huora. Nainen, joka päästää parittelemaan yli yhden miehen on yleinen nainen ihan kuten yleinen vessakin, jossa monet miehet käyvät vuoron perään tarpeillaan.
Hae nyt jo hyvä ihminen apua jostain noihin päähänpinttymiisi.
Onhan se hyvä, että edes netissä pääset avautumaan. Silti näiden viestien ohitteleminenkin on itse ajatteleville normaaleille ihmisille tuskallista. - Anonyymi
Haluaisin tavata seksin merkeissä
- Anonyymi00031UUSI
Naisasialooser11 kirjoitti:
On lapsellista .. ei jaksa oot ehkä joku vessa tonttu tms
- Anonyymi00036UUSI
mies-huorat kirjoitti:
Missä onnelassa sinä, mies, asut laput silmilläsi? Kyllä kuule tähän maailman mahtuu aika paljon maksullisia mies-huoriakin. Ei se sana ole mitenkään sukupuolisidonnainen! Monissa huorapaikoissa, nimenomaan näissä alaikäsiäkin kauppaavissa, suurin myyntiartikkeli on nuoret poikahuorat.
Turkissa lomailevat naiset harvemmin on edes kiinnostuneita suomalaisista tai niistä joista olisivat kiinnostuneita, eivät saa heiltä vastarakkautta niin kuin toivoisivat. Eli turha olla heistä huolissaan. Haluavat alistua miehen edessä, siksi Turkki on heille omiaan.
- Pirjo
Voi miesparka!
Kuka mahtaa ketäkin käyttää? Ihan kiva kyllä, että miehet panevat parastaan niin mielellään - ja ihan ilmaiseksi! - mikaela
kauniita ajatuksia sulla..
- Petteri666
Onko täällä ilmasia huoria kuopiossa päin oon ja on kyl 5e taskussa jos joutuu maksamaan
- MutIrtooSiltäPian
Aise ex rouva Kukkonen? Se taas
leikkii siveää rouvana. Entinen äijä joutu pöpilään kun ei kestänyt sen huorausta!!!!!!
- Jaggerii
Soita mulle niin maksan sitten sul 0414949658
- goodmuslim
Sama laki suomeen mitä paremmissa maissa, loppuu se hölmöily.
Miesten huoltajuus saa naiset pakenemaan Saudi-Arabiasta. Se on suurin syy tyttöjen pakenemiselle.
Myös Arabiemiraateissa laki määrää naisen tottelemaan miestään ja hän tarvitsee miehen luvan toimintaan kodin ulkopuolella.
Esimerkiksi kotiväkivalta on laillista kautta Persianlahden eikä laki takaa tasa-arvoa millään yhteiskunnan alueella. - Jep.jep
Herranjestas on tämä edelleen sairas palsta.
En ole pariin vuoteen käynyt, meno on ihan ennallaan. Ei tarvitse pariin vuoteen taas käydä...- Niinpä34
Juurikin näin.. Eikö elämässä ole paljon tärkeämpääkin, kuin muiden ihmisten nälviminen ym. Täytyy olla joillain aika köyhä elämä..
- Anonyymi
50€ eteenpäin on taksa.
- Anonyymi
Mulle kelpaa
Mites nää persevät suomalaiset maatiaissiat, jotka lähtevät panemaan Thaikkuihin ja Viroon? Ihan sama ilmiö, mutta vain toisinpäin.
- Anonyymi
Tuosta hevoisesta tuli mieleen. Kerran olin kävelyllä ja menin ravitallin ohitse. Siellä sellainen jättiläiskokoinen suomenhevonen hirnahti iloisesti.
>simiti< - Anonyymi
Onko joku ihminen rikkonut sinut niin pahasti, että vihaat kaikkia naisia?
T. Se persejalka- Anonyymi00033UUSI
No ainakin niitä jotka näyttelee kivaa ja ovat perseestä-
- Anonyymi
Aloittajan katkeruus paistaa kauas. Mitäs sinulle naiset ovat tehneet, kun noin v*tuttaa?
- Anonyymi
Olisko ketään
- Anonyymi
Aloitus on 21 vuotta sitten aloitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on 21 vuotta sitten aloitettu
Mitä väliä, kirjoittaahan Harmis edelleen täällä, saa tästä palautteen viiveellä. Hän jäi kiinni aikanaan siitä, että kirjoitti Super-ATM-nikillä ja vittuili sillä rekatuille naisille. Sitten sekoitti kerran Harmaaritarin ja Super-ATM: n keskenään ja vastasi väärällä nikillä toisen nikin keskusteluun. Oivoivoivoi.....😩 Super-ATM: n kirjoitukset olivat täysin identtiset aloituksen tyyliin. Naisviha tihkuu läpi tekstin.
- Anonyymi00026UUSI
Kirjoitatpa rumasti naisesta 🥹
- Anonyymi00027UUSI
Antaako ne turkkilaiset ilmaiseksi? 😯
xLiner - Anonyymi00029UUSI
Et sinäkään sen parempi ole AP.
- Anonyymi00032UUSI
Jaa ei. tunnen parikin turkkilaista joille suomisiiderivalaat lähettää jopa eläkkeestään marjokin pirkkalasta on niin niiden munan perään että tussu ajeltuna lähti taas turkkiin...
- Anonyymi00034UUSI
🤔🤔
- Anonyymi00035UUSI
Voi harmi.
Ilmaisia ovat, mutta eivät taida haluta sinua. 🤔🤭
Ja ovat vielä reiteviä ja perseviäkin. 😛🍑 Tasan eivät mene luonnon lahjat! ☝️
🦄
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550